Teraz jest Cz, 25 kwi 2024, 01:21

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 679 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 24 mar 2022, 08:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
22 marca 2022, o 22:12 popielasty napisał(a):
Dzisiaj w końcu założyłem swój zestaw który pomógł mi sprowadzić Plichcior - jeszcze raz dzięki :)

Robota przyjemna, godzinka na podnośniku z kumplem. Wszystko plug&play.


Chyba muszę się wprosić na jakąś jazdę testową w Sierpniu jeśli będzie to oczywiście możliwe.
Póki co w małej 3 hamulce z 6 dają radę. Hamuje to tak sobie, ale przynajmniej po 3 latach (albo i więcej) nadal jest proste i nie zużyte.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 24 mar 2022, 08:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
darrecki, jak będziesz w PL to zapraszam - daj wcześniej znać to się umówimy ;) O ile będziesz gdzieś w rejonie Warszawy...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 29 mar 2022, 20:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Po paru dniach wszystko się ułożyło. Pierwsze 2-3 dni pedał był bardzo miękki i mocno trzeba było cisnąć, żeby to hamowało, ale to zapewne kombinacja nowego zestawu tarcze / klocki + wymiana płynu w całym układzie. Po "dotarciu" znacznie większa siła hamowania, mocniejsze wciśnięcie i samochód znacznie skuteczniej hamuje niż poprzednio. Liczę, że efektywność cieplna będzie lepsza i tarcze nie pogną się ;) Głównie na tym mi zależy, bo mój poprzedni zestaw nie przetrwał dwóch wyjazdów wakacyjnych po europie.

Do rozważenia i testów użycie jarzm z CX-5 KF 2.2 po 2017r lub M6 2.2 po 2018r (tarcze 320mm w standardzie tam są) + zamiennik zacisku do CX-9 TC (dostępne na allegro). Tylko nie wiem, czy gra warta świeczki, bo same jarzma trafić takie specyficzne to też nie będzie łatwe, a zamiennik zacisku to też nie wiem czy szczęśliwa sprawa ;) Jak nie, to ebay lub szroty USA i ogarnięcie tematu, pewnie najlepiej minimum 2 osoby tak jak robiliśmy z Plichciorem.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 mar 2022, 15:16 
Nowicjusz
Offline
Od: 12.02.2022
Posty: 47
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: mazowiecki
Cześć wszystkim mam do Was pytanie czy jest możliwość założenia większego zacisku plus większej tarczy do mazdy 6 2019 z ori felgami 19 cali? Może ktoś przerabiał, albo zna kogoś kto tym się zajmuję? Kiedyś w gh była możliwość założenia większej tarczy i zacisków czy tutaj też by dalo radę?
Z góry bardzo dziękuję


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 mar 2022, 15:42 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Tak założysz. Kwestia oczekiwań vs budżet.
Masz opcje budżetowe i bardziej wymyślne.
1sza właśnie masz opisana post wyżej
2ga masz wśród partnerów forum

Są tez inne gotowce lub można sobie dowolny zestaw skompletować u osób zajmujących się takimi tematami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 mar 2022, 18:19 
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.08.2021
Posty: 200
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
30 marca 2022, o 16:16 Bombel1209 napisał(a):
Cześć wszystkim mam do Was pytanie czy jest możliwość założenia większego zacisku plus większej tarczy do mazdy 6 2019 z ori felgami 19 cali? Może ktoś przerabiał, albo zna kogoś kto tym się zajmuję? Kiedyś w gh była możliwość założenia większej tarczy i zacisków czy tutaj też by dalo radę?
Z góry bardzo dziękuję

a jaki efekt chcesz uzyskać?
wygląd? skuteczność? odporność na fading?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 mar 2022, 21:15 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.03.2020
Posty: 154
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jakby co ja zabieram się za temat importu zacisków od CX9 ;)
Chciałbym ogarnąć wysyłkę najpóźniej do końca kwietnia. Ale zobaczymy jak wyjdzie ;)

