Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 05:57

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 71  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 11:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ścisk jest dobry na przód, z tyłu jeszcze nie spotkałem auta gdzie nie trzeba by kręcić tłoczkiem.
Ja zawsze korzystałem z płaskiego klucza na "sztorc" i jakiegoś pręta żeby nim kręcić. Aczkolwiek nie jest to proste, bo ciężko idzie z ciśnieniem w układzie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 11:39 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Na ja też nie kojarzę żeby bez kręcenia dało radę ale co innego pokazuje filmik z Audi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 11:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2106
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
No ja używam takiego zestawu, gorsze kosztuje a wygoda jest, ale faktycznie do tłoczka z 3ma rowkami chyba żaden element tego zestawu nie pasuje.
https://www.emag.pl/zestaw-do-wyciskani ... gKq0vD_BwE


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 12:01 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Znalazłem w internecie (z pewnego źródła) procedurę ustawienia hamulca postojowego po wymianie klocków w elektrycznym ręcznym:

Procedura EBP.pdf


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 12:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
No to już coś wiadomo. Jeżeli dobrze rozumiem trzeba przejść w tryb obsługowy który wciśnie tłoczki za pomocą silniczków elektrycznych, wymienić klocki, zakończyć tryb obsługowy który dostosuje elektryczny ręczny do nowych klocków.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 12:31 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
21 września 2018, o 12:55 Andrzejsr napisał(a):
No ja używam takiego zestawu, gorsze kosztuje a wygoda jest, ale faktycznie do tłoczka z 3ma rowkami chyba żaden element tego zestawu nie pasuje.
https://www.emag.pl/zestaw-do-wyciskani ... gKq0vD_BwE


Mam większy komplet yato i też nie widzę nic co by pasowało.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 12:54 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.01.2015
Posty: 230
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Ja zmieniałem jakiś miesiąc temu klocki i tarcze na Powerstopy, ale niestety nie pomogę bo robiłem to w warsztacie ( nie ASO więc jeśli komputer to chyba nie musi być tylko taki jak mają w ASO ).

_________________
Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.0 Pb MT kolor Sonic Silver


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 13:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
W tych zestawach do wkręcania są końcówki z jednym wypustem także możliwe że tym da radę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 15:19 
Offline
21 września 2018, o 13:54 Martinus napisał(a):
Ja zmieniałem jakiś miesiąc temu klocki i tarcze na Powerstopy, ale niestety nie pomogę bo robiłem to w warsztacie ( nie ASO więc jeśli komputer to chyba nie musi być tylko taki jak mają w ASO ).


I jak ? podobnie jak fabryczny zestaw czy coś lepiej to hamuje ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 16:26 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.01.2015
Posty: 230
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Generalnie jestem zadowolony.Nic nie bije, nie hałasuje, ostrego hamowania z prędkości autostradowych jeszcze nie miałem okazji przetestować.Jedyne co to pierwsze hamowanie rankiem jest słabsze,ale klocki są ceramiczne więc to chyba normalne.Jeżeli chodzi o drogę hamowania to nie wiem.Jeśli ktoś ma fabryczne i chciałby porównać to możemy się umówić i sprawdzić drogę hamowania z 50 km/h i 100 km/h.Wtedy będziemy wiedzieć,a nie pisać że "wydaje mi się" itp.

_________________
Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.0 Pb MT kolor Sonic Silver


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 16:34 
Offline
Z16 czy Z 23 ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 16:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja zacząłem psioczyć na Powerstop, a problemem okazał się bijący tył - oryginalny jeszcze. Po jego przetoczeniu problem ustąpił. Przód spisuje się bardzo dobrze, wakacje i przede wszystkim Niemcy przeżył bez uszczerbku, a lekko przykużone felgi to dodatkowa zaleta. Jedno awaryjne hamowanie we Włoszech - tylko modliłem się żeby mi nikt w d... nie przywalił, bo oni jeżdżą jeszcze gorzej niż w PL.
Zrobiłem już na nim 10000km i mogę z czystym sumieniem polecić


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 17:29 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Martinus ja mam jeszcze fabryczne, ale w najbliższy wtorek zmieniam klocki i tarcze, więc jak masz czas na weekendzie, to możemy sprawdzić.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 20:24 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.01.2015
Posty: 230
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
21 września 2018, o 17:34 niko123 napisał(a):
Z16 czy Z 23 ?

Przód Z23, tył Z16
Do tego tarcze Power Friction DS przód i tył
Ktoś pisał, że tarcze nacinane przy hamowaniu hałasują. Ja nic nie słyszę, chyba że już słuch mam trochę przytępiały.

21 września 2018, o 18:29 domas7 napisał(a):
Martinus ja mam jeszcze fabryczne, ale w najbliższy wtorek zmieniam klocki i tarcze, więc jak masz czas na weekendzie, to możemy sprawdzić.

Niestety w weekend mnie nie ma.
:zona: ma urodziny i ... rozumiecie

_________________
Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.0 Pb MT kolor Sonic Silver


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 22 wrz 2018, 09:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Panowie, wczoraj usłyszałem niezbyt przyjemny dźwięk akustycznego czujnika zużycia klocków :) po wstępnych oględzinach widzę, że w lewym przednim kole mam połowę klocka, w prawym przednim już ogranicznik... Skąd mogło się pojawić tak nierównomierne zużycie? Klocki wymieniane 30 tyś km temu (razem z tarczami), TEXTAR (miękkie).

