Teraz jest So, 20 kwi 2024, 02:22

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 71  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 29 paź 2021, 20:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.07.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
29 października 2021, o 11:33 Smook napisał(a):
Gdzie zamawiałeś i po ile?

1. klocki z Amazona, konto producenta ok 300 zł. Tak jak kolega wyżej niestety polowa kwoty to przesylka (ekspres) plus podatki. Pewnie da sie taniej na promocjach lub biorac od razu przód + tył. Generalnie nie narzekam bo i tak wychodzi taniej niź w Polsce z marżą sklepów.
2. tarcze + płyn 450 zł (hamulcesklep.pl znany tutaj- nie pytałem o ofertę).
Wszędzie wysyłka ekspresowa.

Generalnie brałem pod uwagę z23 (komplet klocki i tarcze) lub Zimmermann Sport Z lub EBC, ale uważam, że to przesada, gdzie raz na jakiś czas będę potrzebował wyhamować ze 180km/h lub 2 razy do roku bede na większych zjazdach z gór ... Nasza Mazda 6 to nie turbo rakieta.

Ten zestaw wziąłem głownie dla braku pylących klocków (nowe felgi), ale też dobrych opinii o trawałości. Gdy będę robił tył pewnie pójdzie jeszcze tańszy zestaw.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 lis 2021, 09:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Klocki ATE jak już pisałem przestały piszczeć i aż tak bardzo nie pylą jak opisywali forumowicze,wydaje się normalnie.Najważniejsze,że hamulce sprawne bardzo. :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 lis 2021, 18:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Ostatnio pytałem w wątki Szybkie pytania GJ/GL o to co może piszczeć w moim samochodzie. Wstawiałem tam też filmik. Nikt nie wiedział i bardzo mnie to dziwi bo okazało się że to tzw: akustyczny sygnał zużycia klocków. Serio nigdy nikomu z Was nie skończyły się klocki? :D Jest na nich taka blaszka która jak jest końcówka klocków to ociera o obudowę i daje znać żeby wymienić ;) Mówię o tylnych klockach bo to w nich był teraz problem. W sumie dziwne bo nie wiem czy ta blaszka była na przednich ale jak mi się przednie fabryczne skończyły. też wyjeździłem do zera to takiego czegoś nie było... Tak czy inaczej dla potomnych przynajmniej na tylnych jeśli coś piszczy (z czasem coraz głośniej) to znaczy że kończą się klocki.
Ja nie skojarzyłem bo piszczało tylko przy swobodnej jeździe, a przy hamowaniu nie, a o istnieniu takiego 'zaawansowanego systemu' też pojęcia nie miałem :D
Choć nadal nie daje mi spokoju dlaczego tylko na tylnych to jest (lub tylko u mnie na tylnych zadziałało).

Przy okazji, bo ogólnie to dziwna sprawa. Nie podejrzewałem też że to klocki bo po 35kkm miałem jeszcze 7 z 9mm. A tu nagle po 60kkm mam 0/9mm. Co się okazało? Lewy klocek 0/9mm ale prawy 5/9mm. Mechanik mówi że nic tam nie jest zapieczone itp. Co może być tego powodem? Tak sobie myślę że przy 40kkm wymieniali płyn hamulcowy w ASO... Może czegoś nie ogarnęli/nie odpowietrzyli dobrze i ten jeden klocek nie wybiera jak trzeba? :/


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 lis 2021, 05:42 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Może nieświeżemu mechanikowi pomyliły się magazyny przy montażu i sięgnął po kupkę ze złomem. Kiedys w VW zapomnieli mi dokręcić koła i odpadło po drodze. Bo późno auto wyjechało z warsztatu i mechanik był zmęczony (orginalne tłumaczenie).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 lis 2021, 08:15 
Amator
Offline
Od: 10.04.2021
Posty: 66
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
5 listopada 2021, o 18:59 szymonpoznan1 napisał(a):

