Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 10:16

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 481 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 27 paź 2016, 10:00 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
No dokładnie o to chodzi, nie o przewiew chodzi a o pojemność cieplną tarcz, Ford nawet w focusie z silnikiem 1.8 stosuje większe tarcze... Audi A1 nawet wychodzi z tarczami 312mm, nie wspominając o A3 gdzie jest 312 lub nawet 340 i tak można by w nieskończoność wymieniać.

Podobnej klasy auto - Opel Insignia, w przypadku tarcz 296mm jest problem taki jak w GJ tyle, że tam Zimmermann Sport rozwiązuje skutecznie ten problem, natomiast w wersjach z tarczami 321mm to już nawet z niższej półki tarcze sobie radzą. Warto wspomnieć, że występują też wersje z tarczami 337 ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 paź 2016, 10:46 
Offline
Adam1003 no widzisz znowu sprowadzasz problem do mojej osoby. Znowu ja, ja i ja. Co mnie i innych użytkowników obchodzi Audi, BMW i Mercedes na 1szy montaż jak w Maździe tarcze, które sprzedajesz nie dają rady nawet przy normalnym użytkowaniu? Co trzeba ci jeszcze napisać abyś to zrozumiał? Ilu tu jest zadowolonych, a ilu niezadowolonych? Czy wszędzie miałem problem z hamulcami? Owszem. Ale zawsze standardowym zestawem do kupienia gdziekolwiek to ogarniałem. Raz była to Mikoda wentylowana - bazowo miałem tarcze nie wentylowane i 90 KM zabójczej mocy w Audi 80, a innym razem ATE w Vectrze C - ale ten zestaw opisałeś kiedyś jako nie pasujący do siebie - choć u mnie działający przez ok. 200 kkm bez żadnych problemów przy identycznym stylu jazdy jak w Maździe. Mamy inne doświadczenia i różne opinie na ten sam temat. Ja mam to poparte statystyką swoją - oczywiście mega subiektywną, ale jednak popartą problemami większej liczby użytkowników tego forum. Ty masz swoją statystykę sprzedażową u anonimowych odbiorców - bo za takich uważam klientów ASO. Choć póki co chyba nikt nie potwierdził tu aby Mazda montowała Zimmermana jako część zamienną. I niech każdy pozostanie przy swoim. Jakkolwiek ja nie omieszkam wyrazić swojej opinii na reklamowany tu przez ciebie produkt Zimmermana. Mam nadzieję, że mogę?
W M6 jest i tak duża tarcza o grubości zwiększonej o 2 mm względem poprzednika. Ile to będzie do pojemności cieplnej? A masa zmalała o 100-150 kg. Dla porównania Vectra C ma 285 mm bodajże i jakoś żyją tarcze za 400 PLN. Także to chyba nie to. Tam nie ma w ogóle przewiewu, nawiewu, felgi prawie pełne i sorry jak ma się to chłodzić? Między hamowaniami z 200 km/h należałoby zrobić 10-15 min. przerwy. I dlatego Zimmerman i jemu podobne nie dają rady. A auta, które wymieniłeś jak RSy mają swoje nawiewy od zderzaka na tarczę lub zacisk i tam pewnie i chińskie padło by wytrzymało.

http://www.spalacz.pl/uklad-chlodzenia- ... audi-a4-b8

tu gość nawet nie ma problemu z biciami a z tym, że hamulce znikają. I sobie poradził.
I nie gnie tarcz mimo ich no sorry, ale mocnego przegrzewania na torze.
I zapewne taka samoróbka w Maździe też by się przydała i wtedy może nawet Zimmermany dawałyby radę.
Ale dla obecnej konstrukcji sorry, ale nie. I można się kopać na forum, zarzekać, że jest inaczej.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 paź 2016, 11:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2106
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
He, cytujesz link który Ci kiedyś podałem, fajnie, ale niefajnie, że tak po łebkach po spalaczu.pl przeleciałeś i nie dotarłeś do najistotniejszego.
Otóż Spalacz miał "problem" z biciem - na długim torze. Po bodajże pierwszej czy drugiej wizycie na Poznaniu (tak dla edukacji tor , torowi nierówny) . Jednak gość ma trochę pokory i stwierdził że w dużej części była to wina _nieodpowiedniej techniki hamowania_ . Tak, można stylem jazdy spowodować bicie tarcz. Samemu.
Później bicia nie miał gdy pamiętał żeby nogi na hamulcu nie trzymać, hamować raz konkretnie itd. . No i chłodzić.
Chłodzenie - nawiewy dorobił z myślą o długich torach właśnie (celem tego jest zminimalizowanie ryzyka fadingu przede wszystkim, bo to grube kłopoty jak się przestrzela zakręt).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 paź 2016, 11:20 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Rkarcz, Wszystko sprowadza się do tego, że problem jest w aucie, wadliwy, niedopracowany układ hamulcowy i co byś nie robił to cudów nie odkryjesz.

