Teraz jest So, 20 kwi 2024, 16:10

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 481 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 20 kwi 2016, 23:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
bicie piany !!!

wymieniono mi zacisk Lewy tył na gwarancji po 40kkm bo się przycinał na recznym - takie czasy
koledze szwankuje po 6kkm trzeba wymienić na gwarancji i tyle

a taką rdze na tarczach mam po kazdym myciu każdego samochodu

dwanascie lat temu w mondeo mk3 tez na gwarancji wymieniali zacisk tylni na nowy bo blokował - i nie była to typowa usterka całego modelu (czytalem uwczesne fordowe forum)
tak bywa i nie ma co sie denerwować


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 21 kwi 2016, 00:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Tylko, jak Ci 10 różnych osób mówi " a Mazdę kopiłeś... no spoko, ale wiesz one strasznie rdzewieją..."
a fama wokół tego jest straszna... wystarczyły dwa roczniki fatalnych blach w pierwszych generacjach 6 i 3, no i generalnie słabsze zabezpieczenie antykorozyjne japończyków by narodził się mit o rozpadających się od rdzy prawie nowych Mazdach...
Znam ludzi którzy nie kupili Mazdy tylko dlatego, że im dwie różne osoby powiedziały, że Mazdy strasznie rdzewieją...
No i jak taka osoba jednak kupi Mazdę to jak widzi rudy nalot na tarczach co myśli?
"ale ta Mazda strasznie rdzewieje..."

Inna sprawa, że ASO daje nieźle d... skoro nie potrafi z miejsca podać diagnozy i zaproponować rozwiązania...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 kwi 2016, 04:50 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Nie ma co się kłócić, Andrzejsr dobrze stwierdził, że problem rdzy na tarczach pewnie nie jest samym w sobie problemem złej jakości elementu, ale raczej złego montażu.

Oczywiście, jeśli po poprawnym zamontowaniu kloców okaże się, że tarcza wymaga przetoczenia, to za zły montaż powinno odpowiedzieć ASO. Ze zdjęć jednak wynika, że to rdzawy nalot, który ustąpi po normalnym hamowaniu...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 kwi 2016, 05:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Na tarczy po myciu może być nalot. Który po paru hamowania powinien zniknąć tu znikło ale tylko w środkowej części tarczy.
Wiec coś jest nie tak podejrzewam słaba jakość materiałów.
A jak masz na drugim kole z tyłu?
Co innego blacha osłona tarczy hamulcowej , tez bym ją reklamował za taką rdzę . Niech wymieniają.

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 kwi 2016, 08:04 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 240
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Andrzejsr napisał(a):
Nie wiem, nie bywam w Januszowych warsztatach , mam gdzieś gwarancję Mazdy na pierdoły, i nie uważam żeby GJ jakoś niebotycznie kosztowała.
Gdybym sam nie umiał czy nie znał przyzwoitych niezależnych warsztatów, to wolałbym Januszowy załatwiający sprawę raz dwa, niż zwalające na drzewo ASO z kawką robiące z klienta idiotę (o ile nie jest) i każące mu 2x w tej samej sprawie jeździć. A ten jeździ posusznie z uszami po sobie no przepraszam, ja tutaj widzę bujanie się, jakeś akceptacje, nie-akceptacje, centrale, zbieranie grup protestu itd. o co ? - o oczyszczenie i uruchomienie klocka ! No przepraszam, ale na to to szkoda by mi czasu było naprawdę. Jak i na żałosne potyczki słowne z centralami, fejsukowe gromady, obnażające jedynie kompletną nieznajomość działania przedmiotu posiadania przez jego posiadacza.
Mazda ma problem z rdzą - dowód : zardzewiała tarcza hamulcowa.

