Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 08:13

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 4 cze 2017, 12:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.06.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
bespartyjny napisał(a):
Ktoś z was rozbierał i pisał o tym tutaj ... te hamulce tylne ...
Czy jakimś cudem macie jakąś fotorelację z tego ?
Chciałbym pooglądać i oswoić się z tematem :)


oo - ja tez bym sie na zdjecia pisal, bo mechanik zemnie taki jak z koziej trabki, czy jakos tak.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 cze 2017, 20:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Bylem z tym u mechanika. Po zdemontowaniu zacisku i rozebraniu tloczka ukazala sie jakby nakrekta. Ale o troche dziwnym ksztalcie i bez odpowiedniego klucza (dostepnego pewnie tylko w mazdzie) nie dal rady tego odkrecic. A nie chcial kombinowac bo moglby tylko narobic wiecej szkod. Niestety zdjec nie posiadam.

-- Dodano: Śr, 14 cze 2017, 21:38 --

Dziwne tez jest to ze w tym zestawie naprawczym ktory kolega opisal wyzej nie ma uszczelniacza hamulca recznego :idea: gdyby ktos chcial taki zestaw naprawczy to mam na sprzedaz. wiecej info na PW

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 paź 2017, 20:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.09.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam
Dopadło i mnie Mazda z 2013 roku.
Zacisk lewy stoi.
Co mogę zrobić zanim go wymienię, jak próbować ratować? Tłoczek wraca koło się kręci. Ale jest opór, widać zresztą na zdjęciach, jak zacisk nie odbija.
1.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 paź 2017, 21:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Rozebrac i wyczyscic. Bedzie smigac jak nowe.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 paź 2017, 04:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.09.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
zawalcze z tym na weekendzie..Auto mało jeździ A.dużo stoi.na.recznym
Trochę mnie to zaskoczylo bo w sierpniu na.przeglądzie bylo wszystko ok..
Z.dnia na dzien PatrZę, co jest..
Mam.nadzieje ze w najgorszym wypadku linka
A nie zacisk..żeby nie było za.dużo przy wymianie..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 paź 2017, 07:39 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Mozesz sprawdzic linke. Ale wedlug mnie to bedzie ten mechanizm/dzwigienka od recznego. Odkrec ta nakretke ktora trzyma ta dzwignie i zbij ta dzwignie. Moze wydawac sie ze nie da jej sie zbic poniewaz mocno siedzi. Zdejmij oring i oczysc jak najlepiej. Mozesz nalozyc jakis smar. Zaloz oring oraz dzwignie i dokrec nakretke.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 paź 2017, 07:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.09.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A.powiedz płyn mi sie wyleje wtedy? Trzeba odpowietrzac?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 paź 2017, 07:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Ja sciagalem caly zacisk i uzywalem takich zaciskow do przewodow. Na koniec odpowietrzylem zacisk.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 paź 2017, 08:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.09.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Acha czyli musze plyn zalatwic
Dobra jutro działam..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 paź 2017, 10:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Raczej nie linka a zacisk.
albo samemu,albo daj do warsztatu to ci zrobią.
Miałem robiony na wiosnę tego roku lewy zacisk i na razie wszystko działa,
moja Mazda też 2013r. :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 paź 2017, 11:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Moja tez 2013. Na bank to bedzie mechanizm hamulca recznego. Oringi sa slabej jakosci i dostaje sie tam caly syf z drogi. Smieszne jest to ze nie ma tego oringu w zestawie naprawczym z ASO :mad:
U mnie po 1-2 miesiacach zapiekl sie drugi zacisk.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 paź 2017, 11:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Jeden w mojej Madzi był wymieniany jeszcze na gwarancji,tuż przed jej końcem :)
Gwarancji oczywiście :lol:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 paź 2017, 17:12 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
barsa992 napisał(a):
I mnie mazda z 2013 roku
niebezpieczny napisał(a):
Moja tez 2013
koliber1960 napisał(a):
moja Mazda też 2013r.

