Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 18:56

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 71  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 15 sie 2019, 17:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Powerstop Z23 lepiej sie sprawdzają od fabrycznych trw ? np na zimno, za nim klocek będzie mial temp.
Np. Sa i tacy co mają zwykłe z16 , jestem ciekaw różnicy z16 vs z23 na zimnych heblach


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 sie 2019, 19:53 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
A ja pod prąd,
klocki Ashika sprawują się nadal dobrze,hamują zupełnie przyzwoicie,nie gorzej niż oryginalne mazdowskie,pylą ale przynajmniej tarcze się nie przegrzewają i nic nie drży. :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 sie 2019, 08:30 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Panowie albo rybki albo akwarium. Ja postawiłem na bezpieczeństwo i pewną pracę hamulców nawet pod dużymi obciążeniami ( szybka jazda w górach po krętych trasach) .
Porównując do tego co było serią to niebo a ziemia poprzednio dwa trzy dohamowania na zjazdach i klops przed następnym zakrętem ze dwie zdrowaśki jak zdążyłem.
EBC muszą pylić to są miękkie klocki przenoszące bardzo wysokie obciążenia termiczne oszczędzające tarcze. Zrobiłem na nich około 10 tys. - ich żywotność w tym tempie oceniam na 30-35 tys. I tak ma być. Mazda ma za małe tarcze do swojej masy i zawsze będzie sprawiała problemy. Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 sie 2019, 11:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Chcesz powiedzieć , że lepsze zwykle klocki od np ceramicznych powerstop Z23 ??coś mi sie wierzyc nie chce.....

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 sie 2019, 18:19 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
EBC Yellow Stuff to nie są standardowe klocki poczytaj w necie. Pod względem parametrów odpowiadają Z23 tylko faktycznie pylą no i cena inna. Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 sie 2019, 18:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Cenowo chyba podbnie do z23 albo tańsze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 sie 2019, 19:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Riva, nie pisałeś ze to yellow stuff ;). Ja za powerstop z23 dałem Ok 80euro a te ebc YS kosztują 660zl duuuzo :).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 sie 2019, 19:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
15 sierpnia 2019, o 13:07 Riva napisał(a):
Pylą maksymalnie mam założone przód i tył jedne drugie felgi czarne - ale jak hamują super.


No skoro tył się tak szybko syfi, to strach zakładać na przód. No masakra jakaś, tak pylących klocków z tyłu to jeszcze nie miałem.
Szwagier ostatnio "usmażył" Mintexy w CX5 z tyłu (zapieczony klocek) a felga i tak była czystsza.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 sie 2019, 12:22 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
koliber1960 napisał(a):
A ja pod prąd,
klocki Ashika sprawują się nadal dobrze,hamują zupełnie przyzwoicie,nie gorzej niż oryginalne mazdowskie,pylą ale przynajmniej tarcze się nie przegrzewają i nic nie drży. :)
I ja potwierdzam. Nawet z tym pyleniem nie jest tak źle. Natomiast tylne klocki Delphi (bo Ashiki do hamulca elektrycznego nie było) strasznie piszczą, ale tylko przy zatrzymaniu w momencie zatrzymania się auta. Szczególnie jeśli chcę zatrzymać auto gwałtownie. Nawet przy takich krótkich ruszaniach i hamowaniach (ruszenie i zaraz gwałtowne hamowanie), a nawet przy zaciągniętym ręcznym i próbie ruszenia czy to do przodu czy tyłu. Kombinowalem, może coś w zawieszeniu bo takie to niby skrzypienie było, ale do niczego nie doszedłem. Więc założyłem stare klocki hamulcowe i tego efektu nie było. Wychodzi na to, że w końcowej fazie zatrzymania auta gdy dochodzi do takiego gibnięcia autem do przodu i potem do tyłu dochodzi do jakiegoś minimalnego przesunięcia się klocków względem tarczy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 sie 2019, 13:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Te ashika to jedne z najtańszych klocków jakie są na rynku, nie spodziewał bym się po nich za wiele....... Do mojej GH na przod kosztują 19e, za ATE dałem 50e.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 sie 2019, 13:21 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pewnie to najmniej ważne, ale również miałem kiedyś te Ashika ale w GF na przodzie i w GY na tyle.
Po czasie zaczęły szkolić tarczę, aby finalnie zrobić ją w kolorze fioletu i bardzo obniżyć skuteczność hamowania. Ale to stare czasy...


