Teraz jest So, 27 kwi 2024, 08:18

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 38  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 21 cze 2014, 18:54 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Chłopaki, trzeba reesa mianować dyrektorem do spraw kontaktu z MMPOL, bo widzę, że mu dobrze idzie :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 cze 2014, 20:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Jestem za.
Ja ze swoimi będę uderzał również, ale dopiero w wrześniu gdy pojadę na przegląd.
Może wezmę reesa jako rzecznika ;)

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 cze 2014, 06:21 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
uważam, że wszystko zależy od operatywności i otwartości opiekuna serwisu, może niektórzy mają jakiś lęk przed Mazda PL:
już nic nie rozumiem, dlaczego jedni mają przyjętą reklamację a inni nie, zależy to od człowieka w serwisie?, szczęścia? dobrego dnia w Maździe? czy czegoś jeszcze <niewiem>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 cze 2014, 07:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3037
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Tak . Wszystko zależy od ludzi. Bo jak Ci paniusia o...przepraszam Doradca ds. serwisu na wejściu,jak zgłaszasz problem powie,że to coś co zgłaszasz to ,,specyfika auta i zawieszenia" to nie tylko ręce opadają. :mad: <suicide>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 cze 2014, 10:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.08.2013
Posty: 514
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Kaczor napisał(a):
Chłopaki, trzeba reesa mianować dyrektorem do spraw kontaktu z MMPOL, bo widzę, że mu dobrze idzie :D



Haha, nie dziękuję. Wydaje mi się że lepsze kontakty ma Matarez.
Moje kontakty z MMPOL są sporadyczne i mogłoby się skończyć tym że forum było by nie mile widziane u nich.
Aczkolwiek potwierdza to fakt że powołując się na forum (bo i napisałem że koledzy z mazda6forum.pl wymieniają tarcze na gwarancji w ASO) masz realną siłę przebicia. Czarny PR i internet to potęga :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 cze 2014, 12:05 
Offline
rees napisał(a):
Wydaje mi się że lepsze kontakty ma Matarez

Ależ dziękuję bardzo...chociaż szlaki w "moim" ASO w Opolu przecierał tombien :wink:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 cze 2014, 21:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 660
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
W najnowszym Automoto jest artykuł z testu długodystansowego waszej M6
I co ciekawe przy przebiegu 19000 km wymieniano skrzywione tarcze hamulcowe


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 cze 2014, 21:57 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 10.01.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
jeśli dobrze pamiętam ten artykuł, to w trakcie dystansu 30 tys km... m6 była 3 czy 4 razy w serwisie z jakimiś problemami ... kiepskie statystyki jak na japończyka...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 cze 2014, 22:02 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 15.05.2014
Posty: 84
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
therion napisał(a):
W najnowszym Automoto jest artykuł z testu długodystansowego waszej M6
I co ciekawe przy przebiegu 19000 km wymieniano skrzywione tarcze hamulcowe


http://www.magazynauto.pl/najnowsze-num ... Id,1445323

http://www.magazynauto.pl/najnowsze-num ... Id,1425574

http://www.magazynauto.pl/najnowsze-num ... Id,1411083

Nie znalazłem info na tych stronach żeby pisali coś o Mazdzie 6. Jesteś pewien, że to Auto Moto 7/2014?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 cze 2014, 22:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 660
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Wybaczcie,nie zobaczyłem dokladnie

W numerze 05/2014


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 06:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
to chyba w Auto Świat było i faktycznie chodziło o tarcze, że biły, czytałem o tym już z uśmiechem pod nosem, że nawet redaktorom to się przytrafiło, a tak to nic poza nimi nie było :idea:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 07:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 26.03.2014
Posty: 169
Rok produkcji: 2014
Generacja: II
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czytałem ten artykuł dokładnie. Testowana była GJ w dieslu.
Tak jak napisał Crow jedyna awaria dotyczyła tarcz hamulcowych.
Oprócz tego auto było w serwisie na przeglądzie i na wykasowaniu informacji o niepoprawnym działaniu I-eloop (info o problemie z ładowaniem).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 14:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.08.2013
Posty: 514
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Epilog: w środę o 13.00 mam wizytę w serwisie, koretka faktur i zwrot kasy oraz montaż uszczelki pod maskę.