reasumując - jeżeli znasz tarcze lepsze od Zimmermann'a to słucham ? :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 paź 2016, 11:34 
Offline
Adam1003 SP Performance - przetestowane na odcinku 23 kkm + klocki tego samego producenta. Tarcza poddała się dopiero jak klocek tarł ją blacha o blachę - wadliwy montaż. Ale nawet wtedy nie biły tylko wyły. Ale taki zestaw kosztuje 3x tyle co Zimmerman + Textar. Ale wytrzymuje nawet tak zjebaną konstrukcję jak chłodzenie hamulców w Maździe 6. Obecnie Bezan ma tarcze SP i klocki EBC Yellow - które dla mnie gryzą ładnie, ale momentalnie giną nawet na gładkich tarczach. Póki co Bezan nie zgłosił zastrzeżeń. I dlatego być może Zimmermann jest super produktem, ale nie do Mazdy. I to próbuję ci napisać od wielu miesięcy. I zapewne w każdym innym samochodzie jaki miałem byłby mega. Być może, ale mam Mazdę i w niej poległ. Stąd moja opinia na jego temat w samochodzie Mazda 6.
Andrzejsr interesujące jest dla to co się dzieje przy dużych prędkościach. Stąd moje zainteresowanie tylko fragmentem tego tekstu. Jak nie muszę nie hamuję. Więc technika moim zdaniem nie ma znaczenia a prędkość i to, że nie ma szans na chłodzenie w takim przypadku jak Mazda 6. Tak, wiem, że to nie auto do tego. Ok. Popracowałem nad tym aby ten samochód pod siebie dostosować.. Nie wchodzę w dyskusję o sensie bo sensu taka dyskusja nie ma, prawda?

I jeszcze jedno pytanie - blacha osłaniająca tarcze - wg sztuki budowania aut to osłona przeciwpyłowa, czy ochrona gumowych elementów zawieszenia przed temperaturą jaką generują hamulce?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 paź 2016, 11:55 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Tarcze SP Performance testowane na początku wiosny 2015 na Torze Poznań w A5 - wytrzymały 3 okrążenia w połączeniu z klockami Ferodo DS.
EBC - na temat tego to chyba już dość w internecie, nie potrzeba nic dodawać <slabo>

Dobre natomiast doświadczenia mam z połączenia klocków Sp Performance z tarczami Zimmermann Sport w A6 C7 400+, zestaw przeszedł ostre katusze na trasie i bez zająknięcia.

-- Dodano: Cz, 27 paź 2016, 12:55 --

Nie sprowadzam problemu do Twojej osoby ale podaje za przykład, że na kilkaset przypadków u Ciebie jest największy problem ale ciekaowstką jest, że to nie Twój pierwszy i nie w jedynym aucie problem z tego co opisywałeś :idea:

Nie bronie tu żadnej marki czy to Zimmermann czyli wspomniane przez Ciebie ATE czy tam co jeszcze innego bo wiem, że w normalnym aucie gdzie nie ma problemu jak w GJ to każde tarcze markowe wytrzymają pod warunkiem, że zostaną prawidłowo zamontowane i ułożone.
Każdy ma prawo do wyrażania opinii na dowolny temat a każdy kto ma rozum potrafi też przeanalizować czy dana opinia ma jakieś potwierdzenie czy też jest bezpodstawna i przechodzę do czytania kolejnej. Ja mam w tej materii nieco większe doświadczenie, nie skupiam się na jednym producencie i przez 22 lata specjalizacji w branży sam zjeździłem mnóstwo różnych kompletów w różnych autach, tysiące kompletów zamontowaliśmy klientom w naszym serwisie a setki tysięcy sprzedaliśmy i wiem co nieco jakie są opinie, na co są reklamacje, jakie ludzie miewają problemy itd i na tym opieram swoją opinie. Jak wyżej wspomniałem - normalny Kowalski w normalnym aucie nie będzie miał problemu z tarczami bez znaczenia czy zamontuje np ATE, Boscha, TRW, Ferodo, Textara, Zimmermanna czy jeszcze co innego. Natomiast osoby, które eksploatują auta w nieco inny sposób bo jest co raz więcej osób w naszym kraju, które mają nieco mocniejsze auta, które użytkują na co dzień a raz na jakiś czas wybierają się np na tor poznań na Track Day i te osoby już wymagają nieco więcej i jak wspomniałem gro z tych osób stosuje właśnie Zimmermanna i to w autach, które czasami ważą nawet i 2t i mają po ponad 500km ;)

