Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 23:59

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 71  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 6 cze 2019, 08:53 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Potrzebne mi na dzisiaj bo jutro w trasę więc teraz byłem w sklepie i jednak są, ale dużego wyboru nie ma. Chyba z Delphi i jakieś włoskie na M. Będę miał o 16tej. Delphi za 130 zł a te włoskie 75 zł. Ma może ktoś rozeznanie co to za klocki? Jakie wziąść. Nadmieniam, stare TRW strasznie zjechały tarcze od wewnątrz. Tarcze dałem do przetoczenia. Wiem, że niektórzy nie polecają, ale muszę mieć zrobione hamulce na jutro. Generalnie trochę jestem zdziwiony tym, że nie ma kontrolki zużycia klocków tylko jest blaszka, która wywołuje piszczenie, którego nie słychać przy zamkniętych szybach. Usłyszałem piszczenie przypadkowo przejeżdżając obok domy z otwartymi szybami. Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 cze 2019, 11:03 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Są jeszcze dostępne z TRW na przykład :) Delphi na tyle da radę, tarcze toczone niepotrzebnie (chyba, że toczeni na samochodzie to jeszcze ujdzie).
Kontrolki nie ma, Mazdy nie mają ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 cze 2019, 12:12 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ok. Dzięki za odpowiedź.

Edit:
Zabrałem się za wymianę klocków hamulcowych na tyle, ale nie wychodzi mi procedura cofnięcia tłoczków. Wydaje mi się, że jak trzymam do góry to wręcz odwrotnie tłoczki wychodzą jak do normalnego zaciągnięcia ręcznego. Nie powinno najpierw być naciśnięcie w dół? Wydaje mi się się jakby procedura nie powodowała wejścia w tryb serwisowy. Może jeszcze coś trzeba?

Edit:
viewtopic.php?p=324511#p324511
gmpst2000
Masz pomyłkę w opisaniu twojej procedury. Najpierw wciskamy hamulec w dół wchodząc w tryb serwisowy do wymiany klocków hamulcowych, a wychodząc podnosimy do góry.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 6 cze 2019, 20:32 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Terminator181 jak słusznie ostatecznie zauważyłeś wszystko jest w tym wątku, wystarczyło poszukać. ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 cze 2019, 20:36 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Nawet błąd znalazłem


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 6 cze 2019, 20:40 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Terminator181
Dobrze by było zamieścić poprawioną procedurę, żeby ktoś następny się nie męczył, nie uważasz?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 11:32 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Właśnie dopiero skończyłem wymianę klocków. W międzyczasie próbowałem zacytować i pod tym napisać uwagę, ale na komórce jakoś nie wychodziło mi. W sumie procedura jest ok tylko odwrotnie trzeba nacisnąć przycisk hamulca elektrycznego. Jak będę miał chwilę wolnego to na kompie zrobię poprawną procedurę. No lecę do domku. Pozdrawiam.

-- Dodano: 7 czerwca 2019, o 12:06 --

Procedura wejścia w tryb serwisowy przy wymianie klocków /tarcz hamulcowych/ z elektrycznym ręcznym.

Warunek: auto wyłączone, hamulec ręczny odhamowany

Uwaga! Punkty 2 i 3 trzeba wykonać w ciągu 5 sekund!

Przed wymianą części na nowe:

1. Włączamy zapłon on (kontrolki na desce świecą);
2. Jednocześnie naciskamy przycisk hamulca w dół i trzymamy oraz naciskamy pedał gazu do oporu i trzymamy (ten punkt realizujemy do końca procedury);
3. Wyłączamy zapłon (kontrolki gasną) i znowu naciskamy 2 razy przycisk start (kontrolki świecą). Teraz słychać jak silniczki hamulca ręcznego pracują (cofają tłoczki);
4. Po ustaniu pracy silniczków - zwalniamy przycisk hamulca i pedał gazu. Kontrolki na desce te co zawsze gasną - zgasną, oprócz kontrolki od ręcznego, która sygnalizuje, że jesteśmy w stanie serwisowym.
5. Wyłączamy zapłon.

Uwaga! U mnie jakby wyluzowały się tłoczki, a nie cofnęły. Praktycznie palcami potem ich wcisnąłem. Nie wiem czy tak ma być, ale summa summarum na koniec wszystko działa tak jak potrzeba.