_________________
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

Mazda 6, 2016 FL2, 2.5 AT, SkyPassion - Dark Shadow ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 mar 2022, 04:42 
Nowicjusz
Offline
Od: 12.02.2022
Posty: 47
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: mazowiecki
a jaki efekt chcesz uzyskać?
wygląd? skuteczność? odporność na fading?
O wygląd totalnie mi nie chodzi raczej bardziej zależy mi na bezpieczeństwie moim i bliskich. Najbardziej zależy mi na poprawie skuteczności hamowania, a dodatkowo chciałbym zmniejszyć fading. Osobiście uważam że stosowanie tego samego rozmiaru i zacisku jaki był w gh to trochę strzał w kolano mazdy. Jestem ciekawy też czy w momencie założenia większych tarcz i zacisku 4 tłoczkowego to zmieści się w felgę jak również czy pompa będzie nadal wydajna ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 31 mar 2022, 08:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
mamaj12, ale sam? Może złapcie się z kimś z forum :) Może będzie taniej :)

Bombel1209, dla 2 tłoczków spokojnie daje radę, ale dla 4 to już może być różnie. Ja zdecydowałem się na zestaw z CX-9, bo nie chciałem rzeźby z felgami głównie. Każdy zacisk Brembo itp to rzeźba z felgami, bo będzie tarło... Z CX-9 to jest plug and play. Tak jak Plichcior pisał, niebawem może będzie można swapić z CX-60, bo tarcza większa będzie :D

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 mar 2022, 08:44 
Nowicjusz
Offline
Od: 12.02.2022
Posty: 47
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: mazowiecki
A czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć jaki zestaw potrzebuje z cx-9 nie ukrywam nie jestem mechanikiem i nie znam się na tym totalnie ale chce poprawić to czego fabryka nie zrobiła. Jak to wygląda cenowo taki zestaw ? Czy kest ktoś kto może pomóc załatwić taki cały zestaw? Pompa nie ma problemu z tym zestawie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 mar 2022, 09:24 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Odezwij sie do mnie na pw, opisze Ci co i jak. Wszystko już było opisane wcześniej to nie ma co to robić bałaganu w temacie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 mar 2022, 18:14 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 185
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Ludzie temat ma 21 stron i tu problem aby się zapoznać :mad:
Wszystko jest dokładnie opisane podane jak na tacy ale jak widać to za mało.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 2 kwi 2022, 15:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Panowie - ciekawy zwrot akcji. CX-5 KF Diesel SH-VPTS AWD (2.2 D 184KM) z Niemiec miał fabryczne zaciski dwutłoczkowe (widzę posty na niemieckim forum CX-5). Ostatnio oglądałem u Marka na podwórku CX-5 z UK - KF 2017r AWD 2.2 D ale SH 175KM i miał jeden tłoczek... Wychodzi na to, że może warto byłoby poszukać na niemieckich lub angielskich szrotach tych zacisków, może będzie taniej... A może zaraz się okaże, że i w PL będzie można takie zaciski wyrwać ;)

Tak samo CX-5 2.5T z USA i 2.2 SH-VPTS (który był chyba tylko rok na rynku USA) - też dwutłoczek. Numer: TKY83399ZA / TKY83398ZA - googlam teraz trochę. Tu przykład potwierdzający występowanie tego zacisku w 2.2 SH-VPTS: https://parts.walser-mazda.com/p/Mazda_ ... 399ZA.html

No to kto zainteresowany tematem, do googla i szukać :D najłatwiej chyba w UK, bo tam masa diesli jest, trzeba jakieś stronki ze szrotami z UK popatrzeć.

Edit: tu jeszcze ciekawostka, taki zacisk jak szukamy z Japonii, gdzie nie było w sprzedaży CX-9 TC (było za to CX-8). Podpisany że do Mazdy o silniku 2.2: https://www.ebay.co.uk/itm/374001877198 ... SwS7ViR-KX

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 kwi 2022, 15:49 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Stronka na UK to np partshark.co.uk


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 2 kwi 2022, 16:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Plichcior, dzięki. Dla CX-5 KF nie mają za dużo części póki co...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 7 kwi 2022, 21:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dobra, potwierdziłem sobie w sumie sam :D CX-5 KF 2.2 SH-VPTS (184KM) ma dwutłoczkowe zaciski. Także będzie można szukać bliżej niż w USA.