Przy okazji, bo ogólnie to dziwna sprawa. Nie podejrzewałem też że to klocki bo po 35kkm miałem jeszcze 7 z 9mm. A tu nagle po 60kkm mam 0/9mm. Co się okazało? Lewy klocek 0/9mm ale prawy 5/9mm. Mechanik mówi że nic tam nie jest zapieczone itp. Co może być tego powodem? Tak sobie myślę że przy 40kkm wymieniali płyn hamulcowy w ASO... Może czegoś nie ogarnęli/nie odpowietrzyli dobrze i ten jeden klocek nie wybiera jak trzeba? :/


Cos musialo nie odbijac i klocek ocieral o tarcze. Sprawdz po dluzszej jezdzie, czy przypadkiem jeden zacisk nie jest duzo cieplejszy niz drugi. Nie musi sie wcale grzac do czerwonosci, ale jak bedzie tarlo to zjedzie klocek do zera. Przy sprawnie dzialajacym ukladzie tak nie ma prawa tak sie stac, ze tylko jeden klocek bedzie duzo bardziej zuzyty.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 lis 2021, 09:17 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Takie nierównomierne zużycie klocka to prowadnica zacisku która nie odbija. Częsta przypadłość w mazdach gh. Nie wiem jak to jest rozwiązane w gj, u nas minimum raz w roku muszę je smarować bo smar „wyparowuje” i klocek nie odbija prawidłowo od tarczy i się zużywają nierównomiernie. Blaszki sygnalizujące ze klocek się skończył są z przodu i z tylu.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 lis 2021, 11:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Będę obserwował. Jedno jest pewne - problem nie był od nowości a od momentu wymiany płynu hamulcowego przy 40kkm. Bo jeszcze na tym przeglądzie miałem sprawdzane klocki i obydwie strony były na równo - około 6mm. A teraz przy 61kkm wyszło 0mm i 5mm więc jeden zjechał o 6mm a drugi o 1mm... zobaczymy po kilku/kilkunastu kkm jak to będzie wyglądać.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 lis 2021, 14:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No może tez byś ze coś sknocili z odpowietrzaniem akurat tego zacisku. Jak założyłeś nowe klocki ja bym nie czekał, poszedł na ponowne odpowietrzenie zacisku, to 5 min roboty. Tak dla pewności. Szkoda by było nowych klocków.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 lis 2021, 17:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jak się nierówno klocki zużywają, to jeden się zapiekł w prowadnicy lub bolce łączące zacisk z jarzmem stanęły dęba. Odpowietrzanie raczej nic do tego nie ma.
Ja przez pierwsze 2 lata (z 3.5) corocznie rozkładałem i czyściłem wszystko - klocki zużywały się równomiernie. Ostatnio zaniedbałem sprawę i wewnętrzny z jednej strony zjadło dużo mocniej. Taki urok tych gównianych hamulców.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 lis 2021, 17:53 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Właśnie miałem zapytać czy to normalne żeby hamulce wymagały takiego dbania o nie ??? Ludzie jeżdżą i się nie przejmują w innych markach. Tutaj jak zwykle wszystko jest delikatne i specjalnej troski ;(( . Przecież to niemożliwe żeby smarować prowadnice najlepiej 2 razy w roku( w moim przypadku) bo smar wyparowuje. Żeby nie było, daje smar ate specjalny do prowadnic.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 lis 2021, 20:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.02.2021
Posty: 11
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
https://brakestock.pl/klocki-hamulcowe/21623.html

Cześć,
Czy te klocki z linka powyżej są okej to GJ po ostatnim lifcie 2018 kombi ?
Dzięki za odpowiedzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 lis 2021, 11:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Dla pewności zapytaj w tym sklepie podając nr VIN auta, nie sądzę aby tu ktoś pamiętał rozmiary klocków .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 lis 2021, 20:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.10.2020
Posty: 2
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam serdecznie. Dziś zabrałem się za wymianę tarcz na przedniej osi. Okazało się że stare tarcze zamontowane są bez śrubki mocującej tarcze do piasty. Śrubek nie mam a zależy mi by to poskładać. Czy montaż tarcz na samych śrubach od kół bez dodatkowej śruby mocującej tarcze do piasty jest błędem czy nie warto się tym specjalnie przejmować?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 lis 2021, 20:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
yogiyogi napisał(a):
Witam serdecznie. Dziś zabrałem się za wymianę tarcz na przedniej osi. Okazało się że stare tarcze zamontowane są bez śrubki mocującej tarcze do piasty. Śrubek nie mam a zależy mi by to poskładać. Czy montaż tarcz na samych śrubach od kół bez dodatkowej śruby mocującej tarcze do piasty jest błędem czy nie warto się tym specjalnie przejmować?


