Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 21:31

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 38  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

administrator
PostNapisane: Pt, 18 lis 2016, 23:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
pryzmek - ja miałem drgania przy hamowaniu na tarczach w GH od przebiegu 4 tys km. Nic z tym nie robiłem tylko jeździłem, aż się klocki skończyły (86 tys km). Wymieniłem tylko klocki za 120 zł (Kashiyama). Klocki docierały tarcze przez 1 tys km, przez co miałem lekko mięki pedał. Po tym przebiegu wszystko wróciło do normy a bicie ustało. Zatem niczym nie ryzykujesz. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 00:20 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.08.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Generalnie jazdą na zdartych klockach ryzykujesz rozbicie samochodu a może i życie...
Wymień na cokolwiek lepszego od zdartych klocków i "dokończ" tarcze.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 08:31 
Offline
pryzmek napisał(a):
Dobra, czytam i czytam i już sam nie wiem.
Jeżdżę głównie po miasteczku, do autostrady mam 150 km, mam drgania przy hamowaniu - ale nie zawsze, mazda już po gwarancji, klocki prawie na zero.
Najczęściej padają propozycje wymiany kompletu: tarcze + klocki w cenie 1,5 - 2 tys.
Mam przejechane 55 tys i zamęt w głowie w tej sprawie.
Dlatego mam pytanie: co będzie jak zostawię te oryginalne tarcze i wymienię tylko klocki, które są dostępne w sklepie na osiedlu? marki, które nigdy nie padły na forum: ..szkoda pisać...
Ewentualnie kupię EBC Yellow.
Ewentualnie co innego do normalnej jazdy?
Jakie mogą być skutki takiego działania?


Rant na tarczy do 1 mm , zobacz suwmiarka ile maja tarcze a dokladnie ile ma rant to bedziesz wiedział stopień zużycia tarczy.
Bo jka bedzie 0,6 to wymienił bym tylko klocki a jak już 0,8 mm to lepiej komplet.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 09:11 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Zacznij od zmierzenia grubości tarcz, jeżeli klocki są na zero to przez to może pojawiać się bicie a tarcze mogą być dobre ale nie muszą ;)
Jakiejś taniochy nie kupuj bo tylko problem sobie zrobisz, EBC to też nie jest dobry wybór.

Z klocków markowych w niewygórowanej cenie masz do wyboru Textar, TRW, Zimmermann.
Drogie nie są także gdyby okazało się, że jednak tarcze przegrzane to nie będzie aż tak żal.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 13:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
pryzmek napisał(a):
Dobra, czytam i czytam i już sam nie wiem.
Jeżdżę głównie po miasteczku, do autostrady mam 150 km, mam drgania przy hamowaniu - ale nie zawsze...
?


"Ale nie zawsze" to słowo klucz, jest szansa ze to tylko opony. Tez mi biło ale tylko w pewnym zakresie predkosci. Ostatecznie okazalo sie ze znowu odezwaly sie nieszczesne Bridgestony, po wymianie na zimowki juz nie bije przy hamowaniu, z czego sie nezmiernie ciesze. Zalecam zaczac sprawdzanie od opon.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 14:30 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.06.2014
Posty: 13
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
Dzięki wszystkim,
Potwierdzacie moje przypuszczenia. Wymieniam same klocki.
TheBestia - faktycznie drży nie przy każdym hamowaniu, ale na oponach letnich i zimowych.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 15:13 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
A u mnie po wymianie na zestaw zimowy. Tak jakby auto w pewnych zakresach prędkości drgało. Pojechałem jeszcze raz na wyważenie i jest to samo. Felgi i opony nowe. O co chodzi, wie ktoś?

Wysłane z mojego Lenovo K910


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 15:31 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Terminator181, wyważanie musi robić naprawdę profesjonalny zakład i na profesjonalnym sprzęcie. Miałem to samo po zmianie na zimowe. Dopiero drugi podejście na wyważarce HUNTER, zlokalizowanie właściwego koła i pięciokrotne przekładki opony na tej feldze i pomiary aby precyzyjnie ustalić obszar powodujący problem z drżeniem. Okazało się, że jedna opona (lewy tył) tylko pozornie była dobra posiadała jednak jakiś feler wewnętrzny (nierówno wylana). Teraz jest OK!

