Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 13:01

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 12 sty 2016, 20:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 927
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Gdzie najlepiej zlecić zabezpieczenie antykorozyjne podwozia?
Planuję w bieżącym roku poprawić zabezpieczenie i chciałbym zrobić to dobrze w relacji jakość/cena.
Macie jakieś doświadczenia w tym zakresie - warsztaty specjalizujące się w tej dziedzinie?
W internecie można znaleźć oferty, ale szukam kogoś sprawdzonego.

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 sty 2016, 21:40 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 24.03.2015
Posty: 123
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Nie wiem jak to cenowo wychodzi za robociznę w warsztacie bo ja robiłem sam :wink: jak dla mnie to samemu się zrobi lepiej i dokładniej niż warsztat.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2016, 07:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 927
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Możliwe, że masz rację :wink:
Ja nie mam warunków do takiej "zabawy" dlatego poszukuję warsztatu, a na pewno ktoś z forumowiczów korzystał z takich usług :idea:

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2016, 16:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
może się dogadajcie ze sobą

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 sty 2016, 21:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja robiłem w Łodzi i cena wyniosła 650zł z profilami zamkniętymi na środkach Valvoline. Gość dał 3 letnią gwarancję. Tylko jak kiedyś rozmawialem z forumowiczem( nie pamiętam) z Poznania, Krakowa czy Warszawy, w każdym razie większego miasta to mówił że u Nich ceny dużo wyższe i ok. 1k trzeba wyłożyć. We własnym zakresie pewnie można, tylko to nie takie hop i siup i nie wystarczy coś tam pomazać. Musisz mieć gdzie porządnie umyć podwozie, poczekać aż wyschnie, mechanicznie lub za pomocą specjalnych odrdzewiaczy usunąc rdzę, nanieść zabezpieczenie antykorozyjne. Do profili zamkniętych stosuje się inne preparaty i też trzeba wiedzieć jak to zrobic żeby np. nie zapchać kanalików odpływowych. auto musi tez odpowiedni czas stać aby wyschło. Ja bym wolal zlecić to komuś co ma doświadczenie i wie co można zabezpieczyć, a co trzeba osłonić przed tą chemią. Swojego czasu sporo o tym czytałem i jak podliczyłem koszt dobrych preparatów to mi wyszlo ok. 350 zł, więc uważam że chyba warto dać te dodatkowe 300zł niż samemu się męczyc parę dni nie mając warunków ani odpowiednich narzędzi.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 sty 2016, 21:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 927
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Dokładnie też tak myślę.
Łódź to "trochę" daleko jak dla mnie :wink: poszukam czegoś bliżej.
650 - 800 PLN to akceptowalna sumka - dzięki za Twój głos :piatka:

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 lut 2016, 00:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.01.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Cześć. Gdzie w Łodzi robiłeś konserwację?

