Teraz jest So, 20 kwi 2024, 03:10

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 71  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 5 kwi 2022, 10:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Trzeba pamiętać że jeden i ten sam np Bosch, czy Jurid, czy TRW czy ATE może mieć inne mieszanki w zależności nie wiem od czego (fabryki, daty produkcji, dostawców itd). Więc od osób interesujących się tymi oznaczeniami, mieszankami itd wiem , że te same klocki raz mają takie, raz inne mieszanki a więc i inne wsp tarcia jak i pylenie, piszczenie itp. Stąd sobie możemy "polecać" te i te klocki , ale inny Forumowicz kupując niby te same klocki , może mieć coś innego - inna mieszanka. Też spełniająca normy, ale w ich widełkach będą te spore jednak różnice we wsp tarcia czy pyleniu. Niejeden z nas chyba np po fabrycznych TRW założył też TRW i ewidentnie inne pylenie było. Te same a inne klocki.
Może te Powerstopy mają większą powtarzalność stosowania tej samej mieszanki zawsze?, może Galfery? nie wiem, na pewno mają ją torowe wersje klocków bo muszą być powtarzalne, tam to jest wazne, ale one nie są dopuszczone do ruchu przeważnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 kwi 2022, 10:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Niestety często tak jest że na pierwszy montaż klocki wypadają lepiej niż później dokupione niby 'te same'... Wystarczy inna fabryka i już. Dokładnie tak samo jak z oponami... Np. Bridgestone z Francji są super, a z Polski to shit :/ Z klockami pewnie jest podobnie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 kwi 2022, 10:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Ja jakiś czas temu,zaraz po oryginalnych mazdy kupiłem też najtańsze(najwyżej można wyrzucić),ASHIKA i były bardzo dobre ale drugie też ASHIKA były już kiepskie i dlatego zmienione szybko na ATE z których jestem zadowolony,hamują bardzo dobrze. :) <pucugg>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 5 kwi 2022, 11:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja mam prośbę, jak ktoś będzie zmieniał klocki niech sprawdzi te numery. Ja co prawda foty nie mam, ale na moich Textar nie kojarzę numeru (na klockach). Na pudełku takie oznaczenia:

Obrazek

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 kwi 2022, 11:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Moze dlatego że made in GB
To norma USA więc musi z tergo co rozumiem nie ma wymogu jej stosowania w EU

a to wygląda np tak jak jest to oznaczenie stosowane:

https://www.fotosik.pl/zdjecie/e06063e185c3c7e9

to te literki GG po FT 0620 11


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 5 kwi 2022, 12:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tu jest fajnie opisane to: https://brakestock.pl/news/view-jak-czy ... lcowe.html

+ dla tych ceramików podano, że są FF: https://brakestock.pl/klocki-hamulcowe/2103.html

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 kwi 2022, 13:07 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Patrzę na klocki na tył i się zastanawiam jakie są przetestowane opcje, które będą pracować z elektronicznym ręcznym?
Szukam raczej powyżej poziomu OEM.

Powerstop? Ebc?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 kwi 2022, 13:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Może się mylę ale tam chyba nie ma jako takiego podłączenia do ręcznego. Jedynie co to do samej wymiany jest potrzebny komputer który odciągnie klocki (oczywiście jeśli nie chce się kombinować sposobami na stykanie kabelkami :lol: ), ale klocki są raczej standardowe. Choć nie jestem pewien na 100% więc poprawcie mnie jeśli się mylę bo mogłem nieuważnie obserwować wymianę :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 kwi 2022, 13:25 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Z tym to sobie poradzę :)

Bardziej szukam odpowiedzi na pytanie co tam wsadzić a nie jak...

