Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:23

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 71  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 9 lut 2019, 22:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.03.2017
Posty: 13
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Andrzejsr … Twój post nie ma żadnej wartości dodanej (chyba, że chodzi o nabijanie postów).
Cały wątek przeczytałem i nie ma tam informacji których szukałem niestety (to, że były wymienione któreś z tych elementów nie oznacza, że były to informacje pomocne w decyzji o ich wyborze).

Wpis #Riva potwierdza wnioski do których doszedłem, że trzeba samemu to przetestować "w boju", aczkolwiek trochę to dziwne, że przy tylu użytkownikach nie udało się wypracować jakiegoś możliwie optymalnego rozwiązania. Zobaczę jak sprawdzi się zestaw od EBC Brakes.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 00:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
9 lutego 2019, o 22:45 Magnum333 napisał(a):
przy tylu użytkownikach nie udało się wypracować jakiegoś możliwie optymalnego rozwiązania. Zobaczę jak sprawdzi się zestaw od EBC Brakes.

I nie uda się. Dla każdego użytkownika (lub grupki użytkowników) optymalnym rozwiązaniem będzie co innego, inny zestaw (tarcze + klocki) lub ich kombinacje. Każdy ma inne wymagania, zasoby finansowe i styl jazdy. Było tu wiele na ten temat przykładów: od 1 tys. do kilkunastu tys. zł za zestaw. Próbuj i nie deprecjonuj czyichś doświadczeń, bo sam nic w efekcie odkrywczego nie proponujesz. Ja na podstawie zawartych tu informacji mam już na przyszłość wybrany dla siebie zestaw i nie zamierzam o tym pisać oraz jak napisałeś nabijać posty.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 00:48 
Amator
Offline
Od: 14.06.2018
Posty: 79
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Magnum333 napisał(a):
Cześć,
czeka mnie niedługo wymiana kompletów (tarcze+klocki) na obydwu osiach (na liczniku prawie 180 tys. :wink: ). .

..
..



ale przede wszystkim liczę na żywotność i skuteczność lepszą niż w OE (zwłaszcza dla przedniej osi), która jest niestety taka sobie.


Liczysz na żywotność większą niż 180 tyś km ??????



Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 01:14 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Z M6 problem polega na tym że niestety jest ****. Pomijając fakt że przy tak tragicznych hamulcach nikt! się nie rozbił, nikt w żadnym wypadku nie miał kompletnie żadnego dowodu że te hamulce nie dały rady wyhamować - to te hamulce są do bani.
1. odczucie przy hamowaniu - zestresowany (cały czas) kierowca to kiepski kierowca
2. śmietnikowe tarcze i klocki - ASO i gwarant o tym wie że g***o sprzedają, wymieniają bez szemrania.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 08:32 
Offline
6 lutego 2019, o 22:26 Riva napisał(a):
Witaj.
Osobiście założyłem klocki Yellow Stuff plus tarcze oryginalne od CX5 na przód - zgodnie z sugestią serwisu z Katowic plus nowe tarcze OM na tył i jest super .
Różnica z tym co było w oryginale kolosalna. Szczerze polecam.
Pozdrawiam.


Kolego Riva rzucisz jakimiś numerkami? tzn. numerami części. I czy tarcza z CX5 jest plug and play?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 17:13 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Witaj.
Założyłem klocki na przód : Yellowstuff EBC DP42170R przód oraz Yellowstuff EBC DP42171 tył.v.
Na przód poszły oryginalne tarcze od CX 5 . Tarcze oryginalne posiadają inną budowę kilka postów pisałem o tym.Jak na razie układ działa bardzo dobrze .Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 17:29 
Adept
Offline
Od: 14.01.2015
Posty: 106
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Czy tarcze z cx5 są tylko większe (ile mm?), czy mają jeszcze inne lepsze właściwości? O ile są droższe?

Gesendet von meinem SM-G935F mit Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 17:37 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
U mnie są Textar Pro 92257403 - przewidziane zarówno do CX5 jak i 6.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 17:46 
Adept
Offline
Od: 14.01.2015
Posty: 106
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Jaka średnica?

Gesendet von meinem SM-G935F mit Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 18:53 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Tarcze od CX5 są wymiarowo na przód takie same jak do M6. Z tego co udało mi się ustalić to muszą być oryginały bo tylko one mają ,,podwójne" wentylowane tarcze . Kilka postów wcześniej są zamieszczone zdjęcia i opisy zastosowanego rozwiązania. Oczywiście każdy musi dopasować rozwiązanie problemu do swoich potrzeb - czytaj stylu jazdy. Ja osobiście użytkuje samochód w górach czasami autostrady i jak na razie się sprawdza. W zanadrzu ale to już wiosną mam kupione kierownice powietrza od Kawasaki 500 zamierzam wspomóc wydajność hamulców dodatkowymi nawiewami powietrza na tarcze hamulcowe. W nowych modelach 2018 są stosowane oryginalnie kierownice powietrza takie jak w Avensisie.
Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 19:10 
Adept
Offline
Od: 14.01.2015
Posty: 106
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Cx5 ma tylko 297 mm z przodu? M6 diesel 184 km ma 320 mm. Też (podwójnie?) wentylowane.
W cx5 spodziewałem się więcej niż 320 mm, a przynajmniej tyle samo.
Co to kierownica powietrza? Avensis to wzór do naśladowania w tym punkcie?

