Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:49

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 71  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 25 kwi 2020, 17:13 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 08.02.2020
Posty: 9
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Tarcze i klocki z tyłu do wymiany tylko zastanawia mnie co faktycznie jest powodem tak nierownomiernego zużycia tarcz - może poprzedni właściciel założył stare klocki do nowych tarcz czy problem tkwi w elementach zaciskow? Niechnie ktoś poprawi :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 kwi 2020, 19:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Kiedyś ojciec miał taki problem.
Wymienił płyn hamulcowy i wyczyścił tłoczki czy cylinderek, nie pamiętam.
Nic nie pomogło, sprawdzał ciśnienie w układzie i tez było ok, zmianił tarcze i klocki na inne jak fabryczne i tarcze po roku świeciły sie na srebrno jak te z przodu a wyglądały jak twoje, ciemne i w polowe pordzewiane, pierwsza myl , rozebrać , przeczyścić ale to nic nie dawało.
Polecam inny zestaw klocków i tarcz jak te fabryczne i wyczyścić i przesmarować.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 kwi 2020, 08:19 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.11.2016
Posty: 184
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Wymieniaj tarcze na nowe. Jak chcesz ori na tył GHT2-26-251 za 120pln sztuka jest gość na alle GRANDAUTOPL. U niego za 80 pln wyrwałem ori klocki na przód i za 50 alu nakładkę na pedał hamulca :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 kwi 2020, 08:01 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 346
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Można gdzieś kupić oryginalne klocki do M6 przód i tył? W ASO wymiana przód to koszt 880zl.....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 kwi 2020, 08:49 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.11.2016
Posty: 184
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Rysiek oczywiście, że można. W sklepach, które mają ori części ceny raczej są porównywalne lub równe z ASO lub z nudów grzebać i się dogrzebać jak w moim przypadku i trafić na alle ori za ułamek ceny. Fajnie jak się coś trafi to pejsy od razu wulatują z pod czapki :wink: np. Link do tarcz na tył https://allegro.pl/oferta/tarcz-hamulcowa-tyl-mazda-6-ght2-26-251-2-2d-8298183241
Szkoda, że zostałem zaskoczony w aso o stanie moich i przyklepałem wymianę kilka dni wcześniej za nim trafiłem na aukcję....trudno.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 kwi 2020, 09:09 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 346
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
To warto w ogóle kombinować czy brać sprawdzone TRW? Mamy przebiegi roczne po 10-12k i spokojnie jeżdzę.
https://allegro.pl/oferta/trw-klocki-ha ... 8949827192
https://allegro.pl/oferta/trw-klocki-ha ... 8949820462


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 kwi 2020, 10:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Rysiek napisał(a):
Można gdzieś kupić oryginalne klocki do M6 przód i tył? W ASO wymiana przód to koszt 880zl.....


Ale to chyba z tarczami, a nie same klocki ? to cena z grubsza jak za komplet tarcz i klocków u Adama1003 z lewian.pl

Co do tych tarcz oryginalnych (linkowane wyżej z allegro) to się nie dziwię że ledwo je po 90tys zdjąłem z piast :) - tam nie ma żadnej powłoki od wewnątrz? więc nic dziwnego że oryginały rdzewieją tam.

Tarcze z powłokami (zinc brembo, z coat zimmerman) powinny być w lepszym stanie w części niepracującej . W sensie praktycznym wielkiego znaczenia to może i nie ma, bo jak hamulce pracują to powierzchnia cierna i tak jest bez powłoki po 1-2 hamowaniach i i tak jest czysta, i to ona ma znaczenie w pracy hamulca. Ale przy odrywaniu tarczy od piasty i w sensie estetycznym (oj jak te mazdy rdzewieją ;) ) jakiś tam ma. I mając do wyboru tarczez jakąś powłoką i bez niej, to jednak lepiej założyć te z powłoką. Choć te oryginały cośtam od zewnątrz na piaście mają pokrycia, ale tylko tam. I z tego co pamiętam to jednak rdzewiało ładnie .
Jeśli wierzyć tym 8-iu latom w podpisie zdj., to to całe Z-Coat Zimmerman wydaje się dobrze trzymać:
https://forum.e46fanatics.com/showthrea ... 269&page=2