Tym masz z16 z tyłu? Wcześniej coś innego testowałeś?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 kwi 2022, 13:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Ja mam z tyłu TRW, ale to wynika z faktu że tył fabryczny zjechał się niespodziewanie i trochę z zaskoczenia, więc dałem auto do znajomego do warsztatu i założył to co było do zamówienia od ręki bo miałem trasę przed sobą, a Powerstopy idą z USA minimum 2-3 dni. Ale w zapasie mam już Powerstopy na przód i tył, niemniej aktualnie jeżdzę z przodu na Powerstopach a z tyłu na TRW, choć uważam że tylne hamulce mają dużo mniejsze znaczenie, więc poczekam aż zajadę te TRW choć do połowy :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 kwi 2022, 14:01 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
W poprzednim też miałem trw. Teraz chętnie bym cos lepszego wsadził byleby nie za miliony monet.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 kwi 2022, 16:38 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja od sierpnia czekam ze zmianą tarcz i klocków :D w Aso powiedzieli że trzeba już. No i 10kkm dalej jest spoko :D
A wszystko z powodu tego elektrycznego ręcznego, jak kupowałem w 2016 roku to realnie dało się tylko w ASO na ich częściach, nie było "zamienników" za bardzo.

A do sedna - ma ktoś numery OEM klocków i tarcz na tył?

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 kwi 2022, 17:09 
Amator
Offline
Od: 11.01.2020
Posty: 97
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Moje textary mają takie oznaczenia,
na pudełku nie ma tych liter GF.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Była M6 GG 2.0 147 KM '05
Jest M6 GH 2.0 DISI 155 KM '10


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 7 kwi 2022, 17:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Skorpion, dzięki za foto. A jaki kraj produkcji? Na pudełku to info powinno być :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 kwi 2022, 17:17 
Amator
Offline
Od: 11.01.2020
Posty: 97
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Wielka Brytania

_________________
Była M6 GG 2.0 147 KM '05
Jest M6 GH 2.0 DISI 155 KM '10


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 7 kwi 2022, 17:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No to GF to jest sztos :) Cholera, że ja w moich nie sprawdziłem tego...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 kwi 2022, 21:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Lepiej jakby ta druga literka też była G, bo skoro wsp tarcia na zimno jest wyższy - G , a na ciepło niższy - F , to znaczy że spada z nagrzewaniem, czyli dziesie się coś czego nie chcemy . F to ta druga od dołu klasa.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 7 kwi 2022, 21:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Weź pod uwagę, że to zwykły Textar jest... Według tego poniżej GF jest już całkiem spoko jak na "zwykłe" klocki :)

https://idpartsblog.com/2019/04/11/what ... ings-mean/

"Economy pads that you might find at your local parts store usually carry an EE or EF rating. These pads will work fine for most vehicles and most drivers, but those looking for the best in braking performance will want to look for a minimum FF rating, GF or even better FG rating. Premium pads are available with even higher ratings, like FG or even GG at the high end."

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 kwi 2022, 20:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
7 kwietnia 2022, o 17:38 Wedrowiec napisał(a):
Ja od sierpnia czekam ze zmianą tarcz i klocków :D w Aso powiedzieli że trzeba już. No i 10kkm dalej jest spoko :D
A wszystko z powodu tego elektrycznego ręcznego, jak kupowałem w 2016 roku to realnie dało się tylko w ASO na ich częściach, nie było "zamienników" za bardzo.

A do sedna - ma ktoś numery OEM klocków i tarcz na tył?


Internet ma :wink:, tutaj wszystkie numery części, np. z tej strony korzystam:

https://www.realmazdaparts.com/

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 kwi 2022, 21:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
7 kwietnia 2022, o 22:27 popielasty napisał(a):
Weź pod uwagę, że to zwykły Textar jest... Według tego poniżej GF jest już całkiem spoko jak na "zwykłe" klocki :)

https://idpartsblog.com/2019/04/11/what ... ings-mean/

"Economy pads that you might find at your local parts store usually carry an EE or EF rating. These pads will work fine for most vehicles and most drivers, but those looking for the best in braking performance will want to look for a minimum FF rating, GF or even better FG rating. Premium pads are available with even higher ratings, like FG or even GG at the high end."


Nie no , zgadza się, tym bardziej że rzekomo Ferodo Ds Performance mają FF . A uważane za takie przyzwoite drogowe klocki.

