Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 21:30

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 3 kwi 2015, 07:20 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Być może zmienili w B7 <spoko> - w B6 z 2010r. ręczny nie załączał się sam i nie było możliwości konfiguracji w menu ;).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 kwi 2015, 08:23 
Świeżak
Offline
Od: 03.12.2013
Posty: 18
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
W Avensisie też tego nie ustawia się w menu. Przełączanie trybu polega na wciśnięciu i przytrzymaniu klawisza od "ręcznego"


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 kwi 2015, 15:54 
Stały bywalec
Offline
Od: 09.09.2014
Posty: 909
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
BigCactus napisał(a):
w B6 z 2010r. ręczny nie załączał się sam i nie było możliwości konfiguracji w menu


To prawda. Miałem dokładnie taki rocznik i żaden automat nie blokował mi się po wyciągnięciu klucza.

Widzę, że gruba dyskusja urosła o słuszności lub jej braku dla elektrycznych ręcznych. makaronek, Ty się tak nie denerwuj na moje słowa. Zwyczajnie uważam, że automatyzacja wszystkiego, włącznie z tym, czy ręczny ma być zaciągnięty na postoju czy nie, wydaję mi się zbędny. Tak uważam i kropka. Zwykle zaciągam ręczny ale wiosną i jesienią, przy warunkach temperaturowych przejścia fazy, umyślnie go nie włączam. Nie wiem jaki system jest w M6FL, nie wiem również jaki miałem w Pasku. Ale zdarzyło mi się, że klocki się nie cofnęły, po zwolnieniu "guzika". Być może nie był to powód mokrych tarcz i zmarznięcia ich z klockami, być może był to również elekt słabego płynu, zawilgoconego. Nie wiem tego.

Chcę tylko powiedzieć, że zabrałem głos w dyskusji, bo pojawił się głos zdziwienia, dlaczego nie robi się to automatycznie. Dlatego też drżę kiedy to standardem będzie automatyczny alkomat, który nie pozwoli uruchomić auta. I nie dlatego, że prowadzę po pijaku, tylko dlatego, że jeszcze rozum mam i wiem kiedy mogę jechać. Podobnie jest z testerem zmęczenia, który również ma odstawić na kołek auto, kiedy dojdzie do wniosku, że kierownik się nie nadaje. Czekać tylko, że w adaśkach nie będzie można wejść do Merca albo w pantoflach do BMW :).

Wybaczcie OT, popłynąłem. Nie uważam aby brak automatycznego ręcznego było jakąkolwiek wadą. Rolą kierowcy jest odpowiadać za auto a nie na odwrót.

_________________
http://www.3dosetki.pl - motoryzacja z nieobiektywnej i ekscytującej strony


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 kwi 2015, 16:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Ręczny tradycyjny miał jeszcze jedną cechę. Można było go zaciągnąć bardziej lub mniej.
W automatycznym nie ma to raczej większego znaczenia , ponieważ i tak nie będzie można na nim nawrotów robić, ale pytanie z jaką siłą on blokuje koła i czy mechanicznie czy hydraulicznie - rozumiecie co mam na myśli ( słowa może nieprecyzyjne ).

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 kwi 2015, 18:46 
Bywalec
Offline
Od: 05.03.2015
Posty: 465
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
No wlasnie tak sie zastanawiam czy wlaczenie go podczas jazdy (pomijam juz, jak ciezko bedzie w razie poslizgu go znalezc reka, to juz inna bajka ;) nie spowoduje ze zadziala z maksymalna sila i nie zrobi wiecej szkody niz pozytku. Poza tym on sie nie uzbraja tez w milisekundach tylko z 2 sekundy ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 kwi 2015, 09:24 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 01.02.2014
Posty: 133
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Awaryjny to awaryjny - ma zadziałać jak się pół samochodu rozleci.

Prawdopodobnie ktoś policzył SIL'a i stwierdził ze prawdopodobieństwo uszkodzenia zasadniczego hamulca i wywalenie elektryki jest tak mało prawdopodobne że można zaryzykować zdrowiem i życiem klientów.
Ciekawe jak wyleci bezpiecznik od siłownika/silnika to czy mamy ostrzeżenie?
Nie wspomnę o szukaniu guzika przy awaryjnym hamowani. Do tego jeszcze trzeba się zastanowić czy wciskać czy ciągnąć.
Ostatnio znajomej w golfie musiałem kombinować jak go odhamować a miałem go tylko przeparkować . Jak miałbym w czasie jazdy szukać jak go zahamować to już dawno siedziałbym w rowie albo u kogoś w du...ie.
Jak jest wajcha to widać za co pociągnąć , nie ma strachu że jakiś plastyk w ręku zostanie a i na postoju przez szybę widać czy jest zahamowany.