Możliwe że na przełomie kilku lat/dekady, producent coś zmienił i polepszył skład materiału ciernego, bo ja ich nie miałem za co chwalić, jedynie chyba za niską cenę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 sie 2019, 13:36 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Przejechane na Ashika około 3kkm i jest ok. Trasa różana po Polsce Zakopane, Mazury, Bałtyk i powrót w Beskidy. Wracałem to było 36°C, prędkości ponad autostradowe czasami, żadnego bicia itp. Na pewno lepiej niż TRW. Przy takich temperaturach trzepało strasznie. Także, jeśli tak zostanie do końca klocków to nie będę przepłacał. Jak coś się będzie działo dam znać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 sie 2019, 16:11 
Świeżak
Offline
Od: 29.09.2018
Posty: 24
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Active+
Region: mazowiecki
Panowie jakie klocki do Madzi z 2016 roku, 2,5L 192KW.
Przejechane 38 tysięcy. Z przodu tarcza idealnie równiutka ale tył ma kolejny z rdzą...
Rozumiem że oryginalnie montują TRW ?
Tarczę przed wymianą klocków oddać do szlifowania ?

Na iparts klocki są od 50 zł wzwyż ...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 sie 2019, 17:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Jakie są fabryczne tylne tarcze ? bo tez już po roku tylne tarcze od środka wyglądają jak 10. letnie, rdza.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 sie 2019, 19:02 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
20 sierpnia 2019, o 17:11 rafiklegia napisał(a):
Panowie jakie klocki do Madzi z 2016 roku, 2,5L 192KW.
Przejechane 38 tysięcy. Z przodu tarcza idealnie równiutka ale tył ma kolejny z rdzą...
Rozumiem że oryginalnie montują TRW ?
Tarczę przed wymianą klocków oddać do szlifowania ?

Na iparts klocki są od 50 zł wzwyż ...


Nic nie dawaj do szlifowania, jeśli są ok to po prostu zakładasz klocki ;) Mogą być Brembo, EBC, Ferodo, Textar czy Zimmermann, w razie czego zapraszam na priv, mogę załatwić w dobrych pieniądzach.

20 sierpnia 2019, o 18:44 Grek77 napisał(a):
Jakie są fabryczne tylne tarcze ? bo tez już po roku tylne tarcze od środka wyglądają jak 10. letnie, rdza.


Tego się nie dowiesz, tajemnice handlowe producentów ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 sie 2019, 23:18 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
rafiklegia napisał(a):
Przejechane 38 tysięcy. Z przodu tarcza idealnie równiutka ale tył ma kolejny z rdzą...

Na iparts klocki są od 50 zł wzwyż ...

Kolega pisze, o koleinach z rdzą. Także albo nowe, albo do przetoczenia (ja miałem taką samą sytuację, przetoczyłem i jest ok).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 sie 2019, 12:55 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Tylne tarcze hamulcowe pokryte rdzą z rowkami takie miałem jak używałem oryginalnych klocków.Aktualnie przy EBC zarówno tył jak i przód zupełnie gładki pracujący całą powierzchnią. Ciekawe zjawisko i pytanie czyżby w wersjach OM byli różni dostawcy klocków na przód i tył. Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 wrz 2019, 13:19 
Świeżak
Offline
Od: 05.12.2015
Posty: 17
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Dostałem dziś telefon z ASO (4 przegląd -ok.77 tys.przebiegu), że klocki tył są zużyte, tarcze z wżerami i zardzewiałe (fakt, gołym okiem widać bez zdejmowania kół), a przód OK. Wydawało mi się, że raczej przednie tarcze i klocki szybciej się zużywają? Nie ufam za bardzo ASO, bo przy poprzednim przeglądzie podsumowali przednie klocki, że będą niedługo do wymiany (są cały czas oryginalne,wtedy miały 7 mm po 57 tys.przebiegu). Teraz zaproponowali 1400 zł za wymianę kompletu z tyłu, na razie podziękowałem. Podjadę do zaprzyjaźnionego mechanika czy rzeczywiście są do wymiany, czy ASO nagina. A co proponujecie na tył w rozsądnej cenie? Śledzę wątek regularnie, ale głównie padają propozycje na przód...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 wrz 2019, 13:31 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Za około 1400 wymieniłem cały przód i cały tył w innym aucie...
Klocki i tarcze tył ferodo możesz mieć za niecałe 400 zł z przesyłką, robocizna w ASO (tyle płaciłem) 250 zł więc kwota z kosmosu. U zaprzyjaźnionego mechanika poniżej 600 powinieneś się zmieścić, z lepszymi częściami na pewno poniżej tysiaka.
Edit: do tego patrząc jaki przebieg na nich wykręciłeś to nie potrzebujesz jakichś wypasionych tylko zwykłe średniaki.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 wrz 2019, 15:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Są tylne klocki ferodo ale już do elektrycznego hamulca ? wiadomo że śa inne jak te 2012-2016.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 wrz 2019, 16:19 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Kolega ma rocznik 2015 2.0, czy tam był elektryczny? No i ferodo to przykład.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 wrz 2019, 17:04 
Świeżak
Offline
Od: 05.12.2015
Posty: 17
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Tak mam elektryczny, dzięki za podpowiedzi, tylko dziwi mnie jeszcze, ze tył do wymiany, podczas gdy przy moim trybie hamowania, z przodu zostało 4-5 mm po 77 tys. Przebiegu?

