Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 23:58

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 71  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 17 cze 2022, 17:23 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 39
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
maciekelga napisał(a) napisał(a):
Panowie czy ktoś ma bezpośrednie porównanie pomiędzy Z16/Z17 a Z23? Zastanawiam się czy warto dopłacać do Z23.

darrecki jesteś zadowolony z Z17?


Ja jestem zadowolony z Z23 (nie mam porównań z pozostałymi). Przejechałem na nich ponad 40 tys km - załączam zdjęcie grubości okładzin, jeszcze długo pociągną. Pracują z tarczami ebc turbo groove, które mają zrobione 60 tys. km. Nie piszczą, hamują bez zastrzeżeń (również przy bardzo dynamicznej jeździe z mocnymi hamowaniami). Felgi praktycznie się nie brudzą, a w zimie z kontaktem z solą praktycznie nie żółkną.

Klocki z tyłu (ebc yellow stuff) po tym dystansie się całkowicie zużyły, nawet tarcze były bardziej zużyte (chociaż w porównaniu do przodu przebyły o wiele mniejszy dystans). Dlatego teraz wraz wymianą klocków tył na Z23 poszły ponownie nowe tarcze EBC turbo groove.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 cze 2022, 18:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
KamykG u mnie było identycznie, tył z EBC yellow szybko poszedł na śmietnik dosyć mocno ścierając nowe tarcze, a zestaw z Z23 na przodzie mimo dodatkowych 20 tyś km był w dużo lepszym stanie.

Także albo trafiliśmy na klocki takiej samej jakości jak kilka postów wyżej klub Miaty, albo EBC yellow to zwyczajnie szmelc, dodatkowo niemiłosiernie pylący.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 17 cze 2022, 21:48 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2644
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
darrecki
Dzięki. Cena jednak między Z23 a Z17 jest dość spora, w takim układzie wezmę chyba Z17.
Zamówiłem zaciski od CX9, myślę że w konfiguracji z Z17 będzie git.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 cze 2022, 22:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Kilka postów wyżej @darrecki pisał :

"
Klocki - Amazon, tarcze - autodoc. Wszystkie klocki Z17 są klasy EE, stare przednie Z23 były GG.
"

Nie wiem w jakich cenach są powerstop klocki, ale też kilka postów wyżej pisałem o innych w klasie 'GG" więc o 2 klasy wyżej niż EE - SDT brakes/galfer (ok 300zł kpl na oś). (przed wysyłką można poprosić Adama (hamulcesklep.pl) o otworzenie pudełka które ma wysłać i sprawdzenie nadruku czy faktycznie GG) .

Więc te te całe Z17 z ich EE to tak trochę sensu brak przy szukaniu poprawy zaciskami większymi itp. Lepiej wsadzić klocki o lepszym wsp tarcia i lepszej jego odporności na temperaturę na mniejsze tarcze, niż klocki o niższym wsp tarcia i niższej odporności jego na temperturę na większe tarcze.
Jak już to te Z23 bo też GG jak SDT brakes o ile są tańsze od nich.

Żeby była jasność, ja akurat uważam że bez problemu można 6tką z EE i najmniejszymi tarczami jeździć , ale jak już się wkłada pracę, koszty itd w większe tarcze, zaciski to po co tp psuć gorszymi klockami.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 17 cze 2022, 22:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2644
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Dzięki za uwagę, wezmę pod rozważanie.

Z17 i Z23 kupuje się chyba głównie z powodu zmniejszonego pylenia i to też miałem na myśli.

SDT to chyba normalne, klasyczne klocki pod względem pylenia.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 cze 2022, 00:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Te sdt to ponoć galfer 1050 czy ich następca. Miałem 1050 i tragedii pylenia nie było, na pewno nieporównywalnie mniejsze niż sportowe klocki ferodo ds 3000, ds uno czy ds1.11, tak z obserwacji choc ten "parametr" nie bardzo mnie interesował. Czystość nie idzie raczej w parze z hamowaniem. Nie tylko w sensie klocków ale utrzymania hamulców - np po myciu odstawienie auta bez porządnych kilku serii suszących hamowań dobrze nie robi . A że brudzi felgi cóż.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 cze 2022, 10:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
17 czerwca 2022, o 23:47 maciekelga napisał(a):
Z17 i Z23 kupuje się chyba głównie z powodu zmniejszonego pylenia i to też miałem na myśli.


Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka


Ja tam kupiłem bo lepiej hamują i przede wszystkim mniej się nagrzewają więc jeździ się pewniej gdzie po kilku mocniejszych hamowaniach przychodzi kolejne... Na fabrycznych czuć było że nie wyrabiają, a przy Powerstopach nigdy nie miałem takiej sytuacji. A brak pylenia to fajny dodatkowy efekt uboczny.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 cze 2022, 16:48 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Na moich powerstopach Z23 jest FG oznaczenie (przód CX9 i tył elektroniczny ręczny)

Mimo wszystko SDT do zacisków CX9 wychodziły sporo drożej od z23, a niestety na tył z elektronicznym ręcznym nie robią jeszcze


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 20 cze 2022, 21:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2644
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Biorę w takim razie Z23, dzięki za porady!

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 cze 2022, 06:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
maciekelga teraz jeszcze żeby dostać te Z23 w tym roku i sukces :D
2 miesiące temu nigdzie nie było, a obecnie to nawet Z17 wywiało, przynajmniej z Amazona.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 21 cze 2022, 11:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2644
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
darrecki
Amazon twierdzi, że są "on stock", może dlatego, że to do CX9 a nie M6?

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 cze 2022, 13:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
maciekelga to tylko brać póki są. Do 6 GJ/GL ze świecą szukać...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 lip 2022, 09:53 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 39
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
17 czerwca 2022, o 19:28 darrecki napisał(a):
KamykG u mnie było identycznie, tył z EBC yellow szybko poszedł na śmietnik dosyć mocno ścierając nowe tarcze, a zestaw z Z23 na przodzie mimo dodatkowych 20 tyś km był w dużo lepszym stanie.

Także albo trafiliśmy na klocki takiej samej jakości jak kilka postów wyżej klub Miaty, albo EBC yellow to zwyczajnie szmelc, dodatkowo niemiłosiernie pylący.


Na to wychodzi, że felerne. Jeszcze w dywagacje wszedłem ze sklepem ebrakes. Poniżej ich teoria), chociaż Z23 bym nie porównywał do greena, gdzieś widziałem testy, że z23 wytrzymują 800 stopni.

"Klocki Z23 są podobnymi klockami do klocków EBC zielonych jeśli chodzi o siłę hamowania oczywiście z tą różnicą, że klocki EBC zielone nie mają domieszek ceramiki. Stosując klocek Z23 na przodzie oraz EBC żółty na tyle uzyskał Pan podobny układ hamulcowy jak gdyby zastosował Pan na przodzie klocki EBC zielone. Jest szansa, że nie doszło do przegrzania oraz żadnych niepożądanych efektów u Pana nawet podczas dynamicznej jazdy właśnie dlatego, że zastosował Pan klocki na tyle nazwijmy to Stage 3 (bardzo mocne) a na przodzie Stage 2 (średnio mocne).

Zawsze powinno się kierować zasadą, żeby przy dynamicznej jeździe stosować najlepiej takie same klocki z przodu oraz z tyłu, ponieważ podczas hamowania z wysokich prędkości klocki na osi tylnej "wspomagają" klocki na osi przedniej i układ hamulcowy nie jest nadmiernie przeciążony.

