Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 20:14

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 674 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 23  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 10:39 
Offline
Ma chyba 72 mm otwór centrujący. Coś z Nissana podejdzie. Ten 1 mm od czoła tarczy rozłoży się na klocku i tłoczku hamulcowym. To co podałem chyba jest najbardziej zbliżone. Może gdzieś na necie są jakieś używki. Ale klocki wtedy od cx'a.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 10:49 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Klocki zostają od cx.
A z tarczami to szukam teraz jakis pojedynczych leżaków magazynowych bądź używek. I będziemy sprawdzać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 13:30 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
A może trzeba założyć piastę od cxa i tarcze klocki i po temacie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 13:31 
Offline
Za chwilę to cała zwrotnica będzie od CXa. :) Wątpię aby pasowała.
Do tego w piastę i łożysko wchodzi przegub.
Całość trzeba przykręcić do zwrotnicy. Grubo...


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 13:40 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Albo od razu wsadze kompletny swap tego 2,5 turbo:) wtedy bedzie dopiero grubo
Podobno sie mieści w komorze 6stki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 14:31 
Offline
Albo od razu zmienić samochód.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 16:05 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Aż dziw bierze że Mazda po face liftingu nic z hamulcami nie zrobiła, na pewno mieli informacje że są słabe. Ciekawe jak Niemcy sobie radzą na autostradach.
Jak jeździłem po mieście to problemu nie widziałem nawet dałem spokój ale teraz po wyjeździe na wakacje biorę się za temat.

-- Dodano: Wt, 1 sie 2017, 17:05 --

Plichcior napisał(a):
Albo od razu wsadze kompletny swap tego 2,5 turbo:) wtedy bedzie dopiero grubo
Podobno sie mieści w komorze 6stki


Co nie zmieni faktu że hamulce nadal lipa.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 16:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
CYGI napisał(a):
Mazda po face liftingu nic z hamulcami nie zrobiła

Trochę za blisko sięgasz, w GH czy innych modelach było/jest dokładnie tak samo. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 sie 2017, 09:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
CYGI napisał(a):
Aż dziw bierze że Mazda po face liftingu nic z hamulcami nie zrobiła, na pewno mieli informacje że są słabe. Ciekawe jak Niemcy sobie radzą na autostradach.


Na autostradach ostatnio w DE widziałem: audi a6, bmw 5 merca c, e klase zatrzęsienie, octavia VRS, o dziwo seat cupra, fr itd. I to jechało.... reszta, bo tam też nie jest tak kolorowo jechała grzecznie. Mazd nie widziałem na autostradzie wiele, właściwie minąłem może z 2 mazdy6, właśnie wydawało mi się mało. Wbrew medialnej nagonce i stwarzaniu obrazu, że niemcy odchodzą od niemieckich aut, to przynajmniej w Bawarii japończyków jak na lekarstwo, chyba że emigranci.

-- Dodano: Cz, 24 sie 2017, 10:21 --

Więc od wczoraj testuje na przód taki zestaw: tarcze ATE klocki Hella Pagid.
Obrazek
Obrazek

Na razie bez pisków i cisza. Ale docieram. Chcę by się wszystko dobrze ułożyło.
Cokolwiek będzie i tak za wszystko wyszło mnie jak za jedną przód tarczę w ASO. :X <spoko> Robocizna 1/4 <boisie> <disco>
Poprzednie już telepały kierownicą a skuteczność.... <suicide> włączały się 4 awaryjne a auto jechało i hamowało jak tramwaj.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 sie 2017, 13:55 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Plichcior napisał(a):
Braknie czasu, wiec jeszcze nie. W poniedziałek rano jestem umówiony z mechanikiem to dam znać.

-- Dodano: Pn, 31 lip 2017, 15:58 --

TADAM :) chyba cos z tego bedzie. Teraz trza jakas tarcze dobrać

Cześć, udało się dopasować pozostałe elementy układanki?