Po wymianie części na nowe:
1. Włączamy zapłon on (kontrolki na desce świecą);
2. Jednocześnie odciągamy przycisk hamulca do góry i trzymamy oraz naciskamy pedał gazu do oporu i trzymamy (ten punkt realizujemy do końca procedury);
3. Wyłączamy zapłon (kontrolki gasną) i znowu naciskamy 2 razy przycisk start (kontrolki świecą). Teraz słychać jak silniczki hamulca ręcznego pracują (wysuwają tłoczki oraz regulują luz między tarczą a klockami);
4. Po ustaniu pracy silniczków - zwalniamy przycisk hamulca i pedał gazu. Kontrolki na desce te co zawsze gasną - zgasną, kontrolka od ręcznego także, która sygnalizuje, że wyszliśmy ze stanu serwisowego.
5. Wyłączamy zapłon.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 cze 2019, 19:21 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
W końcu zabrałem się też za tył. Jednak 90tys km to ciut za dużo na nie . Od zewnątrz klocek jeszcze jakieś 2-3mm miał, tarcza gładka, ale od wewnątrz cieeeeniuuuutki (pewnie odgłosy od niedawna z tyłu to od tej blaszki - "czujnika zużycia" pochodziły), a tarcze od wewnątrz makabra , pracowały paskiem może z 1 cm szerokości , reszta pokłady rdzy i wżerów.

Sposób ze śrubką 8mm wkręcaną aby oderwać tarczę od piasty sprawdził się świetnie :) dzięki za podpowiedzi! :)

Procedura powyższa (elektryczny ręczny) potwierdzam również - działa, ale trzeba się spieszyć z kolejnością punktów, bo robiąc to powoli zero odzewu ze strony tłoczków z tyłu.

No i sam ten tłoczek się nie chował, musiałem mu dość solidnie pomóc wpychając narzędziem do tłoczków (bez obracania) .


Co do dokręcania jarzm i zacisków - dawaliście klej do gwintów ? fabrycznie oryginalnie najwyraźniej był (niebieskie ślady na gwincie i ciężko wykręcające się śruby trzymające jarzma). Dałem też niebieski (średni) .

A no i warto zobaczyć fizycznie przed zakupem jakie w naszej maździe siedzą klocki, ja miałem niby po VIN dobierane, nie montowałem od razu i nie sprawdziłem, no i się okazały nie takie jak trzeba. Jakby ktoś potrzebował tych mniejszych bez blaszel zintegrowanych z klockiem (Zimmerman 25688.150.1 o takie : https://www.iparts.pl/czesc/klocki-hamu ... =232618655 ) to tanio oddam, bo nie wiem czy sklep mi przyjmie prawie rok od zakupu. Na szczęście w sklepie w pobliżu mieli TRW takie jak trzeba ( https://e-autoparts.pl/klocki-hamulcowe ... 80472.html )


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lip 2019, 11:38 
Nowicjusz
Offline
Od: 01.06.2019
Posty: 53
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Wczoraj byłem na serwisie olejowym w aso Długołęka. Poruszyłem temat klocków i tarcz. I zdecydowanie polecają EBC mówi mistrz że te ori co mam są bardzo kiepskie w porównaniu z tymi i pytał czy nie mam bicia podczas hamowania. Potwierdzilem że mam. Zrobili nawet wycenę wraz z robocizna..


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lip 2019, 11:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ile kaski wyszło?? Ja niedawno się interesowałem, do mojej mazdy gh 160e tarcze EBC na przód To są te czarne nawiercane ??? Dość drogie. Za ATE dałem 90e. Jak do tej pory (4lata) nie mam żadnych problemów.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 lip 2019, 11:51 
Nowicjusz
Offline
Od: 01.06.2019
Posty: 53
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
4 lipca 2019, o 11:50 Lucasbadboy napisał(a):
Ile kaski wyszło?? Ja niedawno się interesowałem, do mojej mazdy gh 160e tarcze EBC na przód To są te czarne nawiercane ??? Dość drogie. Za ATE dałem 90e. Jak do tej pory (4lata) nie mam żadnych problemów.


Serwis olejowy z moim olejem Amsoil i ich filtrami 180zl

-- Dodano: 4 lipca 2019, o 14:49 --



-- Dodano: 4 lipca 2019, o 14:49 --



-- Dodano: 7 lipca 2019, o 12:29 --

Mam pytanie . Zapomniałem zapytać w aso co to za diagnostyka przy wymianie klocków??

