Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 21:03

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 675 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 23  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 11 lip 2017, 12:50 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
CYGI napisał(a):
Wybaczcie Panowie z dwójką małych dzieci ciężko znaleźć czas żeby poszukać.
Dzięki za informacje.

viewtopic.php?t=684

Tu masz drugi wątek do przejrzenia

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 lip 2017, 13:03 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
chmooreck napisał(a):
Za to bardzo łatwo jest wymagać tego czasu od innych... :mad:


Nie wymagam, ale widzę że na zbędne wypowiedzi masz czas.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 lip 2017, 15:22 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.03.2014
Posty: 52
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
CYGI napisał(a):
Może Zimmermany, jeździ ktoś na takich tarczach i klockach?


Mam wiercone Zimermany - też się wyboczyły, i bija po rozgrzaniu, co prawda nie tak bardzo i nie tak szybko jak oryginały ale też nie wytrzymały mojej jazdy.
Za małe te tarcze po prostu. Żeby odprowadzić efektywnie ciepło potrzeba więcej powierzchni, albo lepszych (dużo droższych materiałów)

W serwisie powiedzieli że tylko mnie i jeszcze jednemu gościowi udało się załatwić te Zimmermany, tak że mogę polecić, ale długich dohamowań trzeba unikać, bo też nie wytrzymują.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 lip 2017, 16:04 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Dziękuję za wyczerpującą wypowiedź informację.
Za małe tarcze lub brak doprowadzenia powietrza do chłodzenia od zderzaka przez otwory w nadkolach?
Myślę też o gładkich tarczach Mintex?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lip 2017, 07:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
,,długich dohamowań trzeba unikać" to po co takie hamulce! beznadzieja, :mad:
jakiegoby nie założył zestawu i tak dupa :| Madzia wszystko zajeździ,rozedrga :hahahaha:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lip 2017, 13:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
To nie Mazda jest winna ,a materiały cierne Kuźwa !

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lip 2017, 15:56 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ale Mazda winna stosowania kiepskich materiałów ciernych... A właściwie nie o materiały chodzi, tylko np. o wielkość tarcz. Miałem to samo w innym japońskim samochodzie, a mianowicie w Lancerze. Hamował dobrze, ale z powodu relatywnie małych tarcz, mocno się one nagrzewały i szybko krzywiły/zużywały... Po prostu japończyki mają z założenia mniejsze tarcze, które z tego powodu dostają bardziej w kość. Akurat w Mitsubishi ludzie zakładali większe zaciski i tarcze z Outlandera i wtedy było o wiele lepiej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lip 2017, 16:10 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Malutka tracza, felga 19 wygląda to na dodatek bardzo słabo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 lip 2017, 15:15 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 26.06.2014
Posty: 92
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
No i wreszcie ....
Założyłem ATE i na razie spokój bo nowe :)
Koszt około 400 zł do przyjęcia bo w salonie za tarcze i klocki zaśpiewali 1700 zł !!!
Masakra :mad:
Mnie udało się za klocki niecałe 300 i tarcze 400 czyli zaoszczędzone 1k w 1,5 godziny zabawy.

Dam znać jak wrócę z urlopu czy wszystko z nimi ok.

_________________
Nie ma jazdy bez Czerwonej MAZDY :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 lip 2017, 17:12 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
No i dopłynęło z hameryki <spoko> Teraz bedzie trzeba znaleźć chwilę i przymierzyć na auto
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 lip 2017, 17:18 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Tarcze też masz?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 lip 2017, 17:27 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Tarczy brak narazie, póki nie wiem czy pasuje to nie było sensu iść w koszty. Plus tarcza od cx9 wg internetów ma trochę inne parametry niż 6. Nie wiem czy nie łatwiej bedzie przypasować od innego auta.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 lip 2017, 12:30 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Zaciski przymierzane pasują?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 lip 2017, 14:58 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Braknie czasu, wiec jeszcze nie. W poniedziałek rano jestem umówiony z mechanikiem to dam znać.

-- Dodano: Pn, 31 lip 2017, 15:58 --

TADAM :) chyba cos z tego bedzie. Teraz trza jakas tarcze dobrać

Obrazek
Obrazek
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 lip 2017, 18:22 
Offline
Plichcior a z tego cx'a nie pasuje?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 lip 2017, 18:40 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Według tego co wyszperałem to tarcza od najnowszego cx9 ma te same parametry co stara generacja cx7 i cx9.
Pewnie pasuje, tylko ma otwór na piastę 72mm. Nasze tarcze maja 69. Zakladam ze trza by to jakoś wypełnić. Teraz postaram jakaś tarcze na testy znaleźć u nas na popularnych portalach.

