Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 11:59

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 481 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 8 mar 2019, 17:28 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
I chwała Ci za to ;) Nie ma co szerzyć takiego "druciarstwa". Jeżeli cenisz bezpieczeństwo to nie praktykuj tego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 mar 2019, 18:03 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.11.2018
Posty: 96
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Powiem Wam szczerze, że u mnie dużo dało przetoczenie (lekko) tarcz i przeszlifowanie klocków. Miałem bicie z przodu, a po przetoczeniu bajka, jak nówki. Postanowiłem przetoczyć bo nie chciałem od razu wymieniać na nowy zestaw (przejeździłem całą zimę i nadal jeżdżę), ale w najbliższym czasie będę atakował już nowe tarcze i klocki.
Co do przetaczania tarcz, znajomy kupił NOWE tarcze (nie byle jakie) i co się okazało? Krzywe! Gwarancji nie uznali ponieważ już założył na auto i testował, w rezultacie czego pozostało wyrównanie na tokarce.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 mar 2019, 23:10 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
OK a jaki jest koszt? Ponieważ w ASO wymiana klocków kosztuje więcej niż same klocki. Więc zakładam że jest koszt przetoczenia + koszt wymiany, zarówno tarcz jak i klocków.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 mar 2019, 09:41 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.11.2018
Posty: 96
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
W ASO to nwm jakie ceny mają. Ja płacilem 20 zł za tarcze tylko że u znajomego który się tym zajmuje :cool: a wymieniłem sobie sam.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 12:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
zbart napisał(a):
Zauważyłem na tarczach (na przednich więcej) dziwne promieniowe - no właśnie co ? wżery ? mikropęknięcia ? miejscowe przegrzania ? ...


Nie ma zdjęcia całej tarczy, ale czasem po dłuższym postoju auta, gdy jeszcze jeżdżone po mokrym z solą klocki przywieraja / przyrdzewiają (? jest takie słowo ? :) ) do tarczy i na granicy styku takie coś powstaje . Jak to to, to się nie ma co przejmować. Pohamować porządnie trochę (tylko później schłodzić wszystko dłuższą jazdą bez hamowania) i powinno się wyrównać.
Adam takie "toczenie" o którym tu mowa, to nie toczenie. Stare, długo stojące a mające pełną grubość tarcze, z nalotem przecież można spokojnie tak lekko przetoczyć (zabieleniem to nazywają w zasadzie, nie toczeniem) aby wyrównać samą powierzchnię z nierównego nalotu rdzy. Choć myślę że samo dotarcie hamowaniami (byle ze schłodzeniem) powinno wystarczyć.

-- Dodano: 15 marca 2019, o 12:24 --

czy faktycznie tak źle z hamulcami w GJ ? z jej seryjnymi oponami ? (bo raczej takie w wozach dla dziennikarzy są) :

https://www.youtube.com/watch?v=SUOVoa05zxE?t=191

W skrócie - Alfa Giulia vs Mazda 6 (sedan) - 2 metry na korzyść Mazdy w drodze hamowania.

Giulia : przód tarcza 305mm zasicki 4ro tłoczkowe Brembo , tył 295mm. Grubości tarcz nie znam, ale nba pewno grube.
Aha, Alfa do tego coś 70 kilo lżejsza.