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 kwi 2020, 10:43 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Andrzejsr ale weź pod uwagę skąd jest koles co wlepia zdjęcia. Tam w opisie ma napisane Cyprus czyli wyspa na której raczej nie pada śnieg :wink: . Te same tarcze w warunkach polskich po 2-3 latach będą zardzewiałe na bank. Ja mam oryginalne ATE tez z powłoką, mieszkam we Włoszech gdzie nie pada śnieg. Jeżdżę do polski na święta I cholera pordzewialy trochę :|

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 kwi 2020, 13:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
A to nie zwróciłem uwagi i nie pomyślałęm, że orygiały różne są , w sumie sprytnie :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 kwi 2020, 19:17 
Adept
Offline
Od: 12.01.2020
Posty: 125
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Panowie,

Czy to realne iz w Mazdzie 6 2.5 litra + automat tarcze + klocki orginalne moga miec zrobione ponad 100 K km ? <o0>

Czy jesli tarcze i klocki nie byly wymieniane to trzeba bedzie od razu wymienic tarcz + klocki czy same klocki wystarcza ?

Jaki jest koszt wymiany przodu + tyl ( tarcze + klocki ) u dobrego mechanika nie w ASO ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 kwi 2020, 19:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Tarcze możliwe. Sam wymieniałem swoje tarcze z przodu przy 130tys i były jeszcze oryginały :wink: . Z tylu wymieniłem przy 160tys przebiegu :). Klocki raczej noe możliwe aby wytrwały 100tys No ale.....Jak będziesz wymieniał to obowiązkowo tarcze+klocki, będziesz miał spokój na dlugooooo :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 maja 2020, 09:32 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 346
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Już jestem po wymianie, okazało się, że zamówione TRW na przód pasowały a na tył nie pasowały i mechanik musiał pojechać i kupić TRW w lokalnym sklepie, cena 2x wyższa niż za te z netu...
Dziwna sprawa bo na opakowaniu jest naklejka na które pisze Mazda 6 GJ 12- estate, jakieś zmiany mazda mogła wprowadzić w drugim lifcie w hamulcach, że tył nie pasował?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 maja 2020, 09:52 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak, elektryczny postojowy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 maja 2020, 19:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
https://allegro.pl/oferta/mocne-klocki- ... 8869817559

Ktoś to testował ? taki rywal dla Z16/z23 lub Ebc Yellow Stuff.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 maja 2020, 20:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Nie wiem czy to kontynuacja mieszanki 1055 czy inna mieszanka ?
edit znalazłem że to "ulepszona wersja mieszanki sport 1055"
Więc ja zjechalem jeden komplet 1055 Sport Galfer w 200 konnym FWDważącym dokładnie tyle co Mazda 6 , z 4 tłoczkowymi zaciskami i gładką tarczą. I są świetne do użytku cywilnego.
Jakoś specjalnie odporności na przegrzewanie nie testowalem i nie jestem jednym z tych siedzących na ogonie i podhamowujących co kilka sek więc grzejacych klocki bez sensu, ale sytuacje czasem zmuszały i nie doświadczyłem fadingu. Zużyłem je do dosłownie ostatniego milimetra, żadnego rozwarstwiania okładzin , pękania ich itp nie było, przyzwoicie dzialały do tego ostartniego milimetra.
Z takich drobiazgów użytkowo fajnych to miały bardzo przyzwoite podkładki antywibracyjne w komplecie. Bardzo przyjemne, nie zerojedynkowe, pewne klocki.
Co do EBC to nie mam porównania bo jakoś do EBC się nie kwapię, ale do Ferodo i są z grubsza między DS Performance a DS 2500.
Na pewno godne polecenia klocki. (nie ze tylko z mojej pojedynczej opinii :) ) .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 maja 2020, 09:21 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam ponownie. Ostatnio w mojej Szóstce przy przebiegu niespełna 8 tys.mil zaczęła szumieć prawa strona, z tyłu. Z początku delikatnie, by po kilku dniach hałas zaczął bardzo mocno przybierać na sile. Byłem przekonany że to łożysko, a że samochód wciąż na gwarancji, to pojechałem do lokalnego ASO. Okazało się że to nie łożysko, tylko problem z zaciskiem. Wymienili mi tarcze, klocki i zaciski na całej tylnej osi. Przy okazji zrobili serwis, przegląd tech. MOT i stwierdzili że obydwie tarcze z przedniej osi również kwalifikują się do wymiany w niedalekiej przyszłości (wyżłobienia, o których kiedyś pisałem). Tarcze już sobie zamówiłem- Zimmerman Sport i do tego klocki Power Stop Z23 na przód. Tył- jako że nowy na razie zostaje. Mam nadzieję że po wymianie auto zacznie w miarę normalnie hamować, a jeżeli nadal będzie lipa to dokupię jeszcze Z23 na tył :| Nie dość że układ hamulcowy w tym pojeździe jest tragicznie mało wydajny, to jeszcze się rozpada po kilkunastu tys.km :x


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 maja 2020, 09:26 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
8 tys mil?

