Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 09:16

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 71  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 3 wrz 2020, 18:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Ja w poprzednim samochodzie miałem kilka kompletów klocków ze średniej-wyższej półki i wszystkie padały po 30-35kkm max, łącznie z oryginałami. Płaciłem od 200 do 400zł a była to Fabia więc za 400zł jest już wyższa półka :D W końcu wkurzyłem się i kupiłem klocki o nazwie :lol: 'włoskie tanie zamienniki' - kosztowały 70zł komplet i zrobiłem na nich 75kkm :D Pyliły dość mocno ale nigdy nie zapiszczały w przeciwieństwie do ATE, Ferrodo czy oryginałów, a do tego wytrzymały ponad 2x dłużej. A te droższe wymieniałem i same i w komplecie z tarczami i zawsze ten zam problem, zwłaszcza ATE tak bardzo polecane piszczały tak że wywaliłem je na śmieci po 5kkm, bo jak hamowałem w mieście to ludzie idący chodnikiem aż się otrząsali :/

Także mogę uwierzyć że niektóre tanie klocki mogą być trafione. Mimo wszystko do Mazdy za 120k jakoś nie umiałbym założyć klocków za 100zł, zwłaszcza że Mazdą często jeżdzę dynamicznie i szybko. Skoro tak tu wszyscy zachwalają te Powestopy to zaryzykowałem i zobaczymy. A co do blaszek @koliber1960 to nie mam pojęcia dlaczego tak jest - nie ja to będę montował, ale z tego co widać po fotkach to wszystkie Powerstopy są tak pakowane.

A że tak żartobliwie podsumuje, jeśli te powerstopy się sprawdzą to myślę że nikt na forum nie przebije stosunku ceny do jakości, bo kosztowały 0zł :lol: :lol:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 wrz 2020, 19:27 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ilu użyszkodników :) tyle opini. U mnie w drugiej Maździe GG komplet tarcz TRW i klocki Ate służyły kilka lat. Zamieniłem seryjne 16' na 17'. Mimo okrutnego pylenia hamowało to tak dobrze że nic nie kombinowałem. Nic nie piszczało. Teraz mam komplet tarcz Brembo i klocki Ferodo Eco-Friction i hamulce są po prostu brzytwa. Pylenia zero, pisków brak. W GJ natomiast przód jak już pisałem tarcze Zimmerman Sport i klocki Powerstop Z23, tył robiony 3 mies. temu OEM. Nic nie pyli, nie piszczy, hamowanie o niebo lepsze niż na ORI (przed serwisową wymianą zacisków) Jestem zadowolony, ale... pod względem hamowania pozostaje cztery długości przed staruszką GG! Po prostu nowe Mazdy są o wiele cięższe, koła 19' (wersja Sport), a hamulce zostawili te same :arrow: Są po prostu IMO za słabe do tak dużego i ciężkiego auta! Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 wrz 2020, 19:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Zacząłem myśleć o wymianie bo mam przejechane 50tys na jakiś klockach z ASO od gwarancyjnej wymiany tarcz (montowanych w komplecie razem z nimi). Klocków zostało jakieś 1/3 a tarcze mają praktycznie niewyczuwalne organoleptycznie zużycie. Za miesiąc zmienię koła, przy okazji może i klocki.
ASO nie pamięta co montowało, bo z centrali przychodziły zestawy gwarancyjne tarcze+klocki.
Nb jako Kapt Snuja nigdy nie narzekałem na hamulce w GJ. Dla mojego stylu jazdy - bardziej liniowego niż zerowojedynkowego- są w sam raz. Korzystam niekiedy z wypożyczanych aut zbliżonej klasy (np. ostatnio W204) i nigdy nie miałem poczucia słabszego hamowania wsiadajac z powrotem do M6.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 wrz 2020, 18:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja też podtrzymuję zdanie na temat oryginalnych hamulców, są akurat do tego auta. Auto nie jest wyczynowe. To dynamiczna limuzyna i dla takiej fabryczna konfiguracja, tj. średnica tarczy, wystarcza. Większe tarcze, to większa masa nieresorowana, pewnie konieczność zmiany piast na grubsze, cięższe, potencjalne problemy z krzywieniem tarcz. To nie takie proste.

Aha, na klockach LPR zrobiłem już kilkanaście tysięcy kilometrów i nadal polecam. Klocki dosyć miękkie, lekko pylące (ale mniej niż pierwsze fabryczne), dobrze hamują, są tanie, pisku nie słyszałem ani razu. Zobaczymy jak długo przetrwają ale nie widzę nadmiernego zużycia.
Są na tyle dobre że zamówiłem dwa komplety w dobrej cenie na przyszłość. Nic nawet nie będę kombinować i zmieniać, sensu nie widzę.