A Alfy różne rzeczy robią źle :) , ale akurat hamują od zawsze dobrze, a nawet bardzo dobrze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 12:33 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Z Mazdą są dwa problemy odnośnie hamulców (moim zdaniem oczywiście)
- za małe ale nie żeby zahamować ale po prostu się "palą" - i łatwo je załatwić, później (a raczej szybciej) są bicia
- inne podejście do hamowania - nie ma że dotkniesz i samochód staje dęba. Powiedziałbym że można porównać to turbo vs zwyklas. Przyspieszenie do setki identyczne ale nie ma kopnięcia w plecy - więc jest wrażenie że przyspieszenie słabsze. I tak samo może być z hamulcami. W sytuacji awaryjnej jak wbijesz pedał w podłogę to droga hamowania będzie taka sama (i hamulce do śmieci). Przez te 3 lata na forum jakoś nie zauważyłem żeby ktoś miał sytuację że nie wyhamował i twierdził że innym autem by się wcześniej zatrzymał - po prostu w Maździe nie jest 0-1 a dużo bardziej dostosowane do nacisku. Pamiętam jak Daćkę odbierałem, przed szlabanem mało zębami nie zaryłem w kierownicę. Ale jakoś bym nie wyciągał z tego wniosku że miałem lepsze hamulce w Loganie niż mam teraz.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 12:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
To co napisałeś to wpływ ma na to ciśnienie układu hamulcowego, pompa np. ?
Są stare auta, małe tarczy zwykłe klocki a jednak delikatnie hamujesz i auto staje na miejscu, bez dociskania nogą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 12:55 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie wiem, nie znam się, mogę gdybać - czy nie ma na to wpływu np. fakt że jest tempomat adaptacyjny? Który hamuje i czasem musi delikatnie przyhamować - może przy takim co lekko dotknięty staje dęba - nie dałoby się sensownie zrobić? A nie będą robić oddzielnego układu hamulcowego dla wersji z i bez.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 12:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Wedrowiec napisał(a):
..- inne podejście do hamowania - nie ma że dotkniesz i samochód staje dęba. Powiedziałbym że można porównać to turbo vs zwyklas. Przyspieszenie do setki identyczne ale nie ma kopnięcia w plecy - więc jest wrażenie że przyspieszenie słabsze...


Co do potencjalnego tzw przegrzewania , to wiadomo, z fizyką się nie wygra i mniej materiału tarczy ma mniejszą pojemność cieplną . To trzeba wiedzieć i nie hamować raz po raz po czym zatrzymywać się z nogą na hamulcu, bo nic dobrego z tego nie będzie . Ale hamować, po czym schłodzić (porządnie, to nie 1-2 minuty ale bardziej 20 minut) i powinno być ok.
Natomiast co do braku zerojedynkowości to bardzo pożądana cecha (tak jak i liniowa charakterystyka wolnossącego silnika) , także w sporcie, producenci klocków mocno kombinują aby klocki miały liniową charakterystykę , a nie 0-1 żeby nie blokować kół. Podobnie jak łupnięcie turbo na wyjściu a jeszcze w zakręcie - destabilizacja i papa.
I jako takie jak najbardziej pasują do całości charakteru 6tki , 0-1 kowe nie bardzo by do niej pasowały. Nie nazywałbym tego problemem , wręcz przeciwnie , elementem spójności wozu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 13:02 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
w temacie filmiku
"Z drugiej strony, nowa Mazda6 z silnikiem wysokoprężnym 2.2 o mocy 184 KM i 6-biegową automatyczną skrzynią biegów."

Pytanie czy tam nie ma już zmienionych większych tarcz? Coś mi się tłucze po głowie że diesel najnowszy miał mieć większe.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 13:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Te 2.5 turbo z USA też miały mieć większe tarcze.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 14:42 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
2,5 turbo maja małe tarcze - 297mm
Weksze tarcze od diesla (te 320mm ) nie pochodzą p&p. Są to tarcze od cx7 /cx9 i maja inna wysokość dzwona.
Trzebaby pewnie piastę zmienić by je zastosować. Ewentualnie inne jarzmo zacisku. Nie wiem jak to mazda zrobiła. Aż tak nie wnikałem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 14:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
No to skoro tyle zabawy to już opłaca się w ogóle większe dać.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 mar 2019, 17:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Problem drgan kierownicy podczas hamowania i mnie dopadl. Przebieg 8tys. zglosilem na pierwszym przegladzie i oczywiscie reklamacja nie uznana, za malo bije. Dopoki mi bezpiecznik nie wybije to jestem raczej spokojnym czlowiekiem wiec nie robilem awantury. Zrobilem pewna modyfikacje musze z tym pojezdzic jakis czas zeby sprawdzic czy na dluzsza mete bedzie dobrze. Poki co bicia nie ma ale jezdze w kolo komina. Jak po 2-3 miesiacach bicie nie wroci to napisze co zrobilem. Moze udaloby sie zachowac ten fabryczny zestaw na dluzej.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 maja 2019, 05:18 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
i mnie dopadł problem z biciem hamulców.
pierwsze zgłoszenie zrobiłem przy przebiegu około 5000 km, ale wtedy podobno mieściłem się jeszcze w 'normie' i nie było nic zrobione.
obecnie 7500 km i tarcze będą przetaczane, MMPOL nie wyraziła zgody na wymianę klocków i tarcz o co było wnioskowane.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 maja 2019, 11:08 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Problem powróci i nic na to nie poradzisz. Przetaczanie tarcz w wózku , który swoje kosztuje i pretenduje do klasy premium - żenada.
Sięgnij do kieszeni i doświadczeń ludzi na tym forum wywal oryginały a zwłaszcza klocki , załóż Power Stopy lub EBC i na jakiś czas będziesz bezpieczny i spokojny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 maja 2019, 11:51 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
zdaję sobie sprawę że po takim przetoczeniu problem wróci, a odpowiedz MMPOL szkoda komentować.
do ASO mam w miarę blisko, więc pewnie będę 'bujał' się trochę z tym tematem, przynajmniej do póki obowiązuje mnie gwarancja.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 maja 2019, 11:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
To jest ta najnowsza Mazda 6?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 maja 2019, 12:02 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
tak, po ostatnim FL


