Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:00

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 674 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 23  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 11 kwi 2018, 08:15 
Amator
Offline
Od: 23.03.2018
Posty: 67
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dużo przejechałeś na EBC?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 16:54 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Które tarcze są lepsze nacinane czy nawiercane?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 17:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nacinane.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 20:14 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Dlaczego nacinane?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 20:29 
Offline
Bo nie pękają i łatwiej usuwają wodę oraz zeszklenie na klockach. Nawiercane i tak się zapchają a przy okazji wokół otworów pojawiają się pęknięcia. Nawiercenia nie mają żadnego uzasadnienia poza wyglądem bo jeszcze dodatkowo zmniejszają powierzchnię tarcia o powierzchnię otworów. Naiercane łatwiej za to się toczy ale nie wiem czy to ma dla ciebie jakieś znaczenie. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 20:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
15 kwietnia 2018, o 21:29 rkarcz napisał(a):
Nawiercenia nie mają żadnego uzasadnienia poza wyglądem bo jeszcze dodatkowo zmniejszają powierzchnię tarcia o powierzchnię otworów.


Uważaj. Ostatnio jak to powiedziałem, gdzieś na Facebooku to chcieli mnie zlinczować. Przecież nie możliwe, że Ferrari, Porsche i inni dajątakie tarcze bo ładnie wyglądają. Argumenty do ludzi nie dotarły niestety. Nikt nie chce przyjąć do wiadomości faktu, że w motor sporcie NIE UŻYWA się praktycznie wcale nawiercanych tarcz - właśnie dlatego, że pękają... Tylko wygląd.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 20:51 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
KMBak, to dlaczego tarcze motocyklowe i rowerowe są mocno powycinane? Im bardziej "sportowe" tym bardziej "ażurowe"? Bo chodzi o odprowadzanie ciepła. W samochodowych nie jest tak samo? Myślę że powietrze wpadając pomiędzy tarcze ma którędy wylecieć, jak są otwory, czy się mylę?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 21:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Często chodzi też o wagę. Ponadto tarcza w aucie jest wentylowana. W rowerach nie. W motocyklach raczej też nie.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 21:34 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
W motocyklu czy rowerze nie musi być wentylowana, gdyż nie jest schowana w nadkolu. ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 22:17 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ale czy w samochodzie, dzięki otworom w tarczy nie jest wentylowana bardziej?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 22:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nie. Praktycznie jest to bez znaczenia. I to nie chodzi o wentylację co zniwelowanie "poduszki powietrznej" między klockiem a tarczą. Ale dziś, przy obecnej konstrukcji klocków nie ma to znaczenia.
Polecam obejrzeć:

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 06:17 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Pytanie techniczne, czy ktoś z kolegów zdejmując zacisk zauważył że mocowanie jest nie symetryczne?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 maja 2018, 22:03 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
https://m.olx.pl/oferta/mazda-6-gj-2-5- ... umA9p.html

Ktos od nas z forum to skompletował ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 cze 2018, 13:44 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Panowie jest rozwiązanie problemu, zestaw z tarcza 330mm zaciskiem brembo 4 tłoczki i odpowiednim adapterem.
Wszystko pasuje adaptery są rodzimej produkcji, wszystko do kupienie w zestawie z możliwością wyboru kilku rodzai klocków hamulcowych. Tarcze maja nacięcia.
Niedługo wrzucę zdjęcia i podam cenę kompletnego zestawu.


Ostatnio edytowano Pt, 15 cze 2018, 13:45 przez CYGI, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 cze 2018, 13:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
A cos wiecej?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 cze 2018, 13:49 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
O co pytasz konkretnie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 cze 2018, 13:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Jaka tarcza z jakiego samochodu zaciski i jakie adaptery. Ale widze ze edytowales post wiec czekam na wiecej info.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 cze 2018, 14:17 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Zacisk Brembo Megane rs
Klocki Ferodo Megane RS
Tarcza Nissan 350z
Adaptery produkcja Polska.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 cze 2018, 20:56 
Amator
Offline
Od: 23.03.2018
Posty: 67
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
CYGI napisał(a):
Panowie jest rozwiązanie problemu, zestaw z tarcza 330mm zaciskiem brembo 4 tłoczki i odpowiednim adapterem.
Wszystko pasuje adaptery są rodzimej produkcji, wszystko do kupienie w zestawie z możliwością wyboru kilku rodzai klocków hamulcowych. Tarcze maja nacięcia.
Niedługo wrzucę zdjęcia i podam cenę kompletnego zestawu.
Widziałem ostatnio na OLX takie ogłoszenie, koszt gratów był około 1k PLN.

Mieści się to w każdej feldze? Dużo większa tarcza nie będzie niszczyć naszych papierowych piast?

Równie dobrym rozwiązaniem są tarcze PowerFriction DS + klocki PowerStop Z23. Tyle że bez przeróbek i sporo osób takie ma.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 cze 2018, 22:39 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Koszt zestawu 1k?
Jak tak to poproszę jeden.

Czy mieści się w każdej feldze to pytanie mało konkretne, bo na pewno nie w każdej.
Nie długo będę wiedział czy OEM 17 pasuje.

Nie jest to dużo większa tarcza. Koledzy z forum mają dużo większe tarcze i jest wszystko ok.

Tak wygląda zestaw.
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 cze 2018, 06:55 
Amator
Offline
Od: 23.03.2018
Posty: 67
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przepraszam, było 5500 :) https://m.olx.pl/oferta/mazda-6-gj-2-5- ... umA9p.html

Jednak dopłata ponad 5k do hamulców w takim aucie to już skrajność.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 cze 2018, 12:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
15 czerwca 2018, o 23:39 CYGI napisał(a):
Nie długo będę wiedział czy OEM 17 pasuje.

Raczej nie wejdzie. W 17 mieszcza sie maksymalnie tarcze + zacisk z mazdy mps, tarcza 32cm średnicy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 cze 2018, 13:15 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Nie do końca, w 17 potrafią sie pomieścić 330.

Ja mam 320mm u siebie i jest jeszcze luz. Moze w końcu sie zbiorę i policze ile dokładnie.

Bardziej przeszkoda moze byc szerokość zacisku. 4 tłoczek mimo wszystko ma inna budowę niz moj 2tloczek czy seryjna mizeria...

Także możliwe ze bedzie potrzebny dystans bądź felgi o innym kształcie ramion.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 cze 2018, 15:21 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Niedługo sprawdzimy czy OEM 17 się mieści i ewentualnie jaki dystans potrzebny będzie żeby się zamieściła.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 18 cze 2018, 20:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Posty dotyczące typowo sprzedaży zostały usunięte.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 13:02 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Pomiary na zestawie k-system.pro wykazały, że dla felgi 17" z zaciskiem Clio konieczny jest co
najmniej 10mm dystans, podejrzewam, że dla 19" będzie podobnie.

Czyli:

1) zacisk Clio: min. 10mm dystans

2) zacisk Megane: min. 15mm dystans


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 14:28 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Napisz jaka jest różnica między zaciskami Megane a clio? Spore te dystanse trzeba dac...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 14:38 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Jest wszystko wyżej napisane.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 14:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
macenty ciężko poszukać, prawda ? <slabo>

Proszę:
viewtopic.php?p=299046#p299046

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 14:42 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Dzięki, nie widziałem tego na giełdzie

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 674 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 23  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.