W Maździe są szpilki więc tarcza na szpilki i tyle. Ta śrubka to jak się (za późno bo się namęczyłem młotem wcześniej ;) ) służy do "odklejenia" przywartej do piasty tarczy i to całkiem skutecznie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 27 lis 2021, 20:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
6 listopada 2021, o 18:00 darrecki napisał(a):
Jak się nierówno klocki zużywają, to jeden się zapiekł w prowadnicy lub bolce łączące zacisk z jarzmem stanęły dęba. Odpowietrzanie raczej nic do tego nie ma.
Ja przez pierwsze 2 lata (z 3.5) corocznie rozkładałem i czyściłem wszystko - klocki zużywały się równomiernie. Ostatnio zaniedbałem sprawę i wewnętrzny z jednej strony zjadło dużo mocniej. Taki urok tych gównianych hamulców.


Generalnie potwierdzam w 100%, dwa razy z tyłu mi się zapiekła jedna strona, demontaż i kompleksowe czyszczenie załatwiło temat.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 lis 2021, 08:07 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2018
Posty: 45
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
27 listopada 2021, o 21:20 yogiyogi napisał(a):
Okazało się że stare tarcze zamontowane są bez śrubki mocującej tarcze do piasty.


Fabrycznie nie ma żadnej śrubki mocującej tarczę. Zakładasz na piastę i tyle.
P.S. Te śrubki (w innych markach) potrafiły nieźle się zapiekać. Kiedyś w Astrze, bez śrubokręta udarowego nie dało się jej ruszyć ;-) Także lepiej, że Mazda jej nie stosuje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 lis 2021, 09:33 
Świeżak
Offline
Od: 07.07.2021
Posty: 29
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
27 listopada 2021, o 20:45 Andrzejsr napisał(a):
yogiyogi napisał(a):
Witam serdecznie. Dziś zabrałem się za wymianę tarcz na przedniej osi. Okazało się że stare tarcze zamontowane są bez śrubki mocującej tarcze do piasty. Śrubek nie mam a zależy mi by to poskładać. Czy montaż tarcz na samych śrubach od kół bez dodatkowej śruby mocującej tarcze do piasty jest błędem czy nie warto się tym specjalnie przejmować?


W Maździe są szpilki więc tarcza na szpilki i tyle. Ta śrubka to jak się (za późno bo się namęczyłem młotem wcześniej ;) ) służy do "odklejenia" przywartej do piasty tarczy i to całkiem skutecznie.


A kojarzycie może jaki gwint jest na tej śrubce? Też muszę się przygotować na wymianę :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 lis 2021, 10:08 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2018
Posty: 45
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Wydaje mi się, że 8.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 sty 2022, 22:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.01.2022
Posty: 4
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Witam. Mazda 6 2016 2.5 pb. Jaki polecacie zestaw przód tył klocki i tarcze???


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sty 2022, 12:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ja ostatnio wymieniłem klocki z przodu.
Ciekawostką jest fakt, jak się okazało, fabrycznie nie miałem założonych blaszek akustycznych wskazujące zużycie okładziny.
(blaszka założona jest na klocku, i w momencie zetknięcia z obracającą się tarcza, ta blaszka wpada w rezonans wskazując o zużyciu okładzin)
Jedynie klocek poza blaszkami stabilizującymi, w jarzmie czy zacisku, klocki miały założone blaszki ale niwelujące luz poinowy. Nie pisze tu o blaszkach i podkładkach termicznych.

Byłem przekonany że oryginalne klocki posiadają te blaszki rezonansowe...