Co do Twojego przypadku to jedyne o co mógłbym mieć żal do Ciebie to fakt, że nie oddałeś tarcz na reklamacje bo nie wiemy co z nimi nie tak i czy to była ich wina czy problem leżał gdzie indziej więc takie wróżenie z fusów ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 27 paź 2016, 12:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Gadał głuchy z niemową...

Podsumowując:

1) Zimmermann jest ok firmą o czym świadczą tysiące przykładów różnych tarcz w różnych modelach..
2) ale małe tarcze do Mazdy 6 średnio im wyszły o czym świadczy jakieś 60% przypadków problemów wśród użytkowników tego forum... no chyba, że forumowicze po prostu mają pecha lub trafili na wadliwą serie...
3) prośba do wszystkich użytkowników - jak już wam padną Zimmermanny zgłoście reklamacje poprzez Adama, to istnieje szansa, że kolejne serie będą rzeczywiście tym co Adam tutaj opiewa oceniając całą gamę produktów tego producenta...

Peace :rozejm:

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 lut 2017, 23:05 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 20.04.2016
Posty: 38
Rok produkcji: 2023
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Witam, Panowie pytanie z innej beczki, mam już aż tydzień swoją mazdę 6 wersje GL i co chwile odkrywam coś nowego, teraz co zauważyłem to właśnie klocki z tylu TRW czy takie są fabrycznie montowane w mazdzie? Z przodu oryginalne z blaszkami i logo mazda a tył TRW coś mi tu nie gra, jakie macie w swoich samochodach? U mnie napis widać w środku zacisku TRW nic więcej.

_________________
Byłe Mazdy to: 323-C BA '93rok, 626-GE FP '94rok, 6-GY RF7J '07rok, 6-GL PE01 '17rok, 6-GL 2.0 165KM AT Exclusive-line '23rok :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lut 2017, 07:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Dziwne :idea:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lut 2017, 22:30 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.10.2016
Posty: 202
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Również mam Mazda/TRW więc widać na pierwszy montaż tak właśnie idzie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 lut 2017, 20:08 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 20.04.2016
Posty: 38
Rok produkcji: 2023
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Dzisiaj dzwoniłem do ASO, serwisant nie wiedział co powiedzieć i stwierdził że sprawdzi i mi oddzwoni, po kilku minutach dowiedziałem się że mazda ma podpisane z ATE i TRW, także są serie w których są montowane ATE i obecne GL mają TRW, ale zadałem drugie pytanie odnośnie klimatyzacji, wiem że nie dotyczy to tego tematu ale tylko dopowiem że w nowych GL jest zastosowany czynnik R-1234yf i okazuje się że jak by coś się stało to nie są w stanie nabić klimy, nie mają urządzenia ani czynnika do nabijania klimatyzacji, więc totalna porażka po co taki bubel producent stosuje jak serwisy nawet tego nie mogą obsłużyć przynajmniej na śląsku, inne firmy od tego odchodzą a tu zabłyszczeli, zobaczymy co dalej.

_________________
Byłe Mazdy to: 323-C BA '93rok, 626-GE FP '94rok, 6-GY RF7J '07rok, 6-GL PE01 '17rok, 6-GL 2.0 165KM AT Exclusive-line '23rok :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 lut 2017, 20:17 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Ładne bajki Ci wciskają ;P Przecież ATE nie produkuje ani tarcz ani klocków to jakim cudem mogło by je dostarczać dla Mazdy na 1szy montaż ? <slabo>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 lut 2017, 20:18 
Nowicjusz
Offline
Od: 21.09.2016
Posty: 54
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie pękaj, możesz spokojnie taki układ nabić starym R134a i nie ma żadnego problemu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 lut 2017, 19:08 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 23.03.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Pany, mam pogiete tarcze w GJ. Co mam kupić żeby było ok ? Jak tak czytam to mam mętlik w głowie...Jest coś wogóle co zda egzamin w tym samochodzie ?

_________________
2.2d 175 AT skypassion :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 lut 2017, 20:24 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Nie pogięte a przegrzane ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 lut 2017, 22:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
:arrow:

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lut 2017, 17:22 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 23.03.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Adam1003 napisał(a):
Nie pogięte a przegrzane ;)


Przegrzane a w związku z tym pogiete bo mają bicie, nie ważne...
Co kupić teraz ?

