Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 23:21

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 71  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 19 wrz 2013, 20:08 
Świeżak
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 15
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Witam,
Jestem świeżo po przeglądzie po 20tyś. km. Ku mojemu zdziwieniu telefon z ASO: klocki są do wymiany, bo został niecały mm... Dla mnie rzecz niepojęta żeby po 20k trzeba było klocki wymieniać. Tarcze rownież czekają na wymianę, bo są zwichrowane (tutaj Mazda się spisała, bo wzięła to na klatę) i przy hamowaniu na rozgrzanych hamulcach mało kierownicy z rąk nie wyrwie - usterka objawiła się przy 18k km. I wisienka na torcie - dywanik kierowcy jest już dziurawy. Gdyby był to mój pierwszy samochód tej klasy o porównywalnych parametrach może zdziwiony bym nie był. Mam jednak porównanie i nie zmieniając po zakupie Mazdy stylu jazdy oraz obuwia takie usterki po 20k km przebiegu budzą mój niesmak.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 wrz 2013, 20:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Czyli z tarczami mamy powtórkę z GH ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 wrz 2013, 20:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wow, ja w Accordzie przejechałem 70 tys. na pierwszych klockach i tarczach. Fakt, że hamowałem dużo silnikiem, w rezultacie czego padło mi potem sprzęgło i koło dwumasowe, ale to inna sprawa :)

PS. Przeniosłem ten temat do działu "Hamulce" w sekcji GJ.

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 wrz 2013, 22:59 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 28.08.2013
Posty: 165
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Paskudnie. W takim razie pewnie u mnie pewnie podobnie się skończy, bo od samego początku mam wrażenie że coś jest nie tak, czyli czuję na kierownicy drgania podczas hamowania. Na początku myślałem, że nowe klocki i jeszcze się nie ułożyły, ale już 11T najechane i efekt nie ustępuje. Nic tylko wizyta w ASO, bo nawet odkręcić koła nie ma jak, żeby sprawdzić zużycie kloców. Coś ostatnio nie mam szczęścia do hamulców - dwa razy mi się zapaliły w rajdówce, i tu teraz taki zong w cywilnym aucie...

_________________
szybki ale pokrak


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 wrz 2013, 23:49 
Adept
Offline
Od: 30.08.2013
Posty: 144
ZBANOWANY!
matkowpa napisał(a):
Paskudnie. W takim razie pewnie u mnie pewnie podobnie się skończy, bo od samego początku mam wrażenie że coś jest nie tak, czyli czuję na kierownicy drgania podczas hamowania. Na początku myślałem, że nowe klocki i jeszcze się nie ułożyły, ale już 11T najechane i efekt nie ustępuje. Nic tylko wizyta w ASO, bo nawet odkręcić koła nie ma jak, żeby sprawdzić zużycie kloców. Coś ostatnio nie mam szczęścia do hamulców - dwa razy mi się zapaliły w rajdówce, i tu teraz taki zong w cywilnym aucie...



efekt jazdy duzo na tempomacie? niestety stala predkosc jadac np pod gore i z gory lub adaptacyjnie powoduje ciagle hamowanie samochodu w celu redukcji predkosci, choc w toyocie verso wymienialem klocki i to tylko przod po 60 tys tarcze i tyl maja wytrzymac do kolejnego przegladu ale sie nie dowiem czy wytrzymaly bo odbieram gj w pazdzierniku a toyota juz sprzedana - jesli mialbym wymieniac po 20 tys to bym sie zdziwil!

ps moze jednak duze znaczenie ma styl jazdy? cos nie chce mi sie wierzyc w tak niska trwalosc klockow w standardzie tym bardziej ze masa samochodu jest dosc niska w stosunku do rozmiarow tarcz i zastosowanych klockow.

Pytanie jeszcze czy kola 17 i 19 maja ten sam uklad tzn wielkosc tarcz i ten sam rodzaj klockow?