PS: Poza tym ciekawe czy da się klocki z tyłu wymienić bez komputera diagnostycznego?

_________________
Obrazek
Obrazek

Druga M6 z 2023 (nie da się wpisać do profilu drugiej?)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 mar 2016, 23:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Dziś się dowiedziałem, że u jednego z dealerów M6 stała 3 tyg. na ręcznym i tak zapiekło, że już nie odpuścił. Także trzeba uważać z tym ręcznym na dłuższych postojach. A tym automatycznym zaciąganiem po zgaszeniu silnika to jest jak auto składaniem lusterek. Indywidualne upodobanie. Ja uważam, że "samo" to się robić nie powinno, a tylko w tedy kiedy ja tak zdecyduje.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 mar 2016, 06:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
KMBak żartujesz? 3tyg to nie tak długo przecież. Instrukcja chyba nie nie wspomina o tym, żeby nie zostawiać auta w garażu na dłużej niż 3tyg? :D

KMBak napisał(a):
A tym automatycznym zaciąganiem po zgaszeniu silnika to jest jak auto składaniem lusterek.

No chyba nie tak samo. Bo ile automatyczne składanie lusterek możesz sobie w M6 zainstalować, to automatycznego zaciągania ręcznego już nie zamówisz :).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 mar 2016, 16:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2105
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Czy automatyczny czy nie żaden problem żeby klocki przywarły do tarcz. Ostatnio pół dnia waściciel z przyjezdnym mechanikiem uwalniali przywarte na mrozie (wcześniej prawdopodobnie jazda po posolonej drodze) klocki w automatycznym postojowym w passacie. Stał może 3 dni?
Głupia sprawa taka sytuacja. Lepiej na dłuższy postój nie zaciągać. Zwłaszcza zimą i na mrozach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 mar 2016, 18:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Andrzejsr napisał(a):
Czy automatyczny czy nie żaden problem żeby klocki przywarły do tarcz. O

dokładnie :)

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 mar 2016, 00:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.03.2016
Posty: 14
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
wjeżdżam do garażu i :
1. mając jeszcze auto na "D" "zaciagam" ręczny elektryczny, następnie daję lewarek na "P" i dopiero wyłączam silnik
2. lewarek na "P", wtedy ręczny el. i wyłączam silnik

..koledzy, która kolejność poprawna? oraz czy włączanie elektrycznego jest obowiązkowe zawsze, czy na równym
np. w garazu może byc bez niego?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 mar 2016, 02:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Pozwól , że podzielę się z Tobą swoim doświadczeniem popartym jazdą próbną CX-5 . Moja wlasna Mazda nie jest wyposażona w ten przełomowy wynalazek jakim jest ZEHP w wersji DMG.
1.Wjeżdżasz do garażu
2. Zatrzymujesz się w zaplanowanym miejscu naciskając w tym celu pedał hamulca ( ten większy z lewej). Zalecane jest użycie tej samej prawej stopy co naciska pedal gazu.
3. Wciąż trzymając wciśniety hamulec przestawiasz dzwignię zmiany biegu na P
4. Zdejmujesz stopę z pedału hamulca
4a. Aktywacja ręcznego elektrycznego jest ściśle uzależniona od wewnętrznego regulaminu garażu który aktualnie zajmujesz. W razie braku takiego regulaminu zawsze możesz go sam napisać korzystając z życzliwych porad w nowym wątku jaki masz prawo założyć na forum. Dla ułatwienia sprawy dodam, że aktualnie w polskim kodeksie cywilnym, karnym oraz morskim nie ma jednoznacznie sprecyzowanego nakazu względnie zakazu stosowania ZEHP w garażach cywilnych.
5. Gasisz silnik ( sprawdź w instrukcji jak to zrobić w miare sprawnie i bezpiecznie)
6. Rozpoczynasz procedurę opuszczenia pojazdu
7. Po opuszczeniu pojazdu , opatrzeniu ran ciętych i sprawdzeniu listy obecnosci możesz przystąpić do zamykania pojazdu. Ale to już nie ten wątek.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 mar 2016, 05:33 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
zhangjike1 lewarek na P i ręcznego nie trzeba. Nawet jak masz trochę nierówno w garażu, to auto na biegu P Ci się nie powinno stoczyć (luzem jest bieg N).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 mar 2016, 08:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Smook to taka check lisat rozumiem. <spoko> Wiem, że w Twojej robocie bez tego ani rusz, ale w garażu :-P :mad: Chyba sam sobie wydrukuję.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 mar 2016, 09:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.03.2016
Posty: 14
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Smook lepiej się nie dało ...od A -Z <brawo>
wiem już, że na równym może być bez ręcznego ale chodzi mi jeszcze o to czy (na podjeździe/zjeździe) ręczny włączamy będąc jeszcze na "D" czy już na "P" ?
Może pytam o banały ale jeżdżę AT od trzech dni i nie wiem co mu może zaszkodzić a co nie <niewiem>
ASO i instrukcje traktuję z przymrużeniem oka np. kwestia wymiany oleju w automacie - dwa razy w oczy mi powiedzieli, że oleju się w Maździe nie wymienia <baseball> a z netu( zdania mechaników) i z Waszych opinii wynika, że tak.
Praktyka i doświadczenie najważniejsze


