Teraz jest So, 20 kwi 2024, 03:14

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 71  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 7 maja 2017, 22:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Podejrzewam ze mierzyl termometrem laserowym?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 maja 2017, 05:38 
Offline
Miałem od kumpla kamerę termowizyjną. Mierzyłem najcieplejsze miejsce - wnętrze tarczy i nawierty. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 maja 2017, 10:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
To może zwykłe, najprostsze, najtańsze tarcze i klocki np.Ashika i pewnie wyjdzie na to samo :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 maja 2017, 11:08 
Offline
Ale że co?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 maja 2017, 11:11 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
nic tak sobie :idea: :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 maja 2017, 20:09 
Świeżak
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 32
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Panowie, mam prośbę jako użytkownik M3. Zamierzam wymienić przednie hamulce na komplet Zimmermanna. Zauważyłem jednak, że w odróżnieniu od fabrycznych klocków Zimmermanny nie mają nacięcia przez środek. Czy ktoś z Was używał, ma opinie? Podpowie, czy nacięcie kluczowym jest?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 maja 2017, 20:10 
Offline
A co chcesz uzyskać tą zmianą? Oszczędność czy coś więcej?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 maja 2017, 20:23 
Świeżak
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 32
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
2x taniej niż części ASO. Wiem, że są jeszcze inne renomowane marki ale akurat do Zimm mam dostęp. Wydaje się, że to renomowany producent. Nawet ASO przyznaje, że do "6" je wstawiało, gdy inne się krzywiły. Tylko zastanawia mnie ten brak nacięć. Auto użytkowane bez skrajności.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 maja 2017, 21:33 
Offline
Pojeździłem na Zimmermanach - standardowych - nie nacinanych niecały rok i wróciłem do ori Mazdy. Klocki były mazdowskie.

Wysłane z mojego SM-J710F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 maja 2017, 22:14 
Świeżak
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 32
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
A co się z nimi działo?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 maja 2017, 22:19 
Offline
Biły po prostu...

Wysłane z mojego SM-J710F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 maja 2017, 22:23 
Świeżak
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 32
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
No tak ale tu odnosisz się bardziej do tarcz niż klocków bez nacięcia o które pytam :). Zakładam, że nie klocki spowodowały bicie...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 maja 2017, 22:26 
Offline
Przekaz raczej jest prosty. Chcesz mieć w miarę spokój (o ile to z hamulcami w Maździe możliwe) to nie kombinuj bo wydasz więcej niż zakładałeś. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 maja 2017, 22:35 
Świeżak
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 32
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Rozumiem oczywiście Twoją konkluzję. Sęk w tym, że jest sporo osób, które jeżdżą na Textarach, TRW i innych. Nikt na bicie nie narzeka. Co najwyżej toczą się dyskusję na temat twardości klocka i pylenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 maja 2017, 06:23 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2017
Posty: 95
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Nie ma złotego srodka - ilu uzytkownikow - tyle opinii w kwestii hamulcow.

To, co jedni pisza tu, ze sie sprawdzilo u innych wychodzi inaczej ;-) taki temat z hamulcami, przynajmniej w m6

Ori sprawowaly sie dobrze, ale sie skonczyly, przerabialem TRW, ktore w moim przypadku piszczaly dramatycznie - wywalilem je po 3 tysiacach prawie km, zalozylem caly zestaw zimmermann sport i to uspokoilo sprawe w moim przypadku. Dzis mamy przelatane kilka tysiecy i nic nie piszczy, nie pyli, nie bije - po wielokrotnym hamowaniu z wiekszych predkosci na autostradzie tez nic nie pokrzywilo, nie ucierpialy ani tarcze, ani klocki. Jestem zwyczajnie zadowolony.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 maja 2017, 06:38 
Offline
Carzolla jesteś dokładnie 2 przypadkiem z forum.. Pogratulować.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 16 maja 2017, 17:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ja zmieniłem niedawno klocki na EBC Ultimax2 czyli odpowiednik bliższy OE, jednak z większym tarciem. Powodem zmiany było niewielkie bicie na kierownicy przy prędkościach powyżej 120 km/h. Chcę zapobiec pogłębianiu się tego zjawiska, stąd wymiana. Liczę, że przez większe tarcie klocków tarcze się lekko dotrą i bicie ustanie. Przerobiłem to w GH (na innych klockach) i zadziałało. Bicie miałem od przebiegu 4 tys km a wymieniałem klocki przy 86 tys km.