Kilka mocniejszych hamowań, jazda w górach nie zwichrowała do tej pory tarcz w mojej M6. Nie mogę potwierdzić, że występuje tu jakiś problem z hamulcami.

Nie wiem, może bywało, że wstawiali kiepskie tarcze, które ulegały uszkodzeniu. Miałem z tym do czynienia sprzedając nowe samochody pewnej japońskiej marki. Producent wymieniał takie tarcze od ręki, kolejne jednak sprawiały te same problemy, i tak w kółko ludzie bujali się z problemem. Mieli pewnie zapas słabych tarcz i takie ładowali. Po pewnym czasie użytkownicy wytypowali aftermarketowe tarcze niesprawiające problemów i takie zakładali. Wniosek? Nie chodziło o wielkość, pojemność cieplną tarcz, a o jakość wykonania, pewnie stop i proces hartowania, itd.

Podsumujmy. Z budżetowych klocków można zakładać śmiało LPR i Ashika.
LPR`y na tył nie występują w przypadku benzyny. Tył zrobię na TRW w takim razie, chcąc wstawić coś lepszego na jedną z osi, ot dla lepszego samopoczucia, ale pewnie Ashika na tył byłaby wystarczająca.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 wrz 2020, 19:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Klocki zamontowane. Póki co dojechałem tylko 500m z warsztatu do domu. Jutro chciałbym je dotrzeć. Znalazłem dwie troche różne metody docierania klocków. Chyba obydwie tutaj się przewijały. Mniej więcej:
1) 10 hamowań z 60 do 10kmh jedno po drugim
2) 10-15 hamowań z 100 do 40kmh z przerwami 2-3 minuty każde.

Ogólnie w obydwóch zasady podobne, nie zatrzymywać się itp., potem jeszcze przez kilka minut jeździć. Różne prędkości też może bym zrozumiał, ale w tej pierwszej metodzie jest te 10 hamowań bez przerw czyli hamowanie, gaz w deche i znowu i tak 10 razy, a w drugiej po każdym hamowaniu chłodzenie klocków przez 2-3 minuty.

Która wg Was jest prawidłowa? A jeśli obydwie to która lepsza?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 wrz 2020, 22:22 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Kupiłem Ferodo i po prostu spokojnie jechałem przez jakiś czas :D 1kkm dalej nic się nie dzieje. Serio myślicie że te klocki są robione tak żeby uwzględnić promil osób które je super docierają a nie usłyszały w ASO "proszę jechać spokojnie przez pierwsze 100 kilometrów" lub u Zenka wymieniły po taniości na cokolwiek?

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 wrz 2020, 06:07 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Dokładnie. Nie dajmy się zwariować


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 wrz 2020, 06:37 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
@szymonpoznan1 ja docierałem robiac serie z 50/60. Gdzieś wpadł mi komentarz ze nie stosuje sie prędkości powyżej 80km/h do docierania.

@Wedrowiec najwazniejszy i tak jest poprawny montaż.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 wrz 2020, 11:15 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
szymonpoznan1 napisał(a):
...
Ogólnie w obydwóch zasady podobne, nie zatrzymywać się itp., potem jeszcze przez kilka minut jeździć. Różne prędkości też może bym zrozumiał, ale w tej pierwszej metodzie jest te 10 hamowań bez przerw czyli hamowanie, gaz w deche i znowu i tak 10 razy, a w drugiej po każdym hamowaniu chłodzenie klocków przez 2-3 minuty...


Co do procedury, to przy cywilnych klockach można albo nic w zasadzie nie robić (tylko po pierwszych ostrzejszych hamowaniach się od razu nie zatrzymywać z nogą na hamulcu)
Albo wg mnie wystarczy kilka dosłownie hamowań rzędu 80/100- 60, z przerwami między nimi na rozpędzenie się ponowne do tych 80-100. Hamowań takich na granicy zadziałania ABS'u z jednostajnym naciskiem na pedał hamulca no i_bez zatrzymywania się_ . A później nie _kilka_ minut jeździć tylko przynajmniej z kwadrans albo więcej też _bez ani jednego zatrzymywania się_ . Ta ostatnia część jest b ważna żeby nie stanąć z klockiem gorącym w jednej pozycji przy tarczy gorącej, a już na pewno nie z dotykającym jej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 wrz 2020, 20:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.11.2019
Posty: 5
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: opolski
Greg78
Część.

Czym I jak malowałeś swoje zaciski? Chciałbym to powtórzyć ale w dobrym stylu żeby nie było odprysków etc.

Dzięki za odpowiedz


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 wrz 2020, 20:34 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Obrazek

Musisz wpierw dobrze oczyścić, a następnie odtłuścić. Dopiero wtedy maluj. Powodzenia.

Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 wrz 2020, 16:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
W kontraście do tego co zakładacie, przedstawię Wam zestaw tzw. "sępa" :) dla GJ.

Obrazek

Planowałem kupić droższe klocki na tył ale pomyślałem, że idąc tropem taniości spróbuję klocków Ashika i takowe zakupiłem.
Jak wspominałem, LPR przednie sprawdzają się, a w zasadzie okazały się być one na tyle dobre, że zrobiłem zapas. :lol:

Klocki Ashika w pięknym kolorowym pudełeczku z plombą bezpieczeństwa i hologramem.
Czyżby producent obawiał się podrabiania tych części. No cóż, pewnie byłoby to bardzo opłacalne. <hahaha>
Nie ma się jednak co czepiać bo opakowanie na plus, a i same klocki wyglądają poprawnie.
Krzaczki na klockach zdradzają pewnie miejsce produkcji.

Ashika to prawdopodobnie marka włoskiej grupy JAPANPARTS GROUP. Ktoś gdzieś pisał w Internecie, że to marka konfekcjonowana dla polskiej firmy ale zdaje się, że to nieprawda. Wystarczy spojrzeć na stronę internetową i listę dystrybutorów.


Obrazek

Natomiast włoskie LPR, wyglądają tak:

Obrazek

Na pudełko LPR znajdziemy informację, że klocki te zostały wyprodukowane we Włoszech.

Jak przystało na zestaw sępa, ceny powyższych klocków są bardzo, bardzo ale to cholernie bardzo przystępne. :-P
Zapłaciłem odpowiednio 71 zł za klocki przednie LPR 05P1916 oraz 54 zł za tylne Ashika 51-03-319, te drugie oczywiście dla wersji M6 z elek. ręcznym.
Jedyna szkoda, że nie udało się zmieścić w 100 zł. <hahaha>

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 wrz 2020, 08:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.04.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Właśnie wróciłem z serwisu Mazdy na 100 000. Udało się zrobić ten przebieg na fabrycznych klockach więc jestem mega zaskoczony.

W serwisie stwierdzono, że do wymiany są klocki i tarcze na przodzie (mocno skorodowane) oraz za kilka miesięcy będą do wymiany klocki na tyle...
Oczywiście wymiana w serwisie to kosztowo jakiś kosmos - za sam przód (klocki +tarcze) mam wycenę na 1 950 zł także podziękowałem bo zrobię to sobie sam.

Przeczytałem dużą część wątku, na początku miałem wziąć żółte klocki EBC, jednak po opiniach w internecie wiem że mocno pylą i potrafią piszczeć. Z tego względu najprawdopodobniej wlecą klocki Powersport.


Co do tarcz najprawdopodobniej wlecą Zimmermany, przyznam że podobały mi się zawsze nawiercane... warto je wziąć ? Nikt z forumowych kolegów nie narzekał, dopłata to jakieś 85 zł także do przełknięcia :lol:

Jeszcze pytanie czy może od razu wymienić tarcze na tyle ? Rantu nie ma ale z drugiej strony problem z głowy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 wrz 2020, 08:07 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja bym robił od razu.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 wrz 2020, 08:23 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
@Rictus - wszystko zależy od stylu jazdy, tym co agresywniej autostradowo jeżdżą zimmermany nie wytrzymają. Także jak bardziej poczytasz forum to znajdziesz narzekanie na nie :)

Chociaż jeżeli zrobiłeś 100tys na fabrycznym zestawie to raczej delikatnie jeździsz.

Co do nawiercanych to wyglądają lepiej, ale tez są głośniejsze od gładkich tarczy. Warto o tym pamiętać.

Ja za wymianę przodu w ASO zapłaciłem 200pln. Części moje. Dla mnie cena nie była jakaś kosmiczna.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 wrz 2020, 09:09 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mam nawiercane Zimmermany. Warto je kupić i wcale nie są głośniejsze od zwykłych. Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 wrz 2020, 09:13 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
22 września 2020, o 09:04 Rictus napisał(a):
W serwisie stwierdzono, że do wymiany są klocki i tarcze na przodzie

Podali Ci ile milimetrów mają klocki i tarcze?
Bo u mnie na przeglądzie 4 (75000) podali że klocki mają 4mm a tarcze 26mm i obydwie części kwalifikują się do wymiany... Zważywszy że nowe klocki mają 10mm, a tarcze 28mm, to trochę naciągane moim zdaniem ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 wrz 2020, 09:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.04.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
@Plichor:

Wymiana na przodzie 275zł
Klocki 486zł
Tarcze 806zł.

Tył - Wymiana 175 zł
Klocki 363 zł


@Luke - klocki przód grubość 2mm; tył 3,5mm. Co do tarcz to na przodzie skorodowane, nie ma rantu jednak tutaj nie chcę kombinować i przedłużać.