PS. Ile kilometrów mam jeździć i hamować spokojnie celem ułożenia klocków do tarcz? 200 wystarczy?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 14:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 660
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
300:) mnie tak kiedyś mechanik mówił jak zmieniłem klocki
Ale tak naprawdę to spokojnie jak najdłużej bo bedą piszczeć


Wysłane z mojego iPhone


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 14:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.08.2013
Posty: 514
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dzięki, tak i zrobię zatem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 14:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
therion napisał(a):

Ale tak naprawdę to spokojnie jak najdłużej bo bedą piszczeć



Tak mnie straszyli w pewnym serwisie jak swoje klocki przywoziłem...


Po 100 km polskiej jazdy klicki na pewno sie już ułożą.. no chyba że by nie korzystać z hamulca.

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 lip 2014, 22:22 
Offline
Odgrzeję kotleta o tarczach. Te problemy dotyczyły jakiejś partii samochodów, czy problem dotyczy każdej nowej 6ki?
Przyznam, że w Vectrze C chcąc uniknąć jakichkolwiek problemów z hamulcami - bicie, wycie, buczenie, dudnienie, albo płynięcie połączyłem tarcze ATE PowerDisc i klocki ceramiczne także ATE (uprzedzam, że nie jestem nachalnym dystrybutorem ATE.. :-) ).
Klocki zmieniam co 3-4 miesiące (szybko się ścierają przy nacinanych tarczach - być może popełniam błąd i do tych klocków powinienem mieć zwykłe - nie wiem) u mnie to po około 15-20 kkm. I mam święty spokój, mniej siwych włosów.... Kilkukrotne hamowanie z 200/220 do 100/80 nie wzrusza tego zestawu wogóle.
Jak rozumiem na gwarancji użycie zestawu innego niż Mazda, nawet gdyby np. ATE cokolwiek wyprodukował dla GJ, jest równoznaczne z czym? :-)
Jestem przed zakupem takiego samochodu i nie kumam jak wytrzymujecie takie olewanie?
Akcja spółeczna na FB, forach - onet, interia, wp w działach motoryzacja i sorry.
Spadnie sprzedaż, zmieni się nastawienie.
A tak ludzie nieświadomi walą oknami i drzwiami po samochody.
A oni mają w d.. całe towarzystwo jak widać.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 lip 2014, 22:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 660
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Jak to w maździe :)
Jak zakupisz to radź sobie sam.


iPhone


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 lip 2014, 06:48 
Offline
Na alledrogo są tarcze ATE i niby podchodzą pod GH i GJ, a wiem, że średnica w GJ jest 2 mm mniejsza od GH.
To jak to jest? Ktoś już coś próbował kombinować z tarczami innymi niż "made by MAZDA"? :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 sie 2014, 21:25 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.02.2014
Posty: 52
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zuważyłem ten sam problem w swojej M6 od okolo 10 000 km i myslalem, ze ten typ tak ma. mam 15 000 km i dzieki Wam musze zwrocic sie do ASO, bo faktycznie to irrytuje. Mam nadzieje,że się uda


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sie 2014, 17:43 
Świeżak
Offline
Od: 27.08.2014
Posty: 25
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Witam was serdecznie

Na wstępie się przywitam bo jestem tu nowy.
Moją 6 odebrałem tydzień temu.
Kupiłem trochę po znajomości nazwijmy to Demówkę z przebiegiem 30 000 Auto którym jeździł szef serwisu jednego z warszawskich Dealerów i zaczynam przygodę oczywiście... od tarcz:P. Nie wiedziałem że są z plasteliny:P
ale spoko. Byłem już u Bołtowicza sprawdzili, pomierzyli porobili zdjęcia i wysyłają prośbę o wymianę przedniego kompletu na gwarancji. a jak się nie da (bo przebieg) to powiedzieli żę przetoczą więc luz.

