Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 22:35

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 71  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 19 lip 2018, 05:56 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Rozmawiałem wczoraj w ASO na tematy różne, dotknąłem też temat hamulców. ASO Rzeszów od dwóch miesięcy montuje EBC jako zamiennik lub lepszy zamiennik - podobno MMPOL teraz z nimi podpisał umowę.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 19 lip 2018, 07:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
17 lipca 2018, o 16:17 mHuba napisał(a):
Szybkie pytanko Mazda 6 GJ 2.2D 2015 - czy tam sa czujniki zuzycia klockow hamulcowych tył?

hm


Tak - akustyczne, blaszki trą o tarczę i wydają metaliczny dźwięk, wtedy wiesz że musisz wymienić :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 lip 2018, 16:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
popielasty napisał(a):

Ja mam w CX-5 zestaw Textara na przodzie (tarcze+klocki). Tarcze są super, przejechałem na nich 20 tyś i żadnego bicia (w przeciwieństwie do tarcz OEM Mazdy). Natomiast z klockami jest tak jak piszesz - piszczą. Nie zawsze, ale dość często się to zdarza. Taki urok. Tarcze kupiłbym ponownie bez zastanowienia (tym bardziej że trafiłem niezłą promocję i kupiłem komplet tarcz na przód za 400 zł), ale klocków Textara już nigdy.


Po ilu km musiałeś zmieniać orginalne tarcze?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 19 lip 2018, 20:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Niestety nie mogę odpowiedzieć dokładnie na to pytanie, ponieważ kupiłem samochód przy przebiegu 159k km, tarcze jeszcze tak mocno nie biły, ale przy ok 163-164k km nadawały się już do śmietnika (dodam, że szanuję hamulce, nie pędzę po kałużach itp).

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 lip 2018, 21:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
domas7 a mnie przy kolejnej wymianie gwarancyjnej tarcz i klocków(tył) wsadzili TRW , wystarczają mi na 40 tyś

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 21 lip 2018, 14:38 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 387
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Witam
Zaczęły mi wydawać hamulce metaliczny dźwięk, po przesledzeniu forum stwierdzam że klocki do wymiany. Wytrzytałem że zamiennik TRW moze byc w miarę chociaż paru z was narzekalo na piszczenie(zły montaz).
Ja zakupiłem takie na przód i Tył.
Pytanko moje będą pasowały do mojej GJ z 2013 sedan 2.2 diesel ObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 22 lip 2018, 14:30 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 387
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Tak juz po wymianie tył w sama porę zdążyłem.
Wyglądają trochę nierówno zdarte. Tloczki śruby się nie ruszaly (zapiekly) Jaki smar do ryb byście polecieli?ObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 lip 2018, 19:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Jak można tak jeździć.Przecież ewidentnie widać,że hamulce nie były czyszczone i smarowane podczas wymiany klocków.Zewnętrzne klocki nie hamowały w ogóle.W pierwszej chwili myślałem,że jest to porównanie nowego i starego klocka.Chyba,że jest to sposób na oszczędność-wystarczy wymienić tylko 2 szt. bo 2 masz nowe :lol: .Potem jest zdziwienie że tarcze krzywe i duże spalanie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 lip 2018, 19:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Na hamulce niby jest akcja serwisowa. Caly zCiak posobno wymieniaja

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 22 lip 2018, 20:26 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 387
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
oszczędność w klockach. Jaki smar byście polecieli

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 lip 2018, 20:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Cera Tex