andrzejsr proszę Cię zachowaj jakiś obiektywizm i nie brnij w to dalej. :)
W odróżnieniu od Ciebie z serwisu korzystam tylko w poważnych naprawach, bo od ponad 20 lat sam naprawiam swoje samochody. Jeśli sam wymieniasz u siebie powiedzmy sprzęgło, skrzynię biegów czy kompresor klimatyzacji to możemy porozmawiać. Jeśli nie, to zaczynasz teoretyzować i takie są efekty. :-P Potrafię zdiagnozować usterkę w samochodzie (co też zrobiłem) i na tej podstawie napisałem swoją opinię. Jak napisałem wcześniej, błędnie wyrobiłeś sobie o mnie opinię na podstawie zamieszczonych zdjęć.
Chciałbym też zauważyć, że piszemy na forum użytkowników a nie mechaników, więc daruj sobie określenia w stylu "żałosne", "uszy po sobie", itp. Zachowujesz się jakbyś posiadł wszelką wiedzę i argumenty pozostałych osób do Ciebie nie docierają. Uważaj, bo z wiekiem będzie coraz gorzej :-P
W zeszły weekend wymieniałem klocki hamulcowe w drugim samochodzie (11 letnia astra h) no i przy takim samym traktowaniu nie było objawów występujących w maździe. Masz może na to teorię? :wink: Napiszę jeszcze, że po 11 latach też muszę oczyścić i pomalować osłony tarcz. Zauważasz skalę?

-- Dodano: Cz, 21 kwi 2016, 09:04 --

irys napisał(a):
A jak masz na drugim kole z tyłu?

ostatnie zdjęcie pokazuje tarczę z drugiej strony <bach>

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 kwi 2016, 08:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Grzess : nie ocenieam _Ciebie_ tylko to co piszesz. Przedstawiasz na fotografiach oczywiste dla laika nawet takiego jak ja zapieczenie klocka i tego efekt, a jednocześnie "zastanawiasz się jak się tego pozbyć". Wtóruje temu atmosfera "rdzewiejących mazd", pism do aso, bijących tarcz. A to są kompletnie oddzielne sprawy.
Sam wiesz skoro masz z mechaniką do czynienia że tarcze rdzewieją, im lepsza stal tym szybciej łapie nalot itd.
Jak, no jak możesz to wrzucać do jednego wora z mitem "rdzewiejących mazd" ? jaki to ma wspólny mianownik ? żaden.

Nie , nie wymieniam skrzyń - jednoznacznie napisałem, że robię to co umiem (akurat z hamulcami się bawię kilkanaście razy w roku), a czego nie - zlecam. Niekoniecznie lub w ostateczności w ASO. Wiem że mazdy rdzewieją w swej historii (blacha!) więc daję do konserwacji bo wiem że to działa. Itd.

Czemu to Ci się przytrafiło w świeżym aucie a w 11to letnim nie ? - pojęcia nie mam. Albo auto stało i przywarła rdza po soli , z piachrem itd. klocek, albo wyjątkowe brudy go unieruchomiły, albo co też wymieniłem- był zły montaż fabryczny. Nie wiem . Ty powinieneś wiedzieć skoro potrafisz zdiagnozować, a nie podsycać fobię rdzawą w mazdach i to tam gdzie jej akurat nie ma. Ale wiem że to nie wina "szmelcu samochodu". A co ma do tego osłona tarczy to już kompletnie nie wiem (do złej pracy klocka) .
Przyczyny takich usterek są znane od lat i mogą i po kilku i po kilkuset tys km wystąpić, skoro masz więcej do czynienia z samochodami to chyba oczywiste dla ciebie i nie powinno Cię dziwić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 kwi 2016, 08:58 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 240
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Andrzejsr napisał(a):
nie ocenieam _Ciebie_ tylko to co piszesz. Przedstawiasz na fotografiach oczywiste dla laika nawet takiego jak ja zapieczenie klocka i tego efekt, a jednocześnie "zastanawiasz się jak się tego pozbyć". Wtóruje temu atmosfera "rdzewiejących mazd", pism do aso, bijących tarcz. A to są kompletnie oddzielne sprawy.