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 mar 2016, 10:22 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
P – Park pozycja w której skrzynia jest w trybie neutralnym („luz”), czyli nie przenosi obrotu i momentu na koła pojazdu, identycznie jak w pozycji N, a dodatkowo jest blokowana mechanicznie od strony kół, co blokuje też oś (osie) napędzane. Należy pamiętać, że koła nienapędzane mogą się nadal obracać. W pozycji tej jest możliwe uruchomienie rozrusznika, podobnie jak w N. Blokada jest czysto mechaniczna i nigdy nie wolno jej próbować włączyć w czasie, nawet bardzo wolnego, toczenia się pojazdu, gdyż grozi to jej zniszczeniem (np. koło zębate z 1cm zębem i zapadką będzie usiłowało natychmiast zatrzymać wielotonowy pojazd, co może zniszczyć zapadkę i jej obudowę). Z powyższego powodu zaleca się przed użyciem P wcisnąć hamulec główny, i zaciągnąć pomocniczy, aby odciążyć mechanikę zapadki (na przykład na stoku może być łatwo zablokować P, ale pod obciążeniem zapadki masą samochodu może być bardzo trudne lub niemożliwe jej proste odblokowanie).

z WIKI


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 mar 2016, 10:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Aktywowanie ZEHP na 'D' prawdopodobnie spowoduje uruchomienie i-stopa czyli zgaśnie Ci silnik. Może się zdarzyć , że to przeoczysz , wysiadając trącisz kierownicę, silnik się wlączy, będąc na 'D' zwolni się ZEHP i zadrapiesz albo siebie albo ścianę i zderzak lub wszystko naraz. Tak to sobie wykombinowałem po przeczytaniu różnych opisów zastosowania elektrohamulca m.inn podczas postoju na światłach. Myślę, że stosowanie się w tym konkretnym przypadku do instrukcji może zapobiec niemiłym niespodziankom.
Modo - jest 99% racji w cytowanym opisie z W. Na pochyłości zdarzyć się może niefart z zablokowaną zapadką i ciężko będzie ruszyć lewarek z 'P'. Szczególnie jak auto odrobine ruszy, gdy spuścimy z ręcznego przed zmianą biegu i ruszeniem z postoju. Ale tzw . zapadka ma różne rozwiązania a nie wiem jak jest w mazdowych skrzyniach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 mar 2016, 10:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.03.2016
Posty: 14
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Więc tak Łopatologicznie
( mowa np. o podjeździe) : zatrzymuję się, będąc jeszcze na "D" trzymam nogę na pedale hamulca,
zaciągam elektyczny i dopiero wtedy lewarek na "P". Tak?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 mar 2016, 10:57 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Trzymając pedał hamulca raczej nie będzie miało znaczenia, czy najpierw zaciągasz elektryczny czy "P". Ważne, żeby auto się nie ruszyło będąc na "P" - tak ja to rozumiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 mar 2016, 11:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Smook napisał(a):
Aktywowanie ZEHP na 'D' prawdopodobnie spowoduje uruchomienie i-stopa czyli zgaśnie Ci silnik. Może się zdarzyć , że to przeoczysz , wysiadając trącisz kierownicę, silnik się wlączy, będąc na 'D' zwolni się ZEHP i zadrapiesz albo siebie albo ścianę i zderzak lub wszystko naraz. Tak to sobie wykombinowałem po przeczytaniu różnych opisów zastosowania elektrohamulca m.inn podczas postoju na światłach. Myślę, że stosowanie się w tym konkretnym przypadku do instrukcji może zapobiec niemiłym niespodziankom.

