Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 12:22

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

zasłużony
PostNapisane: Cz, 21 sie 2014, 16:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Pytanie do kolegi ptaku jak Ci się te felgi sprawowały chodzi mi o komfort jazdy, trzymanie w zakrętach czy nie obcierały przy większej ilości pasażerów??

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 sie 2014, 20:14 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 28.10.2013
Posty: 211
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
siema! pisze na szybko z pracy wiec wybaczcie brak polskich znakow. Ja mialem mazde obnizona i na regulowanych amorach koni wiec komfortu nie bylo w ogole. Jesli chodzi o ranty, musisz je wyrolowac. Ja je pozaginalem rzezniczo... brecha miedzy opone a nadkole, jedynka, wsteczny i po robocie... :wink: aha... pozniej trzeba bylo malowac ranty <hahaha> Jesli oddasz robote profesjonalista to nie bedziesz mial takiego problemu. Opona byla szeroka 225/45/18 wiec trzymala sie pieknie, natomiast dalo sie wyczuc spadek mocy. Na seryjnym zawieszeniu z profilem opony 40 nie powinienes miec efektu wypadajach plomb itp :wink: ale bez pozaginania rantow na tylnych nadkolach sie nie obejdzie.
pozdro


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Cz, 21 sie 2014, 22:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
No to niestety moja koncepcja padła na samym początku, aż tak bardzo nie jestem zdesperowany na te felgi żeby nadkola poszerzać czy jak piszesz "rzeźniczo rolować ranty" :lol: Myślałem, że obejdzie się bez tak mocno chirurgicznych zmian no nic mówi się trudno. Dzięki za odpowiedź Pozdrawiam

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 sie 2014, 02:27 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 28.10.2013
Posty: 211
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Tak jak pisałem, jeśli oddasz robotę fachowcowi, obejdzie się bez malowania. W Volvo S40 robił mi spec - nie było śladu, lakier nie tknięty. Zeszło mu ok 2h bo robił mi również przód. Biedniejszy byłem o 140 funtów ale 19" weszły :) W Polsce na bank taniej wyjdzie tylko jeśli się zdecydujesz to weź kogoś kto już to robił i zna się na rzeczy. Jak to mówią... taka jest cena sławy <hahaha> <hahaha> <hahaha>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.