To przeczytaj jeszcze raz co napisałem i odnośnie rdzewienia mazdy przeczytasz o wykwitach rdzy na mocowaniach amortyzatorów i osłonie tarczy, co moim zdaniem w tak młodym aucie nie powinno mieć miejsca. Czy jak wyjdą Ci purchle na masce to też będziesz uważał to za normalne zużycie eksploatacyjne? Rozumiem, że pokiwasz głową i powiesz: sorry, taki mamy klimat. Zgadzam się, że problem bijących tarcz to osobny temat, jednak nie ja o tym napisałem. Ktoś po prostu uogólnił :)

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 kwi 2016, 10:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Na mocowania amorów popatrzę, choć nic poza warstwą konserwacji tam się nie spodziewam zobaczyć.
Osłony tarcz to o... ignoruję , estetycznie mogą razić jeśli rude, zgoda, ale na działanie wozu wpływu nalot na nich nie ma.
A że auta kiedyś... a teraz.. kiedyś wszystko było lepsze :) choć czy ople hmm..

Nie mieszaj maski do tego (to temat hamulcowy) - jak wyjdą purchle na karoserii czy dziury w podłodze/progach - to ewidentnie "syndrom rdzewiejącej mazdy" wciąż ma się dobrze powiem. Ale to inne elementy kompletnie. Choć zdziwiłbym się bardzo gdyby wyszły bo wbrew temu co się powszechnie uważa "z nowym autem się nic dziać nie ma prawa" , wiem że ma prawo się dziać i temu co można należy samemu we własnym zakresie przeciwdziałać a nie zdawać się na dobrą ciocie Mazdę. Oni robią wóz na 3-5 lat , przez ten czas na pewno nikomu dziury na nogi w podłodze nie wyjdą. A później ? - co to konsumenta obchodzi, skonsumuje kolejny wóz. A chcąc konsumować dłużej trzeba zadbać. Dlatego też świadomie .. ignoruję gwarancję blacharską Mazdy. Mniejszym zachodem i kosztem wolę zapobiegać i w razie czego naprawiać niż się użerać, płacić za przeglądy i później udowadniać czy to z zewnątrz czy od wewnątrz się dziura zaczęła.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 kwi 2016, 16:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
grzees- ja bym podjechał jeszcze na stację diagnostyczną i sprawdził czy tylne hamulce mieszczą się w normie jeśli chodzi o skuteczność hamowania?

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 kwi 2016, 17:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
myjąc przed chwilą zerknąłem na tylne hamulce i te blachy są zupełnie pozbawione jakiegokolwiek rdzawego nalotu


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 maja 2016, 08:28 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 240
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
mHuba napisał(a):
Moje hamulce z tyłu wygladają identycznie!! Osłona podobnie.
Śmigam tym samochodem normalnie, hamuje normalnie.
Byłem z problemem w ASO powiedzieli że to mój problem.
Napisałem pismo i czekam.

Mam znajomego prawnika który może zająć się Mazdą pro bono.
Znajdzie się wk.. 10 osób?

mHuba

Miło mi poinformować wszystkich o pozytywnym zakończeniu sprawy, wczoraj odebrałem z serwisu samochód z nówkami nieśmiganymi tarczami i klockami hamulcowymi założonymi na tył. Brawo dla serwisu i MMPol <spoko>

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 wrz 2016, 20:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Jestem po wymianie tylnego prawego zacisku hamulcowego bo miałem problem z ręcznym,zdążyłem dzień przed końcem gwarancji :sad:
a zastanawiałem się czemu mi spalanie wzrosło :idea:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 wrz 2016, 22:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
czyli jest tam problem - nie byłem jedynym przypadkiem, wymieniali mi z tego samego powodu lewy, tylni zacisk, juz rok około temu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 paź 2016, 21:11 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.04.2014
Posty: 236
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Przy 40k km po dłuższej trasie na autostradach, zauważyłem ze przy hamowaniu z wyższych prędkości czuje drgania na kierownicy, dzis bylem w Aso, mechanik potwierdzil ze tez czuje. Na dniach ma byc decyzja z warszawy, tarcze przod maja 6,7 i 7mm(nowe niby 10mm). Ciekawe czy wymienia caly komplet tarcze/klocki.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 paź 2016, 21:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
marass31 napisał(a):
tarcze przod maja 6,7 i 7mm(nowe niby 10mm).

