Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 21:21

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 71  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 3 maja 2021, 10:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Widziałem takie ale myślałem że to z twoimi włosami a nie Murzyna


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 maja 2021, 10:54 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 429
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Z włosami murzyna? To produkt KKK?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 maja 2021, 12:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.06.2018
Posty: 14
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
3 maja 2021, o 11:49 pedrito napisał(a):
Widziałem takie ale myślałem że to z twoimi włosami a nie Murzyna
3 maja 2021, o 11:54 ace2 napisał(a):
Z włosami murzyna? To produkt KKK?


Nie wiedziałem że na forum zorganizowali konkurs w ilości postów pisanych nie na temat.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 maja 2021, 11:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Bo to są miękkie szczotki nakładki i nie ruszają zdrowego metalu. Właśnie o tym pisałem. Ja robię syntetycznymi i jakoś nigdy nie mam problemu z piastami, tarczami, biciem, itd.
Nie mam tez problemów ze szpilkami bo sam przekładam koła. Do tego wszystkiego trzeba mieć delikatne podejście. 99% osób które po raz pierwszy dokręca śruby czy nakrętki kół dokręci je zbyt mocno "bo przecież przy długim kluczu tak łatwo idzie to dokręcanie". To samo robią na warsztatach.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 maja 2021, 11:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Sorry za podwójny post. Teraz musiałem coś dopisać żeby nie było dubla.

Ja nie napisałem że Mazda jest słaba, itd. Wszędzie jest to samo, Mazda wyróżnia się nawet na plus jeśli chodzi o użyte materiały. Szczególnie dobre są wszelkiego rodzaju tworzywa, te we wnętrzu jak i pod maską. Chodzi o wtyczki, złącza, które nie kruszeją z czasem. Dlatego nie ma problemów z elektryką jeśli sami nie nagrzebiemy.

O właśnie te małe ściernice też są spoko. Powinni mieć obowiązkowo w warsztatach, tym bardziej że można wielokrotnie używać.

Syntetyczna szczotka, to na przykład taka:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 maja 2021, 08:30 
Świeżak
Offline
Od: 25.02.2021
Posty: 34
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Active
Region: śląski
Dzień dobry.

Mazda 6 z USA. 1 rej 16 produkcja 15.

Muszę zmienić klocki I tarcze przód.

Mogę szukać.cześci po roczniku 2016 Europejskim ? Czy zabrać się do tego jakoś inaczej ?

A może macie coś godnego polecenia?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 23 maja 2021, 16:33 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
syrgiej z tego co wiem tarcze i klocki pasują zamiennie od 2013 do dziś, niezależnie od rynku... Spokojnie możesz przebierać wśród dostępnych do GJ/GL na UE

A przepraszam... Dla tyłu chyba ważne jest czy postojowy jest elektryczny czy ręczny...
W UE przed 2015 był ręczny a od FL1 wszystkie są z elektrycznym. Nie wiem jak to było w US...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 maja 2021, 08:05 
Świeżak
Offline
Od: 25.02.2021
Posty: 34
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Active
Region: śląski
Dsien dobry.
Jaki zestaw tarcz I klocków polecacie. Przód oraz tył.
Mazda 6 z USA 2.5 benzyna automat. Ręczny elektryczny .
Dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 24 maja 2021, 09:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
syrgiej, przeczytaj kilka stron tego tematu, wszystko zostało już napisane.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 cze 2021, 13:10 
Świeżak
Offline
Od: 29.01.2021
Posty: 23
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Witam, sugerujac sie grupowiczami zamowilem sobie klocki Power Stop Z16 z USA gdyz wyszlo taniej niz z PL.
Aczkolwiek teraz fest sie waham jakie tarcze beda dobre z nimi?
Czytajac watek polecanymi sa Textar Pro, ale pamietam ze na jakiejs stronie bylo o jeszcze jakiejs marce polecanej do tych klockow..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 cze 2021, 13:41 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Hej, ja mam na przodzie nawiercane tarcze Zimmerman Sport + klocki Z23, jestem bardzo zadowolony z tego zestawu. Jak nie chcesz kombinować to bierz Textar Pro. Fabryczne TRW też będą OK
Pozdrawiam