Dodatkowo cały czas szukam tarczy z otworem na piastę 69mm. Ma ktoś jakiś pomysł od czego podpasuje?

Hawk napisał ze klocki od poprzedniej generacji cx7 tez powinny pasować. Dobrze by było - hawk hps pewnie lepszy do dynamicznej jazdy niż oem.

Rkarcz - nie chcesz spróbować z tarczami od cx9 na tył do siebie? 325mm tylko na elektronicznym ręcznym wiec u mnie odpada


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 lip 2017, 18:44 
Offline
Plichcior ja nie narzekam na siłę hamowania i stabilność nawet hamując mało profesjonalnie w zakrętach. Wszystko lata jak należy.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 lip 2017, 18:48 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
<spoko> Szczerze zazdroszczę sprzętu. :) Niestety twój zestaw dla mnie naraz nieosiągalny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 lip 2017, 19:07 
Offline
Jak nie masz potrzeby hamować dość agresywnie z wysokich prędkości to nie ma on sensu.
Jak ci się uda z 320 mm to będzie rozwiązanie dla wszystkich.
Niekoniecznie z zacięciem do heblowania z dużych prędkości.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 lip 2017, 19:46 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
2,0 w automacie, bez trybu sport i łopatek (przynajmniej jeszcze) a gdzie tu może być agresywna jazda i wyższe prędkości ... <hahaha>

Narazie jak wyjeżdżam na autostradę to za każdym razem boje sie ze usmaże heble - paranoja jakaś

Patrząc na koszty zestawu 320mm jakie mi potencjalnie wychodzą, mam nadzieje ze sie uda to zmontować.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 lip 2017, 19:59 
Offline
Obrazek

Czyli otwór G=68 mm i D=51.4 5 szpilek 114,3.

https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... lcowa.html

1.4 mm mniej odległości wewnętrznej części tarczy od zewnętrznego mocowania na piaście. Ale kierunek dobry moim zdaniem. :wink:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 lip 2017, 20:08 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Infiniti pasują jeśli grubość tarczy hamulcowej ma być taka sam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 lip 2017, 20:10 
Offline
Pytanie ile jest miejsca na klocek w jarzmie. Podejrzewam że te 1.4 mm nie ma znaczenia przy cienkich klockach do 15-16 mm.

Infiniti to Nissan. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 lip 2017, 20:12 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
To się zgadza za szybko napisałem nie czytając poprzednika.

wentylowany wewnętrznie
Średnica A [mm] 319,60
Średnica wewnętrzna H [mm] 144,70
Średnica otworu centrującego C [mm] 68
Wysokość B [mm] 49,20
Grubość tarczy hamulcowej Th [mm] 28
Minimalna grubość [mm] 26
Ilość otworów F1 5
Wymiar gwintu 12,80
Średnica otworu [mm] 114,30

-- Dodano: Pn, 31 lip 2017, 21:12 --

Chyba inne tarcze znalazłem?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 lip 2017, 20:18 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Tez je biore pod uwagę, ale średnica wewnętrzna podobno 144,5 u nas 143mm

Kolejny faworyt to kia/Hyundai

https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... lcowa.html

Innych pomysłów narazie brak


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 lip 2017, 21:15 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
U nas są takie wymiary.
wentylowaa wewnętrznie
Średnica A [mm] 297
Średnica wewnętrzna H [mm] 142
Średnica otworu centrującego C [mm] 68
Średnica piasty 1 [mm] 68
Wysokość B [mm] 51,50
Grubość tarczy hamulcowej Th [mm] 28
Minimalna grubość [mm] 26
Ilość otworów F1 5
Wymiar gwintu 13,30
Średnica otworu [mm] 114,30

-- Dodano: Pn, 31 lip 2017, 21:38 --

Moim zdaniem idealnie pasujących nie ma.

-- Dodano: Pn, 31 lip 2017, 22:15 --

Zapytam jeszcze czy założyłeś fabryczną felgę 17 i nie ocierała o ramiona?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 09:21 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Fabryczna felga 17' założona jak na zdjęciu i nic nie przycierlo.
Zostaje kwestia znalezienia odpowiednich tarcz by tak zostało.

Dodatkowo wyglądało ze przewód hamulcowy tez bedzie mozna ładnie podłączyć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 09:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Patrzyłeś na tarcze z mazdy 6 MPS ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 09:57 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Na parametry patrzyłem - Mps ma grubość tarczy 25/23, wysokość tez ok 45,9. Czyli tez nie idealnie na moje oko.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 10:28 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Mps nie pasuje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 675 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 23  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.