Teraz jest Pt, 26 kwi 2024, 09:40

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 481 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 30 wrz 2017, 09:17 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
No to tam nie ma problemów z hamulcami także nie masz się czym przejmować :)
Choć i tam BMW przyoszczędziło na układzie i zastosowali mały dlatego hamulce jakieś super skuteczne nie są.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 wrz 2017, 09:25 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Dlatego dla "ścigantów" można zamówić akcesoryjne hamulce M Performance z tarczą 370 mm na przodzie i 345 na tyle... że nie wspomnę o innych zaciskach itd :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 wrz 2017, 09:27 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Mówimy o podstawie, konkurencyjne auta mają lepsze/większe hamulce :)
Jeżdżę autem tej klasy i na tyle mam takie hamulce co Ty na przodzie ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 wrz 2017, 09:30 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Czyli tutaj nie ma zastosowania przysłowie, że szewc bez butów chodzi <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 wrz 2017, 09:31 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
<hahaha> Nie, zdecydowanie nie :P Mam straszne zboczenie na tym punkcie, nawet firmowy PickUp ma zamontowane wzmocnione hamulce i przewody w oplocie :D


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: So, 30 wrz 2017, 18:45 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Prosiłbym się trzymać tematu czyli M6.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 paź 2017, 20:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Adam1003 napisał(a):
Poważnie pytasz ? :D

Pomyśl w takim razie dlaczego jeden model auta ma stosowane 4 czy 5 rozmiarów układu między innymi w zależności od tego jaki silnik posiada :)

A tak :) poważnie, bo na siłę to i poloneza rozpędzisz powolutku do 200 na godzinę z górki i jego moc nie ma nic do rzeczy , żeby go zatrzymać i o tym mówię .
Zatem ... ważne jest , żeby hamulce hamowały jak najlepiej uzbrojone dodatkowo w opony takie , które przeniosą hamowanie na asfalt i tyle.
Każde auto powinno móc zatrzymać się jak najszybciej i na jak najkrótszym odcinku, żeby było bezpiecznie i tutaj bardziej patrzyłbym na masę auta , a nie na jego moc. Jak do malucha wsadzisz silnik porsche i będziesz jeździł nie więcej jak 90 km/h , to po kiego ci inne hamulce niż seria we fiacie ? :)

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 paź 2017, 22:11 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Źle kombinujesz, spróbuj odpowiedzieć sobie na to co napisałem co sam wyżej zacytowałeś ;))


