Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 08:25

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 71  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 5 gru 2017, 22:09 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Tylko tutaj takie przyznanie się do błędu i poniesienie konsekwencji wiązałoby się z tak kosztowną akcją serwisową, która Mazdę mogła by doprowadzić do ruiny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 gru 2017, 22:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Zastanawiam się, czy jakiś forumowicz spoza Polski ma jakiekolwiek, złe lub dobre doświadczenia z naprawą tarcz u siebie, czyli tam gdzie mieszka?
Jeżeli u Was w aucie to naprawiano to na jakiej zasadzie ( gwarancja??) i co zamontowano?
Pamietam kogoś z Belgii, jest też forumowicz z Niemiec, Słowacji, Danii, Norwegii. Odezwijcie się!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 gru 2017, 22:19 
Offline
5 grudnia 2017, o 21:51 Adam1003 napisał(a):
chyba że np nawalili miedzi w miejsce styku bo na to producenci są strasznie wyczuleni i z miejsca odrzucają za to.


A przepraszam bardzo - co klienta obchodzi jak serwisanci w ASO postępują z tarczami, jak je zakładają, czym smarują itd. itp. ??? NIC go nie obchodzi ! Klient ma mieć wymienione wadliwe elementy a jak ASO coś spierd.liło to niech za to płaci niedouczony pracownik...


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 gru 2017, 22:20 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Tak ale gwarantem tarcz jest producent, nie ASO czy mechanik więc jeżeli ASO odeśle do producenta, ten odrzuci bo powiedzmy był ten smar no to ASO zapewne taką samą decyzję przekaże klientowi a wtedy klient ma prawo domagać się od ASO poniesienia kosztów tej "zabawy"


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 gru 2017, 22:24 
Offline
5 grudnia 2017, o 22:20 Adam1003 napisał(a):
wtedy klient ma prawo domagać się od ASO poniesienia kosztów tej "zabawy"


I o to mi chodzi - jeśli ASO zawaliło to niech płaci...


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 gru 2017, 22:26 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Przede wszystkim domagaj się okazania oficjalnego pisma od producenta/dystrybutora bo ja obstawiam, że oni nawet tych tarcz nie próbowali reklamować tylko od razu Cię odesłali z kwitkiem


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 5 gru 2017, 22:40 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
5 grudnia 2017, o 21:46 maz6gj napisał(a):
tombien, kiedy mogę zamieścić ogłoszenie?

Kiedy przeskoczysz na kolejny poziom wtajemniczenia. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 gru 2017, 15:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.07.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ostatnio wpadłem na test długodystansowy mazdy 6 (http://www.auto-swiat.pl/uzywane/mazda- ... gac/t6nkrq).

Cytuj:
Po 42 680 km hamulce były przyczyną nieplanowanej wizyty w warsztacie, gdyż okładzina klocka w przednim zacisku stanęła bokiem – Mazda od razu zmieniła przednie klocki.
Pod koniec testu zarówno klocki, jak i tarcze hamulcowe były już zjechane. Czyżbyśmy jeździli zbyt sportowo? Mazda twierdzi, że nie było informacji od klientów o problemach z hamulcami. Poza tym żadnych awarii. Zatem ocena końcowa to 5+.


Mazda nadal twierdzi, że nie ma problemu z hamulcami. W internetach próżno szukać jakichś większych akcji naciskających na mazdę w kwestii hamulców. Problem istnieje, ale ktoś go tuszuje. Może trzeba trochę więcej o tym mówić?

Widziałem na forum post dotczący składania pisma w sprawie niedoładowywania akumulatorów. Czy sądzicie, że pismo w sprawie hamulców też jest jakimś rozwiązaniem?
A może nagłośnienie sprawy w sieci? Zasypanie Mazdy w mediach społecznościowych negatywnymi komentarzami dotyczącymi hamulców?

Czytam zagraniczne fora i nawet w USA (które słyną z jazdy maks. 100 km/h) użytkownicy piszą o problemach z bijącymi hamulcami.


Ostatnio edytowano Śr, 6 gru 2017, 20:27 przez Sakowich, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 gru 2017, 19:11 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
6 grudnia 2017, o 15:03 Sakowich napisał(a):
A może nagłośnienie sprawy w sieci? Zasypanie Mazdy w mediach społecznościowych negatywnymi komentarzami dotyczącymi hamulców? ....
Może trzeba trochę więcej o tym mówić? ......
Czy sądzicie, że pismo w sprawie hamulców jest jakimś rozwiązaniem?

A widzisz inny, skuteczniejszy sposób? Skoro użytkownicy nie przejawiają w tym zakresie aktywności w internecie, to przedstaw odpowiedni sposób aby ich zachęcić.
Nasza poprzednia akcja z pismami do MMPol, Mazda Europa i do Hiroshimy w sprawie wyciszenia kabin poskutkowała tym, że w kolejnych faceliftingach uwzględniono nasze skargi. Wymieniono dwukrotnie uszczelki, za drugim razem na inny ich rodzaj oraz pogrubiono szyby.
Może i tym razem wspólnym wysiłkiem nam się uda, chociaż to już nie my a nowi nabywcy kolejnych mutacji mazdy 6 dopiero to odczują.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 gru 2017, 21:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
5 grudnia 2017, o 22:17 Smook napisał(a):
Zastanawiam się, czy jakiś forumowicz spoza Polski ma jakiekolwiek, złe lub dobre doświadczenia z naprawą tarcz u siebie, czyli tam gdzie mieszka?
Jeżeli u Was w aucie to naprawiano to na jakiej zasadzie ( gwarancja??) i co zamontowano?
Pamietam kogoś z Belgii, jest też forumowicz z Niemiec, Słowacji, Danii, Norwegii. Odezwijcie się!


tak ja jestem po gwarancjii, przeieg 58tkm to troche rozumiem ze mnie odbili. Ale ogolne jest to tak, ze u kazdego jest inaczej. Jednemu wymienia komplet na gwarancje, drugiemu robia naprawe tarcz i trzeciego odbiju. V PL byla akcja na uszczelki u nas mnie odbijali ale znam jednego co mu uszczelki wymienali. Czy zawsze zalezi od ludzi, dnia a moze od ustawienia księżyca .

