Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 14:03

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 38  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 22 cze 2017, 21:53 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.07.2015
Posty: 17
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
koliber1960 napisał(a):
Jak przy hamowaniu to tarcze, szczególnie gdy po kilkukrotnym hamowaniu się rozgrzeją i to przy różnych prędkościach,przy wyższych odczuwalne bardziej.

dokładnie
jak na expresówce i autobanie dostaje wp..... i ostrzejsze hamowanie to kierownica telepie, że wity odpadają
w serwisie ściemniają, że na "zimno" to ileś tam mikronanopiko i się nie kwalifikuje
a rozbrajający rumcajs stwierdza na koniec, że tarcze trochę za małe jak na taki samochód i to tak musi być;
kooo.... mam też wieśwagena paska 20 letniego - nie skrzypi, nie bije, nie trzeszy i ma sygnalizację REZERWY płynu do spryskiwaczy, WTF!
ten samochód to porażka, a raptem prze 2 lata zrobiłem 30kkm
ulało mi się na ten japoński cud techniki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 lip 2017, 18:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.07.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Witajcie.Fakt ze u mnie tez w Madzi z 2013 roku 2.2 diesel.tez czuje Czasem lekka wibracje przy hamowaniu z wiekszych predkosci.120 km.Po miesnie jest idealnie.Mam 44.000 km. Przebiegu.Mialem passata z 2004 roku. Tam przy zuzytych tarczach. (rant mial 4mm.)zawsze bylo idealnie.180000 km.Widocznie niemcy uzyli lepszy go materialu. Ale silnik Madzi 2.2 diesel 150 koni ow I momencie 380Nm.Wynagradza wszystko. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 lip 2017, 18:57 
Offline
Rant w pasku 4 mm ? to ładnie bo max do 1mm na strone, czyli 2mm na tarcze obie strony.
Jeśli rant miał koło 4mm czyli tarcza była ''zjedzona '' koło 8mm - to jesteś kaskader :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 lip 2017, 19:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
niko123
Pewnie jakieś przekłamanie się wkradło tutaj <hahaha> <hahaha> <hahaha>
Jak większość opinii na tematy rożne :P :) ;)

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 lip 2017, 09:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Najlepsze jest to, tak z innej beczki, że hamulce mi biły mi z czasem jak cholera na autostradzie zwłaszcza w powrotnej drodze z Hiszpanii, kierownica latała jak głupia, bicie straszne, upierdliwe, że aż bałem się hamować a było tam jakieś 40 -43 stopni, jazda z przepisowymi prędkościami i myślałem, że gorzej nie można. Strasznie upierdliwe uczucie. Strach było hamować na autopista. Poza tym słychać je było jak trą, ale ja mam wyczulone ucho jak cholera. :rozpacz: <slabo>
U nas 20 stopni wczoraj i jazda drogą szybkiego ruchu i nic nie bije. Ciszej. :idea:
Czyli jak się rozgrzeją, bądź nie mają wystarczającej wentylacji to się walcują i trzęsą, czytałem was i myślałem, że nie wiem co piszecie, ale widzę, że w maździe jest prawo serii, jak piszą inni, to za chwilę cię to spotka. :goraco:
I ja faktycznie dochodzę do wniosku, że są za po mazdowsku po prostu za małe i mają słabe odprowadzanie ciepła, może do tego i słaby materiał więc zawodzą w upały bądź przy intensywnej jeździe. Mazda odchudziła auto, więc pomyślała, że z hamulców kilka kilo utnie.
Ogólnie jechałem wczoraj na zamiankę w bmw x3 po tym jak 7500 km w wakacje przeleciałem mazdą cx i byłem w szoku, co znaczy mieć (dobre) hamulce. Ale jakie są one duże wobec mazdy. :idea:
To kolejna rzecz która mnie w maździe męczy.
Hamulce jednak mazda ma do poprawki i są lipne jak dla mnie. Kolejna rzecz do ogarnięcia. I negatywnie zaskakująca przy tzw. trasie wakacyjnej, bo przecież serpentyny i takie tam klimaty w widokami powodują, że hamulce muszą nam dawać poczucie bezpieczeństwa, a ja takiego w drodze zaufania zacząłem nie mieć. :lalka: Fatkem jest, że czas na ich szybką wymianę. Ale moje takie pierwsze doświadczenie z takim zachowaniem układu hamulcowego. :?:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 lip 2017, 14:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
zmień klocki na początek na inne ,niekoniecznie od razu tarcze :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lip 2017, 08:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
mam troche podobne jak Crow, czasami mi sie zdaje, ze tarcze bija i slabo hamuja. U mnie hamulce ratuje jazda z jajkami w bagazniku, moze do 100tkm jescze daja rady