Ostatnio edytowano Cz, 24 sie 2017, 13:55 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy zdjęć (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 sie 2017, 21:29 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Temat stał bo na urlopie jestem. Niestety w niedziele kończę to dalej ruszę. 2 zacisk płynie z USA. Tarcza od cx7 czeka w garażu, muszę teraz zdobyć pozostałe 2 tarcze na przymiarki. Wszystko ciągnie sie miesiącami, ale póki fabryczny zestaw śmiga to nie mam presji czasu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sie 2017, 10:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Więc jeśli chodzi o mnie to ATE tarcze plus klocki Hella Pagid po 500 km cicho sprawnie to działa. I skutecznie. <spoko> Zestaw z ASO ma skuteczną alternatywę. I tańszą przynajmniej o połowę. Mówię oczywiście o przodzie.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 sie 2017, 10:45 
Nowicjusz
Offline
Od: 11.08.2014
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
crow napisał(a):
ATE klocki Hella Pagid


crow - to już są 320 czy jeszcze nadal 297?

rkarcz - byłbyś tak uprzejmy i zrzucił spec swojgo rozwiązania? Przeczytałem wątek i gubią mi się konkretne odpowiedzi. Jakie tarcze, jakie klocki, co z zaciskami, czy wchodzą pod 17 i 19?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 sie 2017, 17:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ja zostawiłem standard, takie jakie miałem takie same założyłem, tyle że zamienniki. Mam jakby co cx-a. Ale widzę, że jest lepiej. Ja ze zmiany jestem zadowolony.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 sie 2017, 18:52 
Offline
Michal666, mam 2 zestawy KSport. 330 mm na zimę i wchodzi w 17ki ET35 oraz 356 mm i te już muszą mieć minimum 18' ale zapewne mniejsze ET. Na razie mam 19' ET35. :) Tarcze 2 częściowe, ring KSport a klocki Ferrodo DS2500. Ale jak te się skończą przejdę chyba na Pagid RS29. Wersja zbyt sportowa to jakieś tam mniejsze problemy z odbijaniem klocków - nie skleja się z tłoczkiem itp. Ogólnie system sprawdzony. Przejechane ponad 40 kkm. Kiedy pojawiły się bicia okazało się, że wystarczy ustawić tarczę na czujnik zegarowy i jak ręką odjął. Obstawiam brak pomiaru przez montujących. A piasty miałem koszmarnie krzywe. Generalnie temat rzeka. Jak coś zapraszam na priv.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 sie 2017, 18:06 
Nowicjusz
Offline
Od: 11.08.2014
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
hah, dzieki rkarcz! Ja mam standardowo 17 na zime i 19 na lato... musze to sobie to spisac i przemyslec

-- Dodano: Pn, 28 sie 2017, 19:06 --

crow napisał(a):
Ja zostawiłem standard, takie jakie miałem takie same założyłem, tyle że zamienniki. Mam jakby co cx-a. Ale widzę, że jest lepiej. Ja ze zmiany jestem zadowolony.


OK, czyli 297. Troche "wszyscy" piszą, że za mało. "Wszyscy" nie zawsze mądrzy oczywiście, ale upgrade troche skomplikowany


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 sie 2017, 18:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
rkarcz Tak z ciekawości, czemu nie wziełeś corksport? Nie wiem może kiedyś o tym pisałeś?
michal666 wspomniany corksport jest przeznaczony dla GJ więc zamiana jest prosta :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 sie 2017, 21:12 
Offline
Z 3 powodów:
- dystrybutor z Niemiec odpowiedział mi łaskawie po 3-4 tygodniach
- dostępność części zamiennych 4-6 tygodni.
- klocki tylko CorkSport

