Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:13

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 31 mar 2015, 10:59 
Offline
Wczoraj odkryłem ciekawostkę związaną z hamulcem ręcznym/postojowym w wersji z AT.
Zatrzymałem się na światłach i bawiłem się przyciskiem hamulca ręcznego.
Może to jest oczywiste i opisane w instrukcji, której jeszcze nie mam. <slabo>
Otóż, zatrzymanie na światłach na czerwonym, hamulec ręczny ON, zmiana świateł na zielone, dodanie gazu => hamuler ręczny został automatycznie zdezaktywowany. Jeszcze dzisiaj popróbuję, czy czegoś nie koloruję.
Jeśli się to potwierdzi będzie naprawdę super.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 mar 2015, 11:19 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.08.2013
Posty: 199
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Nic nie jest podkolorowane :) Zgodnie z instrukcją hamulec sam się dezaktywuje jeśli wciśniemy "gaz" :wink:
Jest tam też taka ciekawostka, że przed jego włączeniem należy mocno docisnąć hamulec. Czuć wtedy jak naciśnięcie przycisku hamulca postojowego dociska pedał hamulca do dechy.


Ostatnio edytowano Wt, 31 mar 2015, 11:30 przez Radiss, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 mar 2015, 11:21 
Offline
No to pięknie. Fajny bajer.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 mar 2015, 21:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
a propos guzika ręcznego w FL. W wersji przed FL jest coś co przytrzymuję hamulec na 3 sekundy. Jak stoisz na wzniesieniu, zdejmujesz nogę z hamulca to dopiero po 3 sekundach hamulec jest zwalniany, noga wędruje na pedał gazu i ruszasz bez piłowania sprzęgła <spoko> <zauroczony>

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 mar 2015, 21:47 
Offline
Jest coś :> - system HLA - Hill Launch Assist :wink:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 kwi 2015, 10:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
proste jak drut i bez jakiś dziwnych guzików i nawet blondynka nie będzie piłowała sprzęgła :) bez urazy dla blondynek ;)

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 kwi 2015, 11:16 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 94
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
malagb napisał(a):
a propos guzika ręcznego w FL. W wersji przed FL jest coś co przytrzymuję hamulec na 3 sekundy. Jak stoisz na wzniesieniu, zdejmujesz nogę z hamulca to dopiero po 3 sekundach hamulec jest zwalniany, noga wędruje na pedał gazu i ruszasz bez piłowania sprzęgła <spoko> <zauroczony>


To w FL pozostało bez zmian. Dalej HLA tak działa. Nie trzeba aktywować ręcznego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 kwi 2015, 17:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 20.11.2014
Posty: 817
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Fajnie się czyta jak ktoś się cieszy z nowości w moim następnym aucie, z nowości, którą mam teraz w obecnym, który użytkuje już ponad 5 lat.

Elektroniczny ręczny to jest naprawdę wielka wygoda, może nie poszalejemy na zakrętach ale jakoś użytkowania to inny bajka.
No i nie chce mi się wierzyć, że sam się nie aktywuje jak wyłącza się samochód, u mnie teraz (Laguna 3) sam się aktywuje i nie trzeba o tym myśleć, a to jest duża wygoda. Makaronek, wyrazy współczucia, ja bym się załamał ;(( Na szczęście zamówiłem automat, także mnie ten problem nie dotyczy.

Co do tego, że ktoś może nam w czasie jazdy go nacisnąć, bo pewnie ktoś zapyta, to testowałem to u siebie i po prostu system się nie aktywował.

_________________
http://www.3dosetki.pl - strona motoryzacyjny opisujący tę bardziej ekscytującą jej część


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2015, 07:42 
Bywalec
Offline
Od: 18.04.2014
Posty: 433
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Nowy elektryczny sam się nie uruchamia po zgaszeniu???.
Jeśli tak to <hahaha> <hahaha> <hahaha> <hahaha> <hahaha> <hahaha> <hahaha>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2015, 07:54 
Adept
Offline
Od: 10.07.2013
Posty: 143
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Otwierasz auto,zapinasz jedynke , ruszasz i powinien automatycznie zwolnić ręczny ,tak powinno być.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2015, 08:09 
Bywalec
Offline
Od: 18.04.2014
Posty: 433
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
To ja może rozszerzę.
wojcian napisał(a):
Otwierasz auto,zapinasz jedynke , ruszasz i powinien automatycznie zwolnić ręczny ,tak powinno być.