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 lut 2016, 06:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Na ul. Mimozy 35.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 lut 2016, 20:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.02.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Witam(jestem świeżym posiadaczem Mazda 6)
może ktoś z was orientuje się gdzie w Wielkopolsce robią fachowo konserwację.
Liczę się z kosztami ok 900zł i 4-5 dni bez autka ale chce mieć zrobioną konserwacje porządnie.
Znalazłem gościa w Tarnowskich Górach co podobno robi to profesjonalnie nazywa się Dr.Rdza.
Słyszał ktoś z was o nim lub robiło konserwacje u niego?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 lut 2016, 20:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
No to ładnie się nazywa :lol: Podejrzewam że każdy z tych "profesjonalistów" wykonuje ta usługe podobnie, tylko marża jest różna w zależności od regionu czy miasta. U mnie to trwało 3 dni i wątpię żeby wszyscy idealnie się do tego przykładali ze szczotką drucianką :-P Jak dla mnie najważniejsze sa profile zamknięte i nadkola, bo spód to pokrywa się raczej takim tylko rdzawym nalotem, ale wiadomo jak już się robi to kompleksowo. Poszukaj w necie wyspecjalizowanych warsztatów i tyle. Każdy porządny warsztat daje paro letnią gwarancję na usługę.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 kwi 2016, 14:44 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 60
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Przyłączam się do pytania o konserwację, woj śląskie mnie interesuje, na forach mazdy jakoś nikt nic nie poleca :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 maja 2016, 13:08 
Bywalec
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 278
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Cześć,
Jestem nowy. Sam zamierzam przeprowadzić taką konserwację.
Jest sporo roboty ale kto zrobi lepiej niż samemu. Będą mi wymieniać progi i tylne błotniki :( więc po tym zabiegu zabezpieczę sobie podwozie i wymaluje komorę silnika. W tamtym roku konserwowałem wnętrze i nawet wyszło :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 maja 2016, 10:53 
Amator
Offline
Od: 20.04.2015
Posty: 63
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: świętokrzyski
Witam, u mnie w mieście jest zakład co robi konserwacje podwozia preparatem o nazwie "Rust check".Pan powiedział,że ten rust chceck nie zasycha tylko jest taki pół płynny,a konserwacja polega na umyciu podwozia i spryskanie preparatem,nie czyszczą z rdzy bo podobno ten środek wchodzi w nią i usuwa.A jak zapytałem czy się nie wypłuka skoro jest pół płynny,to powiedział,że jak się wypłuka to i tak już ten preparat będzie działał na rdze.Macie jakieś doświadczenia z tym środkiem,warto zaprowadzać tam auto?.Cena jaką mi powiedział,to 650zł z profilami zamkniętymi a za samo podwozie 400zł.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 maja 2016, 16:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Żeby porządnie zabezpieczyć auto trzeba zarówno trochę wysilku jak i nakladow finansowych. Jak kiedyś liczyłem to same preparaty by mnie wyszły ok 400zł. Najpierw się dokładnie myje auto i ręcznie usuwa co grubszą rdzę, póxniej stosujemy preparat antykorozyjny np .Fertan, Brunox Epoxy lub Cortanin. Te preparaty musza się związac z rdza i czasami trwa to dobę w określonej temperaturze. Nastepnie nanoszone sa preparaty zabezpieczające z zewnątrz np. Valvoline Tectyl czy preparaty Noxudol. To bdb. preparaty antykorozyjne bo np. Noxudol stosowany jest przez Volvo i Saaba. do profili zamkniętych stosujesz inny rodzaj preparatów na bazie wosków, są to rzadsze środki od tych do nadkoli czy spodu auta. Musi to nastepnie wyschnąc z 48 godzin. Pomijam już fakt jak ktoś ma ognisko korozji, że trzeba by jeszcze przed nałożeniem zabezpieczenia dac podkład epoksydowy antykorozyjny. Dla mnie warsztat który jedynie myje podwozie i pryska na rdze preparatem antykorozyjnym, to omijac szerokim łukiem. Gdy nie oczyścisz dobrze z rdzy, to takie zabezpieczenie nic nie daje. Zobacz, gdyby ten preparat o którym mówią Ci w warsztacie był taki świetny i działał nawet po wypłukaniu, to po co w innych warsztatach by stosowali tyle róznych środków i tracili czas na ręczne usuwanie rdzy itd? Każdy by umył, prysnął i do klienta :lol:

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 lip 2016, 14:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.07.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: lubelski
LUBLIN - konserwacja podwozia i nadkoli, ktoś coś poleci?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lip 2016, 11:34 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 11
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Witam szukam kogoś kto wymieni progi i nadkola tylne, pomaluje i dodatkowo wykona profesjonalnie konserwacje podwozia najlepiej Warszawa lub okolicy. Ktoś coś poleci?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lip 2016, 23:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.07.2016
Posty: 13
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Tak się zastanawiam, skoro konserwacja podwozia, to koszt około nawet 1000-1500zł, to czemu przy zakupie aut jak podwozie jest skorodowane, to auta są tak często przekreślane? Jeśli dobrze rozumiem, to jeśli kupić auto z zardzewiałym podwoziem, i je poddac konserwacji to jest ok tak ? Rozumiem, że są różne stany zardzewienia, i że np. jak dorwie sie do tłumika to trzeba wymienić pewnie tłumik, ale czy to aż taki "bloker" dla kupna takiego auta?