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2013, 00:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
fayat, widziałeś te klocki, byłeś wtedy w ASO? To jest coś nienormalnego bez względu na styl jazdy żeby po 20tys. km zniknął fabryczny klocek. W mojej GH przy przebiegu 40tys. km wymieniałem zarówno tarcze jak i klocki (oryginalne tarcze zwichrowały się), które po demontażu okazały się zużyte może w połowie, czyli śmiało przejeździłbym jakieś 70tys. km (podobnie jak Gajdzin w swojej Hondzie).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2013, 00:28 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
To może ja dorzucę swoje trzy grosze :) Moje tarcze w GH wytrzymały 80tys, a klocki wymieniałem 4 razy... miękkie są te klocki w Mazdach jak cholera :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2013, 04:51 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Ha też na pierwszych klockach zrobiłem troszkę ponad 20 tys ale na początku bardzo korzystałem z mocy auta. Drugi komplet starczyło na 40 tys prawie a teraz testuję klocki textara.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2013, 07:41 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czyli co <mysli> <mysli> .... mamy pierwsze symptomy "chorób wieku dziecięcego" .
Czyli podobnie jak w pierwszych Insigniach :evil: .

Dla mnie to nienormalne <slabo> . Standard to wg mnie jakieś wartości koło 50-60 tyś w zależności o stylu jazdy. U mnie zawsze tak było bo lubie słuchać silnika jak hamuje silnikiem a i ogólnie nie lubię hamować ;) .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2013, 07:54 
Świeżak
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 15
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Tomek napisał(a):
fayat, widziałeś te klocki, byłeś wtedy w ASO?

Owszem, widziałem klocki. ASO Mazdy jest rzetelne jak dotąd. Jeżdżąc wcześniej podobnie ostro Alfą, Volvo klocki wymieniałem nie częściej niż 40k, jak dla mnie przedwcześnie starte klocki w Maździe, to ewidentnie wina producenta samochodu. Nawet ASO była lekko skonfundowana tłumacząc się, bo jako jeden z potencjalnych powodów podali dużą masę auta (sic!)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2013, 09:17 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
No to mamy rozwojowy temat badawczy...

P.S Masa nie ma tu nic do rzeczy, Mazda wcale nie jest ciężkim samochodem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2013, 09:41 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 660
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
U mnie już jest 42 tyś. przejechane , tarcze i klocki były sprawdzane i jest wszystko ok, oczywiście pierwszy komplet.
Coś śmierdzi szwindlem ta wymiana, sprawdź ich bo może chcą dodatkowo zarobić


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2013, 10:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1752
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Fayat, 20.000 i wymiana klocków, dziwne. Twoje ASO G. wymienili w mojej GH przy 40.000km i się bardzo dziwiłem, że już się skończyły... a co mówić przy 20.000... chyba, że taki masz styl jazdy. Wichrowanie tarcz temat znany i lubiany więc nie mieli innego wyjścia jak wziąć to na klate. Zażądaj, aby oddali Tobie stare klocki. Offtopując dodam, że dywaniki welurowe pewnie są tej samej "jakości" co w GH. Mi także po 20.000km przebiegu bardzo się wytarły. Polecam oryginalne gumowe, ze stoperami. Gumowych nic nie zniszczy, do tego są łatwe w utrzymaniu czystości.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2013, 10:24 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Wiecie, albo miękkie klocki, albo częste wymiany tarcz. Tak jak pisałem, na oryginalnych klockach tarcze wytrzymały 80tys i wymieniłem je tylko dlatego, że się zwichrowały i były już odrobinę za cienkie, żeby je przeszlifować kolejny raz (bo już raz były toczone).

Teraz na komplecie Boscha po 10-15tys. tarcze mają już rant tak jak po 40tys na oryginalnych klockach...

Poza tym częstotliwość bardzo zależy od nogi (szczególnie prawej :)). Ojciec w Hondzie na klockach przejechał już 80tys, ja w takiej Hondzie robiłem na klockach 20-30. Ciężko tu mówić o szwindlach albo grzechach młodości. Ostrzej się jeździ, częściej depcze hamulec, mniej hamuje silnikiem - klocki starczają na 20tys.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2013, 10:29 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 28.08.2013
Posty: 165
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Fayat, czy zapaliła Ci się jakaś kontrolka wskazująca że coś jest nie tak z hamulcami? Po sprawdzeniu w manualu nie widzę wskaźnika zużycia klocków, ale pytam żeby się upewnić.