Nie działa to w ten sposób. I-stop jest uruchamiany tylko i wyłącznie nożnym hamulcem. Każdorazowe jego zwolnienie (i naciśnięcie) uruchamia silnik. ZEHP nie aktywuje I-stopa. Ja jak wiem, że będę stał dłużej na światłach i nie chce mi się trzymać nożnego z już działającym I-stopem zaciągam ZEHP zmieniam bieg na"N", puszczam pedał hamulca. Silnik jest ciągle Off z aktywnym I-stopem. Jak chcę ruszyć naciskam noży hamulec, silnik startuje, a ja jednocześnie zmieniam na D i jadę.

zhangjike1 modo dość jasno to opisał. AT zniszczysz jak będziesz zmieniał biegi przód-tył w czasie jazdy/toczenia się auta. Jest opisane , w instrukcji aby zmieniać biegi przód-tył jak auto się zatrzyma.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 mar 2016, 12:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Jako skromny posiadacz GJ w wersji z KSDHP po prostu zasugerowałem się pierwszym postem w tym wątku (rkarcz) który świetnie opisał samozwolnienie ZEHP po dodaniu gazu. Nie było co prawda mowy o 'N' ale rozumiem , że wcale nie jest potrzebny neutral aby auto stało w miejscu przy zaciagniętym ZEHP. Tak czy inaczej już teraz wiem, że i-stop się nie aktywuje przez elektrohamulec . Nb na jeździe testowej prawdopodobnie nastapil zbieg okoliczności- i-stop włączył mi się z powodu hamulca nożnego w chwili kiedy naciskałem guzik ZEHP.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 mar 2016, 13:06 
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 352
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: wielkopolski
Dokładnie jak pisze kolega wyżej nie ma ryzyka że coś się stanie. Co do aktywowania istopa wcisnieciem mocniejszym hamulca nożnego to ta siła jest tak skalibrowana, że po krótkim czasie obcowania z autem mamy praktycznie pełna kontrole nad istopem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 mar 2016, 13:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.03.2016
Posty: 14
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
albo ja mam coś z deklem albo... <suicide>
nie chodzi mi wogóle o i-stop, nie używam go wogóle bo mnie wkurza tak jak w 3 bm.
Wiem i mam świadomość, że lewarka podczas jazdy czy nawet toczenia się kół nie używamy( no chyba, że na ręczny tryb).
Chodzi mi (tylko i wyłącznie :hophop: ) o to czy po zatrzymaniu auta najpierw włączam hamulec el. i dopiero przełączam z "D" na "P" czy też po zatrzymaniu przełączam z "D" na "P" i dopiero wtedy ham. elektr.

JaFGdy słyszałem od mojego mechaniora, że na światłach i krótkich postojach też trzymamy na hamulcu noznym ew. elektr. gdyż częste przełaczanie na "L" powoduje spadki ciśnienia oleju w skrzyni co podobno nie jest dla niej dobre (?) :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 mar 2016, 13:53 
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 352
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: wielkopolski
bez wiekszego znaczenia


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 mar 2016, 22:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Smook napisał(a):
Pozwól , że podzielę się z Tobą swoim doświadczeniem popartym jazdą próbną CX-5 . ętych i sprawdzeniu listy obecnosci możesz przystąpić do zamykania pojazdu. Ale to już nie ten wątek.

Rewelacja :)

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 maja 2016, 06:25 
Świeżak
Offline
Od: 18.09.2015
Posty: 33
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Czy jest możliwość ręcznego wyłączenia "odbezpieczenia" elektrycznego hamulca postojowego gdy go zaciągnęliśmy, a on uległ awarii lub rozładował się akumulator tak jak jest w Renówkach?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 wrz 2017, 13:26 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.08.2016
Posty: 102
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Panowie mam problem z hamulcem, a raczej z jego dźwiękiem.
Ostatnim czasy jakieś 1-1,5 miesiąca temu nie za każdym razem podczas zaciągania hamulca ostatnie 2 sekundy to był taki pisk. Teraz od 2 tyg mam cały czas pod koniec zaciągania ten pisk.
Podczas zwalniania hamulca spokój. Normalne hamowanie na drodze także żadnych objawów.
Co o tym myślicie? Może nagram filmik.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 wrz 2017, 13:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Myślę, że masz jeszcze gwarancję na samochód i powinno to być zmartwienie serwisu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 wrz 2017, 13:42 
Offline
Jedź do serwisu.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 wrz 2017, 15:17 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.08.2016
Posty: 102
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Nie no, to wiem że to powinno być ich zmartwienie. Jasne, auto do czerwca 2018 ma gwarancje. Tak tylko pytam czy jeździć z tym tj. zaciągać czy nie. Aktualnie nie za bardzo uśmiecha mi się umawianie do serwisu, gdyż żona lada moment może rodzić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.