Czy gadam głupoty, i z reguły jak auta mają zardzewiałe podwozie to dopiero początek kłopotów ? Pytam bo Mazdy mają problem z rdzą i wie to każdy, może warto kupić autko troche zardzewiałe, taniej, i je po prostu oddac do lakiernika ?

Ostatnio zleciłem przejrzenie jednego egzemplarza, i widok rdzy mnie przeraził, i od razu skreśliłem tą mazdę, bo myślałem że koszta doprowadzenia do stanu dobrego są ogromne. Popatrzecie na zdjęcia, moze ktoś z was mi powie ze auto jest do naprawienia ?


Obrazekhttps://postimg.cc/image/xkj8yugxd/ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 05:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Po pierwsze zależy co i jak jest skorodowane. Ustalmy że M6 zawsze będzie gdzieś miała rdzę, tylko kwestia czy jest to element już przeżarty czy jedynie pokryty nalotem? Jeżeli widzisz że progi, nadkola już mają dziury, to takie auto bym sobie darował, chyba że sprzedawca na tyle zjedzie z ceny że pokryje to koszt wstawienia reparaturek i ponownego polakierowania. Natomiast jeśli widzisz że to jest nalot na elementach zawieszenia, wydechu, podłodze, a pod spodem blacha jest nadal zdrowa to jak najbardziej można takie auto brac pod uwagę, a nawet trzeba bo większość M6 I tak ma :lol: U mnie spód auta wyglądal duzo gorzej niż na tych fotkach, ale to byl jedynie taki nalot. Oddałem do konserwacji ( w Łodzi koszt ok. 650zł) i jest ok. Niedalej jak w sobotę sam likwidowałem na progu niewielki wykwit. Kupiłem Fertan na rdzę, później podkład epoksydowy i na koniec preparat Noxudol 1600. Mam nadzieję że jakiś czas wytrzyma. Jeżeli byś szukał M6 I bez żadnej rdzy, to chyba nic nie kupisz bo to przypadlość tego modelu i jeżeli ktoś wcześniej nie konserwował podwozia to zawsze będzie rudy nalot. Uważam że na tych fotkach nie wygląda źle i jest to zupelnie normalna sprawa.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 09:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.07.2016
Posty: 13
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
No to mnie zaskoczyłeś, mówiąc, że to nie wygląda źle :) Osobiście spodziewałem się odpowiedzi typu "tego za 1XXX zł nie naprawisz, to wymaga conajmniej 4XXX", bo dla mnie (laika) to wyglądało jak bardzo dużo rdzy. Dobrze wiedzieć, i mieć porównanie w przypadku nastepnych mazd które będę oglądał, bo może przez przypadek skreśliłbym jakiś dobry egzemplarz ;>

Dzięki! Tzn oczywiście dalej będę szukał czegoś z jak najmniejszą ilością rdzy, ale to już jakaś kolejna wiedza która się przyda.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 16:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Widziałem kilka M6 pod spodem i każda miała rdze na wydechu, elementach zawieszenia czy podwoziu. Chyba że jak już napisałem ktoś wcześniej dodatkowo zabezpieczał. Bardziej się skup na nadkolach czy progach żeby nie były przegnite. Oczywiście piszę o nalocie rdzy, a nie kiedy jest dziura w podłodze że ręka na wylot przechodzi :lol: Taki nalot oczyszczą Ci, dadzą jakiś preparat antykorozyjny i na koniec masę konserwującą. Takie jest moje zdanie.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 mar 2017, 20:12 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 11
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: mazowiecki
To co poleci ktoś coś z własnego bądź czyjegoś doświadczenia?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 mar 2017, 20:58 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
widać ze to nalot chodź czyszczenia i zabawy sporo aby to okiełznać , ja robię tak..