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 15:40 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Też podejrzewałem opony. Chyba trudno je wyważyć. Bo to zeetex y chinole [FACE SCREAMING IN FEAR]. Poza tym to ciche, przyczepność dobra, komfort.

Wysłane z mojego Lenovo K910


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 16:07 
Offline
Wyważanie na samochodzie jeszcze spróbuj.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 21:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
pryzmek napisał(a):
Dzięki wszystkim,
Potwierdzacie moje przypuszczenia. Wymieniam same klocki.
TheBestia - faktycznie drży nie przy każdym hamowaniu, ale na oponach letnich i zimowych.

W takim razie nie drzy ci przy kazdym hamowaniu gdyz zalezne jest to od poziomu nagrzania hamulcow. W mietku mam taki problem i drga tylko jak są nagrzane , na zimnych nic zero.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 lis 2016, 00:11 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Wyobraźcie sobie, że na tarcze trzeba czekać w sumie około miesiąca, bo nie mają w magazynie centralnym. TARCZE!!!, które non stop są reklamowane!!! Paranoja!

Wysłane z mojego Lenovo K910


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 lis 2016, 09:02 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Ciesz się, że nie jeździsz nowym Vivaro czy Traficiem :D Tarcz nie ma od 4 miesięcy ani oryginałów ani zamienników, ludzie którzy mają firmy transportowe mają uziemione auta od kilku tygodni i to w wielu przypadkach poza granicami kraju <slabo>

Podobna sytuacja rok temu była z Panamerą, tarcze nie były dostępne od kwietnia do grudnia, dopiero w grudniu przed świętami Zimmermann się zlitował <brawo>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 lis 2016, 09:23 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
W jakim kierunku to wszystko zdąża?! Bylejakości, olewatorstwa, naciągnięcia klienta? A ponoć kapitalizm mamy.

Wysłane z mojego Lenovo K910


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 lis 2016, 09:40 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
No niestety producenci aut co raz bardziej tną koszty i to na ogromną niekorzyść naszą, użytkowników.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 lis 2016, 14:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Mówicie, że te czasy http://www.zerohedge.com/news/2014-05-1 ... ars-go-die są czy przed nami dopiero?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 gru 2016, 12:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Cześć,
info dla wszystkich z problemami zwichrowanych tarcz... pierwszą wymianę miałem jako gest handlowy przy 22 tkm, teraz mam 53 tkm i znowu biją. Napisałem do MMpol i okazało się, że Mazda wprowadziła jakieś nowe "blaszki" w układzie hamulcowym i mam jechać na pomiary. Pojechałem i dzisiaj dostałem decyzję, że wymienią mi tarcze, klocki i te blaszki :)
Ciekawe czy to coś da w perspektywie dalszej jazdy ... zobaczymy

Pozdrawiam
Paweł


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 gru 2016, 12:20 
Offline
Bonifacy są większe ok. 1 cm niż poprzednie, ale bardziej odstają od tarcz dając lepszą wentylację i w jakiejś części chyba rozwiązały problem, bo osoby z autami po lifcie mniej narzekają na tarcze. Ale jak zap...dalasz to i tak niewiele pomogą. :) Choć jak zmienią je jako gest handlowy to w sumie nie ma się co na nich obrażać. Niech zmieniają. :wink: Normalnie zmiana kosztuje ok. 500 PLN bo trzeba zwalać obie piasty.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 gru 2016, 20:11 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.06.2014
Posty: 13
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
... no i wymieniłem same klocki na TRW. Za mało km na opinie, zobaczę w ciągu miesiąca.
Sama wymiana trwała 15-20 min.
Wcześniej niestety nie miałem tyle szczęścia lub samozaparcia co niektórzy - w opinii serwisu miałem zbyt małe bicie, że by zakwalifikować tarcze do wymiany. Jednak - bardzo miły skądinąd - pan w serwisie zaproponował mi jeszcze na gwarancji odpłatne rozwiązanie od ręki... Teraz już mam po gwarancji i na razie bicie tarcz nie stanowi dla mnie wielkiego problemu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 gru 2016, 21:52 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 22.10.2015
Posty: 43
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Bonifacy napisał(a):
Cześć,
info dla wszystkich z problemami zwichrowanych tarcz... pierwszą wymianę miałem jako gest handlowy przy 22 tkm, teraz mam 53 tkm i znowu biją. Napisałem do MMpol i okazało się, że Mazda wprowadziła jakieś nowe "blaszki" w układzie hamulcowym i mam jechać na pomiary. Pojechałem i dzisiaj dostałem decyzję, że wymienią mi tarcze, klocki i te blaszki :)
Ciekawe czy to coś da w perspektywie dalszej jazdy ... zobaczymy

