Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:55

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 71  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 29 kwi 2018, 08:50 
Offline
Klocki z serii Z23 należą do klasy "ulica/tor", w tym czasie, jak Z16 - "uliczne" klocki hamulcowe. Innymi słowy, Z23 Power Stop są w stanie łatwo strawić ogrzewanie do 660 С, a także pokazać bardziej stabilny współczynnik tarcia. Po drugie - skład Z23 pokazuje bardziej poważny współczynnik tarcia: seria Z16 - klasa tarcia FF (0,36-0,45), Z23 - klasa GG (0,46-0,55).
Stworzona na podstawie formuły ceramicznej , co sprawia, że oba klocki są czyste i ciche. Seria Z23 wzmocniona włóknami karbonowymi.

Opinie tych klocków na amazone są b. dobre.

https://www.amazon.com/Power-Stop-Z23-1 ... Power+Stop

https://www.youtube.com/watch?v=0g_GNjT2TcI

W tym linku na samym dole macie najwiecej opini.

https://www.amazon.com/Power-Stop-K1043 ... geNumber=2


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 kwi 2018, 14:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Też mam zestaw Power Friction + Z23. Przejechałem już na nim kilka tys, ale jednak za mało i zbyt delikatnie żeby coś zaczęło bić - do poważnego testu muszę odwiedzić Niemcy...
Zestaw wg mnie jest lepszy od kompletu Zimmermana, którego to załatwiłem w 2 tygodnie. Zdecydowanie szybciej "gryzą" podczas naciskania hamulca czy to zaraz po rozruchu czy też po delikatnym rozgrzaniu. No i nie syfi felg, jeszcze nie musiałem ich myć


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 kwi 2018, 20:10 
Amator
Offline
Od: 23.03.2018
Posty: 67
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
konradk napisał(a):
krogoth, możesz podać linki do produktów gdzie można je kupić?
Tarcze Power Friction DS na brakestock.pl natomiast klocki tutaj:

https://www.amazon.com/Power-Stop-Z23-1 ... ref=plSrch

Polecam Revolut do wymiany waluty i płatności online. Na głupich klockach można zaoszczędzić 0,5l wywaru z kartofli :)

Tarcze też można kupić w dobrej cenie, ale trzeba by się bawić z polamer lub pokrewnym pośrednikiem. Troche są za ciężkie na zwykłą przesyłkę.


Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 maja 2018, 17:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
krogoth to te same, co na brakestock kosztują prawie 500zl? Ten sam zestaw na przednia oś?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 maja 2018, 19:25 
Amator
Offline
Od: 23.03.2018
Posty: 67
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak. Z23. Znalezione po numerze katalogowym na stronie producenta. Dodatkowo amazon weryfikuje czy pasują.

Płacąc revolutem wyszło mi z wysyłką 304PLN. W Polszy, jak słusznie zauważyłeś - 500, i też czekasz 2 tygodnie.

Jestem świadom, że Ashika jest tańsza czterokrotnie ale TRW lub Textar raptem 60-70zł nie uwzględniając wysyłki za te 10-15 złociszy. W mojej opinii to skromna dopłata jak za "ekstraklasę" i to ceramiczną.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 maja 2018, 08:00 
Świeżak
Offline
Od: 21.04.2016
Posty: 29
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podlaski
> Dodatkowo amazon weryfikuje czy pasują.

no wlasnie mi zweryfikowal ze nie pasują. co ze mną nie tak? mam mazde 2014 2.5 litra.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 maja 2018, 19:34 
Amator
Offline
Od: 23.03.2018
Posty: 67
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dla mojej 2016 2.5 pokazuje, że ok. Na stronie producenta też pokazuje te same. Właściwie to chyba wszystkie GJ/GL mają te same klocki z przodu.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 maja 2018, 08:13 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
A wiadomo, które powinny pójść na tył? Jest parę nieścisłości pomiędzy stroną powerstop i amazonem. Powerstop pokazuje też, że na tył do GJ/GL idą te same klocki niezależnie od rocznika. Nie zmieniło się nic z uwagi na hamulec ręczny/elektromechaniczny?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 maja 2018, 15:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
4 maja 2018, o 07:13 domas7 napisał(a):
A wiadomo, które powinny pójść na tył? Jest parę nieścisłości pomiędzy stroną powerstop i amazonem. Powerstop pokazuje też, że na tył do GJ/GL idą te same klocki niezależnie od rocznika. Nie zmieniło się nic z uwagi na hamulec ręczny/elektromechaniczny?