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 cze 2021, 17:36 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Tak polecam Textar Pro z klockami TRW. Bardzo dobry zestaw okazuje się, polecony przez Popielastego. Nic nie piszczy, nic nie skrzypi, nic nie bije, hamuje dobrze i co najważniejsze jakoś tak mało pyli. Na przodzie mam już od wiosny i jestem zadowolony. Wrzuciłbym to samo na tył ale tam mam jeszcze klocki originalne, niezużyte, drugi komplet na tarczach oryginalnych. Aż sam się dziwię, że te tarcze wytrzymały już 135 tys. km. Jedynie co to już widać, że przyrdzewiałe są, Textar są pokryte jakąś farbą cynkową chyba i cały czas wyglądają elegancko.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 cze 2021, 20:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Z tymi tylnymi tarczami to czasem jes psikus na powierzchni wewnętrznej - zewnętrzna ładna, a wewnętrzna z pasmami rdzy i cechami nieprzylegającego / źle pracującego klocka . Nie mówię ze w tym przypadku , i nie że to w Mazdach tylko :) w różnych markach to zjawisko widywałem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 cze 2021, 17:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.03.2021
Posty: 8
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Hej. Właśnie wczoraj wymieniałem klocki na TRW. Tarcze grubość ok, ale tył trochę przyrdzewiał. Mam 140000 km.W ASO mieli problem zdjąć stare klocki. Jaki może być koszt wymiany tych pordzewialych szczęk pod klocki poza ASO bo za samą robociznę klocków wzięli 400 PLN. Więcej policzyli jak za wymianę oleju w silniku z filtrem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 22 cze 2021, 17:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dużo zależy od warsztatu, mi znajomy mechanik wymienia tarcze + klocki za 50 zł. W normalnym warsztacie ok 120 zł (wymiana tarcz + klocki). Wymiana zacisków szacuję ok 200 zł...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 cze 2021, 12:29 
Świeżak
Offline
Od: 29.01.2021
Posty: 23
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Pytanie do osob ktore maja POWER STOP

Zalozylem te POWER STOP na przod i nowe tarcze Textar Pro.

Jak Wam obecnie pyla i jakim kolorem pylu?
Mocno Wam napylily przy operacji docierania ich po zalozeniu?

U mnie po dotarciu za ramionami dookola felgi jest mnostwo siwego nalotu, a tyl czysty.
https://ibb.co/xCtYqXs
https://ibb.co/8gfFW3t


Zastanawia mnie czy caly czas tak mocno bedzie pylic szarym pylem.
O dziwo gdy rozpakowalem klocki to w folii tez byl taki szary kurz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 cze 2021, 14:49 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
U mnie w ogóle nie pylą


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 cze 2021, 16:39 
Świeżak
Offline
Od: 29.01.2021
Posty: 23
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
@Marcinwlkp532 u mnie za wymiane klockow i tarcz z przodu wzieli 199zl. Oczywiscie tez w ASO.
Dalem im swoje czesci, wiec sama usluga.

@Greg78 to z moimi cos nie tak skoro takie opylone felgi przy docieraniu ich?

Tak samo brudza nowe z opakowania przy potarciu palcami (mam jeszcze na tyl):
https://www.youtube.com/watch?v=JpKIeGUmRq4


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 cze 2021, 16:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Mati8686ty piszesz o klockach powerstop Z23 ??? Ze ci pylą ?? Przecież są ceramiczne, jak mogą pylić ???
Może klocki są tak twarde że zdzierają tarczę i to pył z tarcz nie z klocków ??;).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 cze 2021, 16:47 
Świeżak
Offline
Od: 29.01.2021
Posty: 23
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Z16 ale tez ceramiczne.
A zobacz youtube co wstawilem. Nowki z paczki czekaja na montaz w tylnej osi.
Przetrzec palcami i palce z grafitu,wegla...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 cze 2021, 16:51 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja mam Z23 i tarcze Zimmermann Sport. Zero pylenia. Klocki nowe, wyjęte z pudełka, były czyste, nie brudziły rąk. Z16 nigdy nie miałem- nie znam.