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 wrz 2018, 10:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jeśli oba klocki w kole są zużyte równomiernie, ale znacznie mocniej niż po drugiej stronie, to problemem może być tłok w (ewentualnie prowadnice) zacisku.
Natomiast jeśli tylko 1 z klocków jest mocniej zużyty to będzie to zapieczony klocek w prowadnicy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 wrz 2018, 10:24 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Z tego co kojarzę to prawy przód zużywa się wcześniej ale na pewno połowa klocka?
Sprawdź też zużycie obu klocków na jednym kole. Czasami z zewnątrz jest jeszcze zapas a od środka goła blacha.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 23 wrz 2018, 21:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
22 września 2018, o 10:22 popielasty napisał(a):
Klocki wymieniane 30 tyś km temu (razem z tarczami), TEXTAR (miękkie).

Ja wymieniałem 25 tys. km temu same klocki na EBC Ultimax 2, aby zapobiec biciu, co się udało tylko na jakiś czas jak się okazało. Najpierw pojawiło się bicie przy hamowaniu, a teraz słyszę też delikatny pisk z czujnika. Czyli jest podobnie jak u Ciebie. Jeszcze nie zaglądałem co tam się stało, ale chyba teraz wymienię tarcze + klocki, no chyba, że po inspekcji wymyślę co innego. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 24 wrz 2018, 09:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dobra, klocki były wytarte w miarę równomiernie jednak (ja robiłem inspekcję "przez felgi"), konkluzja jest taka, że Textary na przodzie przy CX-5 i automacie starczą na max 30k km :D założyłem dzisiaj TRW - zobaczymy czy posłużą na dłużej. Dodatkowo polecam zakładać czujnik akustyczny od wewnątrz tłoczka, bo te klocki zużyły się u mnie szybciej.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 wrz 2018, 10:14 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Szkoda że cena powala .
https://mtuning.pl/Big-Brake-Kit-D2-Maz ... Tyl-p57660


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 wrz 2018, 14:25 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
A ja właśnie czekam w ASO na upgrade hamulców: na przód idą tarcze EBC USR + klocki Powerstop Z23, a na tył klocki Z16 (oby 1874 były tymi właściwymi). Po wymianie jadę zrobić od razu break-in. Jak chwilę pojeżdżę, to dam znać, jak wrażenia.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 7 paź 2018, 00:51 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
23 września 2018, o 22:10 tombien napisał(a):
Najpierw pojawiło się bicie przy hamowaniu, a teraz słyszę też delikatny pisk z czujnika. (..). Jeszcze nie zaglądałem co tam się stało, ale chyba teraz wymienię tarcze + klocki, no chyba, że po inspekcji wymyślę co innego.

Tarcze i klocki wymienione.
Po sprawdzeniu okazało się:
- klocki były zużyte ok 1 mm po 25 tys. km od wymiany, skończyła się warstwa, która bardzo tłumiła bicie i problem wrócił
- tarcze po przebiegu 66,5 tys. km były zużyte o 0,3 mm
- pisk przy hamowaniu powodował 1 z 4 czujników na klocku, który założyłem odwrotnie <brawo>
- tarcza z lewej strony miała bicie 0,05 mm, z prawej 0,02
- piasty mają bicie 0,02 mm (po obu stronach)
- nowe tarcze po założeniu bicie 0,02 mm (po obu stronach)

Nowe tarcze: Textar PRO 92257403
Nowe klocki: Power Stop Z16 Evolution 16-1711

Liczę przede wszystkim na brak pylenia, no i mam nadzieję, że tarcze się tym razem nie zdeformują. Jak będzie czas pokaże. :)

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 paź 2018, 07:04 
Offline
Chyba wszyscy zakładali z23 a z16 tylko na tylne.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 7 paź 2018, 07:13 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Tak, ja założyłem Z16 na przód.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 paź 2018, 07:46 
Offline
Napisz nam po czasie czy jesteś zadowolony,

Power stop, power sport - dobre opinie do mazdy 6 też są, jakaś nowa firma ?

https://www.amazon.com/Drilled-Slotted- ... 576BZH2N1H


do mazdy 6.

https://www.amazon.com/Silver-Drilled-S ... ds=mazda+6


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 7 paź 2018, 09:32 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Nie omieszkam. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 paź 2018, 12:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Panowie, prawda to że do klocków ceramicznych tarcze muszą być wentylowane ??? Czyli na tył odpada ceramika ...w necie wyczytałem w 2 albo 3 artykułach.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 paź 2018, 12:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Pierwsze slysze o takim czyms ;). Ravzej ciezki farmazon wg mnie.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 paź 2018, 15:58 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Też tak myślałem ;). A ile kosztują was klocki zamówione z amazona USA ?? Ja próbowałem zamówić, tu do Włoch, cena wyjściowa klocków na przod powerstop Z23 44$ ale do tego podatki, przesyłka i wyszło 99$ czyli Ok 85€ dużo coś. W Pl w sklepie internetowym kosztują 450zl (107€). Myślałem że więcej zaoszczędze zamawiając zza oceanu ;(.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 paź 2018, 16:22 
Offline
Kolega kupił pare dni temu ale nie do Pl tylko do De - 66 euro z wysyłką ( wysyłka max 2 tygodnie ).

https://www.ebay.de/itm/Power-Stop-Z23- ... SwpEdbWkbz


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.