Gesendet von meinem SM-G935F mit Tapatalk


Ostatnio edytowano N, 10 lut 2019, 19:56 przez janriedel, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 19:28 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Tarcze 320mm zastosowane w klekocie m6 i cx5 pochodzą od cx7/9. Także maja inna wysokość i nie podejdą p&p zamiast tarcz 297mm.

Czy są podwójnie wentylowane to nie wiem. W garażu mi leży jakiś zamiennik który nie był...

Kierownica powietrza to nawiew powietrza na hamulce który chłodzi strumieniem powietrza. Nie tak łatwo to zaprojektować by to działało (w domowych warunkach). Widziałem jakieś rozwiązanie, którego autor sam przyznawał ze na tor było extra ale do codziennej jazdy już nie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 20:00 
Adept
Offline
Od: 14.01.2015
Posty: 106
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Czyli skoro nowa M6 ma tę kierowcę p. i trochę większe tarcze, to można założyć, że te hamulce będą w końcu lepsze, prawda?

Gesendet von meinem SM-G935F mit Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 23:06 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
prawda
Jeżdżę na 320mm i taka wielkość z odpowiednim klockiem jest dla mnie zadowalająca


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lut 2019, 00:02 
Świeżak
Offline
Od: 19.07.2017
Posty: 34
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Riva napisał(a):
Witaj.
Założyłem klocki na przód : Yellowstuff EBC DP42170R przód oraz Yellowstuff EBC DP42171 tył.v.
Na przód poszły oryginalne tarcze od CX 5 . Tarcze oryginalne posiadają inną budowę kilka postów pisałem o tym.Jak na razie układ działa bardzo dobrze .Pozdrawiam.
Cześć, czy wspomniany "tył" pasuje do hamulca elektrycznego czy w przypadku yellowstuff to wszystko jedno?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lut 2019, 19:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Mnie interesuje jedna rzecz. Czym sa podwojnie wentylowane tarcze ?;) heheh
No i gdzie te pasywne uklady chlodzenia ?;) bo tak macie kierownice powietrza, tak jak mialy pierwsze GJ tak jak mialy 1szy lift i 2gi lift. Pod zderzakiem ;)
Te smieszne plasticzki, ktore nie sprawdzaly sie, i nie beda sie sprawdzac. Ogladalem nowa Mazde2018. Nie ma pasywnego chlodzenia ukladu hamulcowego jak nie mialy poprzedniczki. Skoczcze wierzyc sprzedawcy ktory gowno wlasne zezre zeby wam sprzedac ta mydlniczke. Pojecia nie maja co i jak w tych autach jeat, podobnie jak serwis , ktory wymienia na zasadzie checklisty, a jak cos wykracza poza opis kartki to nie maja pojecia co zrobic. Popatrzcie na niemieckich producentow np. Lub obrazek. Teoria nr1 praktyka nr2 . W mazdzie nie ma tuleli w nadkolach na kierownice powietrza. Stad problemy z tymi mini tarczami;) No i pytanie czy ktos mierzyl te niby 320mm tarcze w nowym dieslu? Czy sprzedawca tak zapewnial ?;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
ObrazekObrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lut 2019, 20:08 
Adept
Offline
Od: 14.01.2015
Posty: 106
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Jeszcze nie miałem okazji mierzyć, ale optycznie wyglądają na większe.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lut 2019, 21:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Jakos nie wydaje mi sie, felga ma.inny wzor . Ale metroweczka nie klamie ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lut 2019, 23:43 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Tarcze jak tarcze, wrzucili te co montują w cx8 i cx9...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lut 2019, 09:10 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
11 lutego 2019, o 19:40 poxtazo napisał(a):
Mnie interesuje jedna rzecz. Czym sa podwojnie wentylowane tarcze ?;) heheh
No i gdzie te pasywne uklady chlodzenia ?;) (...)

Producenci trochę boją się tych rozwiązań. Wiele aut wyposażonych w ten system zmaga się z problemem strasznie szybkiego niszczenia się układu. Nie chodzi wyłącznie o błyskawiczne zużywani się tarcz czy klocków ale tam występuje piaskowanie wszystkiego dosłownie, zaciski, uszczelnienia, przewody, osłony przegubów, wszystko tak dostaje po tyłku, że głowa mała. Temat poruszany jest na wielu szkoleniach w naszej branży i to jest tak, że daje to więcej szkody niż pożytku.