Pozdrawiam
Paweł


Gdzie kolego Ci tak wymienili. Dzis w Odyssey wawa odmówili mi wymiany tarcz i klocków bo na szafie mam 23500km a Mazda uwzględnia do 20k. Ręce k.... opadają. Dostałem lekkiego wk....wa bo wiedza o temacie a bronią sie jak tylko mogą. Dostałem telefon czy chce wymienić koszt 1800zl.....
Bede pisał do mmpol bo tego tak nie zostawię. Mysle czy nie zmienić w ogole serwisu skoro tak podchodzą. Nadmienie ze to była odp przy okazji przeglądu !!!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 gru 2016, 14:21 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
...Bemo, nie robili problemów. Ale w obu przypadkach najpierw email do MMpol :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 gru 2016, 21:50 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 22.10.2015
Posty: 43
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Czy dostałeś info jak miałeś pogięte te tarcze ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 gru 2016, 23:04 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Tarcze ... wieczny temat
Jedne serwisy wymieniają inne nie ... co jest ...

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 gru 2016, 11:42 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
daniel81 napisał(a):
Czy dostałeś info jak miałeś pogięte te tarcze ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Jedna była niby na granicy a druga ze sporym odchyłem...tyle. Nie wgłębiałem się w szczegóły.
Jeżeli chodzi o wrażenia... biją jedynie po kilku sporych hamowaniach "autostradowych" jak się sporo nagrzeją. Niewyczuwalne podczas jazdy w mieście w zasadzie.

Pozdrawiam


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 gru 2016, 16:45 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Czyli ewidentne objawy dla przegrzania czyli cały czas ta sama przygoda :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 lut 2017, 20:05 
Offline
Ktoś już miał problem z heblami w wersji 2017 ? sam taką mam i licze że już problemu nie będzie z biciem tarcz.
Mam mazde z de i tylko zobaczyłem że klocki firmy trw.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 lut 2017, 20:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
niko123 Już w FL niewiele osób miało problemy z hamulcami. W FL2 MY2017 nic nie zmieniono w kwestii hamulców.
Jednak sugeruję ci się nie martwić na zapas.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lut 2017, 07:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
U mnie znowu delikatnie biją przy hamowaniu.
Miałem wymianę po 40 tys.
Teraz mam 86 tys. Czyli u mnie starcza na jakieś właśnie 40 tys. :|

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lut 2017, 10:33 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
A na Zimmermanna w dalszym ciągu tylko jedna reklamacja była a sprzedają się zarówno w wersji Sport jak i standard każdego dnia, serwisy sporo tego przerzucają :)
Obym nie wykrakał :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 lut 2017, 08:56 
Offline
Mój wspominany wcześniej wspólnik założył ponownie nasze ostatnie magazynowe Zimmermanny Sport + EBC Yellow.
Potrzebna była "szybka" wymiana. Efekty identyczne. 2500 km i bicia. No comments.
Wystarczyły 2 wypady z Gdańska do Kutna po A1. :)
Wymiana w ASO Mazdy w Gdyni ze zleceniem wyczyszczenia jarzm, piast itp.
Adam1003 żeby nie było: nie chcę bić piany, podaję czysto informacyjnie. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 38  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.