Nie ukrywam, Do tej pory jeździłem 350Z ze sporymi hamulcami (zaciski+ Tarcze) Brembo i jeszcze przewodami w stalowym oplocie.
Zestaw był BAJKA- nie do zajechania. Tor/Autostrada Hamowania z 200 do 80- Nie ruszało tych hamulców. Po prostu nic.
Wyjaśnijcie mi,czy w przyszłości jak się już zbliży moment wymiany tarcz, można nie tracąc gwarancji udać się na serwis do innego mechanika który założy inne lepszej jakości części części- Brembo+ Ferodo + Przewody w stalowym oplocie?
Z tego co wiem to unia narzuciła przepisy mówiące o tym że jest dowolność w miejsc serwisowania pojazdu bez utraty gwarancji.
Pytanie czy musi odbyć się to na gównianych OEMowych częściach?
O zmianę zacisków nie pytam nawet:) to ewentualnie po upłynięciu gwarancji.


Pozdrawiam Gorąco


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sie 2014, 17:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Ja mam przejechane 18 tys zero problemow z hamulcami :)

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 27 sie 2014, 19:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
cieszymy się twoim szczęściem czy cośtam :)

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sie 2014, 20:48 
Offline
irys napisał(a):
Ja mam przejechane 18 tys zero problemow z hamulcami

tez tyle miałem - ok. 18,5 tyś - jak się zaczęło... :/ oczywiście niczego złego Ci nie życzę ale bądź przygotowany... :wink:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sie 2014, 23:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
u mnie 25300 i spokój ale jak by sie os zadziało zamieniam na porządny zestaw bez pytania ASO


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 sie 2014, 07:38 
Amator
Offline
Od: 16.10.2013
Posty: 70
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
slawek napisał(a):
u mnie 25300 i spokój ale jak by sie os zadziało zamieniam na porządny zestaw bez pytania ASO


slawek a jaki to porządny zestaw?
Moim zdaniem przy takiej mikro średnicy tarcz będzie się gięło cokolwiek się tam nie założy.
Jedyne auta w których przy cywilnej jeździe nie było u mnie problemu z hamulcami to
Impreza STI (tarcza >330mm) i EVO (Tarcza >340mm).
W BMW E92 tarcze również z plasteliny i do tego za mała średnica.
Zresztą BMW poszło po rozum i zaczęło do normalnych modeli oferować zestawy hamulcowe
o zwiększonej średnicy i ilości tłoczków pod nazwą układ hamulcowy typu M. Co ciekawe
kwota dopłaty to raptem ~3.000zł więc gdyby Mazda coś takiego oferowała w podobnych
pieniądzach to wybór dla wielu byłby oczywisty.

Tu jak dla mnie może pomóc tylko BBK ale takie sprawy kosztują >10.000zł.

Aha u mnie problem zwichrowanych tarcz właśnie się pojawił (przebieg 12.000km).
W zasadzie nie pamiętam żadnego faktycznie ostrego hamowania :|


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 sie 2014, 10:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Jeszcze się nie rozglądałem bo nie mam tego problemu :) ale napewno cos sie znajdzie - myslalem co prawda bardziej o cywilnych a nie sportowych zestawach

na pocieszenie - dzis sie dowiedziałem ze w słuzbowych Astrach u mojej zony w pracy w ciągo roku na tarcze były wymieniane dwukrotnie wiec chyba trzeba sie zaczać przyzwyczajać :)
choc z drugiej strony w sabie 93 (tez GM) mam 174tys km i tarcze są fabryczne


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 sie 2014, 10:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3037
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Przejechałem 26 tys.km.ale już się boję.
Mam dosyć drżeń.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 sie 2014, 13:12 
Offline
To na co czekasz ??? :arrow:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 sie 2014, 21:59 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3037
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Dosyć drżeń tych co miałem(koła a właściwie opony).
Teraz jest OK.
Na razie nie zauważyłem przy hamowaniu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 38  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.