A potem gasisz i ręczny sam się uruchamia. Tak mam w Passacie . I chyba tak jest logicznie. :>
Jeśli w GJ jest inaczej to znaczy że to popsuli i chroń P.Boże żeby Mazda nie robiła silnika benzynowego turbo. To by był dopiero kabaret. <hahaha> <hahaha> <hahaha> <hahaha>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2015, 08:15 
Stały bywalec
Offline
Od: 09.09.2014
Posty: 909
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Blasia napisał(a):
A potem gasisz i ręczny sam się uruchamia. Tak mam w Passacie . I chyba tak jest logicznie.


Blasia, coś nie tak. Również jeździłem Passatem i automatycznie ręczny się nie zapinał. Trzeba było wcisnąć ten cholerny ręczny. Fakt, on automatycznie się zwalniał, przy ruszaniu ale nigdy sam się nie załączał. Jest tam funkcja Auto Hold, ale przy zgaszeniu silnika, ona nie była aktywna.

_________________
http://www.3dosetki.pl - motoryzacja z nieobiektywnej i ekscytującej strony


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2015, 08:29 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Matys napisał(a):
Blasia napisał(a):
A potem gasisz i ręczny sam się uruchamia. Tak mam w Passacie . I chyba tak jest logicznie.


Blasia, coś nie tak. Również jeździłem Passatem i automatycznie ręczny się nie zapinał. Trzeba było wcisnąć ten cholerny ręczny. Fakt, on automatycznie się zwalniał, przy ruszaniu ale nigdy sam się nie załączał. Jest tam funkcja Auto Hold, ale przy zgaszeniu silnika, ona nie była aktywna.


Potwierdzam - ręczny w Passacie również się nie włączał sam po wyłączeniu silnika - co było/jest totalnym nieporozumieniem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2015, 08:50 
Bywalec
Offline
Od: 05.03.2015
Posty: 465
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
no właśnie nie uruchamia się :(
byłem tak przekonany, że się uruchamia, że go nie "zaciągałem" na platformie parkingowej. Platforma po opuszczeniu mojego auta pod ziemię nachyliła się w dół kilka stopni i wtedy auto w tej piwnicy dojechało do betonu. Przy podnoszeniu platformy zderzak przeorał po tym betonie.

Zastanawiam się, czy prawidłowe działanie tego sprzętu nie powinno gwarantować włączenia ręcznego, wtedy bym wnioskował o likwidację tej szkody w ramach gwarancji (nieprawidłowe działanie ręcznego spowodowało ten problem)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2015, 09:06 
Stały bywalec
Offline
Od: 09.09.2014
Posty: 909
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Nie zgadzam się z Wami. Ręczny nie może być obligatoryjny po wyłączeniu silnika. Wyobraźcie sobie sytuację, że wieczorem pada deszcz. Jest w okolicy 0 stC. W nocy przychodzi mróz i z zaciągniętym ręcznym wszystko zamarza na beton. Auto dopóki nie odmarznie, nie ruszy z miejsca. Inna sytuacja: Wyładowany akumulator lub inna awaria układu zasilania i nawet auta na lawetę nie zapakujecie.

Do licha, ja nie chcę, i nie oczekuję, że auto będzie robiło za mnie wszystko.

_________________
http://www.3dosetki.pl - motoryzacja z nieobiektywnej i ekscytującej strony


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2015, 09:07 
Offline
A tak z ciekawości - które samochody tak mają, że się ręczny włączą automat. po wyłączeniu silnika ? Wie ktoś ?
http://autokult.pl/8813,elektryczny-ham ... j-dzwignio


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2015, 09:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dlatego wolę standardowy hamulec ręczny. W czym ten automat ma być lepszy? Myślałem, że to dla blondynek, które zapominają zaciągać ręczny ale jeśli po wyłączeniu silnika sam się nie zaciąga to po co to to to to gówno zrobili?? Szczerze mówiąc to jak widzę takie guziki w aucie to mi się obiad zwraca, moją kupiłem między innymi dlatego, że ma normalny hamulec.