Chyba klocki? Tarczę zazwyczaj mają 1mm do 2mm maksymalnego zużycia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 paź 2016, 21:22 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
I nowe mają 28mm a nie 10 ;) 10mm ma tył.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 paź 2016, 21:24 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.04.2014
Posty: 236
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
2mm maksymalnego zuzycia? Napewno nie. Powierzchnia tarcz nie jest idealnie gładka może przez to mówiono o wymianie tarcz, a jesli tarcze to i klocki myślę ze również.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 paź 2016, 21:25 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Tak właśnie jest, przód nowy ma 28mm, grubość minimalna to 26mm, tył nowy 10mm, minimalna 8mm, w przypadku większości tarcz tyle właśnie wynosi dopuszczalne zużycie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 paź 2016, 22:02 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.04.2014
Posty: 236
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Jesli tak jest to OK, dobrze wiedzieć. Zobaczymy jaki bedzie final.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 paź 2016, 08:41 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
U mnie też ostatnio zauważyłem że przy hamowaniu z wyższych prędkości i to nawet jednorazowo to czuję bicie na kierownicy. Natomiast później przy już spokojniejsze jazdy bicia nie ma. Tzn. wygląda na to, że tarcza szybko rozgrzewa się i bije, natomiast wystygnie i wraca do normy. Czy to możliwe?

Wysłane z mojego Lenovo K910


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 paź 2016, 08:48 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Jeżeli jest zużyta lub najzwyczajniej przegrzana to bicie będziesz odczuwał gdy hamulce są ciepłe.

Wspominałem tu jakiś czas temu o znajomym, który ma GJ, którą sam miałem okazje sporą trasę zrobić na tarczach Zimmermann Sport i pomimo wielu prób i testów nie udało mi się doprowadzić do wystąpienia bicia, niedawno pojawiły się klocki Zimmermann do GJ, od razu mu je założyliśmy i zrobił około 7 tysięcy - mówi, że hamulec zrobił się bardziej czuły, nie taki tępy ale za to klocki bardziej brudzą felgi. Łącznie na tarczach ma już ciut ponad 30k i jak na razie nadal spokój, czekamy dalej :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 paź 2016, 09:00 
Offline
Adam1003 znowu zaczynasz jakieś bajki z mchu i paproci o Zimmermanach? Proszę cię... :facepalm: Chyba tylko poxtazo nie ma z nimi problemu, reszta użytkowników już wymieniła, albo przetoczyła to co sprzedajesz - ja, zyrafal, ziemson, slawek, Matarez, chyba także bezan. Trochę dużo jak na super produkt w rewelacyjnej cenie.
Terminator181 jak chcesz wydać w miarę mało to kupuj OEMa w Maździe, jak więcej to poluj na SP Performance, jest jeszcze StopTech, ale tego nie testowałem, więc się nie wypowiem.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 paź 2016, 09:04 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
No raczej OEM-y mam gwarancję to będzie to co wsadzą.

Wysłane z mojego Lenovo K910


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 paź 2016, 09:08 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
rkarcz jak wszyscy tu na forum widzieli tak na prawdę największe problemy są u Ciebie, nie wiem czym spowodowane. Sam jeździłem, testowałem i nie udało mi się do tego doprowadzić. Nie ulega jednak wątpliwości, że Mazda nie poradziła sobie z układem hamulcowym w GJ i stąd wszystkie problemy. Nie obwiniał bym tu Zimmermanna, Textara, TRW czy żadnego innego producenta bo oni nie mają wpływu na to, że dane auto ma wadliwy system hamulcowy.

Poza tym reklamacja była jedna na te tarcze, na tą ilość ich sprzedanych to nie jest nawet połowa procenta, wychodziło by na to, że jednak nie ma z nimi aż takiego problemu :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 paź 2016, 09:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Z tego co czytam to jeden pies czy to zimmermany czy oryginalne mazdowskie :sad:
tak biją i tak biją, :idea: więc nie ma co szukać i wydawać pieniędzy a jeżeli.... to na zwykłe mazdowe i co 20-30-40 tys km wymieniać jak komuś biją
Zaczynam coraz bardziej przekonywać się do stwierdzenia Pani z serwisu z Bydgoszczy, z czasów gdy zgłaszałem drżenia kół i całej karoserii,czyli ok. 3 lata temu,że wszystko to.... ,,specyfika auta i zawieszenia".Wtedy mnie to strasznie wkurwiło,teraz wiem,że to prawda :wink:
TTTM i nie tylko w kwestii drżeń,ale bicia,wiaterków i tym podobnych. :|