-- Dodano: 11 lipca 2019, o 11:51 --

Jestem po wymianie klocków przod i tyl i tarcz tył.
Wszystko firmy Ferodo.
Koszt całej usługi wraz z częściami 940zl
Przejechałem ok 800km na nich i moje odczucia mega pozytywne. Nie ma żadnego bicia nic nie piszczy i klocki nie pyla.
Tak więc początki bardzo obiecujące


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 lip 2019, 13:11 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
11 lipca 2019, o 12:51 Szybki napisał(a):
Ferodo


EBC to nie Ferodo. No chyba ze ta twoja faktura to jakas inna.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 lip 2019, 12:22 
Nowicjusz
Offline
Od: 01.06.2019
Posty: 53
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
To był kosztorys jaki zrobili mi w aso ...A ja wymieniłam w zaufanym warsztacie u mnie na miescie :)

-- Dodano: 12 lipca 2019, o 12:22 --

Wrzuciłem zdjęcie tego cennika dla innych żeby mieli rozeznanie cenowe


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lip 2019, 22:22 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Witam wszystkich.
Po wymianie na klocki EBC założeniu tarcz przednich od CX5 nareszcie kłoda hamuje. Jestem po 3 tys. km do Włoch po drogach Austrii oraz Grossglocknerstrasse zero problemów. Klocki pylą jak cholera ale ani razu nie wykazały oznak przegrzania , utraty siły hamowania. Dodatkowo przed wyjazdem założyłem dodatkowe doloty powietrza do przednich nadkoli. Doloty zaadoptowałem od Kawasaki nie pamiętam jaki model ale działają powodując lepsze przewietrzanie nadkoli. Zdjęcia w załączeniu.Pozdrawiam.20190624_180945_Easy-Resize.com.jpg
20190624_180928_Easy-Resize.com.jpg
20190624_181000_Easy-Resize.com.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 lip 2019, 06:12 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ja po wymianie klocków w czerwcu i przejechaniu dłuższej trasy czyli Skoczów - Zakopane - Giżycko mogę powiedzieć, że jest lepiej niż na ori TRW. Nie miałem jeszcze, żadnych przykrości że strony hamulców. Ekstremalnej jazdy może i nie było chociaż kilka hamowań przy większych prędkościach było. Na pewno przy starych bicie by było. A przypominam na przód dałem Ashika, na tył Delphi. Dodatkowo tarcze tylne były przetaczane (nie na aucie). Także tanio mnie to wyszło i jest na razie dobrze. Aha! Nie ma zbytnio dużego pylenia. Myślę, że droższe EBC będą jeszcze lepsze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 sie 2019, 08:54 
Amator
Offline
Od: 24.07.2013
Posty: 90
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Witam,

nadszedł czas na wymiane klocków oraz tarcz hamulcowych. W ASO powiedzieli mi 1600zł za przod i 1400zł za tył co wydaje się dość wygórowaną ceną więc postanowiłem zamówić tarcze i klocki na własną rękę i wymienić je u mechnika.
Podpowiedzcie mi proszę jakie tarcze i klocki sprawdzą się najlepiej w mojej 6 2.5 kombi z 2013?
Słyszałem, że bosch robi dobre ale nie znam nikogo kto by ich używał i mógł potwierdzić.

_________________
GJ 2013
2,5 JetBlack
Kombi


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 sie 2019, 10:47 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.11.2018
Posty: 96
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Osobiście polecam tarcze textar pro i klocki power stop z16. Tylko pamiętaj żeby je prawidłowo dotrzeć po wymianie.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 sie 2019, 13:42 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Witam
Panowie nie próbował z was nikt tarcz ham firmy DBA street series??? Niby maja specjalny system kangaroo paw. Zamiast żeberek w tarczy są łezki, piszą ze o wiele lepiej odprowadzają ciepło. Nie powinny się krzywić od ciepła .....

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 sie 2019, 15:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Ci3chy napisał(a):
Witam,

nadszedł czas na wymiane klocków oraz tarcz hamulcowych. W ASO powiedzieli mi 1600zł za przod i 1400zł za tył co wydaje się dość wygórowaną ceną więc postanowiłem zamówić tarcze i klocki na własną rękę i wymienić je u mechnika.....