C5 jeździłem sam się zaciągał.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2015, 09:25 
Bywalec
Offline
Od: 05.03.2015
Posty: 465
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Matys napisał(a):
Nie zgadzam się z Wami. Ręczny nie może być obligatoryjny po wyłączeniu silnika. Wyobraźcie sobie sytuację, że wieczorem pada deszcz. Jest w okolicy 0 stC. W nocy przychodzi mróz i z zaciągniętym ręcznym wszystko zamarza na beton. Auto dopóki nie odmarznie, nie ruszy z miejsca. Inna sytuacja: Wyładowany akumulator lub inna awaria układu zasilania i nawet auta na lawetę nie zapakujecie.

Do licha, ja nie chcę, i nie oczekuję, że auto będzie robiło za mnie wszystko.


Rozumiem, że z powodu obaw przed powyższymi, nie używasz nigdy ręcznego? Bo przecież zawsze może się popsuć zasilanie albo nastać mróz?
Ja rozumiem, że elektryczny ręczny jest marny (z tym się zgadzam) ale akurat skoro już taki jest, to funkcja auto-blokady byłaby jak najbardziej wskazana. Poza tym przy 99% awarii da się ten ręczny raczej odblokować, a dla tego 1% ciężkich awarii kombinować z ręcznym - bez sensu wg mnie. Akurat takie rzeczy auto naszpikowane elektroniką powinno robić za nas - mnie też wkurza np jak mi zabrzęczy asystent pasa jak próbuję ciąć zakręt, bo logiczne, że wtedy przecinam pasy bez kierunku i wtedy myślę sobie "kurde, wiem, milcz" ale zaraz myślę sobie, że jest z 50% szans, że jak zasnę za kółkiem też zabrzęczy i wtedy się cieszę z jego obecności ;)

a co do ręcznego to jasne, też bym wolał zwykły - niestety coraz rzadziej mamy wybór. Mogę zawsze kupić malucha dla prawdziwego ręcznego, tylko czy to ma sens? :)
na pewno ręczny poprawia bezpieczeństwo, bo nie wyobrażam sobie przyciskania czegoś w razie poślizgu lub awarii hamulców - w Alfie147 kiedyś uratował mi dupsko kilka razy jak jeździłem zimą na letnich albo padły hamulce przed ruchliwym skrzyżowaniem przy 100kmh i dzięki ręcznemu wjechałem na skrzyżowanie bokiem/tyłem ale przynajmniej nie na środek ;)) mam nadzieję, że ta moda na elektryki przeminie, i w następnym aucie będę miał już zwykły


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2015, 10:27 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.08.2013
Posty: 199
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Wydaje mi się, że to materiał na osobny temat: elektromechaniczny hamulec postojowy (wreszcie Mazda ma coś, co jest standardem od paru lat w motoryzacji) :)

Teksty o zamarzającym hamulcu to chyba nieporozumienie. Są dwa typy elektromechanicznych hamulców: zintegrowany z zaciskiem hamulcowym (bardziej nowoczesne) i sterowany linkami hamulcowymi (chyba mniej nowoczesne). Zamarzają z tego co wiem najczęściej linki i cięgi hamulcowe, a w M6 jest ten pierwszy typ hamulca (tak mi się przynajmniej wydaje), więc nie ma co zamarzać... Więc zamarzanie hamulca (kurde - nigdy nie miałem takiej awarii!) to jest raczej argument przeciw "zwykłemu" ręcznemu... :wink:

Generalnie były już teksty, że brak klasycznego ręcznego nie pozwala na drift, ale... powiedzmy sobie szczerze: elektromechaniczny hamulec to przyszłość, bo: a) sam się dezaktywuje b) pozwala na płynne ruszanie przy dużych stromiznach (wspomagacz ruszania pod górkę HLA nie zawsze się załącza) c) last but not least: nie ma dźwigni.

W większości aut da się również użyć tego hamulca do "hamowania awaryjnego", więc też nie ma co panikować, że bez "starego" ręcznego nie mamy dodatkowego hamulca. Hm: nie wiem czy w M6 też się tak nie da. Muszę sprawdzić na pustej drodze :)

Powiedziałbym, że w głosach krytykujących ten hamulec to strach przed nowym, ale... od dobrych kilku lat wszyscy mają takie hamulce! To Mazda była mega w tyle!


Ostatnio edytowano Cz, 2 kwi 2015, 10:53 przez Radiss, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2015, 10:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 20.11.2014
Posty: 817
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W Lagunie sam się załącza po wyłączeniu silnika, używam ponad 5 lat i nigdy nie było z nim problemu, nie zapiekł się, nie zamarzł. Ale Renault przewidziało taką sytuację i jest sposób na awaryjne odblokowanie.