Ogólnie przebieg już jakoś pasuje na to zużycie, kół jeszcze nie ściągałem. Miałem taką sytuację w ASO Ford, że mi powiedzieli że muszę już zmienić klocki bo zagraża to bezpieczeństwu, bo 1,5mm klocka. Nie zgodziłem się, w międzyczasie w poczekalni zamówiłem klocki, pojechałem do domu, ściągam koło, potem drugie i okazało się że najcieńszy klocek miał 3,5 mm


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 wrz 2020, 09:39 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Masakrycznie drogie są te klocki w ASO i niewarte swojej ceny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 wrz 2020, 14:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
No ceny klocków są totalnie z czapy bo to samo TRW, które się otrzymuje w oryginalne na tył kosztuje w sklepie 136 zł. Teraz w pudełku może to być też ATE, ale nie zmienia to wiele. Przebitka podobna. Jeden czort. :lol:

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2020, 17:40 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.09.2015
Posty: 23
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Witam

Po 5 latach postanowiłem wymienić klocki i tarcze, zamówiłem Powerstopy Z23 i tarcze EBC (GD1914 + GD1912).
Klocki dotarły z Amazonu, nie wiem tylko czy jest całość - pudełko z przednimi (Z23-1711) było otwarte.
Może ktoś potwierdzić po fotkach czy mam wszystko?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2020, 17:41 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Wygląda na to że jest wszystko.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2020, 17:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
28 września 2020, o 18:40 mariano777 napisał(a):
Witam

Po 5 latach postanowiłem wymienić klocki i tarcze, zamówiłem Powerstopy Z23 i tarcze EBC (GD1914 + GD1912).
Klocki dotarły z Amazonu, nie wiem tylko czy jest całość - pudełko z przednimi (Z23-1711) było otwarte.
Może ktoś potwierdzić po fotkach czy mam wszystko?


Przeczytaj kilka postów wyżej moje wypowiedzi. Miałem otwarte pudełko w klockach od amazonu. Też było wszystko ale oddali mi całą kasę.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2020, 17:55 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.09.2015
Posty: 23
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Dzięki za info koledzy!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 wrz 2020, 11:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.09.2020
Posty: 5
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Hej,
też zamierzam właśnie zmieniać tarcze+klocki przód i tył.
Robił ktoś takiego mixa ze Zimmermann sport na przód, a TRW na tył? Jakie macie opinie o klockach Zimmermann i TRW w ogóle? Bo w zestawach zawsze lekko taniej to wychodzi z tego co widzę po sklepach
Jakieś konkretne sklepy w ogóle polecacie? Raczej PL bym wolał.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 wrz 2020, 11:55 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Cześć. Ja mam właśnie takiego „mixa”. Przód Zimmerman Sport plus Power Stop Z23, a na tyle OEMowskie TRW. Hamuje o niebo lepiej, jestem zadowolony i polecam! Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 wrz 2020, 12:21 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
ive89 napisał(a):
Hej,
też zamierzam właśnie zmieniać tarcze+klocki przód i tył.
Robił ktoś takiego mixa ze Zimmermann sport na przód, a TRW na tył? Jakie macie opinie o klockach Zimmermann i TRW w ogóle? Bo w zestawach zawsze lekko taniej to wychodzi z tego co widzę po sklepach
Jakieś konkretne sklepy w ogóle polecacie? Raczej PL bym wolał.


Jedne i drugie ok, w zasadzie bez różnicy, sklep : https://hamulcesklep.pl/kontakt
piszący tu czasem na forum Adam1003 dobre ceny proponuje tam, a i z doborem pomoże.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 wrz 2020, 15:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.09.2020
Posty: 5
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dzięki! Spróbuje na razie z zestawem tarcze+klocki jednej firmy (przód Zimmermann, tył TRW). Jak dalej nie będę zadowolony to popatrzę na te klocki PowerStop.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 paź 2020, 09:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Jak pisałem wyżej miesiąc temu zamontowałem po raz drugi klocki ASHIKA tym razem jakaś nowa formuła,przy okazji zmieniony płyn hamulcowy,dotarły się już i wszystko bardzo sprawnie działa :D
<pucugg>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 paź 2020, 09:13 
Świeżak
Offline
Od: 05.12.2015
Posty: 17
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Z tego co piszecie, to raczej nie ma uniwersalnej reguły dla wszystkich. Jednemu powerstop drugiemu bardziej ashika będzie pasować, bo wszystko zależy od stylu jazdy(hamowania w sumie bardziej) Ja mam fabryczne klocki i tarcze od 5 lat - 95 tys. przejechane w cyklu mieszanym i zostało po 4,5 mm klocka na każdej osi.

Wysłane z mojego VIE-L09 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.