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lip 2017, 09:11 
Adept
Offline
Od: 21.03.2014
Posty: 119
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
U mnie jak u koliber1960 pomogła zmiana klocków, na textary w moim przypadku, poprawa wyczucia i brak bicia. W automacie przy moim stylu jazdy starczają na 25-30 tys. Teraz czas na zmiany w wyniku zużycia tarcz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lip 2017, 18:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Panowie, trochę pojeździliście, możecie napisać prosto jaką markę tarczy i klocków jako zamienników polecacie, żeby się za szybko nie zajechały? zamiast OEM? Przeczytałem watek, ale są różne głosy. Ja sam w wakacje wiele razy najadłem się strachu. Widzę, że co do zestawów i wyborów są czasem rozczarowania a czasem zadowolenie. Z czasem czytam że zmiana opinii i nic się nie poprawia esploatacja. Może wakacje, podróże coś wyjaśniły z trasy? Trochę przebiegów, większe temperatury?
Gdzie szukać i czy dane marki są dostępne w jakiś pewnych hurtowaniach, żeby nie było siary i wtopy? Jaski zestaw dobry, wytrzymały czy ekonomiczny polecacie. Wiem, że to się nie łączy, ale nie mam już siły na ASO. Ich podejście i ceny.
Mam cx5 ale bedę wtedy szukał podobnego zestawu pod auto co wt w GJ/GL. Dzięki.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lip 2017, 00:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
W dużych Suv-ach np Jeepach , sprawdzają się Textary ( tarcze i klocki). Ja mam w Jeepie ATE, wiercone , nacinane i podobno niezłomne ale już po 25tys po rozgrzewce trzęsą kierownicą. Mój kolega podobnym rydwanem jeździ na Textarach prawie 2 razy dłużej i ma OK. Więc kupię Textary przy następnym przeglądzie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lip 2017, 05:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Znalazłem takie coś: http://www.iparts.pl/czesc/tarcza-hamul ... 57403.html
Zastanawia mnie, że średnica tarczy w ATE http://www.iparts.pl/czesc/tarcza-hamul ... 03811.html 303mm a Textar mają 297mm? hmm

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lip 2017, 05:58 
Offline
ATE to tarcza na tył i nie wentylowana? :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lip 2017, 07:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Moja pomyłka, ustawiłem źle filtry. Widocznie ATE dla cx nie ma. Zostaje TRW, Zimmermann, Textar. Mówicie, żeby uderzyć w to ostatnie. Dzięki

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lip 2017, 08:50 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Zimmermann sprawdza się tam znacznie lepiej, na Textar'a kilka reklamacji było.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lip 2017, 13:34 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ja mam tarcze OEM po wymianie i klocki Textar i występuje efekt przegrzania przy prędkościach autostradowych w upalne dni. Doświadczyłem tego teraz wracając z Chorwacji. Leci się kilkadziesiąt km bez hamowania i chcąc zahamować to występuje bicie. Tzn. małe tarcze, słabo wentylowane i efekt jest jaki jest.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lip 2017, 15:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Doświadczyłem też takiej choroby zwanej hiszpanką :wink: i dlatego się pytam, czy ejst jakiś ratunek. :idea: <niewiem>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lip 2017, 17:36 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Poza zmianą całych hamulców to chyba tylko półśrodki. Po prostu za małe tarcze. Teraz jak jechałem tak z 10 km to zimne tarcze, niezbyt ciepło to i bicia nie było. Nie wiem ile waży Audi A8, ale kiedyś w starszym modelu u mechanika widziałem, że tam były z przodu po dwa komplety klocków na tarczę. Musi być ten parametr dobrany z jakimś tam zapasem. W maździe zastosowali optymalizację i dali minimum minimorum tarcze tak, żeby na jeździe testowej było ok.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sie 2017, 10:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.07.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Nie ma bolca. Ja zjade tarcze I kiedy bedzie moment zmiany zarzuce te z otworami.Nie wiem jak je fac how nazywaja. Wiecie o czym mowie.Poza tym to nie wina srednio tarcz a raczej materialu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sie 2017, 10:38 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
- Fachowo nazywa się to tarczą perforowaną
- Nie jest to problem materiału a rozmiaru układu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sie 2017, 14:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.07.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Rozumiem.A jakiej marki tarcze polecisz?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sie 2017, 17:45 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Zimmermann


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lis 2017, 15:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski


Filmik o pomiarze bicia tarcz hamulcowych w mojej Magdalence :P :hi:







Wrzuciłem wszystko co nagrałem.
Wybaczcie jeżeli wg was coś jest zdublowane , albo niepotrzebne :) ...
Niech każdy może coś dla siebie wyciągnie z tego ???
Ja wiem , że na starcie mam proste tarcze i jeżeli coś się wydarzy, to mam punkt odniesienia.
Pozdrawiam

_________________
pozdrawiam, Mirek


Ostatnio edytowano Wt, 7 lis 2017, 15:49 przez bespartyjny, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lis 2017, 15:35 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Chyba przedniej?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lis 2017, 20:05 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 240
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Moim zdaniem popełniłeś błąd, powinieneś nakręcić wszystkie nakrętki i dociągnąć je tym samym momentem.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lis 2017, 20:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
grzees Fakt
wtedy wyszłoby , że mam może zero "bicia " :)
ale rację masz - zapomniałem :)