czyszczę ile się da (najdłużej czyściłem podwozie dwa dni... ) na bardziej zainfekowane miejsca daje APP R STOp później kwarantanna 12 godz po tym nakładam podkład reaktywny i znowu kwarantanna12 godz i na to dopiero masa miejscami na pędzlu miejscami natrysk ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 kwi 2017, 12:32 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 89
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Mogę polecić warsztat w Tarnowie.
Miałem robioną kompleksową konserwacje podwozia na co złożyło się:
Rozebranie zderzaków, rozebranie nadkoli i osłon, ściągnięcie całej tylnej osi, konserwacja zbiorniku paliwa, zabezpieczenie profili zamkniętych.
Tylna oś była piaskowana i zabezpieczona podkładem i środkiem konserwującym.
Podwozie było czyszczone mechanicznie, tam gdzie były oznaki korozji, potem szedł środek reaktywny z rdzą, następnie podkład, a następnie środek konserwujący.
Serwis przekazał pełną dokumentację zdjęciową oraz kontaktowali się ze mną w trakcie zabiegu. Gwarancja 24 miesiące.
Samochodu nie miałem przez 1,5 tygodnia.
Tanio nie było, ale myślę, że cena adekwatna do usługi, gdyż sam na pewno przy dobrych chęciach i takim zakresie bym tego nie zrobił. Wiadomo, że ściągnięcie tylnego zawieszenia nie jest standardową procedurą podczas konserwacji, ale zdecydowałem się na taki zabieg.

Uważam, że jak ktoś pisze, że zrobi konserwację za 900 zł w 3 dni, to ciężko mi w to uwierzyć, że wytrzyma takie coś np. 5 lat.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 kwi 2017, 17:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
A możesz napisać ile Cię wyniosła ta przyjemność?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 wrz 2017, 18:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.09.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: lubuski
Witam szanownych forumowiczow <spoko> Odświeże schaboszczaka :wink:

Niedawno kupiłem swoją drugą Madzie i miałem w planach oddać ja do konserwacji. Przy wymianie opon w wulkanizacji Dąbrowski w Strzelcach Kraj. dowiedziałem się że zabezpieczaja podwozia. Mówię ok niech będzie, spróbujemy i zobaczymy co z tego wyjdzie. Po 5 dniach ja odebrałem i według ekipy konserwującej posciagali zderzaki, nadkola opony, wyczyscili i wysuszyli wszystko. Wzięliśmy Madzie na kanał i dokładnie ją jeszcze raz obejrzeliśmy. Efekt jest super :) wszystko bardzo ładnie spryskane. Dołączę foto przed i po. Na pierwszy rzut oka solidna robota. Zobaczymy z czasem jak to wszystko będzie wyglądać.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 wrz 2017, 20:06 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
No jak widzę taka robotę to aż mnie skręca.... Ale tylko dla tego bo wiem co mnie czeka :p a w dodatku ostatnio zdałem na kat c. I biorę sie za kwalifikacje i czasu ciągle brak by zająć się Madzia :(

Każde działanie jest lepsze niż pozostawienie madzi w samopasie a później płakać ze zmienia kolor na rudy ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 wrz 2017, 21:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.09.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: lubuski
Dokładnie :) coś powinno pomóc tym bardziej że poprzedni właściciel zabezpieczyl tylko miejsca w których pojawiła się ruda a reszte zostawił gołą.

Powodzenia z trakerka.. ja juz ponad 4lata smigam na zestawie. Teraz wybieram się do gebelsa do roboty dlatego też robie wszystko w M6 bo później nie będzie czasu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 wrz 2017, 12:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.09.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Witam!
Jestem nowy.
Czy ktoś z szanownych forumowiczów może polecić osobę/firmę, która oferuje dobre wykonanie takiej usługi (konserwacja i zabezpieczenie antykorozyjne) w okolicach Warszawy lub Szczecina?
Wiem, że najlepiej wykonać to samemu lecz do tego trzeba mieć możliwości, umiejętności i czas. Ja nie mam nic z trzech wymienionych niestety.

Pozdrawiam!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 paź 2017, 20:04 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 21.01.2015
Posty: 7
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: wielkopolski
Witam

Dołączam się do pytania jeśli chodzi o Wielkopolskę, najlepiej Poznań.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 lis 2017, 18:56 
Offline
Za 600zł robicie konserwacje profili i podwozia ? Wszędzie gdzie pytałem to min. 1000 zł
We Wrocławiu znalazłem taki punkt, tam konserwacja profile + podwozie w kombi 1200zł. Stronę mają wiarygodną, w grudniu będę pewnie u nich robił ...


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.