'Troszkę off-topic, choć z lekka w temacie' jak mawiał poeta: kiedy mam się zjawić na okresowy przegląd serwisowy w mazdzie. Do tej pory byłem przyzwyczajony, że samochód wyświetlał 'jedź do ASO'. Rozumiem, że tu też mam się spodziewać informacji na wyświetlaczu? Jeśli tak to jakie są parametry (przebieg, itd.)? Oczywiście nie mówię o sytuacjach awaryjnych.

_________________
szybki ale pokrak


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2013, 11:05 
Świeżak
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 15
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Auto woła o przejażdżkę na przegląd przy stanie licznika 19500km, nie pamiętam jakiej treści byl to komunikat, ale każdy na pewno się w tym połapie nawet bez znajomości angielskiego. Miałem farta, że starcie klocków zeszło się w czasie z przeglądem, bo kolejna dłuższa trasa i byłby metal o metal. O starciu klocków auto nie informuje. Odnośnie stylu jazdy, to tak jak wcześniej pisałem - w innych (porównywalnych) autach klocków starczało mi na na 2-2,5xkm przebiegu. Zwróćcie uwagę, że tarcze poleciały nie po 70-80k tylko po 18. Na pytanie, czy aby nie hamowałem ze 150 w rzece odpowiedź brzmi "nie" ;). Odnośnie dywaników, to mój się nie wytarł, a przetarł na wylot. Bardziej niż złości śmieszy mnie to.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2013, 11:08 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 28.08.2013
Posty: 174
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
to powiedzcie jeszcze gdzie to ASO zeby omijac, albo przynajmniej podchodzic ostrożnie :)

_________________
w chwilach wolnych od korpo --> making noise


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2013, 11:41 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 28.08.2013
Posty: 165
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
fayat napisał(a):
Auto woła o przejażdżkę na przegląd przy stanie licznika 19500km, nie pamiętam jakiej treści byl to komunikat, ale każdy na pewno się w tym połapie nawet bez znajomości angielskiego. Miałem farta, że starcie klocków zeszło się w czasie z przeglądem, bo kolejna dłuższa trasa i byłby metal o metal. O starciu klocków auto nie informuje. Odnośnie stylu jazdy, to tak jak wcześniej pisałem - w innych (porównywalnych) autach klocków starczało mi na na 2-2,5xkm przebiegu. Zwróćcie uwagę, że tarcze poleciały nie po 70-80k tylko po 18. Na pytanie, czy aby nie hamowałem ze 150 w rzece odpowiedź brzmi "nie" ;). Odnośnie dywaników, to mój się nie wytarł, a przetarł na wylot. Bardziej niż złości śmieszy mnie to.


Dzięki. Znalazłem w US manualu następującą informację (p. 4-85):

When the disc brake pads become worn,
the built-in wear indicators contact the
disc plates. This causes a screeching noise
to warn that the pads should be replaced.
When you hear this noise, consult an
Authorized Mazda Dealer as soon as
possible


Wychodzi na to że wskaźnik oddziałuje na słuch a nie wzrok :-)
Słyszałeś coś?

_________________
szybki ale pokrak


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2013, 16:21 
Świeżak
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 15
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
cellulit napisał(a):
to powiedzcie jeszcze gdzie to ASO zeby omijac, albo przynajmniej podchodzic ostrożnie :)

Nie obwiniałbym ASO, to w końcu nie oni Mazdę wyprodukowali.