Napisz do Adama1003 tu się udzielającego czasem, to sklep lewian.pl . Zaproponuje Ci coś porządnego, z pewnością że to będzie oryginał, w spoooro niższej cenie. Uwaga tylko z doborem klocków na tył, ale w 2013 to chyba tylko jeden kształt był.
(Bosch klocków nie produkuje tylko nanosi swoje logo na niewiadomo co, raz może być dobre, raz nie)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 sie 2019, 19:03 
Amator
Offline
Od: 24.07.2013
Posty: 90
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Dzieki Andrzejsr za konkretną odpowiedź. Co do klocków na tył to widziałem tylko dwie opcjie te dla hamulców ręcznych elektrycznych i zwykłych.

_________________
GJ 2013
2,5 JetBlack
Kombi


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 8 sie 2019, 21:38 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
8 sierpnia 2019, o 11:47 matixp napisał(a):
Osobiście polecam tarcze textar pro i klocki power stop z16.

Ja też polecam ten zestaw na przód i tył. Całość kosztowała mnie ok 1600 zł.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 9 sie 2019, 00:04 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja już kilka razy pisałem, że u mnie Textar Pro z przodu i z tyłu robi robotę, także też polecam. Nie ma żadnych problemów z tarczami. Natomiast przy następnej zmianie klocków sprawdzę te Power Stop Z16.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 sie 2019, 07:40 
Amator
Offline
Od: 24.07.2013
Posty: 90
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ja na wiosnę będę sprzedawał moje auto, więc nie chce przesadnie inwestować w tarcze ale nie chce też kupić takich które zaraz się pokrzywią lub nie będą hamowały. Zestaw tarcz i klocków BREMBO COATED DISC LINE wydaje mi się dobrym stosunkiem jakości do ceny.

_________________
GJ 2013
2,5 JetBlack
Kombi


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 sie 2019, 11:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Jak masz sprzedawać to dobrze że "coated" bo nie rdzewieją tak części niepracujące tarczy (co oczywiście niczego złego w sensie mechanicznym nie powoduje, bo to niepracujące powierzchnie, ale potencjalny kupujący może marudzić że "O - Mazda, jaka rdza :) ) "
(miałem te Brembo w innym aucie - przyzwoite tarcze).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 sie 2019, 16:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ktoś z obecnych tutaj ma EBC Yellow? Założyłem na tylną oś, pylą jak cholera. Przód mam teraz czystszy niż tył...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 sie 2019, 17:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
A ktoś wie dlaczego tylne klocki fabryczne nie pylą praktycznie nic a przednie jak cholera? Wiadomo że przód mocniej hamuje pewnie i 'więcej' klocka na to idzie, ale ani na felgach z tyłu pyłu nie widać, ani przy mycia krwawą felgą z tyłu nigdy mi nie zakrwawiła, a przód za każdym razem aż 'rzyga' krwią ;)


Ostatnio edytowano Wt, 13 sie 2019, 17:29 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Poprawiono błędy ortograficzne. Proszę przestrzegać regulaminu (regulamin, pkt 4).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 sie 2019, 09:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Jak to takie same klocki, to też pylą, troszkę mniej, ale akurat Mazda dość sporo tyłem hamuje .
Może masz fabrycznie inną mieszankę na tyle.
Ewentualnie nie hamuje ten tył, ale w nowym aucie raczej niemożliwe.

Co do pylenia to fabryczne TRW ledwo co pyliły u mnie (przód i tył). Zimmermany pylą znacznie bardziej (przód i tył) .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 sie 2019, 14:07 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Pylą maksymalnie mam założone przód i tył jedne drugie felgi czarne - ale jak hamują super.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 15 sie 2019, 14:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
12 sierpnia 2019, o 17:02 darrecki napisał(a):
Ktoś z obecnych tutaj ma EBC Yellow? Założyłem na tylną oś, pylą jak cholera. Przód mam teraz czystszy niż tył...


A może zaciski stoją? Mi jeden stanął i spaliło klocek migiem.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 sie 2019, 14:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Zaciski odnowione, nasmarowane - działają jak nowe. Klocki bez problemu przesuwają się w prowadnicach, koło kręci się bez oporów i nie nagrzewa się.
Porównuję do Powerstop Z23 z przodu, te nie pylą w zasadzie wcale. Ale wcześniej tył na oryginalnym klocku i zacisku z 3 również nie pylił. Teraz mam komplet z 6 (przód i tył) i tył strasznie syfi. Dla mnie zagadka, bo gdzie by nie czytać to EBC Yellow mało pylą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.