Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:48

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 71  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: N, 7 paź 2018, 17:03 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
23 września 2018, o 22:10 tombien napisał(a):
Nowe tarcze: Textar PRO 92257403


Mam takie tarcze od 40 tyś km i nie bije nic, mam nadzieję że u Ciebie będzie podobnie ;)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 paź 2018, 18:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Kupiłem te powerstop zobaczymy, ate hamują świetnie ale pylą jak cholera :mad: . A do ceramicznych klocków, można zakładać nacinane,nawiercane tarcze??

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 paź 2018, 19:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
7 października 2018, o 16:58 Lucasbadboy napisał(a):
A ile kosztują was klocki zamówione z amazona USA ??

87$ , ok. 325zl przy płatności Revolut.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 7 paź 2018, 19:31 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
7 października 2018, o 19:57 Lucasbadboy napisał(a):
do ceramicznych klocków, można zakładać nacinane,nawiercane tarcze??

Wszystkie. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 20:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Pytanie do osób używających tarcz PowerFriction: warto je zakładać? Szukam czegoś nacinanego, zastanawiam się pomiędzy EBC USR a właśnie PowerFriction D.
Pytam w GJ, bo w GH mało kto używa tych tarcz ;)

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 paź 2018, 17:13 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ok doszły klocki. W niedziele zamawiałem, dzisiaj rano już były :arrow: . Jak się skończą ATE to zakładam powerstop y (czyli za Ok 2 lata :lol: ). Fajnie bo są i blaszki i gumki w razie potrzeby. W ATE nic nie dostałem jak dobrze pamietam......
Obrazek

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 paź 2018, 07:15 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
No to ten...
Jak pisałem wyżej, jakieś 800km temu zmieniłem tarcze z przodu na EBC USR, klocki na Powerstop Z23 i klocki z tyłu na Z16. Odczucia z hamowania ciekawe, pedał hamulca jakby twardszy (nie, że łapie wyżej, tylko jest taki mniej "gumowy"). Hamulce wyraźnie cichsze niż stockowe. Na początek ogólnie na plus, zobaczymy za ileśtamtysięcy km.
Jest jednak ALE: przy dużej wilgotności powietrza, przy stosunkowo niskich temperaturach (np. jak dzisiaj w Rze, mgła i 8°C), zaraz po ruszeniu, przy prędkościach między 10-30 kmh, hamulce piszczą niemiłosiernie. Po dwóch, trzech hamowaniach już tego nie ma, ale jest to denerwujące. Zobaczymy, co będzie w zimie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 paź 2018, 13:22 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Witam .
Panowie czy ktoś natknął się na informacje że problem bicia i przegrzewania się tarcz hamulcowych dotyczy również CX5. Szukałem na forach CX5 i nie znalazłem. Sprawdziłem numery OM tarcz do naszych GJ i CX5 są one rożne. Posiadają takie same wymiary lecz prawdopodobnie wykonane są z innego materiału bardziej odpornego na przegrzewanie. Może takie tarcze plus miękkie klocki poradzą.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 12 paź 2018, 13:33 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Przez miękkie fabryczne klocki właśnie się "wichrują". W CX5 z przodu są wymiarowo to samo co w 6, z tyłu są inne.
Textary, które u siebie zakładałem są też do CX5.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 paź 2018, 13:44 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Przez miękkie? Raczej przez twarde klocki się wichrują. Już o tym mowa była, miękkie lepsze tylko bardziej pylą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 paź 2018, 13:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Jedna gnojowka panowie czy to cx5 czy 6ka . Gownolit kolejny ktkry zastosowali do kosmicznej texhnologi skyactuive

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 12 paź 2018, 17:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
12 października 2018, o 14:33 tombien napisał(a):
Przez miękkie fabryczne klocki właśnie się "wichrują". W CX5 z przodu są wymiarowo to samo co w 6, z tyłu są inne.
Textary, które u siebie zakładałem są też do CX5.