Ja mam obecnie 46kkm, klocki z tyłu po 8mm
Klocki z przodu po 7mm.

Moje auto hamuje i zatrzymuje się zawsze w tym miejscu gdzie tego chce.

Nie mogę narzekać. Myślę że do 100kkm dojadę na fabrycznym zestawie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 maja 2020, 09:43 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
W takim razie gratulacje <spoko> U mnie klocki też były w porządku. Problem tkwił w zaciskach i tarczach. Natomiast hamowanie w mojej ocenie dalekie od ideału. Moja stara GG, czy to na Ori, czy tarczach TRW+ Ate, lub teraz tarcze Brembo+ klocki Ferodo prawie staje w miejscu...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 maja 2020, 11:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Wrażenia mogą być mocno subiektywne. Trzeba by mierzyć drogi hamowania. Wiele takich testów nie ma , bo i przecież auta na różnych oponach są, a te po testach opon widać jak duży wpływ (podstawowy , poza masą i rodzajem nawierzchni w zasadzie) mają na drogę hamowania (między przyzwoitymi oponami różnice są wielometrowe na suchym).
Ale w tym zestawieniu jakoś tragicznie nie jest choć bez rewelacji :
https://www.wyborkierowcow.pl/droga-ham ... h-ranking/
i to jest diesel 4x4 więc ciężki .

tu wręcz zaskakująco dobrze biorąc pod uwagę wóz porównawczy:
https://www.youtube.com/watch?v=SUOVoa05zxE?t=193
ale to ponoć wersja z większymi hamulcami.

Są pewnie i testy z marnymi wynikami, choć nie natrafiłem dotąd .

Co do zacisków z tyłu to czytałem tu że jakieś akcje serwisowe były.
Ja przód po 70tys zmieniłem, tył po 90tys,hamowania bez zastrzeżeń.

edit , z ciekawości popatrzyłem na zeperfs ile podają dla 6tki benzyna i diesel FWD drogi hamowania - 2 metry różnicy:
http://www.zeperfs.com/en/duel7591-5856.htm
a diesel 4x4 , już więcej, a to chyba ta wersja z większymi hamulcami , ale i sporo masy więcej - ponad 200 kilo to nie mało:
http://www.zeperfs.com/en/duel7591-7789.htm

Generalnie, raczej zwyczajne wartości wszystkich tych dróg hamowania, co innego jak coś popsute .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 maja 2020, 14:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Nie wiem co zrobili w mazdzie 3 ale w testach hamowania 0-100 mazda 6 FL3 hamuje zawsze słabo koło 36/38m gdzie znowu mazda 3 we wszystkich testach, motor/ auto świat wypada świetnie 32/33m a poprzednia wersja mazda3 wypadała też bardzo słabo.
Chyba czekać na nową mazdę 6 2022 z dobrymi hamulcami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 maja 2020, 15:50 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czytałem tutaj na Forum o akcji wymiany zacisków, możliwe że wezwania wysyłali wcześniej, bo ja nic nie otrzymałem, a auto kupiłem niespełna rok temu. W każdym razie zaciski wymienili powołując się na tę akcję, a resztę z gwarancji. Jak widać niektórzy nie mają żadnych problemów z układem hamulcowym nawet przy wielotysięcznych przebiegach, a mnie trafiło się przy niewielkim... Niektórzy użytkownicy raportują szybsze zużycie tarcz, czy klocków na tylnej osi i być może przyczyną są właśnie wadliwe zaciski :idea: Zastanawiające są też wyżłobienia na przednich tarczach przy praktycznie nie wykazującym oznak zużycia klocku... Na dowód że nie zmyślam wstawiam załączniki :wink: Pozdrawiam