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 gru 2017, 23:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
A co zakładają u Was w ramach naprawy? OEM czy inne Zimmerfrau?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 gru 2017, 23:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
co wiem tak tylko OEM tarcze a "zmodifikowane" klocky
w bagazniku ostatnio mialem TEXTAR Pro, t omowili ze to niezakladac, bo to to najgorsze co jest na rynku , jedyne zabrac OEM za 300 eur + EOM klocky za 150,- eur. To mu zaraz powiedzalem ze wole TEXTAR pro i tanie klocki za 140,- eur komplet na 60tkm niz OEM za 450,- eur na taky sam przebieg

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 gru 2017, 09:06 
Świeżak
Offline
Od: 21.04.2016
Posty: 29
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podlaski
Ja właśnie postanowiłem zadziałać i wrzuciłem na swój facebookowy wall publiczny wpis z pingnięciem Mazda Polska z pytaniem co z tym chcą zrobić.

Mała sprawa, ale jak więcej osób się ruszy, może się przejmą :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 gru 2017, 09:15 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
konradk link, trzeba podbijać

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 gru 2017, 09:35 
Offline
A ja jestem ciekawy czy kolega z Niemiec z dystansami 15mm na stronę już wykończył heble, czy jeszcze nie.
Bo to moim zdaniem może być niezły trop z umiejscowieniem tarczy względem koła.
Na filmiku Mazdy jest zresztą obieg powietrza pod samochodem, ten wystający pierdolnik z nadkola też jest od kierowania na tarczę.
Tylko nigdzie nie mogę tego opływu znaleźć, a sam go tu chyba nawet z rok temu zamieszczałem..


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 gru 2017, 09:50 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.08.2014
Posty: 637
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski


22 sekunda?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 gru 2017, 09:58 
Offline
Może być z GH. Bez znaczenia. Śmiem twierdzić że to jest głównym problemem.
I większy ów problem był w przedlifcie bo blacha była 2 mm od tarczy, teraz jest jakiś 1cm i na krawędziach wywinięta blacha "zagarnia" powietrze.
I skoro ja sam załatwiłem to po 23 kkm to znaczy że no sorry, ale jest lepiej niż do 2015. :)
Jeśli przyjrzeć się zdjęciom np. BMW to widać po samej feldze jak małe ma ET i jak szprychy schodzą pod kątem.
Tarcza jest mniej więcej w 1/3-1/2 szerokości felgi od zewnątrz. W Maździe do zacisku felga ma 5 mm...
Przedwczoraj przyjrzałem się jak to jest w mojej starej Vectrze. I tarcza jest dość głęboko osadzona.
A tam jest 285 mm średnicy, 25 mm grubości a nie 28 i masa samochodu +200 kg.
I jakoś 180 kkm przejeździłem..


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 gru 2017, 11:14 
Świeżak
Offline
Od: 21.04.2016
Posty: 29
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podlaski
Wedrowiec: https://www.facebook.com/konrad.karpies ... nref=story


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 gru 2017, 17:27 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Thx. Panowie i Panie - do roboty, udostępniać!

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 gru 2017, 22:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
5 grudnia 2017, o 14:03 maz6gj napisał(a):
Przecież odwieczną zasadą jest, że wymianę tarcz robi się zazwyczaj co drugą wymianę klocków (2 komplety klocków / 1 komplet tarcz)!

Nie prawda :(

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 gru 2017, 17:11 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 16.06.2016
Posty: 96
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Czy 520 zł za klocki na przód + 100 zł montaż w ASO to normalna cena, czy też zostałem dziś ograbiony? ;-)

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 gru 2017, 18:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Ograbiony i wydymany


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 gru 2017, 22:09 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Za klocki dużo, wymiana tania bardzo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 gru 2017, 00:20 
Bywalec
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 278
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
W ASO mają bardzo duża marże na częściach dla klientów.
Ja mam starsze auto i nie wiem jakie są warunki serwisowania w ASO.
Czy można sobie gdzieś indziej części zamawiać ??


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 gru 2017, 08:22 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
A dlaczego nie ? :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 gru 2017, 08:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
ceny klocków Ashika
przód - 102 zł.
tył - 58 zł.
jeżdżę na tym,sprawują się dobrze i są lepsze od oryginalnych mazdowskich o czym pisałem wyżej :)
Przejechałem już trochę kilka a może nawet kilkanaście tys.km.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 gru 2017, 09:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
koliber, napisz jeszcze ile wymiana. Bo za coś co trwa 15' i nie angażuje wysiłku ani fizycznego ani intelektualnego u mnie na wiosce nie kasują więcej niż 60PLN.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 gru 2017, 09:41 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
To ładnych masz "specuf" na wiosce ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 gru 2017, 09:42 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
u mnie na wsi nic nie kosztowało, po koleżeńsku mi wymienili :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 gru 2017, 11:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Adam1003 napisał(a):
To ładnych masz "specuf" na wiosce ;)
Dzięki takim specom Polska jeździ i się buduje. No ale co wy 'miastowi' o tym wiecie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.