2013 - to dla mazdy 6 nie był dobry rocznik. Sytuację pogarsza dzień złożenia zamówienia bądź odbioru auta, jeśli to był piątek to pełna wtopa, niestety.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 paź 2017, 16:27 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.09.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Choroby wieku dzieciecego..
Polift pewnie lepiej wyszedl

-- Dodano: So, 21 paź 2017, 16:27 --

Powalczylem dzis I ręczny naprawiony, nie wiem z czego to wynikalo, jedyne.Co.miałem.zapieczone to blaszki na.klockach, stan wizualny I techniczny gumek prowadnic ringow I tloczka bardzo dobry,żadnych śladów zużycia..teoretycznie rozruszalem.ten.mechanizm.I dziala


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lis 2017, 09:41 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Przedwczoraj zauwazylem, ze cos wzroslo srednie spalanie, sprawdzam, a tylna prawa felga goraca jak zelazko.
Wczoraj sciagnalem kolo i odkrecilem zacisk. Okazalo sie, ze dzwignia od hamulca recznego sie zapiekla.
Sciagnalem dzwignie mocowana jedna sruba i ta gumowa uszczelke za dzwigienka. Oczyscilem ten trzpien na ktorym dzwignia jest osadzona
i troche palnikiem przygrzalem, troche WD40. Ponownie zalozylem dzwignie i rozruszalem, nasmarowalem, pozniej jeszcze uszczelka.
Teraz dzwigienka chodzi elegancko. Swoja droga, nie wiem co za debil wymyslil ten rodzaj delikatnej zebatki na ktorej jest osadzona ta dzwignia?
Mechanizm rodem jak z jakiegos zegarka, a nie hamulca recznego. Trzeba cholernie uwazac na ten trzpien bo jest tam niby slot na plaski srubokret,
ale jest to bardzo delikatne i wczoraj juz kawalek odlamalem. Tak samo delikatna jest ta zebatka/wyzlobienia na jego koncu, trzeba uwazac by nie
zedrzec tych wyzlobien na niej. Najlepiej po oczyszczeniu i nasmarowaniu, zalozyc delikatnie dzwigienke, przykrecic sruba i wtedy dopiero nia ten
trzpien rozruszac. W wolnej chwili zajme sie prewencyjnie jeszcze druga strona.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lis 2017, 10:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
21 października 2017, o 16:27 barsa992 napisał(a):
Choroby wieku dzieciecego..
Polift pewnie lepiej wyszedl

-- Dodano: So, 21 paź 2017, 16:27 --

Powalczylem dzis I ręczny naprawiony, nie wiem z czego to wynikalo, jedyne.Co.miałem.zapieczone to blaszki na.klockach, stan wizualny I techniczny gumek prowadnic ringow I tloczka bardzo dobry,żadnych śladów zużycia..teoretycznie rozruszalem.ten.mechanizm.I dziala

U mnie pomogla taka operacja na pare tygodni. Problem wrocil. Jesli nie zrobisz tak jak kolega wyzej to problem bedzie wracal.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lis 2017, 11:51 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
mi w jednym aso zaproponowali wymianę zacisku + tarcze i klocki (tarcza spalona), w innym regenerację, wybrałem regenerację, dostarczyłem swoje tarcze i klocki, sumarycznie ponad 2x mniej zapłaciłem niż w pierwszym


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lis 2017, 13:06 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja ten temat znam z mojej starej Mazdy 323F i Toyoty Corolli. Znany problem w tym modelu, zapiekajace sie tloczki, klocki, prowadnice. W koncu nauczylem sie sam robic te hamulce, kupilem oryginalne gumki + odpowiednie smary ATE i problem z zaciskami sie skonczyl. W Toyocie, to nawet reanimowalem na starych gumach, pozniej mialem je domowic i wymienic, tak minelo juz 2 lata i dalej jezdzi bez problemu. Z ciekawostek jeszcze dodam, ze wczoraj przylozylem tloczki od tylnych zaciskow, jakie jeszcze mi zostaly po 323 do tych w M6 i srednica wydaje sie byc taka sama. Gdy kiedys rozkrece calosc w tyle to ciekawe czy dlugosc tez bedzie taka sama.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: So, 25 lis 2017, 19:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
30 maja 2017, o 15:55 bespartyjny napisał(a):
Czy jakimś cudem macie jakąś fotorelację z tego ?