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 maja 2020, 00:15 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Dla serwisu każda wymiana gwarancyjna to zarobek. W miarę uzasadniona, kwestia jak serwis uzasadnia i czy nie przegina .
Nie jestem konstruktorem samochodów więc się nie będę wymadrzal, ale nie bez powodu w każdej marce hamulce (tarcze, klocki bo nie zaciski i reszta) są wyłączone z gwarancji nie bez powodu. Różne warunki użytkowania, różne ich użytkowanie ( sam kpiłem co to za powód do czasu jak na gorących z nogą na hamulcu chwe się zatrzymalem - bicie zaraz za tym skrzyżowaniem. I do czasu jak termometrem się dowiedziałem. Ile tak naprawdę trwa schłodzenie hamulca. Orazz jak łatwo go porządnie zagrzać bez ostrych hamowań ale następującymi po sobie adhd'owy'mi przyhamowywaniami raz za razem. ). Też się uczę ale po co nieco zakosztowania jazd torowych gdzie nikt się nie bawi w mierzenie bicia i gładkie lite tarcze dają radę naprawdę obrywając , a mityczne kałuże guzik tarczom robią złego, stawiam na to że większość bić to efekt zatrzymania jednego z nogą na hamulcu ( automat do tego przyzwyczaja) i mamy miejscowy transfer materiału klocka zwłaszcza cywilnego i bicie murowane. Dlaczego przy wszelkich procedurach tzw docierania ( tzw bo to nie o tarcie chodzi) każdy producent tarcz zaleca seerie hamowań z dluuuuuuuuuugimi okresami jazdy bez dotykania hamulca po tym a broń Boże zatrzymywania sie?.
Pewnie że większa tarcza przyjmie więcej ciepła, wentylowana łatwiej się schładzać będzie itd. Ale wystarczy jedno zatrzymanie na gorących z nogą na hamulcu i pozamiatane. Na mierniku bicia nie będzie. Ale w miejscu przylegania klocka przez ten czas zatrzymania większy transfer materiału klocka na tarcze niż w innych miejscach .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 maja 2020, 20:04 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Zabawki w komplecie. Jutro zmieniam przód.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 maja 2020, 21:07 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No klocki Gites ale czemu takie tarcze ??

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 maja 2020, 22:08 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A bo chciałem mieć nawiercane :-P Wyboru w tej materii dla posiadaczy 6-tek nie ma zbyt wiele, jeżeli weźmiemy pod uwagę także dostępność. Nie chciałem EBC USR, nie mam jakoś do nich przekonania, no i przeraża mnie ta czarna maź, którą są pokryte :) W końcu zdecydowałem się na Zimmermany. Jedni chwalą, inni ganią. Pożyjemy- zobaczymy :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 maja 2020, 09:38 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Przy takich klockach nawet marketowa tarcza spełni swoją rolę. Nawiercane fajna sprawa nieco szybciej polecą klocki , będzie bardziej szumiało. M6 nigdy nie będzie 300 KM potworem pomykającym na szybkich zakrętach dających frajdę z jazdy. M6 to rodzinny powóz całkiem pakowny w wersji kombi i nieco większy w środku w wersji sedan zmierzający z punktu A do B pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 maja 2020, 10:19 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Masz rację @Riva, liczę się z szumem i mniejszą żywotnością klocka. W ogóle w tej wersji 6-ki jest głośno wewnątrz przy większych prędkościach... auto się właśnie robi. Fajerwerków się nie spodziewam, mam tylko nadzieję że skuteczność hamowania trochę się poprawi. Pozdrawiam. Grzegorz


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 maja 2020, 11:56 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Będziesz zadowolony.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 maja 2020, 15:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Co do różnic, wad i zalet różnych typów tarcz (gładka, nawiercana, nacinana) to już tu kiedyś wrzucałem, ładnie tłumaczy to ten gość , warto posłuchać i wiedzieć raz na zawsze:

https://www.youtube.com/watch?v=78wbht355R8


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 maja 2020, 16:49 
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.01.2014
Posty: 192
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Stuknęło w mojej M6 juz 83k km i czas na zmiane klockow na przodzie. Tyl byl wymieniony jakis czas temu w trakcie przegladu.
Czytam i czytam ten watek i juz sam nie wiem, ktore wybrac. EBC, Zimmermann, Power Stop?
Co polecicie w miare rozsadnych pieniadzach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.