Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 15:20

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 38  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 23 gru 2017, 15:18 
Świeżak
Offline
Od: 03.12.2017
Posty: 19
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Moje tarcze są z Langfang i powiem Ci że nie narzekam nic się nie rozpadło no chyba że papier :) . I patrzeć na moje problemy z poprzednimi tarczami jestem Mega zadowolony :) .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 gru 2017, 14:43 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Może podaj linka do tych tarcz. Bo faktycznie jeśli z Chin to loteria. Ty akurat dobrze trafiłeś.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 gru 2017, 22:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.12.2017
Posty: 4
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: podkarpacki
Panowie taka mała uwaga.
U mnie to było. Tarcze mi biły jak hamowałem z większych prędkości. Wymieniłem na nowe i dalej bicie było. Przestało jak wymieniłem dwa bolce (prowadnice) którymi mocuje sie jażmo do zacisku.
35 zł na allegro załatwiło sprawę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 gru 2017, 16:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Tomekrst
a coś więcej opowiesz ?
co wg ciebie było przyczyną , ze bolce wymieniłeś
co cię nakierowało na to ?
czym różnią się prowadnice oryginalne od nowych ?
wyrobione były ? za długie ? co ???
:)

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 gru 2017, 16:48 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Oj coraz bardziej dziwne, zaskakujące metody pojawiają się. Jednemu najtańsze tarcze pomogły, drugiemu bolce , a konkretów brak.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 gru 2017, 17:30 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.12.2017
Posty: 4
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: podkarpacki
26 grudnia 2017, o 16:20 bespartyjny napisał(a):
Tomekrst
a coś więcej opowiesz ?
co wg ciebie było przyczyną , ze bolce wymieniłeś
co cię nakierowało na to ?
czym różnią się prowadnice oryginalne od nowych ?
wyrobione były ? za długie ? co ???
:)

Jeden z bolców był tak jakby wygięty (wydaje się jakby był za długi bo był wygięty w łuk,) ale zobaczyłem to dopiero jak porównałem do nowych.
A wymieniałem bo po wymianie tarcz dalej mialem bicie przy hamowaniu z większych prędkości. Więc wykluczyłem że to wina tarcz i poprostu trafiłem.
Aha w obu kołach z przodu to miałem. W prawym i lewym były wygięte bolce. Po jednym na koło.
Nie kupowałem orginalnych tylko zamienniki i zamienniki były krótsze od orginałow ale za to ciaśniej wchodziły w dziury w zacisku.


Ostatnio edytowano Wt, 26 gru 2017, 17:35 przez Tomekrst, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 gru 2017, 17:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Tomekrst
<spoko> :cool:

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 gru 2017, 20:45 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
21 grudnia 2017, o 23:33 MKlima1987 napisał(a):
Panowie sukces !!! Sprawa rozwiązana bynajmniej u mnie zrobione 9 tyś km autostrada 60 % reszta miasto warunki pogodowe różne również mycie zaraz po autostradzie i woda na tarcze . Całe te zimermany można sobie wsadzić w D tak samo jak inne mega super hiper dobre . Kupiłem najtańsze tarcze dostępne na rynku komplet 123 zł. Tarcze z 2 mm większe od oryginału wszystko śmiga aż miło zero bicia z prędkości 180 do 80 kilkukrotnie w tej samej trasie zero bicia ;) .jutro kolejne 3 tyś km zobaczymy co dalej . Więc wszystkim maniaka zimermanow proponuje przemyśleć sprawe:) WESOLYCH SWIAT PANOWIE ;) ;)


...Panowie a Wy nie boicie się kupować tarcz no name ? Przecież ten element odpowiada za Wasze bezpieczeństwo...masakra.
Czy ktoś to badał, ktoś to obliczył, ktoś dał certyfikaty na materiał ? ... no ja bym się bał, to nie chromowana badziewna brewka pod halogen, to tarcza hamulcowa <nie>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 gru 2017, 20:53 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
w PL można :) gorzej jak na zachodzie coś się przytrafi, chociażby niech nam ktoś wjedzie w tył to można się do końca życia nie wypłacić za używanie tarcz bez certyfikatu TUV


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 sty 2018, 19:22 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
... i mnie dopadł problem. W ramach gwarancji klocki do wymiany, tarcze do przetoczenia. Jeżdżę bardzo delikatnie, klocki prawie nówki (6 mm okładziny po 40 tys. km), tarcze również ale pomimo tą są krzywe.
Wątpię aby przetoczone tarczy wytrzymały więcej niż 10-20 kkm.