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 paź 2017, 22:57 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1526
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Adam1003, to się nazywa marketing.
W każdym z moich japońskich samochodów hamulce nie były ich najmocniejszą stroną. Ale zapewniały skuteczne zatrzymanie samochodu. Czasami trzeba było mocniej depnąć, czasami słabiej, ale zawsze można było zablokować koła.
Natomiast jeżeli ktoś narzeka, że po 3 krotnym AWARYJNYM hamowaniu hamulce tracą skuteczność, to albo ma strasznego pecha, albo powinien zastanowić się nad swoim stylem jazdy... :D
No chyba że jeździ na torze, a wtedy wymiana hamulców jest wskazana. Ale chyba nikt tu nie twierdzi, że M6 jest sportowym samochodem...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 paź 2017, 22:59 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Moim zdaniem nazywa się to bezpieczeństwo a nie marketing no ale jak kto woli :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 paź 2017, 23:11 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1526
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tuningujesz hamulce w każdym swoim samochodzie, ze względów bezpieczeństwa, tak?
A klatkę też montujesz? To na pewno podniesie bezpieczeństwo ;)
Chodzi mi o to, że hamulce fabryczne są skuteczne do normalnej jazdy, po naszych drogach. Oczywiście można mieć żylety (jasne że fajniej), ale to nie wpłynie na bezpieczeństwo, tylko na samopoczucie kierowcy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 paź 2017, 07:10 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Odpadam z dyskusji <hahaha>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 paź 2017, 07:32 
Offline
Sorry że się wtrącę. Adam ma sporo racji odnośnie jakości hebli Mazdy. Ale nie założył jednego. Że trafi na użytkownika który będzie jeździł przepisowo i z tego zrobi normę do oceny M6 - choć większość użytkowników negujących wiele z jakości M6 tak nie jeździ. Ale nawet jeżdżąc przepisowo owe 140 i mając chwilę dekoncentracji można wylądować na poboczu. W Polsce mało kto jeździ przepisowo i dlatego hamulce, czy EUS mają taką ilość negatywnych opinii. Idąc dalej - tylko tu TiRy wjeżdżają przed maskę - przy hamulcach Mazdy pobocze gwarantowane. Poszukaj sobie filmu Szymek1604 właśnie z twardym lądowaniem na poboczu. Gorzej ma chyba tylko Insignia. Hamulce Mazdy to dno i metr mułu. Polecam jeden z odcinków Automaniaka i hamowanie ze 140 - Passeratti zatrzymał się 14, czy 15 metrów przed M6. I co jak na taki korek trafisz chociaż z 1 Passatem? Pobocze,wjazd w dupę, a może rozwiniesz skrzydła i polecisz nad nim? Będę miał chwilę to wrzucę filmik jak mi wjechała zakonnica przed maskę. Z heblami Mazdy byłoby zapewne bum. Albo analizowanie co lepsze - trawa, pas awaryjny i barierki czy może wjazd w dupę. Oczywiście jechałem szybciej, jak 80% użytkowników owej drogi.. Po co się oszukiwać i opowiadać o warunkach laboratoryjnych. I dlatego poszedłem drogą polepszania hamownia a nie przyspieszania. W czym Mazda jest samochodem więcej niż genialnym moim subiektywnym zdaniem.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 paź 2017, 07:50 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
No i widać, że punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia . Ktoś kto jeździł japońskimi autami to hamulce w M6 mu zbytnio nie przeszkadzają, jeśli europejskimi to nie są zadowoleni. Oczywiście, że jak się depnie porządnie to koła zatrzymają się, ale chyba nie tędy droga. Przy hamowaniu ma być komfort psychiczny, że hamulce są dostosowane ponad masę samochodu i moc silnika niż zoptymalizowane na granicy. Hamulce są słabe, nie do jazdy autostradowej, o agresywnej nie mówiąc. Powtarzam, jadąc z Chorwacji bez awaryjnego, czy ostrego hamowania wiadomo po super autostradach w temperaturze powyżej 30 stopni to same od siebie się przegrzewają. Tak nie powinno być. Dlatego powinny być tarcze większe, lepiej wentylowane, lepiej oddające ciepło, aby w takich warunkach też spełniały standardy. Nie jest nigdzie powiedziane, że tym a tym autem można jeździć w klimacie zimnym, a w ciepłym już nie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 paź 2017, 08:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
wedlug mnie niejest problem sama masa samochodu, bo samochody s 1500kg jezdze i hamuja ok i i maja 15 kola, czyli tarcze male, ale ide o duze kola , glownie 19 ( maja kolo 25kg). I ta kombinacia mysle dobija te hamulce. Ja mam na lato 17 a na zime 16 stalowe i czuje mala roznice w dynamike i zahowaniu samochodu. Moze to placebo, ale nie tylko w dynamice, ale i w hamowaniu. a to sa tylko 2kg roznice na kolo. Moga sie wypowiedzec ty co maja na zime 17 alu a 19 na lato, czy jest tam roznica w hamowaniu.

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 paź 2017, 08:36 
Offline
mirecsk38 ja mając tarcze 356 mm i szersze opony tracę jakąś 1s do setki i pewnie z 15 km/h z prędkości maksymalnej.
I w zasadzie mam 2.0 MT.. Ale czy to ma wpływ na hamowanie? No ciekawe..