W Pana przypadku poszliśmy po coś jeszcze nowszego czyli zastosowaliśmy de facto słabszy klocek na osi przedniej, a mocniejszy na osi tylnej przez co moim zdaniem "nagiął" Pan powyższą zasadę, ponieważ oś tylna hamuje bardzo mocno i na tyle odciąża oś przednią, że klocki z przodu nie mają większego "wysiłku" przez co właśnie wolniej się zużywają oraz nie przegrzewają tarcz, natomiast klocki na osi tylnej szybko się zużyły pod dużym "obciążeniem""


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 lip 2022, 11:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
A korektora siły hamowania nie ma w Maździe 6 ? tak sobie ten tył hamuje ile wlezie ? Przecież by uciekał i tańczył jakby nie było.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 lip 2022, 11:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
KamykG ostatnio widziałem zdjęcia zielonych EBC i faktycznie miały oznaczenia GG tak samo jak Z23, więc teoretycznie są porównywalne. Tylko w jakim standardzie są żółte i czerowne skoro są jeszcze "lepsze"?
A ta teoria panów z ebrakes moim zdaniem jest jakaś taka mocno naciągana. Nowoczesne auta z tymi wszystkimi technologiami zwyczajnie nie mogą hamować daną osią słabiej / mocniej w zależności od założonych klocków.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 4 lip 2022, 18:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Haha dobre farmazony kitują. Korektor siły hamowania miałem w VW Jetta Mk2 1991 rok.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 lip 2022, 19:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Ale ten on kryguje siłę hamowania, czy siłę nacisku klocka na tarczę ? ;-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lip 2022, 22:10 
Amator
Offline
Od: 14.06.2018
Posty: 79
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
EBD

Electronic Brakeforce Distribution

Wysłane z mojego M2101K9AG przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lip 2022, 08:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Aktualizacja po 3 miesiącach - Z17+Zimmermann

1. Z17 mocniej pyli w porównaniu do Z23. Nie wiem czy ma to coś wspólnego z mieszanką klocków czy też ich twardością (szybkością zużycia). Tył brudzi się porównywalnie do przodu. Aczkolwiek porównania do EBC Yellow wciąż nie ma, bo tam po tygodniu felgi były brudniejsze jak teraz po 3 miesiącach. Sam pył jest zaś brązowawy, EBC - szary.
2. Samo hamowanie zaś - brak zastrzeżeń, jest tak samo jak na Z23+power friction DS


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lip 2022, 10:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
darrecki napisał(a):
KamykG ostatnio widziałem zdjęcia zielonych EBC i faktycznie miały oznaczenia GG tak samo jak Z23, więc teoretycznie są porównywalne. Tylko w jakim standardzie są żółte i czerowne skoro są jeszcze "lepsze"?
A ta teoria panów z ebrakes moim zdaniem jest jakaś taka mocno naciągana. Nowoczesne auta z tymi wszystkimi technologiami zwyczajnie nie mogą hamować daną osią słabiej / mocniej w zależności od założonych klocków.



Lepsze mogą być, bo te normy SAE z literkami tylko do jakiejś granicy temperaturowej obowiązują, powyżej nie pamiętam 400 stopni czy jakoś tak mnie wiadomo wg nich co się ze wsp tarcia dzieje, a to te zakresy są ważne w naprawdę ciężkim użytkum nie drogowym . Więc mogą lepiej utrzymywać wsp tarcia w zakresie jakim ta norma SAE już nie jesrt zainteresowana.
Ale tak czy siak po co jakimiś tam EBC się zajmować w ogóle, za dużo złego o nich słychać, diabli wiedzą, może przez popularność i potężny marketing w kierunku "tuningu" (cudzysłów celowy ) idzie równolegle produkcja podróbek a prawdziwe EBC może są bardzo przyzwoite ? (vide seria trefnych klocków z MiataChallenge) . Ale jak ewentualne podróbki ma przeciętny kierowca odróżnić.