Ostatnio edytowano Wt, 12 lut 2019, 09:10 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy zdjęć (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lut 2019, 19:13 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Witaj.
Nie bardzo rozumiem naczym czym ma polegać niszczenie wszystkiego co jest w pobliżu pracującej tarczy podwójnie wentylowanej.
Nigdzie nie spotkałem się z opiniami użytkowników CX5 , CX3 że coś jest nie tak . Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 lut 2019, 09:59 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Podwójnie wentylowanej ?

Mówiłem o kierownicach powietrznych przez które dostaje się piasek z jezdni z dużą prędkością uderzając właśnie w tarcze, zacisk itd. Auta posiadające to rozwiązanie bardzo często mają mocno porzeźbione tarcze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 lut 2019, 10:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ja sie nadal pytam co to jest podwojnie wentylowana tarcza heha? Odpowie mi ktos ? Jakies odniesnje do literatury technicznej ?;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 lut 2019, 12:32 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Nie wiem też co to podwójnie wentylowana ale może chodzi mu o podwójnie hamowana Obrazek

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 lut 2019, 23:19 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Witam.
Adam003
masz rację to ja źle zrozumiałem kontekst twojego postu. Nowe M6 mają plastikowe kierownice powietrza łapacze w zderzaku nawiew w przestrzeń nadkola. Jednak rozmiary tarcz się nie zmieniły.
Poxtazo tarcze podwójnie wentylowane post 941 tego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 lut 2019, 09:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Z tego co tu pisali to diezel ma tarcze 320 za maist 297 w nowej m6.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 lut 2019, 10:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nie bede wdawal.sie w zbeda dyskusje. Odsylam.do lektury dosc rzeczowej. Post nr 941 to nic innego jak dwu czesciowa tarcza hamulcowa. Nie ma czegos tskiego jak podwojnie wentylowane tarcze ;)

https://brakestock.pl/news/view-plywaja ... lcowe.html

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lut 2019, 14:04 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Masz rację bo piszesz o tarczy pływającej - dwuczęściowej zupełnie nie w temacie.
Tarcze od CX5 są wentylowane wewnętrznie z niemieckiego ,,innenbelüftete bremsscheiben"
Było już na forum .
Nazwałem to podwójnie wentylowaną gdyż powietrze jest zasysane zarówno od zewnętrznej części piasty jak i jej wewnętrznej. Standardowe tarcze do M6 zasysają powietrze tylko od wew. strony.
Link do poczytania:
https://www.at-rs.de/beitrag/items/belu ... eiben.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lut 2019, 22:38 
Amator
Offline
Od: 22.02.2015
Posty: 62
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Problem tarcz dopadł i mnie. Tak przypuszczam, gdyż pojawia się lekkie bicie na kierownicy przy normalnym hamowaniu 140-110 oraz przy 90-50 (tutaj gdy auto cięższe -> 4 pasażerów). Przebieg 37kkm, klocki przód mają 6mm, obecnie opony zimowe, felga 17. Wcześniej wyczuwałem, bardzo rzadko, coś jakby mikro drżenie kierownicy przy hamowaniu ale tylko na zimowkach (felga 17) i przy wyższych prędkościach. Na letnich 19 problem nie występował (lepsza wentylacja podczas hamowania?).

Trasy: głownie autostrady (85%). Styl jazdy szybki ale płynny z prędkościami autostradowymi++. Ogólnie mam świadomość opinii o hamulcach w m6, dlatego starałem się o nie dbać. Wydaje mi się, że jak na mazdę to wytrzymały dość długo…. Tak dla przykładu w poprzednim aucie-Toyota-wymieniałem tarcze przy 80kk ze względu na ich zużycie a nie bicie…
Opcje, jakie rozważam po przeczytaniu wątku:
1. Reklamacja - nawet nie chce mi się z nimi rozmawiać, jeździć i czekać, żeby na końcu dowiedzieć się, że mogą obecne przetoczyć.. -> odpada
2. Tarcze wyglądają jak nówki, nie ma rantów, może wymiana samych klocków na takie, które odprowadzają lepiej ciepło wystarczy i bicie zniknie?.
3. Zestaw Textar Pro + klocki Z16 albo Z23 -> @Tombien chwali sobie taki zestaw z Z16.
4. EBC USR + Z23
5. Power Friction DS + Z23
6. EBC D1912 + Yelow Stuff

Najbardziej skłaniam się do rozwiązania numer 3 + klocki Z23. Co sądzicie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lut 2019, 22:47 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mi wymienili klocki i tarcze, przebieg 34kkm, w ostatnie wakacje mniej więcej. W ramach gwarancji. Było bicie na kierownicy przy 100-130 km/h mniej więcej, tylko przy hamowaniu.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.