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 paź 2017, 09:35 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Moim zdaniem to za małe tarcze. Także rkarcz u ciebie jest ok czy nie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 paź 2017, 10:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Nie mogę się powstrzymać przed napisaniem, że subiektywne wrażenia kolegów jeżdżących dynamicznie nie mają potwierdzenia w testach dokonywanych przez instytucje takie jak np. ADAC
http://www.motofakty.pl/artykul/najleps ... waniu.html
Również ciężko mi sobie wyobrazić istnienie marki na głównym rynku- czyli USA, gdyby problem z Waszym tzw. awaryjnym hamowaniem objawił się tam chociażby raz.
Nie chcę przez to napisać, że swoista histeria w tym wątku zupełnie nie ma powodu ale.. ludzie, bez przesady..nie czujesz się pewnie ze swoim autem to po co zapierdalasz na maxa dozwolonego plus 20 ponad?
Tarcze nie padają ani po pierwszej ani drugiej wycieczce autostradą, ani nie padają zestawy wyłącznie produkcji Mazdy. Nie jest to tylko bolączka wyłącznie tej marki ani tego modelu. Jeżdżę równolegle Jeepem GC i w nim średnio co 35 tys tarcze są do wymiany. Aktualnie przymierzam się do 5 kompletu. Mimo , że mój styl jazdy kolegów 'ścigaczy' na pewno by wkurwił (tzn do celu docieram pół godziny później ale mniej spocony).
Na marginesie : wciąż pamietam swoje najgorsze auto - traumatycznego VW Garbusa, to to dopiero nie miało ani hamulca ani spowalniacza nawet, bazując najwyraźniej na wyobraźni i umiejętnościach kierującego. A natłukli ponad 20 mln egzemplarzy!
Takie czasy były i taka motoryzacja ale... Sobiesław Zasada był tylko jeden.
(To taki Kubica był, tylko że zazwyczaj wygrywał rajdy. Cały i zdrowy.)
Książkę mądrą napisał
"Szybkość bezpieczna"
https://g.co/kgs/sRM421


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 paź 2017, 10:53 
Offline
Terminator181 u mnie hamowanie jest więcej niż ok, możesz zapytać kolegę PIOTR, z którym testowaliśmy to na jego żołądku umęczonym nalewkami ddreportera w sobotę na spocie.. :))) Gorzej z przyspieszaniem. Dużo większa masa tarczy powoduje pogorszenie osiągów. Ale mi to nie przeszkadza. Samochód i tak jest aż nadto dynamiczny aby mieć frajdę z jazdy czy szybko wyprzedzać TiRy na krajówkach..
Smook wyniki ADAC wskazują tyle, że Mazda 6 (zapewne GH) ma 3.5m do Mondeo. Cóż. Zapewne jej odległość na autostradzie od poprzedzającego pojazdu powinna być nie połowę prędkości w metrach ale zapewne całą prędkość, albo nawet 2, czyli na naszej A2 to ile? 280m?. Wszystko można sprowadzić do absurdu. Ale to nie zmienia faktu, że te hamulce są słabe i do szybkiej jazdy po niemieckich autostradach się nie nadają. Zresztą Niemcy już pewnie to wiedzą bo co przejeżdżam przez ich kraj to widzę może 1, może 2 Mazdy na 1000 km. Nowe z serii Kodo.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 paź 2017, 11:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
To jak się ma do tego to:
http://motogazeta.mojeauto.pl/Aktualnos ... 62770.html
Albo nawet to: http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/spr ... ing/nlpef5