Co do objawów startych klocków, to chyba im jeszcze trochę brakowało do poinformowania mnie o potrzebie wymiany w ten, czy inny sposób. ASO wie o tym, że moje auto jest mocno jeżdżone i zasugerowali wymianę, co by mnie w lesie ta usterka nie powitała.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2013, 21:56 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ja jestem świeżo po wymienie fabrycznych klocków w GH - zrobiłem na nich 87 230 km. Na pierwszym komplecie też miałem drgania przy mocnym hamowaniu, ale na nowych klockach już nie mam mimo, że tarcze te same.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 wrz 2013, 13:05 
Świeżak
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 17
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ja mam na liczniku już prawie 80 tys. km i jeszcze klocków nie wymieniałem. Tak więc wydaje mi się, że co do kwestii szybkiego zużycia klocków to wydaje mi się, że dużo zależy od stylu jazdy. Też czuje drgania podczas hamowania przy rozgrzanych hamulcach, zgłaszałem w serwisie na przeglądach i echo. Mam nadzieję, że po wymianie klocków drgania ustaną chociaż cały czas myślałem, że to wina tarcz a nie klocków! No i moje dywaniki niestety też już mają dziurę :-(
Tak w ogóle to źle oceniam serwis w Katowicach. Do tej pory oprócz Mazdy korzystałem z serwisu Toyoty i jest o niebo lepiej. Nie wiem ile jest serwisów ASO na Śląsku ale może są lepsze? Możecie coś polecić?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 wrz 2013, 16:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Koledzy
Jeśli chodzi o tarcze ... klocki ... też mam problem z tym i :
Diagnostyka powinna polegać na tym , że :
1, Sprawdzamy miernikiem bicie tarczy ( jeśli ma więcej niż 4 setki można uważać to za problem ) Ja mam bicie 25 setek i skrzywiona jest PIASTA ! ( wada fabryczna materiału .
2, Zakładamy nową tarczę i znowu mierzymy -> jeżeli nie ma bicia = tarcza stara jest krzywa -> jeśli bicie tarczy jest podobne jak na starej tarczy = krzywa jest piasta !!! ( tak jest u mnie )
3, Klocki nie mają wpływu na drżenie podczas hamowania - wyjątek -> luźne klocki w jarzmie z możliwością latania wzdłuż kierunku obrotu tarczy - mam nadzieję , że przystępnie udało mi się opisać o co mi chodzi .

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 wrz 2013, 11:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
greg napisał(a):
Nie wiem ile jest serwisów ASO na Śląsku ale może są lepsze? Możecie coś polecić?

Pro-Moto Katowice (tu jeżdżę w sprawach wymagających ASO, czyli przeglądy nadwozia, jak dla mnie obsługa ok), Tarnowskie góry
Dyga Katowice (tu kupowałem i nie jeżdżę ;) )
Boroń Dąbrowa górnicza

Polecam MazVagTech (to nie jest ASO) Mysłowice. Serwisuję się u nich.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 wrz 2013, 18:07 
Świeżak
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 17
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Dzięki Chmooreck za namiary. Na pewno skorzystam. Do tej pory myślałem, że Pro-Moto są jedyni na Śląsku! Zgooglowałem MazVagTech i same dobre rzeczy przeczytałem więc przy najbliższym przeglądzie jadę do nich. A co do Pro-Moto to w sumie zgadzam się, że do przeglądów nadwozia się nadają do innych raczej nie bo na zwykłym gwarancyjnym ostatnio nawet mi płynu chłodniczego pożałowali... I nie tylko tego z resztą. A cennik mają jakiś z kosmosu, np. żarówka H11 ponad 180 zł, wymiana 45 zł. Łącznie 230 zł za zwykłą żarówkę z wymianą! Dobra chyba trochę zboczyłem z głównego wątku, dzięki jeszcze raz. Pozdrawiam :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 wrz 2013, 20:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
No... z tą wymianą żarówki to nie tak źle. Zwłaszcza, że (z tego, co sie orientuję) według serwisówki należy dobrać się przez nadkole... i tak w Twoim przypadku wzięli za to jedynie 15 min pracy serwisanta (przy stawce 200zł/h ;) )