Przy okazji wymiany kół postanowiłem sprawdzić mój hamulec ręczny. Jako, że nic złego się nie działo, wykonałem konserwację w celu uniknięcia zapieczenia w przyszłości. Zrobiłem też mały poradnik jak to zrobić, żeby się nie narobić i nic nie zepsuć. :)

Moje pierwsze zdjęcie nie pokazywało tego co powinno, więc użyłem fotki wrzuconej wcześniej.
1. Zwalniamy ręczny.
2. Odkręcamy naciąg linki ręcznego - 2 śruby (klucz 10) oznaczonych na rysunku jako 1.
3. Po jej odkręceniu zwalnia się sprężyna oraz możemy bez kombinacji zdjąć linkę z dźwigni.
4. Następnie okręcamy nakrętkę (klucz 12) oznaczoną na rysunku jako 2. Jest mocniej dokręcona niż poprzednie.
1.jpg

5. Po wykonaniu w/w czynności otrzymujemy następujący widok:
2.jpg

6. Zbijamy dźwignię.
Dźwignia jest włożona na frezie osi dość ciasno, aby ją zbić potrzebny będzie młotek i jakiś pobijak. Przed zbiciem należy sobie zaznaczyć położenie dźwigni na frezie, żeby potem zamontować ją dokładnie tak samo. Jeżeli z jakiś względów nie uda nam się tego zapamiętać to nic strasznego się nie dzieje. Da się to położenie wyznaczyć przez naciąg linki. Linka podczas zwolnionego hamulca ręcznego powinna być pozbawiona nadmiernego luzu na końcu dźwigni.

7. Po zdjęciu dźwigni a następnie uszczelki gumowej dochodzimy do sedna:
3.jpg

8. Teraz trzeba oś wyczyścić (ja użyłem penetratora WD40), osuszyć i nałożyć smar (użyłem smaru syntetycznego do układów hamulcowych):
4.jpg

9. Pozostało wszystko złożyć w odwrotnej kolejności:
- Zakładamy uszczelkę gumową.
- Zakładamy dźwignię na frez (ustalona pozycja).
- Przykręcamy dźwignię (nakrętka klucz 12).
- Zakładamy linkę ręcznego oraz sprężynę.
- Przykręcamy uchwyt naciągu linki (2x śruba klucz 10).
- Oddychamy z ulgą. :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 lis 2017, 21:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Fajna relacja. Zapobieganie zapieczeniu sworznia dźwigni hamulca ręcznego to jedno, a jak w najprostszy sposób zapobiec zapieczeniu się linki w pancerzu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: So, 25 lis 2017, 22:06 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Linka jest otulona masą z tworzywa. Nie sądzę, że coś może się z nią stać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 lis 2017, 16:47 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Dodam jeszcze kilka uwag. Tych dwoch srub nr 1 na zdjeciu Tombiena nie trzeba wcale odkrecac. Sprezyne sciaga sie bez problemu posilujac sie srubokretem. Druga sprawa, to gdy juz ten trzpien z frezem/zebatka jest zapieczony to trzeba go rozruszac. Trzeba tylko sciagnac zacisk odkrecajac 2 sruby/prowadnice, w gumowej tuleji po obu stronach zacisku. Przy okazji, sprawdza sie stan prowadnic. Czy sie poruszaja bez wiekszych oporow,w razie potrzeby wyczyscic i nasmarowac, sprawdzic czy gumki ( harmonijki ) nie sa uszkodzone. Przewodu z plynem hamulcowym nie odlaczamy. Po sciagnieciu tylnej czesci zacisku z tarczy hamulcowej, ten trzpien z frezem sie wciska i przekrecaja o ok 1/4 obrotu, jest tam slot na plaski srubokret ( uwazac bo bardzo kruchy material). Tylko pamietac, ze przy kazdym obrocie wysuwa sie tloczek i trzeba go z powrotem wkrecic. No i trzeba uwazac by tloczka zupelnie nie wypchnac bo plyn wycieknie i bedzie ambaras.
Nie trzeba tez nic zaznaczac. Gdy dzwignia zaciagania hamulca jest w pozycji dolnej ( zluzowany ), to przy skladaniu zacisku trzeba tak zalozyc dzwigienke od linki hamulca na trzpien, tak by dotykala tego ogranicznika co tam jest w ksztalcie litery L ( widac go na pierwszym zdjeciu Tombiena powyzej przewodu z plynem hamulcowym i zaraz powyzej sruby numer 1). Sama dzwigienke trzeba zakladac delikatnie z wyczuciem zeby nie uszkodzic tych drobnych frezow, pozniej dokrecic srube.
Sama linka hamulca jest w jakiejs otulinie plastikowej czy teflonowej, tam sie nic z nia nie dzieje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 gru 2017, 19:23 
Amator
Offline
Od: 04.10.2015
Posty: 88
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Kilka dni temu zauwazylem luz powstaly na raczce recznego,zglosilem do serwisu ze reczny zapieczony.
Decyzja to wymiana 2 zaciskow na gwarancji.Po 50tys km i 2,5 roku uzytkowania to troche szybko ale na kolejne tyle wystarczy bo gwarancja 100tys i 5 lat, a potem do ludzi. papa