Chyba Tombienowi chodziło o twarde klocki ;)

Textary są bardzo miękkie, bardzo pylą i bardzo szybko się kończą ;) u mnie przód w CX-5 wytrzymały 30k km i koniec :) teraz kupiłem klocki TRW - zdecydowanie mniej pylą. Tarcze Textar'a póki co spisują się super. Po zakupie samochodu (używka) od razu miałem bicie na fabrycznych tarczach.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 paź 2018, 17:19 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Miękkie nie twarde :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 12 paź 2018, 18:03 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Mało precyzyjnie i wyczerpująco opisałem wcześniej. W życiu bardziej bazuję na własnej logice i praktyce niż na teorii. :)

Im klocek bardziej miękki, tym mniej przenosi bicie zwichrowanej tarczy na kierownicę, to dobra cecha. Jeżeli tarcza jest nowa i prosta, nie ma to tak wielkiego znaczenia czy klocek będzie twardy czy miękki. Głównym powodem "krzywienia" się tarcz są klocki hamulcowe a dokładniej, ich odporność termiczna i dobre odbieranie ciepła od tarczy. Fabryczne klocki nie mają tych cech w związku z tym dzieje się jak się dzieje. <slabo>

W GH po zużyciu oryginalnych klocków założyłem twarde klocki (nie wiedząc o tym, kupiłem pierwsze lepsze) to przez 1000 km miałem "miękki" pedał hamulca. Jednak po tym przebiegu klocek nierówność tarczy zeszlifował na tyle, że nie było potem drgań przy hamowaniu. A męczyłem się z tym prawie 80 tys. km, bicie pojawiło się już po 4 tys. km od nowości. Więc, wszystko zależy od tego w jakim momencie zmieniamy, na co i co chcemy uzyskać. :)

W GJ zrobiłem test na EBC Ultimax, które pierwszy 1 mm mają bardzo miękki i jakąś tam specjalną warstwę na minimalizację bicia. Bardzo dobry efekt na początek, ale tarczy już nie naprawiły jak Kashiyamy w GH. Nie testowałem ponownie z innymi klockami i wymieniłem komplet, czyli oddzieliłem wszystko grubą kreską. :cygaro:

Po 400 km na PowerStop Z16 zero pylenia i piszczenia. Hamuje coraz lepiej w miarę docierania się tarcz. <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 paź 2018, 20:32 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Tombien jakich tarcz używasz.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 12 paź 2018, 20:59 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
viewtopic.php?p=307658#p307658


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 paź 2018, 10:19 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Panowie znalazłem coś takiego DOKUJI RS SPORT JAPONIA tarcze nawiercane i nacinane podobno prod. japońskiej dedykowane zamiast naszych papierowych i już zwichrowanych w fabryce tarcz.Cały czas szukam alternatywy dla BBK za około 5 tys. zł.
Pozdrawiam.
Ps. link https://allegro.pl/tarcze-ham-sportowe- ... 52102.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 paź 2018, 12:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Jakie bbk kupisz za 5k zl?;) chyba aftermarket. A jak czytam juz sam opis tej aukcji to usmiech mi sie cisnie na twarz. Nie ma co marketing high level. Trzeba kupic,zamontowac, 4x z 200km/h do 0 wyhamowac i zobaczyc czy nie bija ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 paź 2018, 13:40 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Znalazłem ofertę na OLX chyba była już tutaj mowa o tym zestawie.
https://www.olx.pl/oferta/mazda-6-gj-2- ... 413004298e


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 paź 2018, 14:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ale to nie je nowe. Jedyne co tam jest nowe to tarcza i klocki :) bo zacisk nie jest nowy. W usa sa zestawy bbk brembo do mazdy owszem, ale nie kosztuja 1500$ :)
Takich zestawow jest sporo. Prosze bardzo tutaj 324mm x 30mm od rs clio ,tez brembo

http://k-system.pro/en/product/big-brak ... -calipers/


Nastepny zestaw od Ksport 304mm x 28 mm . Z tym ze ten niewiele zmieni tak naprawde,bo tarcza nie bedziebz cud materialow parzac na cene.


