Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 16:21

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 675 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 23  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 1 paź 2017, 18:14 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Rkarcz - wysokość to na moje głębokość dzwona tarczy, niby niewielka różnica a jednak braknie miejsca.

Damianko - myśle o różnych rozwiązaniach, customowe tarcze tez na liście

Tylko jak zaczynam myśleć o tarczach customowych to może zrobic trochę większe + wrzucić 4tloczek od brembo... i zaraz fantazja mnie ponosi i robi sie projekt:) pózniej muszę sie dyscyplinować ze na początku chciałem coś łatwego i taniego wymyślić.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 1 paź 2017, 19:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Jak już bawić się w customowe tarcze to wolałbym iść w jakiś czterotłok z Porsche + 320mm z Evo 8 lub 350mm w Evo X. Tarcze stosunkowo tanie i dostępne. I taka opcja wychodzi mniej więcej tak. Ładny zacisk 1600 zł, tarcze 900 zł + fajny klocek za około 700zł, adaptery do zacisków 400-600 zł.



320mm wciśniesz w 17 cali. 350mm w 18.


Te zaciski z cx pasują chociaż P&P?

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 paź 2017, 19:44 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Tylko takie opcje to jest koszt około 8k.
Więc już chyba lepiej konkretną produkcję jak ma np. Rkarcz.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 1 paź 2017, 19:53 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Przecież to co wyliczyłem jest poniżej 4 tys a nie 8. Gdzie czasem fajny zacisk można upolować za 1200 zł a i klocki można kupić cywilne w okolicach 300 PLN. Więc jakby się sprężyć można to zrobić za 3 tys.

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 paź 2017, 20:44 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Zaciski pasują p&p w mocowania. Fotki wrzucałem. Wyzwanie jest z tarcza.

Koszty sa nieporównywalne narazie z czterotłoczkiem z brembo.
2 zaciski (przebieg jednego 40 mil, drugiego 240) sprowadzane oddzielnie =1050pln
Klocki hawk hps =330pln, alternatywa galfer sport 440pln, oem Mazda widziałem po ok 160pln na alledrogo
Przewód hamulcowy zostaje,oem felga 17' ładnie mieści
Zostaje tylko ta nieszczęsna tarcza...

zobaczymy czy sie zmieszczę w 2tys...


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 1 paź 2017, 21:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Custom z pizza break to około 1600 zł ale to chyba na skręcanych tarczach więc później przy wymianie odpada ci koszt dzwonu.

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 paź 2017, 06:21 
Offline
Ale tarcze z ICarsu to zawsze 1000 max. A nie 3000 jak mam obecnie. :)) Dlatego jak jest z czego szczepić to mocno ci kibicuję. :)))


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 paź 2017, 19:02 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Czy są jakieś postępy w projekcie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 paź 2017, 19:16 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Postępy wolne - znowu byłem w rozjazdach.

Pizzabrakes mówi ze tarcze na zamowienie 1800pln i 4 tygodnie czekania.
Narazie nie rozważam tej opcji.

Mam firmę, która mogłaby zrobic adaptery/podkładki tylko, ze po 2 stronie PL. Także narazie walczę by dopasować kolejne tarcze.
Mam kupione od volvo - trzeba poprawić otwory ponieważ są pod inny rozstaw śrub. Czekam, aż mi znajomy wykona rozwierty.
Kupie chyba jeszcze od audi 320x30mm i zobaczę czy sie zmieści.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 14 lis 2017, 17:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Plichcior, nie widziałem (może nie doczytałem), a czy próbowałeś przypasować tarcze od Mitsu Evo?
Otwór centrujący i rozstaw śrub ten sam... nie wiem jak z wysokością/głębokością dzwona...

