Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 06:40

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 13 wrz 2015, 16:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.09.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: lubuski
Jak w temacie - jaki jest najskuteczniejszy środek? Co najlepiej zabezpiecza? Rust chcek?, Witex?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 paź 2015, 18:07 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.09.2013
Posty: 172
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: warmińsko-mazurski
Nie łudź się, czym byś nie zabezpieczył to zgnije.
To tylko mazda nie oszukujmy się :-P

_________________
"Cza­sem trze­ba długo iść, aby dojść do siebie..."


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 paź 2015, 18:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Swojego czasu sporo czytalem w temacie, bo też chcialem dodatkowo zabezpieczyć auto. Ja swoje oddalem do profesjonalnego warszatu. Za kompletne zabezpieczenie podwozia i profili zamkniętych środkami Valvoline zapłaciłem 650, z 3 letnią gwarancją. Jeżeli masz ograniczone możliwości porządnego zakonserowania podwozia, to lepiej zlecić to profesjonalistom. Co do samych środków to z tego co wyczytalem polecane były:

Odrdzewiacze:

Fertan
Brunox Epoxy
Cortanin

Profile zamknięte:

Noxudol 750
Valvoline Tectyl ML

Zabezpieczenie konserwujące:

Noxudol 900
Valvoline Tectyl Bodysafe

maselek wszystko z czasem zgnije, a chodzi o to żeby opóźnić ten proces.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 paź 2015, 18:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 542
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Moja mazda sprowadzona z rajchu, miała tylko konserwe fabryczną (ciężko to tak nazwać) i sam osobiście robiłem konserwacje foto są w moja6 post 12#

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 paź 2015, 21:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
http://www.u-pol.co.uk/product-cat/83/r ... adzina.htm<br /><br />Link do niezłego środka konserwującego podwozie
Tym specjałem jeepnięci pacykują swoje rude 4x4.
Bo jeepy są żółte od spodu już w salonie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 gru 2015, 10:53 
Amator
Offline
Od: 20.09.2015
Posty: 86
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: małopolski
Witam,

orientuje się ktoś ile wchodzi wosku do profili zamkniętych , takich jak : drzwi 4x ? do klapy bagażnika? do klapy silnika?

i czy lepiej pod pistolet czy styknie w sprayu ?

dzięki!


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.