Pamiętajmy, że Mazda to mikro producent na tle konkurencji. Skoro jest tak źle jak piszecie to czemu te auta są ciągle kupowane?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 paź 2017, 11:15 
Offline
Ja w miastach niemieckich nie przebywałem tylko jechałem przez Niemcy autostradami czy ichniejszymi drogami krajowymi, coś jak nasze Ski - żółte. Byłem w maju na tagach w Hanoverze i widziałem w czasie tej podróży z tego co dobrze pamiętam chyba jedna 3kę i jedna CX-5. Teraz jadąc do Hiszpanii i z powrotem przejechałem w zasadzie całe Niemcy do Szwajcarii i wracając od Szwarcwaldu. I widziałem może z jedną CX-5, 3kę i chyba 2 6ki. I odbiór aut może jest pozytywny, ale zapewne są używane do jazdy na zakupy w mieście. Jak np. Dacie. I do tego ten samochód jest genialny. To już chyba każdy tu może napisać. I ci dynamiczni, dostojni, a nawet agresywni kierowcy Mazd. :) Sam kupiłem żonie 3kę właśnie przez to. Rano A2 do Wwy to jeden wielki sznur aut z prędkością 80-100, po południu to samo z powrotem. Bagażnik spory, strefa zgniotu jak w Maździe 6, kupa poduszek, aktywny tempomat, automat, silnik wolnossący. Punkt A, punkt B, zakupy, dziecko do przedszkola. Spalanie 7-8l benzyny. EUS niesłyszalny do 100, heble kładą z tych 100 km/h zapewne mój zestaw torowy. Czego chcieć więcej? Dzieło skończone. I jeszcze tańsze o te marne 40 kPLN od M6.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 paź 2017, 11:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Po teutońskich autostradach jeżdżą również Kia Rio i Dacia i Łada - a te maja wyniki hamowania gorsze od Mondeo o 15 i wiecej metrów. Wszystko jest dla ludzi. Byle rozsądnych.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 paź 2017, 11:23 
Offline
Pewnie że masz rację. Wszystko można tak tłumaczyć. Litr oleju na 1000 km też jest w instrukcji. Tak właśnie ja odbieram to co piszesz. Wszystko można wprowadzić do porównania z czymś znacznie odstającym ale to zawsze będzie w kontekście rozsądku. A jakże by inaczej. Oleju silnik też by nie palił jakby stał na parkingu. Proste.. Hamulce też nie są dobre, albo inaczej są genialne jak zachowasz rozsądek. Krajówka 50, autostrada 90, miasto 30. Mega bezpiecznie, rozsądnie. I nadal mieć nerwy napięte jak postronki bo wiesz, rozsądek... A skoro Mondeo hamuje o 1 długość samochodu lepiej to nie problem bo jak mnie wyprzedzi to natychmiast heble i odstęp 100-200 metrów. Dla mnie to absurd. Ale kto zabroni pisać rozsądne porady.. Internet wszystko przyjmie..


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 paź 2017, 11:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
rkarcz napisał(a):
mirecsk38 ja mając tarcze 356 mm i szersze opony tracę jakąś 1s do setki i pewnie z 15 km/h z prędkości maksymalnej.
I w zasadzie mam 2.0 MT.. Ale czy to ma wpływ na hamowanie? No ciekawe..

no co myslis ? jest roznica miedzi pustym a pelnym samochodem w hamowaniu ? ktory zahamuje predzej ? Jak mazda ma co robic z 16 felgami co maja 20kg, jak sie zmieni hamowanie po zalozenie 19 co maja 25kg ? Jest to tylko +20kg, ale na kolach nie w bagazniku. Liczyme z tym, ze na oboch kolach sa te same opony 225.

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 paź 2017, 14:45 
Offline
Z tego co kojarzę to liczy się to co wiruje x 10. Więc te 5 kg daje 50 kg. W sumie niewiele.
Nie mam porównania bo na zestawie OEM hamowałem tylko na 17, a 19 mam dopiero gdy zmieniłem na tarcze 330 mm.



Na takich ludzi właśnie myślę, że jestem dobrze przygotowany. Tu się przydały owe zmiany... Tak wiem, było szybko.
Ok. Ale co z tego? Jedziesz 140, a TiR 90 to też jest spora różnica. I co? Jak ci wjedzie przed maskę to heble Mazdy dają radę?
Jaaasne... Dlatego dla mnie to nie tłumaczenie, że rozsądek itd. To mijając TiRa na autostradzie czy Sce ile to rozsądnie?
90, 100? Bo chyba nie 120, a tym bardziej "szalone" 140 km/h.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 paź 2017, 14:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
rkarcz napisał(a):
Z tego co kojarzę to liczy się to co wiruje x 10. Więc te 5 kg daje 50 kg. W sumie niewiele.


ale roznica 16 vs 19 jest 4x5kg, po twojemu liczeniu +200kg
17vs 19 jest kolo 3kgx4= 12x10 i jest 120kg. Ono to niejest zaduzo, ale jak sie jescze zaladuje samocho , to te +100kg juz swoje zrobia. Jes to tylko pomysl no.
a to nie wsponme o matach s samochodach , co daje tez kolo 50-60kg plud dojazdowka :D i potem ze hamulce nie daja rady

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 paź 2017, 15:20 
Offline
mirecsk38 ok. Zgoda. Faktycznie x 4.. :) Ale ja mam felgi 19' raczej lżejsze niż Mazdowskie 17ki.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 paź 2017, 16:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
rkarcz napisał(a):
Tak wiem, było szybko.
Ok. Ale co z tego? Jedziesz 140, a TiR 90 to też jest spora różnica. I co? ...
Jaaasne..