Uważam, ża naprawa gwarancyjna powinna polegać na usunięciu problemu, a nie jego odepchnięciu. Do usunięcia problemu potrzebny byłby biuletyn serwisowy wprowadzający zmiany konstrukcyjne, ale skoro Mazda przez 6 lat nie potrafi poprawić napędów lusterek to trudno liczyć aby potrafiła poprawić jakąś grubą sprawę.

Do tej pory problem bagatelizowałem bo zdaję sobie sprawę, że wielu użytkowników Mazdy w najmocniejszej wersji silnikowej jeździ ze sportowym zacięciem, szczególnie @rkarcz, który wprowadzał w swojej M6 największe zmiany w zakresie hamulców, ale skoro problem występuje u osoby, która jeździ tak delikatnie jak ja to znaczy, że jest on naprawdę poważny.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 22 sty 2018, 20:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Tarcze jak bardzo chcesz możesz wymienić lub przetoczyć, nie zakładaj czasem tylko fabrycznych klocków, bo będzie powtórka z rozrywki.

U mnie po 1 wymianie (gwarancyjnej) problem z delikatnym biciem przy hamowaniu z prędkości powyżej 120 km/h pojawił się po podobnym przebiegu jak w pierwszym przypadku tj. 35 tys. km

Wymieniłem klocki bez wymiany tarcz i bicia brak od 10 tys km. Klocki EBC black.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 sty 2018, 20:32 
Offline
6 mm po 40 tyś to mam mam 7,5 mm po 15 tyś, nie wiem ile mają nowe ? 9, 10 mm ? często podawane są 15 mm ale to chyba z metalową okładziną.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 sty 2018, 11:42 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
U mnie nadal nic nie bije a kolejne kilometry przejechane
WNIOSEK:
tarcze mogą być oryginalne mazdowe ale klocki inne :)
(wcześniej pisałem o mojej walce z ASO i MMPol i o klockach :D )
teraz im mniej serwisu tym lepiej :lol:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 sty 2018, 12:01 
Offline
Wychodzi na to, że najbardziej opłaca się mieć Mazdę po gwarancji. :hihi:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 sty 2018, 12:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Nie śmiej się , bo im mniej kontaktu z ASO i MMPol to tym lepiej.
Więcej informacji na forum. :D

-- Dodano: 23 stycznia 2018, o 12:12 --

i mniej nerwów :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 sty 2018, 12:15 
Offline
Widzisz, ja akurat w kwestii akumulatora jak i hamulców nie złożyłem ani jednej reklamacji tylko samodzielnie sfinansowałem wymianę na coś co "daje" radę.
I w pełni się zgadzam z tym co piszesz odnośnie ASO i MMPol. Dopiero jak kupiłeś swoje klocki rozwiązałeś problem hamulców, jak kupiłeś swoje opony rozwiązałeś problem drgań.
O to mi właśnie chodziło. Mazda i MMPol to współpraca dla bardzo cierpliwych i mających kupę czasu.


Ostatnio edytowano Wt, 23 sty 2018, 13:09 przez rkarcz, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 sty 2018, 12:59 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Tak,tak,tak :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 lut 2018, 15:49 
Świeżak
Offline
Od: 29.06.2016
Posty: 17
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Panowie a czy ktoś próbował reklamować tarcze hamulcowe? To niepodobne żeby przy tak niskich przebiegach występował problem bicia tarcz...
W poprzednim japońcu (rav4) też w miarę szybko wystąpił problem przegrzanych i bijących tarcz i po batalii dealerem oraz TMP przy użyciu rzeczoznawcy, zostały zwrócone koszty wymiany tarcz (wcześniej dwukrotnie toczone).