_________________
2015 ale przed lift,
wersja VISION


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 gru 2017, 08:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Ci ludzie pewnie wezmą od Ciebie auto, często na kredyt lub ostatnie oszczędności. I będą tu, na tym forum, niewykluczone, że przeczytają Twoj post. Takimi wpisami rujnujesz klasę tego forum.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 gru 2017, 17:31 
Amator
Offline
Od: 04.10.2015
Posty: 88
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Ja pierdziu, wg. Ciebie mam w nieskinczonosc jezdzic starym autem i naprawiac , bo niedaj boze popsuje sie po sprzedazy i nieszczesnik bedzie musial wywalic kase :arrow: ? Przeciez to oczywiste ,ze wlasnie z tego powodu pozbywamy sie auta i kupujemy nowe.Poza tym samochody po gwarancji oddaje do salonu na ktore sprzedawca i ubezpieczalnia udziela gwarancji ,a ja biore nowe.

_________________
2015 ale przed lift,
wersja VISION


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 gru 2017, 23:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.09.2017
Posty: 7
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Witam,
Mam dobre i sprawdzone info dotyczące akcji serwisowej na zapieczone hamulce. Ja mam rocznik 2013 i moja Madzia się kwalifikuje . Podobno na razie ten rocznik. Ale dzwońcie do ASO. Poniżej mail od mmpol
Szczegóły w tym poście:
viewtopic.php?p=283757#p283757


Ostatnio edytowano Pt, 22 gru 2017, 23:01 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Edycja zdublowanego postu. Wstawiono link do pierwotnego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 gru 2017, 16:19 
Świeżak
Offline
Od: 03.12.2017
Posty: 19
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Witam Panowie też miałem ten problem w zapiekaniu się zaciskow hamulca rozwiązanie jest dość prosta jak ktoś lubi dlubac przy aucie to wybrać się do sklepu kupić zestaw naprawczy od ASX i wszystko wymienić ja tak zrobiłem z 6 mc temu wszystko jest ok działa bez problemowi 4 H poświęcone ale warto


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 gru 2017, 14:33 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Niestety nie umiem odciągnąć zapieczonego zacisku

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 sty 2018, 18:06 
Adept
Offline
Od: 23.04.2017
Posty: 117
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Witam jak podał właśnie TVN Turbo mazda ogłosiła akcję serwisową na hamulec ręczny w maździe 6 trzeciej generacji objętych tą akcją jest ponad 5000 szt...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 sty 2018, 18:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Po tym jak kupilem nowe zaciski :mad:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.