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 paź 2016, 09:21 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Teoretycznie masz racje, w praktyce musi być jakiś powód dla którego dużo ASO przestało montować OE a przeszło na Zimmermanna i reklamcji z ASO jeszcze nie było a nie są to ilości 100 czy 200 kompletów czyli moim zdaniem jest lepiej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 paź 2016, 09:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Po prostu samochód zbudowany z myślą o prędkościach do 90km/h ;-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 paź 2016, 09:47 
Offline
Adam1003 jakby było tylko u mnie to mam swój wątek jak zapewne widziałeś. Ale skoro po raz kolejny podnosisz kwestię zajebistości Zimmermanów to sorry ale po raz kolejny muszę stonować twój hura optymizm. Bo problem nie dotyczy mnie tylko właściwie każdego użytkownika tego forum który założył Zimmermany. Jest tego sporo nie tylko w tym wątku, więc daruj sobie zawalania jakości Zimmermanów na moją skromną osobę. Ja zakończyłem współpracę z tym badziewiem po 1 kkm i tyle. Nie reklamowałem bo co mam reklamować? Oddasz mi to samo g..wno i mam sobie powiesić nad biurkiem? Albo komuś sprzedać, jak wiem, że to szmelc? Dlatego ludzie tego nie reklamują tylko szukają rozwiązania dalej. I nie tylko ja - Matarez, bezan, zyrafal, slawek (on póki co przetoczył) jednoznacznie pokazali temu produktowi środkowy palec. Mój jeden ze wspólników póki co się męczy, ale, że rzadko wyjeżdż na drogi szybkiego ruchu to sobie odpuścił. Do miasta i max. 100 km/h jakoś idzie jechać.
Zgodzę się z tym, że ten układ jest słaby w budowie. Praktycznie nie ma przewiewu, a i felgi Mazdy nie ułatwiają tego aby tarcze się chłodziły. Dlatego nic co proponujesz się nie sprawdza i na palcach jednej ręki można znaleźć zadowolonych użytkowników - np. poxtazo. 1 to trochę kiepska statystyka. Z tymi co mają zakładane w ASO nie mamy kontaktu i nic o tym nie wiemy aby było tak zajebiście jak piszesz. Tu póki co zdanie na temat Zimmermanów nie ważne w jakim wykonaniu jest jednoznacznie złe.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 paź 2016, 09:55 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
To jest Twoje zdanie oparte na jednym, Twoim przypadku no ale oczywiście każdy ma prawo do własnego zdania. Nie rozumiem dlaczego też nie reklamować towaru, który uważa się za wadliwy ? Po to chyba jest gwarancja żeby w momencie problemu z towarem oddać go ? Czy się mylę ?
Uważam, że porównanie Twojego przypadku gdzie jak wyszło to masz wieczny problem z hamulcami nie tylko w tym aucie wypada dość kiepsko w porównaniu do setek zadowolonych klientów. Nie mówię oczywiście, że gdzieś jest Twoja wina bo może po prostu miałeś pecha i trafiłeś felerny komplet w co średnio akurat chce mi się wierzyć no a poza tym to jak wyżej wspomniałem - po to jest gwarancja ;)

Druga sprawa już tak bardziej ogólnie co do Zimmermanna to gdyby nie był to dobry produkt to czy na prawdę myślisz, że właściciele takich aut jak np Audi RS6, BMW M3, M5, Porsche Panamera, Porsche 911 itp stosowali by je i to do użytku torowego ? Poczytaj trochę w internecie na ten temat, Gdyby na rynku były lepsze tarcze to wydaje mi się, że właściciele wspomnianych aut używali by ich bo raczej cena nie robi im różnicy aż tak dużej :>
Kolejna sprawa to gdyby był to produkt słaby to takie marki jak Audi, BMW czy Porsche nie stosowało by tego na pierwszy montaż prawda ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 paź 2016, 09:58 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Kłócicie się kłócicie a to wina tego,który to wszystko projektował :sad:
,,nie ma przewiewu" ale i gdyby tarcze były po prostu większe to :idea: problem byłby mniejszy :)
albo by go w ogóle nie było :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 481 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.