Auto które użytkuje równolegle ma przejechane 65 tys., nawet nie ma mowy o wymianie. W maździe pierwsze problemy zgłaszałem przy 31 tys. - wtedy ASO stwierdziło, że nie ma problemu, przy 38 tys. okazuje się, że tarcze zostały przegrzane.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 lut 2018, 16:07 
Offline
Zmień ASO na takie w którym nie robią problemów i potrafią uzasadnić wymianę na gwarancji. Kilka osób ma tu wymienione na gwarancji. Zapytaj gdzie to robili. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 lut 2018, 11:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Nordic Motor Bydgoszcz wymienili mi po II-gim przeglądzie po 40 tys.km. :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 lut 2018, 13:21 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
BMG Gdańsk; nie było problemów tuż przed końcem gwarancji , przebieg ~35tys.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 mar 2018, 14:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.12.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Witam,
Na forum siedzę już od dawna bo nie ukrywam bardzo chodzi mi po głowie nowa M6. W chwili obecnej mam inne bardziej niszowe auto ale z mocnym motorem pod maską i jak do tej pory przy przebiegu ponad 100kkm jeszcze nawet nie zagłądałem do hamulców..a dodam że auto mam od nowości. To co tutaj przeczytałem na forum, to po prostu ręce opadają. W M6 oprócz mega fajnego wyglądu, nic więcej dobrego o tym aucie nie można powiedzieć...szkoda, bo naprawdę byłem gotów kupić ten wóz..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 mar 2018, 14:20 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Jak masz mało problemów to droga wolna, chociaż oko będzie cieszyć :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 mar 2018, 16:28 
Offline
Były jakieś problemy z hamulcami w wersji FL2 ? coś podobno zmienili w obudowie tarcz ( chodzi o chłodzenie ) - u mnie wszystko ok.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 mar 2018, 16:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Tam przy przednim klocku jest taka blaszka dodatkowa. U mnie jest, mimo, że auto jest ze stycznia 2016. Ale znam gościa co miał auto późniejsze o pół roku, ale 2.0 i tą blaszkę dodali mu dopiero po wymianie klocków i tarcz w ramach gwarancji. Konstrukcyjnie hamulce są te same.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 10:53 
Świeżak
Offline
Od: 29.06.2016
Posty: 17
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
@KMbak Mógłbyś zrobić zdjęcie tej blaszki? Będę pisał pismo do MP - mój serwis, odysey Warszawa, wymyśla skrajne głupoty aby tylko nie wymienić tarcz.

Serwisant powiedział mi, że przyjechała komisja złożona z inzynierów Mazda z Japonii do Polski i przeprowadziła ekspertyzę dotyczącą warunków w których użytkowane są nasze pojazdy i wyszło, że akurat Polscy kierowcy to tacy dranie co hamują tak mocno, że są zużywają szybciej tarcze i dla kilku przypapdków odebrano gwarancje producenta na pojazd... Ręce mi po tym argumencie opadły.


Ostatnio edytowano Śr, 21 mar 2018, 11:07 przez skurvell, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 10:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Pod ręką mam tylko to.
50 mm V2 - maj 2017 022.jpg

Tyle tylko widać w zaznaczonym miejscu.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 20:48 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
A to nie sa podkładki antywibracyjne? One maja wpływ na bicie tarcz w wyniku przegrzania?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 14:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.09.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Odgrzebie kotleta

Bicie tarcz.hamulcowy, tarcze.klocki delphi raz już przetoczone.problem wrocil..
Znalazl.ktos jakies.rozwiązanie?? Czy po prostu mazda zrobila.bubla w.którym trzeba.zakladac.nowe zestawy co 5kkm
Czy ktos.zmienial może piasty przód i.problem zniknął na.dobre??

Jeśli nie ma rozwiązania.I.ten typ tak ma to.mam.mazde 6 do.sprzedania.. tylko w UK


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 22:23 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Rozwiazanie jest - zmiana tarcz na takie o większej średnicy.

Ewentualnie alternatywa to dobranie "miękkich" klocków, kilku naszych forumowiczów znalazło produkty, które im pomgły w walce z biciem tarcz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 38  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.