Kupowałem Powerstop Z23 do GJ 2013 I 2016 Lift (nie było go na liście Powerstop). Silniki różne, oba zestawy do przodu. Klocki były te same i oba pasowały bez problemu. Wg mnie hamulce przednie w GJ są tylko jedne przez cały okres produkcji. Pojęcia nie mam czy w GL coś zmienili, nie miałem doczynienia. Tył jest na 100% inny po zmianie hamulca ręcznego.
Wg mnie tyłem szkoda sobie głowy zawracać, zużycie jak na Mazdę jest w zasadzie zerowe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 maja 2018, 06:52 
Amator
Offline
Od: 23.03.2018
Posty: 67
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wiesz coś więcej o zmianach na tyle? Patrze po katalogach ale nie widzę innych klocków na tył dla wersji 2016. Wszystkie są 2013+

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 maja 2018, 08:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
darrecki zastanawiam się nad tym, bo komplet Z23 na przód + Z16 na tył z przesyłką i opłatami wyjdzie mniej niż Z23 na przód w Polsce. Dlatego myślę, że jakby zamawiać, to na obie osie.

krogoth powerstop podaje model 1679 na tył, niezależnie od rocznika. Brakestock, dla rocznika 2016 podaje na tył 1679 i 1874. Amazon dla 2016 podaje 1874. Na Amazonie są też komentarze, że ten ostatni pasuje do mazdy z elektromechanicznym hamulcem na tył.

Kojarzę, że gdzieś czytałem, że był problem z klockami na tył po wyjęciu pierwszego liftingu, bo się coś zmieniło, aczkolwiek mogę źle kojarzyć.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 maja 2018, 11:59 
Amator
Offline
Od: 23.03.2018
Posty: 67
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Akurat na tył nie planowałem Z16 a klasyczne TRW. Mam takie obecnie i nie pylą.

Pytanie tylko czy ktoś już wymieniał klocki tylne w lifcie 2016? Nigdzie nie mogę znaleźć info o innych klockach pod elektryczny ręczny.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 maja 2018, 13:44 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Najprawdopodobniej dyskutujecie o klockach https://hamulcesklep.pl/o/GDB3632
To właśnie ten drugi wariant ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 maja 2018, 21:51 
Amator
Offline
Od: 23.03.2018
Posty: 67
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tam podają tylko diesla. Do benzyny 2.5 z elektrycznym ręcznym będą szły te same zamiast GDB3583?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 maja 2018, 15:11 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 21.03.2018
Posty: 18
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jeżeli ktoś byłby zainteresowany zmianą wyglądu zacisków hamulcowych to poniżej link. Cena trochę wysoka ale wykonanie pro.

https://www.calipercovers.com/vehiclese ... bmodel/185


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 maja 2018, 15:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Serio? Wies spiewa i tanczy.


Ostatnio edytowano N, 13 maja 2018, 16:50 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 maja 2018, 15:44 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 21.03.2018
Posty: 18
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jakbyś kolego dokładnie zapoznał się z ofertą to może znalazłbyś informację, że kolor możesz dobrać nie tylko z tych kilku proponowanych ale nawet z palety różnych marek nadwozia pojazdów. Zamówić można także dowolny napis lub grafikę. Tyle.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 maja 2018, 15:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ale to jest watek o hamulcach i alternatywach a nie o nakladkach na zaciski ktore wnosza nic do ukladu hamuclowego oprocz taniej imitacji . Jak dla mni3 calkowicie zbedne.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 maja 2018, 10:44 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
ja mam po prostu pomalowane,
a jeżdżę nadal na klockach Ashiki i jest dobrze a po wymianie zacisków hamulca ręcznego nie wiem dlaczego ale mam wrażenie ,że jeszcze lepiej hamuje autko.... a na pewno jest większa kontrola,pedał hamulca nie jest tak twardy jak poprzednio :) :) :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 maja 2018, 10:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Postojowy i nozny hamulec nie maja nic wspolnego ze soba ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 maja 2018, 10:59 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
nie jestem fachowcem :wink: choć przejeździłem już ogromną ilość kilometrów i użytkowałem kilkanaście samochodów ........ale przy ręcznym , prawdziwym ręcznym,nie automatycznym mimo wszystko jest związek pomiędzy hamulcem nożnym a postojowym ....bo ma wpływ jeden na drugi co można odczuć w trakcie hamowania i jazdy...kiedy nam się te hamulce zapiekały,a miało to wpływ i na zużycie klocków i większy apetyt auta na paliwo i mam wrażenie jednak też na to jak auto hamuje o czym pisałem wyżej :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 15 maja 2018, 11:01 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
15 maja 2018, o 11:46 poxtazo napisał(a):
Postojowy i nozny hamulec nie maja nic wspolnego ze soba