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 lip 2018, 20:55 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ewidentnie zacisk stanął na prowadnicach, poznać to można na zużyciu wewnętrznego klocka względem zewnętrznego który jak widać prawie nowy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 lip 2018, 18:39 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Jako że ponownie czeka mnie wymiana tarcz przednich, a mam urlop to pomyślałem, że mógłbym je wymienić sam. Tutaj pytanie czy ktoś już to robił? Nie ma tam czegoś co zaskoczy w domowych warunkach?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 lip 2018, 19:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Jeśli chodzi o przednie,raczej nic Cię nie zaskoczy,no może wkręt przytrzymujący tarczę do piasty może mieć skorodowany gwint i tutaj dobrą robotę robi wykrętak udarowy.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 lip 2018, 20:48 
Nowicjusz
Offline
Od: 21.09.2016
Posty: 54
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
To jest proste jak budowa cepa, po odkręceniu koła, aby zdjąć bezinwazyjnie tarcze możesz wkręcić śrubę w gwintowany otwór i w ten sposób szybko tarcza schodzi, przy wymianie klocków trzeba pamiętać aby spod gumki osłaniającej tłoczek spuścic nagromadzenie tam powietrze delikatnie ją podważając.
Przeczyść jarzmo zacisku szczotką drucianą, a w miejscu styku klocka z blaszką nanieś delikatną warstwę smaru miedziane (często bywa w komplecie z klockami, ale nie jest to regułą)
Przeczytaj instrukcję obsługi nowych klocków tam znajdziesz wytyczne jak docierać klocki.
Cała operacja jeśli robisz to pierwszy raz, zajmie Ci około 45min.
Powodzenia


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 lip 2018, 20:53 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Dzięki. W takim razie zabieram się jutro do roboty. Dokupie Lecha do pomocy i będę grzebał

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 lip 2018, 20:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Ponoc smar miedziany nie jest zalecany do nowoczesnych systemow hamulcowych z ABS. Ceratec ponoc jest lepsze.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 lip 2018, 10:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja chyba niestety załatwiłem kolejny zestaw tarcz. Wystarczyło do tego ciepłe lato, prędkości w granicach 140kph i jakieś 5000km. Na rozgrzanych czuć delikatne wibracje, w codziennej jeździe po mieście jest jeszcze ok. To jest jakaś tragedia - 2 lata i trzeci zestaw. Hamulce zabijają to auto. I żeby nie było, ostatni zestaw zakładałem sam, wszystko wyczyszczone, ustawiane czujnikiem zegarowym - jakieś 0.02mm na brzegu tarczy. I co? I ch...
Szykuje mi się kolejne 5000 po Europie za 2 tygodnie, zamiast cieszyć się z wyjazdu to się boję, że moja Mazda powyrywa mi ręce...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 lip 2018, 11:02 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Moze warto SprawdZic parametry tej tarczy 320 z najnowszego diesla? Jest szansa, ze podpasuje do zaciskow z cx9 p&p, ewentualnie bedzie potrzebny zestaw stare zaciski + nowe jarzma (znając inżynierów mazdy to nic innego nie wymyślili)

Jak tak szybko wykańczasz hamulce to potrzebujesz większa średnicę tarczy.

Ja mam 10tys nalatane na 320mm, hamowania na autostradzie z 170/180 tez zaliczane i jest ok. Lepiej niz seria.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 lip 2018, 12:22 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
@darecki, który już zestaw wymieniłeś?
..to jest niemożliwe żeby załatwić kolejny zestaw, to nie może zależeć od auta ani twoich umiejętności.

Ewidentnie zachodzi jakieś punktowe większe obciążenie na tarczy podczas hamowania.

Nie jestem specjalistą, ale możliwe że opony są do bani, zużyte w jednej części, bądź wadliwe. Takie uszkodzenia wewnątrz opony są praktycznie niezauważalne, nawet pod wyważarką czy na teście drogowym.....

Jeśli tak jest, przykładowo na letnich, i na letnich wymienisz zestaw klocków i tarcz, one zaraz się dopasowują się do wadliwych opon, rozumiesz... i bicie jak się raz pojawi to już kaplica. Trzeba by to jakoś zweryfikować, obrócić opony o 180st?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 25 lip 2018, 12:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
darrecki - jakiej firmy zestaw miałeś założony?