W GJ wymiana kompletu na gwarancji w ASO przy 32 tys km a teraz mam 74 tys km. Po 42 tys km ubyło 2 mm klocka. Tarcze praktycznie bez zużycia.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Update:
Zrobiłem 850 km, nowe klocki się dotarły (samoistnie), hamowanie przy 150 km/h nie powoduje już odczuwalnego bicia. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 maja 2017, 06:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Ja zmieniłem klocki na Ashika i przód i tył. :) Zobaczymy. Pojeżdżę to opiszę. Na razie hamują dobrze,powiedziałbym nawet nieźle.Zobaczymy dalej jak się dotrą i sprawdzę czy bardzo podgrzewają się tarcze i czy biją.
Jak klocki będą się dobrze sprawowały to zmienię tarcze,też na Ashika.
Napiszę tylko trochę pokulam się :wink:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 maja 2017, 07:00 
Offline
Czułeś wibracje na kierownicy i zmieniłeś same klocki jak rozumiem? I nie bije?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 maja 2017, 11:28 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Nie wiem jeszcze <niewiem> Tarcze zamierzam zmienić na inne niż mazdowe bo to dziadostwo u mnie starcza na 40 tys. później biją przy hamowaniu jak się rozgrzeją. Klocki dopiero co wymienione,mówię tylko o tym jak auto hamuje, a hamuje dobrze, gorzej na pewno nie. Czy lepiej :?: może<niewiem> zobaczę jak się dotrą na razie przejechane kilkadziesiąt km. więc nic nie powiem mądrego :idea: Pojeżdżę napiszę.Opiszę o ewentualnych wibracjach. :)

-- Dodano: N, 28 maja 2017, 12:28 --

Na razie nic nie drży :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 28 maja 2017, 18:45 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Nie drży, bo przyczyną są klocki fabryczne a nie tarcze. U mnie po zmianie widzę lekkie pylenie na felgach co na OE nie notowałem, znaczy bardziej szlifują tarcze a co za tym idzie niwelują bicie. Dobrze, że zacząłem od wymiany klocków. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 cze 2017, 07:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Może masz rację,daj Boże żeby tak było
Czytałem to co wcześniej napisałeś o klockach w poprzedniej M6 faktycznie na oryginalnych zero pylenia zawsze czysto zawsze sucho niekoniecznie bezpiecznie :lol: :hahahaha: <hahaha>

-- Dodano: Pn, 5 cze 2017, 08:14 --

Po zmianie klocków na razie nic nie drży , nic nie bije, w ogóle jakoś ciszej się zrobiło, jest bardzo dobrze :D <pucu>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 cze 2017, 11:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Jakie dokładnie klocki założyliście koledzy ?

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 cze 2017, 12:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
tanio
Ashika
i na przód i na tył, nie widzę różnicy w hamowaniu natomiast nic nie drży przy hamowaniu czy w ogóle nie drży :)
może trochę więcej pylą jak pisał tombien, bo mazdowe zero pylenia

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 cze 2017, 12:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
koliber1960
dasz linka , albo inny namiar na te klocki ...
Szukam , ale słabo mi wychodzi , bo poprzednie roczniki mi głównie wyświetla
:oops:

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 cze 2017, 14:14 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.11.2016
Posty: 184
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
bespartyjny http://www.iparts.pl/producenci/klocki- ... 58507.html
Fakt są tanie :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 cze 2017, 14:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Dziękuję :)

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 cze 2017, 07:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Nie są topowe , żadna rewelacja ale nie gorsze niż mazdowe a nie telepie
przynajmniej jak na moje emeryckie jazdy :wink:
koszt znikomy jak nie będą pasować,odpowiadać można wyrzucić :lol:
http://www.iparts.pl/auto-czesci/klocki ... 00030.html

-- Dodano: Wt, 6 cze 2017, 18:34 --

Są też tarcze ale to dopiero jak jeszcze pojeżdżę na tych klockach Ashiki i zobaczę jak w dalszej eksploatacji :)
jak będzie OK to przy wymianie tarcz będzie Ashika :)
np.
http://www.iparts.pl/auto-czesci/tarcze ... 00032.html

-- Dodano: So, 17 cze 2017, 08:39 --

Przejechałem prawie 1000 km.na klockach Ashiki :) . Klocki chyba się dotarły. Hamują dobrze :| . Nie jest to takie hamowanie jak już pisałem ja i inni forumowicze tu i w innych wątkach,jak w innych samochodach,innych marek ale hamują,dynamicznie :wink:jak ktoś napisał, czy nie dynamicznie ale hamują.
Na pewno bardziej pylą czego nie było na oryginalnych klockach,tam było,, zawsze czysto,zawsze sucho" i co najważniejsze przynajmniej na razie nic nie bije,nic nie drży,nie czuć wibracji na kierownicy :D mimo,że temperatury powietrza były wysokie do 30 st.C.
No ale to dopiero 1000 km. zobaczymy jak dalej,jak będzie dłuższa jazda autostradą :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 cze 2017, 21:02 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 10.06.2016
Posty: 5
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Czołem Forumowicze,
wszedłem w temat tarcz i klocków, bo właśnie mam problem, przy hamowaniu tarcze biją i zamierzam z tym jechać do ASO. Mam przejechane 38 tys i nie wiem czy wymienią mi je na gwarancji.
Macie jakieś podpowiedzi jak pogadać? Czy orientuje się ktoś jaki koszt ASO takiej operacji, jakby nie daj Bóg mi nie uznali?

Pozdrowenia


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 cze 2017, 15:27 
Offline
Jak masz gwarancję to najpewniej wpierw przetoczą a potem wymienią za jakiś czas...

Poczytaj spokojnie wątek :wink:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.