Z kolei M6 ma jednotłoczkowe zaciski, ale według katalogów tarcza jest 320mm...

Dowód: https://www.mobile.de/pl/Samochod/Mazda ... 63651.html

Obrazek

Kolejna KF: https://www.mobile.de/pl/Samochod/Mazda ... 63651.html

Obrazek

A M6 z tym samym silnikiem niestety ma jednotłoczkowe: https://www.mobile.de/pl/Samochod/Mazda ... 57051.html

Obrazek



W UK jest podobnie, CX-5 KF 2.2 184KM też dwutłoczkowy: https://www.arnoldclark.com/used-cars/m ... cc-u-36272

Obrazek

M6 jeden tłoczek: https://www.arnoldclark.com/used-cars/m ... e-u-453359

Obrazek

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 cze 2022, 07:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.02.2021
Posty: 10
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Witam szanowne grono po 5 tys km zrobionych na moim zestawie BBK.
Pojawiło się pytanie odnośnie wysokości pedału hamulca- zestaw ułożył się i feeling jest porównywalny z seryjnym zestawem ( bezpośrednio miałem porównanie jedno auto obok drugiego)

Następna kwestia to rozkład siły hamowania przód/tył przeprowadzałem testy przy różnych warunkach w prędkości 120-140 km/h i nie ma zjawiska uciekania auta, jak to objawia się zły balans siły hamowania.
ABS jest na tyle dopracowany ze radzi sobie z takimi zmianami.

Jedyna różnica którą zaobserwowałem względem serii to że przy awaryjnym hamowaniu później mrugają światła stop. Ale domniewam że wynika to z bardziej sprawnego układu i sterownik nie widzi tego od razu jako ostre hamowanie

Zestawu jescze nie pomalowałem, wstawię w zdjęcia z gotowego efektu.

Pozdrawiam grono


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 cze 2022, 22:32 
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.08.2021
Posty: 200
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
ciekawe jaki czujnik odpowiedzialny jest za mruganie świateł przy ostrym hamowaniu. No bo jeżeli jest jakiś czujnik który mierzy opóźnienie to wskazywało by na mniejszą skuteczność hamowania


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 23 cze 2022, 05:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ostatnio rozmawiałem z Markiem Malikiem trochę. Miał u siebie zestaw zacisków dwutłoczkowych od CX-9 TB. Według niego takie zaciski powinny podejść P&P do standardowej tarczy z M6 (297mm) bez przeróbki. Ale to nie jest potwierdzone info jakby co.

U mnie zestaw sprawuje się super, jestem zaskoczony klockami Textar - nie pylą w ogóle. Poprzednie które miałem do oryginalnego zestawu z CX-5 pyliły niemiłosiernie.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 cze 2022, 08:55 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
duplom5 napisał(a):
Ze starszej z przed 2016 CX9 nie pasuje a tych jest od cholery u nas.


Kilka stron wcześniej ktoś pisał ze nie jest kolorowo. Szczegółów nie podawał także trza by dopytać co tam nie pasowało.

Ja sprawdzałem stare tarcze od cx9 (generacja TB) i NIE pasują z zaciskami z nowej (TC) do naszych Mazd. Musi być tarcza od TC (inna wysokość)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 cze 2022, 09:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
To pewnie tak jak z zaciskami z jakiegoś Mitsu Evo, na forum mazda3revolution. Pasują bez problemu, ale tarczy nie dobierzesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 24 cze 2022, 10:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
OK, to tak jak pisałem - nie testowane w kontekście spasowania tarczy i zacisku... Pozostaje set z CX-9 TC (jeśli ktoś nie chce wydawać tysiaków na to).