_________________
2.2d 175 AT skypassion :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lut 2017, 17:29 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
To, że mają bicie to nie znaczy, że są pogięte ;) Zapoznaj się z właściwościami fizycznymi żeliwa.
Obecnie nic lepszego jak Zimmermann nie znajdziesz do M6 GJ.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lut 2017, 18:24 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 23.03.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Mierzyłem je czujnikiem zegarowym i są do wywalenia
Jaki zimmermann ? STD ? jaki klocek do tego ? W czym jest lepszy zimmermann od np ATE ?

_________________
2.2d 175 AT skypassion :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lut 2017, 19:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Przede wszystkim tym, że sprzedaje je Adam... :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lut 2017, 19:45 
Offline
I tym że nie ma ATE do GJki.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lut 2017, 19:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
chmooreck napisał(a):
Przede wszystkim tym, że sprzedaje je Adam... :wink:

Dokładnie <hahaha> :arrow:

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lut 2017, 20:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
A ktoś testował ebc usr ? Bo do M6 są.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lut 2017, 20:16 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 23.03.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Pany, podajcie co brać żeby nie było problemu z hamulcami a nie... :-P

_________________
2.2d 175 AT skypassion :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lut 2017, 20:39 
Offline
W przedlifcie to dość ciężki temat.. :) Masz deko inne osłony tarczy hamulcowej.
Jak pogiąłeś OEMy to pogniesz to co jest od nich tańsze. Wszystko kwestia czasu.. :)
Na początek wywal te osłony i przetocz tarcze na samochodzie + nowe klocki OEM.
Jak zadziała to komplet OEM następnym razem i masz po problemie.
Jak nie to najtaniej zmienić samochód.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lut 2017, 20:45 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
dawids napisał(a):
Mierzyłem je czujnikiem zegarowym i są do wywalenia
Jaki zimmermann ? STD ? jaki klocek do tego ? W czym jest lepszy zimmermann od np ATE ?


Zimmermann gładki spokojnie z klockami TRW czy Textar, do Zimmermann Sport lepiej Textar lub Zimmermann.

ATE nie ma w ofercie do GJ tarcz poza tym ATE nie produkuje tarcz więc kupując raz trafisz made in germany czyli Zimmermann'a, drugim razem made in italy, spain lub China.

chmooreck napisał(a):
Przede wszystkim tym, że sprzedaje je Adam... :wink:


ATE również mamy w ofercie także tym razem nie trafiłeś <disco> Ale nie zniechęcaj się, za którymś razem się uda <zauroczony>

rkarcz napisał(a):
Jak nie to najtaniej zmienić samochód.. :)


To chyba najlepsze podsumowanie tego wątku <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lut 2017, 09:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Adam1003 napisał(a):
chmooreck napisał(a):
Przede wszystkim tym, że sprzedaje je Adam... :wink:



ATE również mamy w ofercie także tym razem nie trafiłeś <disco> Ale nie zniechęcaj się, za którymś razem się uda <zauroczony>


Tak tylko żartowałem... :rozejm:

P.S. Dlaczego jeszcze nie masz konta firmowego ? Wszystko by było jasne...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lut 2017, 09:31 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Bo nie jestem tu w celach biznesowych :P

Lubię podyskutować, jeżeli jestem w stanie to chętnie pomogę a po 22 latach specjalizacji w hamulcach to coś tam się już wie ;)
No a przy okazji jak czasami mogę pomóc komuś zaoszczędzić kilka zł to czemu nie, pracując w firmie w której pracuje wszystko co do hamulców mogę załatwić w najniższej cenie także dlaczego nie korzystać ? :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 lut 2017, 16:18 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 23.03.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
rkarcz napisał(a):
W przedlifcie to dość ciężki temat.. :) Masz deko inne osłony tarczy hamulcowej.
Jak pogiąłeś OEMy to pogniesz to co jest od nich tańsze. Wszystko kwestia czasu.. :)
Na początek wywal te osłony i przetocz tarcze na samochodzie + nowe klocki OEM.
Jak zadziała to komplet OEM następnym razem i masz po problemie.
Jak nie to najtaniej zmienić samochód.. :)


Naprawde mam zamontować "nowe" tarcze bez osłon ?
To jakoś potwierdzone ze bedzie sie spisywało ?

_________________
2.2d 175 AT skypassion :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 lut 2017, 18:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Nie. Kup i zamontuj poliftowe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 481 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.