Poza tym, że mają mają wspólny zacisk i tymi samymi klockami hamują. ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 maja 2018, 11:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Taaa ale mechanizmy sa 2 rozne,pozatym. Wiec jesli zapieka sie dzwigienka od recznego badz zrywa sprezynka ,to jedyny wplyw ze moze opor stawic . Na sile hamowania nie ma zadnego wplywu bo od tego jest pompa i serwo

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Wt, 15 maja 2018, 11:04 przez poxtazo, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 maja 2018, 11:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
no to gdzie tu nie ma związku? :)

-- Dodano: 15 maja 2018, o 12:06 --

pozwolę sobie nie zgodzić się..... ponieważ auto zupełnie inaczej się zachowuje podczas hamowania po wymianie zacisków niż przed....może doszli do wniosku,że tamte były do dupy a może TTTM :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 maja 2018, 11:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
koliber1960 napisał(a):
no to gdzie tu nie ma związku? :)
No taki ze postojowy to mechaniczny hamulec. Linka sprezynka dzwigienka. A nozny to uklad hydrauliczny. I to ze ci dzwigienka od recznego sie zapiekla nie ma zadnego wplywu na sile hamowania. Bo to 2 odzielne systeny ktory maja wspolny klocec hamulcowy i tarcze
Moze sie on zablokowac i tak hamowac auto zuzywac kolocek i tarcze. Ale napewno naprawa tej usterki nie poprawia wydsjnosci hamowania
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Wt, 15 maja 2018, 11:08 przez poxtazo, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 maja 2018, 11:11 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
użytkuję Mazdę prawie 5 lat coś mogę powiedzieć o drganiach,hamulcach,hałasie i jak to poprawić we własnym zakresie
jak za czasów Fiata 126p <hahaha>
no ale nie będę się upierał ani spierał z fachowcami :D

-- Dodano: 15 maja 2018, o 12:11 --

czekam na odczucia innych użytkowników ,którzy mieli wymieniane zaciski tylne :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 maja 2018, 11:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
koliber1960 napisał(a):
użytkuję Mazdę prawie 5 lat coś mogę powiedzieć o drganiach,hamulcach,hałasie i jak to poprawić we własnym zakresie
jak za czasów Fiata 126p <hahaha>
no ale nie będę się upierał ani spierał z fachowcami :D
Ja rowniez 4 lata mecze te auto. Drgania od hanulcy z tylu wyczuwasz ? To dobre jest. Bo z tylu to ciezko czasem krzywa felge lub slabo wage kola wyczuc. Ale hamulce? Zreszta jak tyle jezdzisz to powinienes wiedziec jaki jest rozklad sily hamowania ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 maja 2018, 11:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
nic takiego nie twierdzę,nie rób ze mnie ignoranta
drgania karoserii to jedno a drgania podczas hamowania(i konieczność wymiany przednich tarcz)to drugie :)
uważam też ,że wymiana klocków hamulcowych na inne nie mazdowskie zmieniła dużo :)

-- Dodano: 15 maja 2018, o 12:16 --

czekam na opinie i wrażenia innych wymieniaczy klocków i zacisków tylnych :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 maja 2018, 11:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
koliber1960 napisał(a):
nic takiego nie twierdzę,nie rób ze mnie ignoranta
drgania karoserii to jedno a drgania podczas hamowania(i konieczność wymiany przednich tarcz)to drugie :)
uważam też ,że wymiana klocków hamulcowych na inne nie mazdowskie zmieniła dużo :)
To ze oem mazdy to papier wiadomo od dawna. Ale drgan przy hanowaniu z tylu nie masz. Tylko czujesz je na kierownicy bo wystepuja na przedniej osi. Pozatyn w takich pudelkach jak nasze mazdy rola tylny hamulcy jest mala. Tam trafia nir wiecej niz 30% sily hamowania. Drgania nadwozia w tym aucie wystepuja nawet przy duzych predkoaciach czy silnym wietrze bocznym. Mala masa =podatnosc na czynniki zewnwtrzne plus dziury i niedoskonaloaci opon i felg. Za to zawieszenie jest bardzo zywotnr z racji wielowahacza z tylu i lekkiej konstrukcji. No moze procz lozysk mcpersona. Te nawet 80k km nie dotrwaly.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 maja 2018, 11:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
@poxtazo
To, że "zapieczony ręczny" powoduje nagrzanie układu (tarcz) nie ma wpływu na siłę (skuteczność) hamowania ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.