Wysłane z mojego VIE-L09 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 5 wrz 2019, 19:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mogły klocki stanąć w jarzmie, dlatego pordzewiała, nie dociska całą powierzchnią. Jarzma w Mazdach bardzo puchną i blokują klocki. Ja w CX-5 już 2 razy tak miałem z jednej strony, ostatnio mechanik dobrze przypiłował je i od 15k km spokój. Także temat do sprawdzenia.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 wrz 2019, 09:16 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Od maja mam zestaw tarcze EBC + klocki EBC Yellow Stuff i szczerze mówiąc nie jestem jakoś mega zadowolony. Pylić pylą, jest to do przeżycia. Hamować też hamują, ale od jakiegoś czasu coś piszczy w przednim kole i nie mogę się tego pozbyć.
Wsio było rozebrane, sprawdzone, wyczyszczone. Mechanik twierdzi, że nie widzi niczego dziwnego i twierdzi, że coś może być w klocku.
Przejechałem już na tym około 16kkm i nie wiem, czy po skończeniu klocków znowu nie będę musiał zmieniać tarcz.

To nie jest ciągły pisk, raczej takie 'pi pi pi pi pi' co obrót koła. Nie jest to też zawsze, a po wciśnięciu hamulca na sekundę potrafi zniknąć i nie wrócić do końca dnia.

Bicie lekkie jest, raczej przy lekkim naciskaniu niż przy mocnym, zazwyczaj w okolicy 80-90 km/h. Też nie mam bicia za każdym razem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 wrz 2019, 10:14 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Proste jak sam piszesz jest bicie ale jakie i na czym.
Najprościej pomierzyć bicie samej piasty a później bicie tarczy zał. na piastę i wszystko jasne. Jak bije piasta to pewnie łożysko. Osobiście jestem bardzo zadowolony z klocków EBC pylą ale trzymają do samego końca przy awaryjnym hamowaniu nawet ze 160 dają radę . Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 wrz 2019, 11:17 
Świeżak
Offline
Od: 05.12.2015
Posty: 17
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Update mojego przypadku :znajomy mechanik obejrzał tylne hamulce, które ASO Promoto Katowice zakwalifikowało do wymiany. Zostało 5 mm klocka, lekko zardzewiale tarcze jak przy normalnej eksploatacji. Ręce opadają ale jestem bogatszy o 1400 zł

Wysłane z mojego VIE-L09 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 wrz 2019, 13:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
6 września 2019, o 09:14 Riva napisał(a):
Proste jak sam piszesz jest bicie ale jakie i na czym.
Najprościej pomierzyć bicie samej piasty a później bicie tarczy zał. na piastę i wszystko jasne. Jak bije piasta to pewnie łożysko


To nie takie proste, bo może się okazać, że na zimno nic nie bije, a po rozgrzaniu zaczyna delikatnie wibrować. Więc sprawdzanie na zimno nic nie da, bo wówczas będzie w "normie". Ja tak miałem poprzednim razem, czułem wibracje przy hamowaniu, ale tylko na rozgrzanych hamulcach. I im cieplej, tym było gorzej niestety


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 wrz 2019, 13:33 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Riva napisał(a):
Proste jak sam piszesz jest bicie ale jakie i na czym.
Osobiście jestem bardzo zadowolony z klocków EBC pylą ale trzymają do samego końca przy awaryjnym hamowaniu nawet ze 160 dają radę.


To akurat racja, potrafi toto hamować całkiem spoko.
Problemem u mnie jest nawet nie to bicie, które objawia się nie zawsze. To popiskiwanie wkurza niemiłosiernie, nie wiem co to jest. Przez chwilę myślałem, że to któraś z blaszek ociera o tarczę, ale mechanik rozłożył wsio, złożył i dalej popiskuje.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 wrz 2019, 13:37 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
6 września 2019, o 14:06 darrecki napisał(a):
To nie takie proste, bo może się okazać, że na zimno nic nie bije, a po rozgrzaniu zaczyna delikatnie wibrować. Więc sprawdzanie na zimno nic nie da, bo wówczas będzie w "normie". Ja tak miałem poprzednim razem, czułem wibracje przy hamowaniu, ale tylko na rozgrzanych hamulcach. I im cieplej, tym było gorzej niestety


No to normalny objaw przegrzanego układu :) Jak przegrzeją Ci się klocki to zaczyna dochodzić do zrywania filmu hamulcowego co odczuwasz jako wibracje na kierownicy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 wrz 2019, 13:46 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Adam 1003 oczywiście masz rację przegrzany układ jak wzrasta temperatura tarcze przypominają sobie o tym że dostały w tyłek i zaczynają walić na boki.
Durin90 - na twoim miejscu tytułem próby zamieniłbym tarcze miejscami i zweryfikował czy dalej będzie piszczeć - jeżeli tak to piasta.Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.