A cena prawie taka sama. Do KSport mam klocki dowolne w zasadzie. Ma swoje wady, bo to zacisk bez osłon przeciwpyłowych na tłoczkach. I jak się nie dba to ma się obcierające stale klocki o tarczę. Po roku wiem jak się z nimi profilaktycznie obchodzić. Ale jestem właśnie po Alpach w Szwajcarii, czy pagórkach w Hiszpanii ujeżdżanymi dość ostro i poza upierdolonymi felgami jest cisza i spokój.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 sie 2017, 05:19 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Rkarcz,
Czy może być taka sytuacja że tarcza jest prosta a krzywa jest piasta?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 sie 2017, 05:47 
Offline
Pewnie. Ja w zasadzie od nowości nie mogłem wyważyć kół. Przez piasty. Po wymianie jak ręką odjął. Wpływ na hamulce ma taki że zakładając nową tarczę masz jakieś tam bicie i tylko się powiększa. Z każdym kilometrem. Aż w końcu zaczynasz to czuć bo przekraczasz 4,5,6 setek. A przy 10 wyrywa ci kierownicę z rąk.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 sie 2017, 06:31 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Właśnie czuję bicie nie przy hamowaniu a raczej przy ruszaniu i im większa prędkość to czuć, a felgi koła proste. Ewentualnie mógłbym się jeszcze może do pierścieni centrujacych przyczepić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 sie 2017, 06:38 
Offline
Z tym będziesz miał ciężej. Plastikowe to się nadają nie powiem do czego. W Raszynie gość robi aluminiowe na wymiar, ale ma marne pojęcie i robi to ktoś dla niego. 2 podejścia, 2 razy źle bo to przecież Mazda z piastą 67.1 mm. A gówno bo 66.95 mm.
ASO z Kielc podało mi namiar na lokalnego rzemieślnika. 1 podejście i pierścienie są na wcisk nabite na felgę i zero luzu na piaście. Można? Można.. ale facet pierścienie robi chyba od czasu jak było to potrzebne.. :) Wiek też sugeruje że wie co robi. W Wwie i okolicach chyba jednak o to ciężko. Załóż jeszcze felgi Mazdy i jak nadal to samo to pewnie piasty. Ja nie czułem niedowarzenia 10-20g.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 sie 2017, 07:12 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Właśnie też pomyśłałem o fabrycznych felgach.
Poproszę namair na priv na człowieka z Kielc od pierścieni?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 wrz 2017, 09:48 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Temat budżetowego swapa od cx9 trochę zarasta, mały update.
Nie bedzie całkowicie p&p. Po przymiarce stwierdziliśmy z mechanikiem, ze zarowno tarcze od sorento/santa fe jak i cx7/9 dadzą radę. Ze względu na prace klocka na tarczy moim zdaniem lepszym wyborem bedzie pozostać przy mazdzie. W przypadku koreańskiej tarczy klocek nie pracowałby na całej powierzchni.
Niemniej bedą potrzebne dwie rzeczy
- pierścienie centrujace by zniwelować inny otwór na piascie
- adapter/podkładki by zniwelować inna wysokość tarczy
Teraz szukam osób co mi powyższe ogarną


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 wrz 2017, 09:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Czyli rzeźna i koszty...

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 wrz 2017, 10:10 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Rzeźba nieznaczna - chodzi o zniwelowanie 3mm.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 wrz 2017, 10:12 
Offline
Zastanawiam się po co te rzeźby skoro podałem ci tarczę która poza minimalnym odchyleniem od osi niczym się nie różni.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 wrz 2017, 20:37 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Mówisz o tarczach Nissan/infinity?
Albo źle szukam, albo internet mnie okłamuje. Wychodzi mi ze maja tez koło 49 wysokość, praktycznie to samo co Koreance. Czyli nie wejdzie.
Dodatkowo średnica wewnętrzna dzwona jest szersza o 1,5mm i to mnie w nich najbardziej odrzuca.
Nawet kupiłem jakaś używkę, ale okazało sie ze kolejny Janusz biznesu z portalu aukcyjnego sprzedał mi złom <slabo> Nawet do przymiarki sie to nie nadawało.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 wrz 2017, 08:21 
Offline
Co to jest wysokość 49? A te 1.5 mm nic nie robi przy tłoczkch z 1 strony tarczy. Jeżeli tarcza jest bliżej felgi to tym bardziej.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 30 wrz 2017, 13:22 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
A nie myślałeś o customowych tarczach?

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 674 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 23  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.