_________________
http://www.3dosetki.pl - strona motoryzacyjny opisujący tę bardziej ekscytującą jej część


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2015, 11:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
nie rozumiem waszego problemu ??? w pasku b7 też elektryczny ręczny się nie uruchamia po zgaszeniu


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2015, 11:30 
Bywalec
Offline
Od: 18.04.2014
Posty: 433
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Sławek ja mam B7 [rocznik 2010] i gasisz silnik ręczy elektryczny się załącza automatycznie.
Ruszasz zwalnia się automatycznie. Natomiast jak jest np. mróz to możesz go zwolnić i auto nie ma załączonego ręcznego. :)


Ostatnio edytowano Cz, 2 kwi 2015, 12:40 przez ZibiX, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2015, 11:31 
Bywalec
Offline
Od: 05.03.2015
Posty: 465
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Czyli rozumiem, że pasek B7 jest pionierem wszystkich standardów i ergonomii? :) i jak czegoś nie ma w pasku to tak, jakby nie było w google? :)
Nie widzę żadnej wady w auto-blokowaniu ręcznego w przypadku posiadania tego typu hamulca - nigdy po wyłączeniu silnika nie chcemy jechać, więc to jakby naturalne działanie. Jeśli jak pisał Radiss, ten hamulec nie zamarza i w razie lawetowania można go wyłączyć nawet bez zasilania - to w czym problem? Gdyby to tak działało, nie miałbym przerysowanego zderzaka - rozumiem, że mnie nazwiesz teraz lamą, ale nigdy mi się to wcześniej nie zdarzyło i zawsze mając normalny ręczny go zaciągałem, sądziłem jednak, że ten elektryczny jednak się tak zaciąga - w bolesny sposób przekonałem się, że nie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2015, 11:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Blasia ja mam b7 z 2014 i się nie włącza

Makaronek nie o to chodzi że pasek to wyrocznia dałem tylko przykład "z własnego podwórka"
dla mnie elektryczny ręczny jest bez sensu i tyle


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2015, 11:51 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Elektryczny hamulec po prostu zwalnia często z myślenia i po jakimś czasie wpada się w rutynę.

W Passacie B6 goniłem kiedyś autko na parkingu, będąc pewnym, że wcisnąłem magiczny guzik ;).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2015, 12:26 
Amator
Offline
Od: 26.11.2014
Posty: 67
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Witam

W instrukcji jest napisane, że dłuższe przytrzymanie tego przycisku powoduje uruchomienie hamulca w czasie jazdy. Próbowaliście?

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2015, 13:05 
Bywalec
Offline
Od: 05.03.2015
Posty: 465
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Dla mnie też jest bez sensu, chyba dla wszystkich fajniejszy jest prawidłowy ręczny :) ale skoro już jest, to mógłby się sam blokować :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2015, 14:16 
Świeżak
Offline
Od: 03.12.2013
Posty: 18
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
W Avensisie hamulec postojowy uzbraja się automatycznie po wyłączeniu zapłonu, ale można to wyłączyć. Może w GJ jest tak samo, czyli automatyczne uzbrajanie jest konfigurowalne?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2015, 22:35 
Bywalec
Offline
Od: 05.03.2015
Posty: 465
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Na bank nie ma nic w ustawieniach tych podstawowych - może są jakieś ukryte tryby i tam da się to przestawiać, choć ja nie jestem zwolennikiem grzebania w takich rzeczach, bo boję się, że się taki hamulec odpali np jak mi zgaśnie silnik z jakiegoś powodu przy 180kmh ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 kwi 2015, 07:10 
Bywalec
Offline
Od: 18.04.2014
Posty: 433
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Tak zwariowałem że pytam żony czy się ręczny w Passacie automatycznie zaciąga a ona mówi że tak. To mówię że chłopaki na forum wiedza lepiej i sprawdziłem. Bezwzględnie ręczy zwalnia się sam po ruszeniu , po zgaszeniu sam się załączył ,a jak chciałem zwolnić hamulec to naciskałem i ręczny się zwalniał . Nie jestem pewien ale chyba w menu się konfiguruje działanie ręcznego i może dlatego nie u każdego się automatycznie włączał :wink:


Ostatnio edytowano Pt, 3 kwi 2015, 17:49 przez Blasia, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.