Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 10:09

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 5 kwi 2018, 10:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
znowu biją? :arrow: :mad: <suicide>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 kwi 2018, 19:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.09.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jeśli piasty sa krzywe.to większa średnica nic nie da..jutro zdejmuje kola I mierze bicie tarczy I bicie piasty(jeśli występuje) jak się okaże że piasta.ok to znaczy że tarcze delphi sa do dupy,klocki tez


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 13 kwi 2018, 20:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
5 kwietnia 2018, o 11:23 koliber1960 napisał(a):
znowu biją?

Kogo się pytasz?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 kwi 2018, 21:11 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Klocki delphi zupełnie z przypadku trafiły do mojego poprzedniego auta przed sprzedażą i w mojej ocenie były beznadziejne. Nie polecam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 10:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
No tak źle napisałem - nie znowu a dalej
:idea: to , że problem nawet w nowych samochodach? czyli już 5 lat i nic z tym nie zrobili , w sensie Mazda
forum kopalnią wiedzy więc można sobie poradzić skoro firma nie daje rady :) <pucu>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sty 2019, 13:57 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.11.2018
Posty: 96
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Do jakiej grubości można toczyć tarcze?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 9 sty 2019, 14:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
matixp jeżeli się nie mylę to:
Grubość maksymalna (mm): 28
Grubość minimalna (mm): 26

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sty 2019, 16:09 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.11.2018
Posty: 96
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
victor dzięki :)
Gdzie można znaleźć dokładne wytyczne producenta?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sty 2019, 17:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Chyba powinno być wybite na tarczach, przynajmniej tych bardziej szanujących się producentów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sty 2019, 17:56 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.01.2019
Posty: 42
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Panowie a może tarcze mikody by dały rade. Brat ma peugota 407 i dają rade , a jezdzi jak wariat ... :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 08:08 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Nie dadzą rady ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 14:24 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.11.2018
Posty: 96
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
A tylne tarcze można toczyć do 8mm max?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 15:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 10
Minimalna grubość [mm] 8

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 15:45 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Czyli jak ma 8 to jest od kosza a nie, że możesz toczyć do 8.
Poza tym dlaczego chcesz toczyć tarcze ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 19:41 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.11.2018
Posty: 96
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Adam1003 ponieważ miałem bicie na jednej. Po przetoczeniu tarczy i wyrównaniu (wyszlifowaniu) klocków jest idealnie, nic nie bije. A pozostałe tarcze przetaczałem ponieważ były skorodowane (samochód długo stał nieużywany). Ale na wiosnę planuję wymienić już na nowe tarcze i klocki.

ps. Jakie polecacie?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 18:41 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
U mnie w FL2 pojawiło się również bicie tarcz. Zaczęło się od 10tyś przebiegu ale było sporadyczne i nie zawsze występowało. Prawdopodobnie przez to, że hamulca używam bardziej do zwalniania niż ostrego hamowania.

Zgłosiłem na pierwszym przeglądzie ponieważ objawy się nasiliły. Pomierzono 0,04 i 0,03 bicia na tarczach. ASO wysłało zapytanie do MMPol czy można wymieniać.
Po tygodniu na wymianie lusterek usłyszałem, że odpowiedzi nie ma ale cały czas monitorują temat. Nagle zapadła cisza.
Po miesiącu zadzwoniłem co się dzieje w tej sprawie i po kilku godzinach dostałem informację aby podjechać do ASO aby wykonali zdjęcia, zweryfikowali dokładnie stan tarcz i wysłali zapytanie o zgodę na wymianę do MMPol.
Po kilku dniach dostałem odpowiedź, że tarcze mogą co najwyżej przetoczyć w ramach gestu handlowego, ponieważ MMPol odmówił.

Teraz jest coraz ciekawiej. Coraz częściej nie czuć teraz bicia na kierownicy ale szarpanie podczas hamowania. Szlag bierze.