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 cze 2021, 16:26 
Świeżak
Offline
Od: 29.01.2021
Posty: 23
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Umylem i zobaczymy jak bedzie dalej. Moze to tylko wierzchnia warstwa z docierania tak napylila.
A grzeja sie u Ciebie duzo bardziej tarcze?
Dzis przejechalem z 5km i probowalem z opoznieniem przed swiatlami hamowania z 50km/h
Potem dotknalem przednia tarcze od gory i tylna.
Przednia fest goraca i od razu parzylo przy dotknieciu a tyl mnie zdziwil bo byl zimny


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 cze 2021, 16:32 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Nie zauważyłem żeby tarcze bardzo się grzały. Mówię o przodzie gdzie mam Z23+ Zimmerman Sport. Z tylu OEMowski komplet TRW. Z całości jestem bardzo zadowolony. Ja tez myśle że ten brud to wierzchnia powłoka z tarczy. Pozdrawiam


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 cze 2021, 16:53 
Świeżak
Offline
Od: 29.01.2021
Posty: 23
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
To masz jak ja ze ceramika z przodu a z tylu jeszcze classic.
A jak u Ciebie tylne tarcze wzgledem przednich? Tez tyl zimny a przod zagrzany?

Wiem ze tyl mniej hamuje niz przod, ale chyba wymika to z mmiejszych tarcz i klockow czyli mniejsza powierzchnia tarcia. Natomiast sila docisku chyba jest identyczna? Wiec przy jednakowych klockach takie samo wyteaezanie temperatury z przodu i z tylu?

Pytam sie ze wzgledu bezpieczenstwa, bo natknalem na informacje ze mozna tak jakby stracic sile hamowania przy zbyt wysokiej temperaturze. Nigdy tego nie doswiadczylem i tez nie chce doswiadczyc a co gorsza na autostradzie..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 cze 2021, 17:01 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Nie porównywałem tak szczegółowo stopnia nagrzania, ale całość spisuje się świetnie już ponad rok. Zdarzało mi się kilkakrotnie hamować awaryjnie w mieście, jak i szybko wytracać duża prędkość na autostradzie. Czuje się bardzo pewnie z tym zestawem.


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 cze 2021, 17:15 
Świeżak
Offline
Od: 29.01.2021
Posty: 23
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ok dzieki.
Jeszcze konczaco interesuje mmie jakie byly te Twoje Z23.
Czytajac wczesniej o ceramikach widzialem na zdjeciach ze sa one takie kremowe:
https://www.rufus.pl/poradniki/czy-wart ... amulcowym/
Natomiast moje z16 szare z blyszczacymi drobinkami miedzi w srodku, a z23?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 cze 2021, 17:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
mati8686xSprawdź czy układ hamulcowy jest dobrze odpowietrzony. Jeśli nie to nawet po odpuszczeniu pedału hamulca może być lekkie nadciśnienie w układzie. Wtedy klocki przez cały czas są lekko dociskanie do tarcz i to może powodować większe nagrzewanie się tarcz nawet przy znikomym hamowaniu .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 cze 2021, 17:18 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
mati8686x napisał(a):
Ok dzieki.
Jeszcze konczaco interesuje mmie jakie byly te Twoje Z23.
Czytajac wczesniej o ceramikach widzialem na zdjeciach ze sa one takie kremowe:
https://www.rufus.pl/poradniki/czy-wart ... amulcowym/
Natomiast moje z16 szare z blyszczacymi drobinkami miedzi w srodku, a z23?
Nie ma sprawy. Moje klocki były takie właśnie jak Twoje, nie kremowe.


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 cze 2021, 17:54 
Świeżak
Offline
Od: 29.01.2021
Posty: 23
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
A przy hamowaniu z niskiej predkosci i lekkim uzyciu hamulca jak Ci hamuja?
Swoje okresle ze z 70,80 w miescie i agresywniejsze depniecie to hamuja lepiej, szybciej.

Ale przy hamowamiu z takich 45 i lekkim hamulcem to wydaja sie slabsze jakby bardziej "sliskie"
Klasyki tak jakby agresywniej kleily przy malej predkosci, albo po ruszeniu na zimno na klasykach i dotkniecie hamulca powodowalo zaskoczenie co tak gwaltownie skleja

Czyli chyba na nowo musze wyuczyc wyczucie wciskania hamulca, bo troche inaczej sie zachowuje na ceramikach :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 cze 2021, 18:34 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Na samym początku odniosłem takie samo wrażenie, ale po przejechaniu kilkunastu mil zestaw się dotarł i hamuje pewnie tak z wysokich jak i niskich prędkości.


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.