Przy okazji wrzucam foty po 1500 km trasie z klockami Textara - troszkę pylą :arrow: :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 lip 2018, 12:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Oryginaly wytrzymaly dosyc dlugo, bo 1.5 urlopu czyli 3 przejazdy po niemieckich autostradach. Kolejne byly Zimermanny - powrot z urlopu i juz bicie.
To byly zestawy do Mazdy 3. Stwierdzilem, ze tak nie bedzie - kupilem zaciski z 6 2016r, klocki Z23 i tarcze power friction. Do tego zmienilem jedna piaste, bo bicie bylo zawsze z jednej strony - pasazera w UK. No i wychodzi na to ze cala ta operacja poszla na marne. Opony wykluczam, mam tylko letnie i zmienialem kilka tygodni przed wymiana hamulcow - obecnie sa dunlop rt maxx2. Na weekendzie zobacze czujnikiem zegarowym jak tam bicie.
Pamietam czasy GG, tam zapiekanie klockow to byla norma po zimie w PL. Raz sie, ze tak powiem klocki spalily z jednej strony a po zalozeniu nowych zadnego bicia. Tarcze zmienialem na pale, bez zadnych zegarow i przez 10 lat problemu nie bylo. A teraz? 4 lata, 60kkm i trzeci zestaw pada - no chyba, ze to moja wyobraznia...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 lip 2018, 13:10 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
W żadnym dotychczasowym aucie nie miałem tak wrażliwych tarcz na przegrzanie. Także nie wydaje Ci sie. A styl jazdy kiedys miałem duzo bardziej agresywny i układy miały co robić.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 25 lip 2018, 13:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja sporo jeżdżę, nie oszczędzam układu hamulcowego i zestaw Textara spisuje się mega (poza pyleniem i lekkim, sporadycznym piszczeniem). Przeleciałem już na tym 20k km i na prawdę nie mam na co narzekać.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 lip 2018, 19:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
popielastyTroszkę pylą <oczy> -wyglądają jak by ze 2 lata nie myte.Na jakim dystansie się tak usyfiły?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 25 lip 2018, 20:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
1500 km w 4 dni :D

EDIT: w sumie to auto nie myte kilka dni dłużej, więc może ok 2000 km i 7 dni.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 lip 2018, 22:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Temat od lat przerabiany, aż do znudzenia. Wymieniać tarcze tak często, to chore. Trzeba uczyć się na błędach innych. Wiadomo od początku tego wątku, że mazda ma hamulce do pieszczenia a nie hamowania. Więc nie kupujcie badziewia lecz kupcie zestaw a la rkarcz. Jak u niego się sprawdził to u was z pewnością tez się sprawdzi. No chyba, ze chcecie jego pobić w wydatkach na ten cel. Z informacji w tym wątku widać, że zajeździć w maździe hamulce w ciągu jednego wyjazdu to żadna sztuka.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 lip 2018, 20:15 
Nowicjusz
Offline
Od: 21.09.2016
Posty: 54
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Potwierdzam, że nic w fabrycznym rozmiarze się nie sprawdza, ostatni zestaw tarcze black Diamond i klocki EBC yellow jest już na tyle drogi, że warto rozważyć zakup zestawu skomponowane przez kolegę CYGI czyli tarcze z Nissan 350z, zaciski z Renault clio/megane RS, i jego autorskie dystanse do zacisku. Jedyny minus to zakup nowych felg lub odpowiednich dystansów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 lip 2018, 10:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Aktualnie mam przejechane 116 tys. Po przeglądzie na 40 tys.wymienieli w ASO tarcze hamulcowe z przodu..... od ponad 1,5 roku czasu jeżdżę z klockami Ashika(dobrze hamują,pylą,nie piszczą)wymiana niezależna od ASO, od tamtego czasu nic nie drży, ani ogólnie przy prędkościach 100-120, ani przy hamowaniu-nic nie drży,nie przenosi się kierownicę a od wymiany tylnych zacisków w ramach akcji serwisowej to nawet jakoś auto lżej jedzie i oczywiście nic nie drży. Opony? nie ten beznadziejny,niepasujący do zawieszenia Mazdy Bridgestone tylko w moim przypadku Dunlop Sport Maxx(ostatni sezon)dodatkowo wyważone z testem drogowym :D :D :D <pucugg>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 29 lip 2018, 17:54 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 387
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Koledzy A jak z tymi wentylowanymi (dziurkowanymi) ma ktoś takie założone. W mojej byłej gh zachciało mi się wentylowanych ale po założeniu strasznie biła kierownica okazało się że przez te dziury. Takze oddałem je do reklamacji A były kupowane z autoparts.nl . A teraz widzę że zimmermann ma w ofercie taki bajer. Napalać się czy dać sobie spokój. Obrazek

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.