Jeżeli to pytanie do mnie, to odpowiadam : uwaga , pirat. PIRAT.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 paź 2017, 18:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Adam1003 napisał(a):
Odpadam z dyskusji <hahaha>

Raczej w tej dyskusji nie masz wiele do powiedzenia ;)
Nie odpowiadasz merytorycznie na pytania ... Słabe

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 paź 2017, 20:10 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
rkarcz napisał(a):
Gorzej ma chyba tylko Insignia. Hamulce Mazdy to dno i metr mułu. Polecam jeden z odcinków Automaniaka i hamowanie ze 140 - Passeratti zatrzymał się 14, czy 15 metrów przed M6. I co jak na taki korek trafisz chociaż z 1 Passatem? Pobocze,wjazd w dupę, a może rozwiniesz skrzydła i polecisz nad nim? Będę miał chwilę to wrzucę filmik jak mi wjechała zakonnica przed maskę. Z heblami Mazdy byłoby zapewne bum. Albo analizowanie co lepsze - trawa, pas awaryjny i barierki czy może wjazd w dupę. Oczywiście jechałem szybciej, jak 80% użytkowników owej drogi..


Insignia z tarczami 321mm hamuje całkiem nieźle ale mięcha jest tam zdecydowanie za mało przez co są nagminnie przegrzewane a to znacząco przyśpiesza zużycie. 30-40k km i przód i tył do wymiany, dodatkowo podobnie jak mazda fabrycznie montowali coś bardzo niskiej jakości... Passat również fabrycznie ma chińskie tarcze ale hamuje to to bajecznie :) Nigdy nie przewidzisz co Cię spotka na drodze a nawet hamując z 90km/h dużo znaczy metr czy dwa bo od tego może zależeć czyjeś życie.

Smook napisał(a):
Również ciężko mi sobie wyobrazić istnienie marki na głównym rynku- czyli USA, gdyby problem z Waszym tzw. awaryjnym hamowaniem objawił się tam chociażby raz.


No to Cię zaskoczę - normą jest, że w USA auta mają znacznie słabsze hamulce jak auta np europejskie, ten sam samochód produkowany na rynek Amerykański ma znacznie mniejszy układ niż produkowany na rynek europejski. Tam się nie hamuje ani nie skręca :lol:

Smook napisał(a):
Jeepem GC i w nim średnio co 35 tys tarcze są do wymiany.


GC jest kolejnym dowodem na to, że można założyć śmieszny spowalniacz do dużego auta <oczy>

KMBak napisał(a):
Skoro jest tak źle jak piszecie to czemu te auta są ciągle kupowane?

Bo dopiero po kupnie ludzie orientują się, że jest tak źle ?

mirecsk38 napisał(a):
no co myslis ? jest roznica miedzi pustym a pelnym samochodem w hamowaniu ? ktory zahamuje predzej ? Jak mazda ma co robic z 16 felgami co maja 20kg, jak sie zmieni hamowanie po zalozenie 19 co maja 25kg ? Jest to tylko +20kg, ale na kolach nie w bagazniku. Liczyme z tym, ze na oboch kolach sa te same opony 225.


Pewnie, że zrobi różnicę i to nie małą. Zarówno 50kg więcej w bagażniku jak i 5kg więcej nieresorowanej...

bespartyjny napisał(a):
Raczej w tej dyskusji nie masz wiele do powiedzenia ;)
Nie odpowiadasz merytorycznie na pytania ... Słabe


Przepraszam, że zmarnowałeś czas na moje niemerytoryczne wypowiedzi no ale ja się po prostu nie znam na tym <zgłupiał>


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 481 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.