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 gru 2017, 00:08 
Świeżak
Offline
Od: 03.12.2017
Posty: 19
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Witam serdecznie forumowiczów . Mam ten sam problem co wy z biciem tarcz przerobiłem już wszystkie możliwe pomysły a więc od początku . Auto 140 tys km wymiana tarcz klocków przód tył bo pokazało się bicie oraz piasty kół przód luz na łożysku na tył zimerman i klocki trw i wszystko ok przód nowe piasty OE mazda plus tarcze black diamond plus klocki EBC żółte przejechane ok 4 tys km pokrzywione tarcze przód . jazda nie jest dynamiczna . następnie sprawdzenie półosi (wyważanie) jest ok piasty ok zaciski zregenerowane są ok stare tarcze na przetoczenie na aucie poszły 2 tys km i znów to samo . z najnowszych informacji mazda zaczyna stosować chińskie miękkie klocki plus jakis smar odprowadzający ciepło czy ktoś z was znalazł jakieś rozwiązanie w GH zmieniałem całe zwrotnice od MPS a i było ok od czego można tu założyć .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 gru 2017, 09:00 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Pokrzywione tarcze tzn ? Mierzyłeś czujnikiem zegarowym po zamontowaniu ? Mierzyłeś teraz jak pojawiło się bicie ? Na tarcze Zimmermann do GJ w dalszym ciągu nie trafiła się reklamacja a już na prawdę bardzo dużo ASO je stosuje i chwalą. trafiają się już klienci, którzy zdążyli zjeździć pierwszy kpl, dzwonią po kolejny i chwalą sobie. No ale u Ciebie nie wiemy jeszcze jaka jest przyczyna problemów więc najpierw to trzeba ustalić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 gru 2017, 12:00 
Świeżak
Offline
Od: 03.12.2017
Posty: 19
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Powiem Ci tak w GH przerobił em zimermany na przodzie i tez zaczynało się bicie wiec w GJ postanowiłem założyć coś z wyższej półki żeby nie mieć problemu niestety stało się to samo juz wszystko sprawdzałem i kupę kasy wladowalem i poznałem różnych ludzi co zajmują się hamulcami i 90% z nich mówi ze takiego przypadku jak ma mazda to jeszcze nikt nie miał . Chyba pozostaje założyć kartkę SPRZEDAM i pozbyć się tego auta . No chyba ze ktoś ma jakiś złoty pomysł na rozwiązanie problemu .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 gru 2017, 12:05 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 303
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
No to problem masz gdzie indziej. Bicie nie bierze się z powietrza. W GJ postanowiłeś założyć coś z wyższej półki ale jednak założyłeś coś z niższej ? :? Twoi "spece" od hamulców niewiele widzieli w takim razie bo GJ to jeden z wielu takich przypadków i nie znam przypadku, którego nie dało się rozwiązać. Ba ! skoro na kilka tysięcy już sprzedanych kpl do GJ nie było problemu to można powiedzieć, że problem został rozwiązany. Czy nie ? Tym bardziej, że jak napisałeś jazda nie jest jakaś wyczynowa. Tu na forum jest taki jeden wyczynowiec i u niego dopiero zmiana na BBKIT dała oczekiwany rezultat ale to jeden przypadek na kilka tysięcy wspomnianych ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 gru 2017, 12:26 
Świeżak
Offline
Od: 03.12.2017
Posty: 19
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
To powiedz gdzie szukać problemu ! Skoro piasty wymienione polos prosta bez bicia zero luzu na maglownicy koła wyważone elektronicznie z dokładnością na której stronie dana opona ma być felgi proste zaciski nowe płyn wymieniony odpowietrzone auto sprawdzane czy jest proste geometria idealna nowe opony . Korespondencja z mazda w Japonii odpowiedz od nich "wiemy o problemie przepraszamy nie jesteśmy w stanie go rozwiązać" . Masz rację drugim takim problemem na taką skalę ma BMW to 2 najczęstszą marka która przyjeżdża na przełączanie tarcz . Jeśli by został rozwiązany to by w ASO nie mieli problemów a mają teraz zakładają klocki bardzo miękkie plus smar z drobinkami srebra taka dyrektywa Mazdy jest najnowsza uważasz ze tarcze black diamond i klocki EBC to niska półka? Hmm nie znam się na tym ale wszyscy zachwala li taki zestaw. I masz rację bicie bierze się podobno z przegrzewajacych się tarcz za małe tarcze i zaciski do masy auta wiec jak masz pomysł jak rozwiązać to się podziel mądrością bo mi już brakło pomysłów . Jedynie zmienić całe zwrotnice na większe tylko od czego . Auto robi Mc ok 15 tys km wiec przyznaj ze jest to męczące jak co chwile problem z hamulcami .


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 38  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google BOT i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.