Szkoda, że ten Pan co mi sprzedawał już nie pracuje. Pytałem się przed zakupem o problemy z hamulcami. Zarzekał się, że bzdury na forach piszą i że nie ma żadnych problemów z biciem. Potem stwierdził, że może z jedna 2.5 miała no ale przecież wymienili bez gadania bo gwarancja była. :facepalm:

Widać ile jest warta japońska motoryzacja, gdzie tarcze zużywają się po 10 tyś. Szarpnąłem się na nowy samochód, ponieważ ostatnio mam mało czasu na zabawę w mechanika i myślałem, że od zakupu pojeżdżę parę lat bez większego wkładu finansowego i czasu. A tu widać więcej trzeba stracić czasu, pieniędzy i nerwów niż przy starym gruchocie co przez 10 lat był piłowany na autostradach i miał przejechane pół miliona.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 19:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
To nie japonska motoryzacja tylko wspolczesna, takie czasy, ciesz sie tym autem lepszego juz nie bedzie.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 22:02 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Cieszyłbym się jeśli w razie problemów mógłbym liczyć na gwarancję


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 16:00 
Świeżak
Offline
Od: 20.05.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Mój zestaw: tarcze power friction ds + klocki powerstop z23, bicie pojawiło się po 15kkm. Masakra. Zastanawiam się czy zmieniać na coś innego czy po prostu się z tym biciem pogodzoc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 16:49 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Jedyne rozsądne rozwiązanie, szkoda pieniędzy na inne...Obrazek

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 18:23 
Świeżak
Offline
Od: 20.05.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Ile taki break kit Cię kosztował?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 20:16 
Świeżak
Offline
Od: 20.05.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Ja mam takie pytanie, (moj zestaw przód: power friction DS + powerstop z23 ; tyl textar +TRW) przy pierwszych hamowaniach na zimnych tarczach wibracji brak, może minimalne, po rozgrzaniu 140-80 pare razy, zaczyna telepac całym autem + pedał hamulca + kierownica. Czy może to być np spowodowane lekko pękniętymi tulejami wahacza czyjednak objawy tupowo "tarczowe" przód ma 15 tyś ,tyl nówka sztuka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 20:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No Kuzwa jak ten zestaw z przodu się nie sprawdza, to ja nie wiem. Wszyscy go polecali, niby niezniszczalny .....

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 20:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Moze byc luz na tuleji wahacza z przodu i bije. Dowiesz sie o tym zapewne jak wyjmiesz wahacz. Bo na szarpakach bedzie wygladal ok;) po wyjeciu rozsypie sie tuleja w rekach ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Pt, 12 kwi 2019, 20:41 przez poxtazo, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 20:36 
Świeżak
Offline
Od: 20.05.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Tez tak myslalem, stąd też moje pytanie czy możliwe jest, że cos innego powoduje te wibracje. Odnośnie montażu ( bo pewnie mogą być zażuty, ze nieumiejętny ) zleciłem to ASO w Osinach ( serwis polecany na forum ) Może po prostu kupie cos tanszego i bede zmieniac co 10 tys caly zestaw :D
poxtazo - a nie biłoby od razu? na zimnych również ? bo to się dzieje dopiero jak rozgrzeje hamulce. Z tymi tulejami też jest numer, bo mazda nie oferuje, cały wahacz do wymiany ....a zamienników brak :O


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 20:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Tak sobie czytam ten temat od czasu do czasu i widzę że generalnie każdy zestaw prędzej czy później się krzywi.
Czy u każdego u którego są zwichrowane tarcze bicie piasty jest w normie? Jeśli tak to może trzeba pomyśleć o lepszym chłodzeniu tarcz?

Zastanawia mnie gdzie leży problem czy w notorycznym przegrzewaniu, które w konsekwencji odkształca tarcze? Przecież GJ nie jest dużo cięższa od GH czy GG, nie jest to 500kg różnicy.
Czy w problemach z piastą?

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 20:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Sa i zamienniki i tuleje a nawet te "niewymienialne" sworznie:) Nie ma z tym problemu :) serwis woli ci sprzedac wahacz za 2k kompletny. Ale mozna kupic kompletny zami3nnik za 300zl ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 21:17 
Świeżak
Offline
Od: 20.05.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Łożyska z piastami miałem wymieniane bo huczały ( chwilę przed założeniem aktualnego zestawu hamulcowego ) bicia nie sprawdzałem, jestem w fazie odejscia od ASO i szukam ogarniętego mechanika w okolicy, jak znajdę od razu sprawdzę


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 kwi 2019, 07:36 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
kaboniarz napisał(a):
Ile taki break kit Cię kosztował?
Coś ok 3600 zależnie co wybierzesz. Szukaj na forum partnera KSystem pro i tam masz wszystko opisane

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 kwi 2019, 09:03 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
poxtazo, uważasz, że takie zamienniki wytrzymają tak samo długo jak oryginały?

https://allegro.pl/oferta/wahacz-przod- ... 7858032024

W ASO jeden to około 900 zł, tutaj cztery razy taniej. Żeby się nie okazało, że wytrzyma też cztery razy krócej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.