A jak już sklep je sprzedający pomija budowę ukł hamulcowego to też za bardzo zaufania nie budzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 lip 2022, 15:03 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.07.2020
Posty: 38
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Przyszedł czas na wymianę tarcz i klocków w Mazda 6 AT 2017 kombi 2.2 Felgi 225/45/19. Nie szaleje w UK przepisowo Max 115 km/h. Raz w roku EU Max 150km/h. Jakie tarcze i klocki wybrać ? Czy lepiej opłaca się kupić w UK czy w Polsce gdzie jestem jeszcze 18 dni. Nie musi być najbardziej wypasione ale tez nie najtańsze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 lip 2022, 10:31 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przy obecnych cenach paliwa klocki to 1/3-1/4 baku paliwa :) a tarcze - niecały bak. Więc nie są to duże koszty. Ja teraz na tył wziąłem TRW - wyboru modeli nie ma, jeden jest tej firmy :) i powiem Wam, że jestem zaskoczony - mam wrażenie, że hamuje lepiej. I zmiana jest w stronę hamowania "nie mazdowego" - tzn. biorą bardziej zdecydowanie, szybciej, twardziej. Nie jest to duża zmiana (ale to tył który mam wrażenie prawie w ogóle nie hamuje) ale przy hamowaniu czuję się po prostu pewniej.
A klocki najzwyklejsze "cywilne". Za całość dałem 390, za wymianę w ASO wzięli więcej.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 lip 2022, 13:05 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.07.2020
Posty: 38
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Sprawdziłem w sklepie eurocarparts UK i tam popularne są Brembo koszt kompletu tarcze + klocki przód/tył to 199,61£ czyli jakieś 1111.16 zł. Na alledrogo są po 1209 zł dziwne ze w UK są tańsze. Może w warsztacie będą mieli taniej ? Co myślicie o klockach/tarczach brembo warto wybrać właśnie to ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 lip 2022, 14:39 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 928
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Nie mam zdania na temat brembo.
W swojej M6 przed Chorwacją wymieniłem klocki i tarcze na TRW. W poprzedniej M6 również takie stosowałem i mnie nie zawodziły. To dobra jakość w rozsądnej cenie. Tak uważam.

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 lip 2022, 15:27 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.07.2020
Posty: 38
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A możesz podać ile zapłaciłeś za komplet TRW i za robociznę ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 lip 2022, 18:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Zamawiałem w czerwcu kpl przód tył, może coś ceny obecnie wzrosły, ale z grubsza abyś miał orientację :

Tarcze Zimmerman gładkie Coat Z (przód i tył ), klocki przód SDT, klocki tył Zimmerman , całość 1250zł z przesyłką w PL ( hamulcesklep.pl vel levian.pl vel Adam1003 z tego forum) . Zestaw aż nadto wystarczający do Mazdy 6.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 lip 2022, 19:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 928
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Castlevale Chętnie bym podał ale nie chcę teraz wprowadzać w błąd bo rachunki zostały w domu, a teraz jestem na wczasach <disco> . Prawda jest taka, że poza układem hamulcowym przed wyjazdem robiłem również wahacze, filtry, wymianę oleju i pełen serwis klimatyzacji. Więc teraz nie pamiętam dokładnie ile płaciłem za same klocki i tarcze. Jak wrócę to sprawdzę i podam - o ile nie będziesz miał już zrobionych.
TRW spisują się dobrze - nigdy jak dotąd nie narzekałem.

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 lip 2022, 20:52 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.07.2020
Posty: 38
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ok. Dziękuje wszystkim za informacje. Chyba zdecyduje się zrobić wszystko w UK kupię Brembo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 lip 2022, 21:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Castlevale ja zamiast brembo wziąłbym to, co proponuje Andrzejsr.
Kolega kupił w UK zestaw z ładnymi nacinanymi tarczami Brembo i klocki do kompletu tej samej firmy. I albo klocki podrobione albo totalny szmelc. Po 20kkm zjechały mu tarcze, a pod koniec hamulce bardziej piszczały hamowały. Po zdemontowaniu tak wyglądały klocki.
klocki po 20tyskm (1).jpg
Zdjęć tarcz niestety nie mam.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sie 2022, 15:29 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.07.2020
Posty: 38
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Zamówiłem Zimmermat i SDT ale tylko na przód bo na tył niedostępne. Tył spoko rok jeszcze mogę pojeździć koszt w tym sklepie to 850 zł z przesyłka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.