https://www.dcperformance.co.uk/uprated ... zda/6.html



Otoz zestawy sensowny prosze barszo ponizej,cena 3500$


https://sg.carousell.com/p/mazda-6-gj-f ... 192470726/

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 paź 2018, 14:27 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Jedno ciśnie się na usta sprzedać kłodę. Ciekawe co w modelach 2018 - nowa wersja czy japońce poczynili jakieś cuda.Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 paź 2018, 14:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Podobno mialy byc inne zaciski i tarcze w dieslu. Jezdzilem 2.5 benzyna z 2018r. Te same mini tarcze i zaciski. Takze te zmiany rzekome to wydaje mi sie tylko pierdolenie sprzedawcow. Oni wlasne gowno by zezarli byle by sorzedac i wmawiqc jaka to mazda zajebista. Taka polityka firmy ;) wyprzec sie a nie prsyznac i naprawic bubla. Tzn naprawiaja po troszku w kolejnych faceliftingach , bo wg mnie nowy model to bie jest.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 14 paź 2018, 14:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Być może Japończycy robią te hamulce pod swoje drogi, przecież tam nikt nie rozpędzi się do więcej niż 60 km/h :D


_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 paź 2018, 14:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ja tam bym chcial miec w polsce takie drogi jakie maja japonczycy. A ten filmik nic nie wnosi. W kazdyn kraju znajdziesz takie rodzynki.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 paź 2018, 15:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Bywałem ( bo od roku mam przerwę) w Japonii często. Zawodowo, turystycznie i rodzinnie. Drogi - jeżeli chodzi o asfalt - nie różnią się od polskich. Klimat na północy również. To, co jest niepowtarzalne i wyjatkowe w tym kraju to kultura społeczna i szacunek do drugiego człowieka nie do ogarnięcia nad Wisłą. Tam zajechać komuś drogę czy w ogóle spowodować komukolwiek jakiekolwiek zakłopotanie to największe chamstwo. Nie mówiąc o stłuczce czy potrąceniu pieszego. Po prostu niewyobrażalne. Stąd najczyściejsze taksówki na świecie i stada Lambo jeżdżące 30 km/h.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 paź 2018, 19:36 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Witam.
Poszukuję dalej alternatywy dla tarcz i klocków do Mazdy. Serwis Mazdy w Krakowie na pytanie jak sobie radzą z upierdliwymi klientami mazdy 6 - cuda techniki odpowiedział że montowali zamiennie tarcze Zimmerman ale było dużo reklamacji. Od pewnego czasu montują nawiercane i nacinane tarcze Rotinger. Polska firma bardzo dobre opinie na forum Audi , BMW. Próbowałem namierzyć w necie takie tarcze okazało się że dopiero w połowie listopada będą dostępne. Wszystko zależy od ceny. Miał ktoś styczność z tymi tarczami. Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 paź 2018, 19:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Dwa lata temu pisałem:
viewtopic.php?p=216853#p216853
(dotyczy GH)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 paź 2018, 05:16 
Bywalec
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 278
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Mi się udało z Zimmermanem. Już zrobiłem 20 tys. na tych tarczach i dalej proste. Bicie 0,02 na tarczy.
Więc nie narzekam. A czasem, no dobra często wystawiam je na próbę :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 paź 2018, 18:03 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
W ostatni piątek byłem na serwisie. Obejrzałem sobie nowe modele 6 i CX5. Nowa - stara mazda z tymi samymi hamulcami - zgroza 297 mm i te same problemy przed użytkownikami . Mazda dorzuciła w modelu 6 kierownice powietrza i tyle w tym temacie. Zastosowano półśrodek , który nie załatwia tematu.
CX5 wygląda potężnie i już widzę jak staje dęba po naciśnięciu hamulca. 150 tys zł za nową mazdę 6 to przesada.
Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 21 paź 2018, 18:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To teraz trzeba znaleźć info czy wystarczy przełożyć jarzma z nowej CX-5 aby zainstalować nowe tarcze.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.