Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 13:22

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 26 lut 2014, 13:05 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 17.10.2013
Posty: 40
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
Witam,

czy może ktoś z Was ma ten sam problem w nowej 6-ce?
Otóż, zdarza się to co kilka dni z rana, gdy wsiadam do samochodu w garażu i już po zwolnieniu hamulca ręcznego ruszam - wtedy słyszę jakby stuk odbijania hamulca ręcznego.
Coś jak w sytuacji, gdy samochód postoi na mrozie na ręcznym przez noc i z rana się "odkleja".

Problem tylko w tym, że w garażu mam grubo powyżej 10stopni na plusie i samochód jeździł poprzedniego dnia, więc nie zapiekł się po staniu kilkutygodniowym. O zbyt mocne naciągnięcie hamulca ręcznego raczej żony nie podejrzewam :(.

Zapewne podskoczę z tym do Bołtowicza w W-wie (jak rozumiem na gwarancji), ale może już ktoś z Was czegoś takiego doświadczył w nowym modelu?

_________________
Tel. 609 831 230


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 lut 2014, 14:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Ja tak mam po myciu auta. Jak przyrdzewieje ;-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 lut 2014, 14:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Chyba normalne szczególnie w okresie mokrym-śnieg,deszcz,mróz nawet jak podeschnie w garażu . W innych autach też tak było. Np. Mitsubishi Lancerze,moim poprzednim autku i nigdy nic się nie stało przez 7 lat.

-- Dodano: Śr, 26 lut 2014, 14:10 --

Tu w Madzi się zdarza, ale fakt na dworze.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 lut 2014, 16:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.08.2013
Posty: 514
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Też to mam (chyba o tym samym myślę) jak ruszam rankiem z parkingu. Ale sprawdzę jutro.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 lut 2014, 22:42 
Nowicjusz
Offline
Od: 31.10.2013
Posty: 40
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: lubuski
Czytam i nie wierze, niektórzy to szukają wszystkich możliwych wad świata w tym samochodzie. Jak by jeździli pierwszym pojazdem w życiu. To że klocki sklejają się z tarczami jest normalną sprawą, w każdym samochodzie to będzie, zawsze jest gdzieś wilgoć nawet w ciepłe lato. Dodam że ostatnio w serwisie smarowali mi blaszki w szczękach tylnych po których "jeździ" klocek, podobno takie były zalecenia producenta.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 lut 2014, 18:51 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 28.08.2013
Posty: 165
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Pewnie w celu poprawy magicznego odprowadzania ciepła :goraco:

_________________
szybki ale pokrak


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 mar 2014, 22:40 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 17.10.2013
Posty: 40
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
Ok, byłem w serwisie i... wszystko w porządku ;) macie racje, wilgoć, spadek temp. tarcz itp. . Nadgorliwość, ale cóż, była możliwość do przetestowanie serwisu Boltowicza na gwarancji ;)
Przy okazji zlikwidowano mi lekkie cykanie przy wciskaniu pedal sprzęgła, odgięli jakąś blaszkę i już nie cyka ;).

Zastanawiam się tylko czy w takim razie zostawiać na ręcznym samochód na noc?

PS
Wcześniej jeździłem A4 i nie miałem tego.

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

_________________
Tel. 609 831 230


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 mar 2014, 23:21 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
To jest OT ale odpowiedź na Twoje pytanie.
Gdy zimno lub wilgoć (a najlepiej zawsze) najlepiej zostawiać na biegu. Zero problemów ze sklejaniem/rdzewieniem klocków do tarcz, zerwanymi linkami itd.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 mar 2014, 01:07 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.11.2013
Posty: 772
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Na jakimś wzniesieniu masz ten parking i boisz się że Ci bieg wyskoczy i auto się stoczy?

Naprawdę wystarczy wrzucić bieg, to wszystko.

Wysłane z mojego GT-I9192 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 mar 2014, 08:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Tak mają wszystkie auta niezależnie od marki. Można zostawiać na biegu ale jak się zaciągnie ręczny zawsze bezpieczniej. Przecież się z tego powodu nic nie stanie. Odbiją klocki i tyle. Przejedziesz się,przyhamujesz i nadal wszystko OK. Bez przesady po to jest ręczny. Nic się nie będzie działo i nic się nie stanie.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 mar 2014, 15:22 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 17.10.2013
Posty: 40
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
Garaż podziemny więc mogę zostawiać na biegu, ale jak rozumiem zaciąganie ręcznego to raczej kwestia gustu niż dobrych praktyk.


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

_________________
Tel. 609 831 230


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 mar 2014, 15:25 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Jak jeździsz codziennie to kwestia gustu jak okazyjnie to dobrych praktyk. :-)
Ja już miałem "przyjemność" jechać do wulkanizatora na zblokowanych kołach( nie w Mazdzie). Do usługi trzeba doliczyć nowe opony...

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.