Chodzi o to co i w tym cytacie który podajesz piszą - jak jest wybór to lepjej wybrać FG ponad GF, chodzi o to żeby w ten wsp tarcie ze wzrostem tempereratury nie malał. Ale ja tam bym tych textarów nie wyrzucił i do Mazdy spokojnie zakładał.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 9 kwi 2022, 21:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jako ciekawostka, klocek tył w premierowym modelu CX-60 (byłem dzisiaj na polskiej premierze) według SAE w klasie GG. Z przodu zacisk dwa tłoczki i tarcza 347mm. Jeśli tak będzie w modelu produkcyjnym to szacun :-)

https://photos.google.com/share/AF1QipO ... xNeUtNeHln

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 kwi 2022, 22:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No sorry, ale cena tego CX60 to taka trochę wysoka jest. Poza tym tam już kompromisów być nie może jak chcą rywalizować z niemieckim premium...

Co do klasy klocków, to nie jest przypadkiem tak, że im większa powierzchnia tarcia tym łatwiej o wyższą klasę? Chyba łatwiej osiągnąć GG przy średnicy tarczy 341mm niż przy 302mm?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2022, 10:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No ale przy większym klocku zwiększa się tez średnica tarczy wiec na jedno wychodzi. Do tego większy ciężar auta jak cx60.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2022, 11:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
darrecki napisał(a):
No sorry, ale cena tego CX60 to taka trochę wysoka jest. Poza tym tam już kompromisów być nie może jak chcą rywalizować z niemieckim premium...

Co do klasy klocków, to nie jest przypadkiem tak, że im większa powierzchnia tarcia tym łatwiej o wyższą klasę? Chyba łatwiej osiągnąć GG przy średnicy tarczy 341mm niż przy 302mm?



Odporność na temperaturę zależy od mieszanki, taką samą mają maleńkie klocki jednego typu mieszanki jak i potężne., To ile czasu do tej temperatury dochodzą to inna sprawa.

Co do CX60 to ponad 2tonowy czołg :) to musi tychg hamulców więcej mieć...

A co do ceny , to wysoka to dopiero będzie znając kroczące podwyżki w Maździe :) zresztą sami zapowiadają że to póki co promocyjna cena. Biorąc pod uwagę moc, technologie, rwd, wnętrze itd to dla kogoś szukającego takiego auta może wcale nie wysoka biorąc pod uwagę konkurencję i ogólne podwyżki spore wszystkich aut.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2022, 12:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Też uważam, że podana cena szybko wzrośnie. Tendencja jest do ograniczania wolumenu i większego zarobku na każdej sztuce. Auto będą dla wybranych.
Fajnie, że hamulce będą większe.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 10 kwi 2022, 13:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie róbmy off topa, w kontekście CX-60 zapraszam tu -> viewtopic.php?p=368285#p368285

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 kwi 2022, 06:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Doszedł komplet klocków Z17 przód/tył, wszystkie mają oznaczenie FF.
Teraz pytanie dotyczące tarcz. Zakładał może ktoś tarcze wg. Zimmermanna dedykowane jedynie dla CX5 do 6, nr: 370.4403.20 ? Jakimś cudem do 6 oferują 2 rodzaje przednich tarcz, a do CX5 to samo co do 6 + jeszcze 2 z dodatkowymi otworami zgaduję do "extra chłodzenia".
Czy ma to wg. was sens, czy nie zawracać sobie głowy i brać zwykłe?
Otwory można wypatrzyć na załączonym obrazku.

discs.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 kwi 2022, 09:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Tak myślę że chodzi o lepsze chłodzenie tarcz :).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 kwi 2022, 09:18 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja myślę że w codziennym użytkowaniu nie będzie to miało znaczenia.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 kwi 2022, 19:57 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Witam wszystkich. Tak zastosowanie takich tarcz ma sens. Osobiście już kilka lat temu założyłem do M6 tarcze od CX5 . Zero problemów z biciem tarcz i ich skuteczności. Standardowe tarcze zupełnie sobie nie radzą bez znaczenia czy ATE , TEXTAR , TRW itp. Testowałem też tarcze EBC i klocki . Fajnie ładnie ale po 30 tys. klocki poradziły sobie z tarczami i trzeba było wywalić parę ładnych stówek. Aktualnie dojeżdżam drugi komplet tarcz z CX5 i dlatego nie wysilałem się na markowe klocki - założyłem klocki Bosch o dziwo pylą jak cholera ale tarcze pomimo granicznego zużycia nie odezwały się ani raz. Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.