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 maja 2019, 12:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Liczyłem, że to poprawili coś...
Z drugiej strony ja mam przejechane prawie 20 tys. km i nic się z hamulcami nie dzieje (ale jeżdżę 90% czasu po mieście).

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 maja 2019, 12:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
moja jazda to również w 90% miasto i w granicach zdrowego rozsądku bez 'butowania' pod czerwone pole od świateł do świateł.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 maja 2019, 12:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
No to widzisz - podobnie. U mnie od nowości zeszło 40% klocków na przedzie i 25% na tyle. Bicia brak. Klocki i tarcze fabryczne.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 maja 2019, 12:33 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
wcześniej miałem poliftową GH 2.0, styl jazdy podobny do obecnego i 0 problemów z biciem hamulców, chociaż widziałem że ten problem też w niej występował


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 maja 2019, 13:00 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja też przy 20K pisałem że u mnie luz i o co chodzi :)
Przy 30K wymienili mi w ramach gwarancji.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 maja 2019, 13:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
pbbp zobacz na tarcze czy sa czyste, gladkie czy maja rysy i wżery? Przed przetoczeniem oczywiscie.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 maja 2019, 17:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Jeżeli coś się dzieje to na pewno zmień klocki bo oryginały są za twarde i nie pasują do oryginalnych mazdowych tarcz i będzie dobrze.
Klocki jakiekolwiek inne nie oryginały mazdowskie.

-

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 maja 2019, 09:11 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
malagb, patrzyłem na tarcze i wyglądają na czyste, przynajmniej na tyle ile mogłem dojrzeć zza felgi.

koliber1960, do póki mam gwarancje to będę bujał się z tym tematem, do aso ma dosyć blisko więc jeśli będzie potrzeba to nawet 2x w tygodniu będę zawracał im d..pę


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 maja 2019, 12:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Po tym jak aso olalo moje zgloszenie bicia na kierownicy, zdjalem klocki i wszystkie cztery wygladaly tak:
Obrazek

Rowek po wyczyszczeniu mial 2,2mm, teraz ma 2,7mm, jezdze juz 2 miesiace i jest ok. Bardzo bardzo minimalne bicie jeszcze jest ale ledwo wyczuwalne na kierownicy. Do konca gwarancji bede jezdzil na tym zestawie i jak tylko bicie bedzie wieksze to bede to zglaszal.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 maja 2019, 19:56 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
pbbp pisałeś do MMPol osobiście? U mnie było to samo ale po korespondencji zaproponowali aby w geście handlowym nie przetaczać, jak poprzednio mi zaproponowano, a dać nowe.
Dostałem komplet nacinanych EBC. Wygląda też na to, że wszystko zostało solidnie wyczyszczone i nasmarowane ponieważ czuć podczas hamowania bardzo dużą różnicę na plus.
Przejechałem dopiero około 1tyś km, więc nie ma co oceniać ale mam nadzieję, że już problem się nie powtórzy. Hamulce się dotarły i teraz działają świetnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 maja 2019, 09:15 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
nie, nie pisałem osobiście.
ASO wystąpiło z zapytaniem o ich wymianę, ale odpowiedz MMPOL była żeby je przetoczyć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 481 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.