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 wrz 2013, 07:07 
Świeżak
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 17
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Tak wg serwisówki trzeba rozebrać nadkole! A w Pro-Moto powiedzieli mi jeszcze, że nawet jeszcze czasami muszą podnieść samochód! W rzeczywistości nic się nie rozbiera a sama wymiana trwa 2-3 minuty (wiem bo sprawdzałem i wymieniam już własnoręcznie). Tak więc 45 zł za 3 minuty pracy to jest fucha. Chciałbym tyle zarabiać, mógłbym tylko żarówki wymieniać! A cena 180 zł za coś co w sklepie kosztuje 30 zł? Do tego serwisant zarzekał się, że wcale nie mają dużej marży! Oszuści i tyle. Wcale lepiej nie jest z innymi rzeczami. Na pęknięty pierścień wydechu powiedzieli że jest ok! samochód chodzi głośno i wyraźnie słychać że coś jest nie tak. Nie trzeba być specjalistą żeby to stwierdzić. Kolega się mnie pyta czy mi się tłumik urwał bo mi tak głośno chodzi. A wg nich jest ok. Powinna być wymiana na gwarancji. Jakbym przyszedł parę dni później powiedzieli by, że zepsuty i trzeba wymienić bo już nie miałem gwarancji. Nie mam o nich dobrego zdania. I chyba nie ja jedyny, bo widziałem parę wpisów na necie jak ludzi robią w balona. Powiedziałem już że auta u nich nie kupię.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 wrz 2013, 09:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Źle , jeśli tak robią jak piszesz , ale to oni stracą klientów .
Uważam jednak , że mają prawo ustalać stawki cenowe wg uznania i nie wolno za to kogoś nazywać oszustem , bo nie ma norm prawnych określających górny poziom cen za usługi :|
Możesz tam nie jeździć i nie korzystać z ich usług .
O GH piszemy chyba dział wyżej ...

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 wrz 2013, 08:24 
Świeżak
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 17
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Zgadzam się, wysokie ceny nie są oszustwem i każdy może je sobie kształtować wg uznania. Ale informacja w serwisówce, że trzeba rozebrać nadkole i i odpowiedź serwisu ASO, że na prawdę "trzeba rozebrać nadkole a nawet czasami trzeba podnieść samochód" już uważam, że jest oszustwem, a na pewno jest to celowe wprowadzanie klienta w błąd. I nie mam nic przeciwko wysokim cenom jeżeli z ponadprzeciętną ceną wiąże się ponadprzeciętna jakość, a nie ktoś udaje że coś robi. Na takie samo pytanie w ASO Toyoty (miałem wcześniej Corollę) powiedzieli mi, że nic nie rozbierają wystarczy osoba ze zwinnymi i długimi palcami. I ceny mają normalne tj. w okolicach 20 zł. Zupełnie inne podejście.
Ok milczę już, znikam do działu GH...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 wrz 2013, 09:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Nie znikaj ... bądź :)
W moim focusie wymiana żarówki w lewym reflektorze to koszmar na przykład .
Trzeba ( bez poczynionych ,moich zmian ) wykręcać reflektor itd itp . strasznie wkurzające . W serwisie też tak mi to tłumaczyli , ale ja sobie sprawiłem , że ... również z bólami ... ale sam bez tych czynności wymieniam .
Różnie w życiu bywa ... serwisy muszą wg ksiązki - ja mogę na skróty , bo moje auto .
Wkurzają wysokie ceny ( bo za dużo kasy nikt nie ma ) i przekonanie graniczące z pewnością , że w polsce każdy oszukuje ...niestety . To sprawia , że tak ostrożni jesteśmy i słusznie . Swój rozum trzeba mieć !

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 paź 2013, 13:44 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.08.2013
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Witam ,jak pisałem w innym poście dzisiaj byłem w ASO Mazda,w sprawie tarcz hamulcowych,przy większych prędkościach czułem wibracje tarcz,moja diagnoza była słuszna tarcze do wymiany biją przejechane 4300km. Wymiana na gwarancji,czekam teraz na tarcze. Pozdrawiam :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.