-- Dodano: 14 listopada 2017, o 17:31 --

Tu są wymiary: http://www.brakes.pl/product_info.php/t ... 4703_54704

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 lis 2017, 19:23 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Oczywiście ze patrzyłem :) tez nie podchodziły parametrami

Uwielbiam mazdę za wyjątkowość i indywidualność i za to ze nie ma wymienności czesci z innymi markami...

przymiarka kolejnych tarcz (audi&volvo) pokazuje ze nie będzie p&p. Teraz będę myślał dalej co robić i jak to pożenić...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 lis 2017, 01:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Poszukiwanie ,dorabianie i kombinowanie jest na pewno tańsze i bardziej ekscytujące ale jak ktoś chce gotowe rozwiązanie :
https://corksport.com/2014-mazda-3-big-brake-kit.html
Wiem ,trochę kosztuje,ale system 4-ro tłoczkowy,tarcze 325mm 3,20km mniej wagi i rkarcza zadowoli :lol: a może i Plichciora


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 lis 2017, 06:19 
Offline
NIe zadowoliłby mnie dlatego nie kupiłem. :)
Klocek drogowy, kiepski kontakt. Cena podobna do KSport 356 mm.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 lis 2017, 14:00 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
corksport znam, chociaż ceny ich produktów sa dla mnie (za) wysokie
ksport wezme jak rkarcz będzie kupowal audi a5 i przejdzie na serie przed sprzedażą auta ;)

a z tarczami w najgorszym wypadku najwyżej poczekam rok i kupie od nowej 6, będzie 2,5 turbo będą "moje" zaciski i odpowiednie tarcze
http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22651535, ... BoxMotoImg


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 lis 2017, 14:17 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Zaciski masz od cx9 takiej z listwa chromowana łączącą tylne lampy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 lis 2017, 14:23 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Zaciski mam od najnowszej cx9 na rynek US
Vin dawcy: jm3tcbcy9g0121175

Patrząc po zdjęciach modelu w necie faktycznie ma taka listwe jak opisujesz


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 lis 2017, 14:53 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Widziałem taką w kraju tam jest tarcza nie wiem czy dobrze to nazwę podwójnie wentylowana. Jedne żeberka są między tarczami a drugie przy mcowaniu do piasty.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 lis 2017, 12:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
https://www.youtube.com/watch?v=aMYt0Q13cZY

nie tylko te tarcze moga robic klopoty

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 gru 2017, 19:39 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Dotarły tarcze, po nowym roku montaż na aucie i zobaczymy co ten zestaw jest warty :)

1.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 gru 2017, 20:25 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Co to za tarcza bo się chyba już zgubiłem?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 gru 2017, 20:29 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Tarcza od audi q5 320mm dostosowana do Mazdy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 gru 2017, 20:36 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Czyli zmieniony rozstaw śrub czy coś jeszcze?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 gru 2017, 13:16 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Rozstaw śrub nie był problemem, ale grubość tarczy. Plus przy okazji zostały zrobione nawierty.

Także teraz wszystko powinno byc p&p bez żadnych adapterów. Został tylko staranny montaż, docieranie a pozniej ogień.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 gru 2017, 15:02 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Audi ma 5x114?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 gru 2017, 17:08 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Dobrze rozumiem, że tarcze były gładkie i Ci ktoś wykonał perforacje ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 gru 2017, 19:37 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Cygi : audi =5x112
Adam1003 : tak kiedyś były gładkie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 gru 2017, 19:41 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
<boisie>
Pamiętaj tylko, że jeśli gdzieś poza granicami kraju ktoś choćby wjedzie Ci w tył to możesz nie wypłacić się do końca życia. Poza tym uważaj też na silne hamowania bo jest spore prawdopodobieństwo, że tarcza strzeli patrząc na to jak ktoś to "wyrzeźbił"


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 gru 2017, 20:15 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
21 grudnia 2017, o 19:37 Plichcior napisał(a):
Cygi : audi =5x112
Adam1003 : tak kiedyś były gładkie


Czyli będziesz montowal5x112 to w niczym nie przeszkadza?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 sty 2018, 20:39 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Pierwszy tysiąc km zrobione
Jeździ skręca hamuje. Wg mnie jest większe "czucie" podczas hamowania. Hamowanie z 140 na autostradzie nie robi na zestawie wrażenia, także tego mi brakowało w oryginale.

Więcej będzie można powiedzieć za jakiś czas. W każdym razie już teraz widzę, że jestem zadowolony.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 9 sty 2018, 23:02 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Plichcior, podaj szczegóły...
jak dobrze pamiętam heble od CX-9 z US i tarcze teraz z Audi, ale z drobnymi przeróbkami...
Ale co musiałeś zrobić, żeby podeszło i ile to Cię kosztowało (i ile będzie kosztować przy wymianie tarcz)

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 675 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 23  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.