Nowe klocki były już wyposażone w owe blaszki, co bardzo mnie ucieszyło


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sty 2022, 13:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
U mnie to samo. Z przodu nie było blaszek, ale z tyłu już tak.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 mar 2022, 18:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.04.2021
Posty: 5
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam, miał może ktoś do czynienia z tymi klockami KLOCKI PRZÓD GALFER / SDT SPORT FDHP1050 planuje zakup do mojej mazdy , drugie pytanie czy tarcze z niewielkim rantem nadają sie do dalszej eksploatacji czy trzeba wymienic na nowe ,pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 mar 2022, 19:25 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
15 marca 2022, o 19:23 maniek8301 napisał(a):
czy tarcze z niewielkim rantem nadają sie do dalszej eksploatacji

Pytanie co oznacza niewielki rant? Podaj grubość tarczy, to będzie wiadomo. Albo przynajmniej grubość rantu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 mar 2022, 22:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.04.2021
Posty: 5
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
15 marca 2022, o 19:25 Luke napisał(a):
Pytanie co oznacza niewielki rant? Podaj grubość tarczy, to będzie wiadomo. Albo przynajmniej grubość rantu.


Grubość tarcz 26mm , rant 1mm z kazdej strony


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 mar 2022, 22:49 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To według instrukcji serwisowej do wymiany. To jest właśnie ta granica, 26mm. Nowa tarcza ma 28mm.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 mar 2022, 11:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
maniek8301 napisał(a):
Witam, miał może ktoś do czynienia z tymi klockami KLOCKI PRZÓD GALFER / SDT SPORT FDHP1050 planuje zakup do mojej mazdy , drugie pytanie czy tarcze z niewielkim rantem nadają sie do dalszej eksploatacji czy trzeba wymienic na nowe ,pozdrawiam.



Co do klocków, ja miałem kiedyś Galfer 1055 w innym aucie ( a te 1050 wg opisu mają być ich następcą "ulepszonym" ) - bez zastrzeżeń, bardzo porządne klocki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 mar 2022, 12:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
My na ATE i wszystko super. Bardzo sprawne hamowanie,nawet tak bardzo nie pylą :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 22 mar 2022, 23:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie dzisiaj na przód kompletny zestaw Textara, tarcza 320mm (92315203), klocki, zacisk z CX-9 wpadł, więcej szczegółów: viewtopic.php?p=367878#p367878

Obrazek

Obrazek

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 mar 2022, 23:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.02.2020
Posty: 8
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Założyłem TRW klocki i tarcze jakieś 3 ma temu piszczą hamują jak by nie mogły ,założyłem ATE i mam to samo piszczenie przy małych prędkościach,klocki zjechałem papierem i dalej to samo

-- Dodano: 23 marca 2022, o 00:48 --

A TRW to tylko dobra reklama a jakość bardzo słaba odnoszac się do samej marki

-- Dodano: 23 marca 2022, o 00:50 --

Mazda 6 16 r 2.5


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 kwi 2022, 16:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Panowie, zna ktoś nr. klocków Powerstop do 6 2012-2015 z "ręcznym" ręcznym?
Przód na 100% to Z23-1711, bo zamawiałem i pasowały.
Tył wg ich katalogu to Z23-1679, ale nie chce ich ciągnąć z USA tylko po to, żeby się przekonać że nie pasują.

Dziś zaglądałem do hamulców przód i tył
- przód to tarcze o których pewnie niewielu słyszało - power friction, klocki Z23. Komplet założony w marcu 2018 - 4 lata temu. Klockom zostało jeszcze 2-3 mm mięsa, tarcze starte gdzieś 0.5mm na stronę
- tył to tarcze zimmenrmana i klocki EBC Yellow, założone w Licpu 2019. Zużycie identyczne jak z przodu, dodatkowo felgi zasyfione, zaciski zasyfione, prowadnice klocków również pełne pyłu.
Przód wyglądał (nie licząc zużycia) jakby był założony parę miesięcy temu.

Także przód zostaje jaki jest, na tył też wpadną klocki powerstop. Może dłużej się potoczą w porównaniu do EBC - to jakiś garażowy półprodukt...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.