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lip 2022, 16:26 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Z ciekawostek to widzę ze Mazda cx50 w 2,5 turbo na USA będzie miała 12.8-inch tarcze z przodu czyli 325mm. Ciekawa jaka to będzie specyfikacja tych hamulców.

Od CX60 w 3,3 turboD to jeszcze nie widziałem info


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 7 lip 2022, 16:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Plichcior, w CX-60 R6 3.3 diesel heble mogą być mniejsze niż w 2.5 PHEV (różnica wagi), ale poczekamy zobaczymy :) Ten CX-60 PHEV którym jeździłem miał heble żylety. Z tyłu są wentylowane tarcze.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lip 2022, 17:03 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Fajnie ze wentylowane z tylu.

Narazie w innych modelach z tyłu montuja max 325mm ale nie są wentylowane.

Trochę się zagapiłem i nie kupiłem zacisku do sprawdzenia czy pasuje do mojego plug&play. Teraz jak kupiłem komplet tarcz i klocków to mi motywacja spadła do sprawdzania opcji na tył.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lip 2022, 11:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.05.2022
Posty: 9
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
31 marca 2022, o 08:44 Bombel1209 napisał(a):
Chce poprawić to czego fabryka nie zrobiła. Czy jest ktoś z forum, kto ma/może pomóc załatwić taki cały zestaw od CX-9?


Sprawa przyszłościowa, ale już bym zaczął kompletować graty od CX-9. Może któryś z Was może pomóc w zakupie? Może chętnych na taki zakup jest więcej?
Pozdr.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 sie 2022, 13:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.08.2022
Posty: 1
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
mgrBrava napisał(a):
31 marca 2022, o 08:44 Bombel1209 napisał(a):
Chce poprawić to czego fabryka nie zrobiła. Czy jest ktoś z forum, kto ma/może pomóc załatwić taki cały zestaw od CX-9?


Sprawa przyszłościowa, ale już bym zaczął kompletować graty od CX-9. Może któryś z Was może pomóc w zakupie? Może chętnych na taki zakup jest więcej?
Pozdr.


Jestem również zainteresowany zakupem kompletnego zestawu aktualizacyjnego. Mazda GJ 2014 297mm przód, tył 278m hamulec ręczny. Najdroższy plug and play. Zaciski, tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe (i błotniki?) Na europejskich stronach z częściami (Autodoc) nie znajduję odpowiednich części.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 sie 2022, 14:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Może uda mi się sprawdzić jak hamuje auto @popielastego z zaciskami z cx9, póki co dobre jakościowo (wg. mnie) hamulce z 6 w mniejszej 3 spisują się bardzo dobrze. Nie widzę sensu iść w większe.

-- Dodano: 6 sierpnia 2022, o 13:06 --

Może uda mi się sprawdzić jak hamuje auto @popielastego z zaciskami z cx9, póki co dobre jakościowo (wg. mnie) hamulce z 6 w mniejszej 3 spisują się bardzo dobrze. Nie widzę sensu iść w większe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 wrz 2022, 11:09 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.03.2020
Posty: 154
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przy przeszczepie zacisków z CX-9, jak rozumiem tarcza kotwiczna pozostaje bez zmian, bo chyba nie natrafiłem na takie wzmianki.
Pytaniem natomiast czy tarcza kotwiczna jednak nie powinna być tez większa?

_________________
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

Mazda 6, 2016 FL2, 2.5 AT, SkyPassion - Dark Shadow ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 18 wrz 2022, 20:08 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2644
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Zależy jaką masz obecnie. Z mojego wywiadu wynika że tarcza z oznaczeniem TK jest większa niż KD. U mnie wygląda że jest TK bo sporo wystaje poza ori tarcze, więc przy 320mm będzie ok. Znalazłem też zdjęcia zwrotnic z tarczami i osłonami na allegro i widać na nich że osłony są na styk z tarczą.
Pierwsze to moja osłona, druga to jakaś z allegro.ObrazekObrazek

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 679 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.