Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 00:51

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 13 kwi 2019, 09:07 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Kiedys lemforder byl dobry tylko nie wiem czy robia wahacze do naszej 6stki.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 kwi 2019, 09:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nie mam pojecia ile wytrzymaja, napewno zadna czesc nawet z aso nie wytrzyma tyle co ta uzyta na pierwszy montaz . Raz cos rozebrane nigdy ju nie bedzie tak samo dobre jak to co fabryki wyjechalo. Bez wzgledu na to jak dobrych czesci uzyjemy. Ale jak mialbym popsute tuleje czy sworznie to wolabym jakie kolwiek ,nawet jak 4x mniej mialy by wytrzymac ale nowe. Za 300zl,a nie 900 ;) mozna tez kupic sama tuleje lub sworzen i wprasowac w stary wahacz ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 kwi 2019, 12:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie koniecznie tak jak piszesz. W focusie mk2 byl wadliwy sworzen wahacza, zaczynal tluc po 2 max 3 latach. Wymienilem na lemfordera i zapomnialem o temacie, jezdzilem 5 lat i sprzedalem ze sprawnym.

Ja bym probowal sama tuleje wymienic na dobry zamiennik.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 kwi 2019, 12:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Wiecej brandzlowania i cenowo bedzie podobnie pewni3 co caly wahacz. A ktos kto bedzie sie z tym brandzlowal sie ucieszy;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 kwi 2019, 13:07 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Problem jest taki, że stosując zamienniki płacimy mniej za część ale więcej za robociznę, gdyż częściej trzeba to wymieniać. Za kombinowanie z tulejami też nikt za darmo tego nie zrobi. A widzę, że tylko są zamienniki NTY (nie znam) oraz części z rozbitków lub zapewne skradzionych aut.
No i jeszcze po wymianie takiego wahacza zapewne trzeba geometrię zrobić, co też kosztuje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 kwi 2019, 13:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Poniżej opinie nt NTY:

https://forum-mechanika.pl/threads/przeguby-nty.30566/

Są też zamienniki dużo droższe:
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 kwi 2019, 13:12 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Czyli, jak widać w przypadku NTY "tanie mięso psy jedzą". A ten lepszy ma cenę zbliżoną do oryginału.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 kwi 2019, 13:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 790
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
NTY to bardzo, bardzo niska jakość. W jednym z poprzednich aut kupiłem zacisk hamulcowy NTY. Po 2 tygodniach od założenia juz poszedł na reklamacje bo wyciekal płyn hamulcowy. Tloczek miał wżery i płyn wychodził przez uszczelke. Dramat

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 kwi 2019, 14:30 
Świeżak
Offline
Od: 20.05.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Są też same tuleje tej firmy SIDEM tylko nie wiem czy bedzie to pasować i kto by mi to ogarną w okolicy, no i podstawowe pytanie czy wyeliminuje to bicie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 kwi 2019, 15:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Pablos napisał(a):
Czyli, jak widać w przypadku NTY "tanie mięso psy jedzą". A ten lepszy ma cenę zbliżoną do oryginału.
Jest jeszcze cos takiego jak DYS:

https://m.autodoc.pl/dys/13989582

I chyba nie jest zły.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: So, 13 kwi 2019, 17:18 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
12 kwietnia 2019, o 21:36 poxtazo napisał(a):
Moze byc luz na tuleji wahacza z przodu i bije.

12 kwietnia 2019, o 21:16 kaboniarz napisał(a):
przy pierwszych hamowaniach na zimnych tarczach wibracji brak

Skoro na zimnych tarczach nie bije, to co mają z tym wspólnego wahacze?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 12:03 
Świeżak
Offline
Od: 20.05.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Postanowiłem to jeszcze raz sprawdzić i przy zimnych hamulcach jest jednak delikatne drzenie, po paru hamowaniach wyrywa kierownicę z rak. Może i tarcze i wahacze i jest skumulowany efekt


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 12:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
a moze i kola, miale podobno, zrobili kola i wyrywanie kierovnice ustalo, mazda jest troche uczulona na wywazenie kol

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 14:08 
Świeżak
Offline
Od: 20.05.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Kola wymienione i wyważone w czwartek. Poza tym wibracje sa przy hamowaniu. Może ja tak jezdze ? jak ktos przemieszcza się w tylko w miescie jadać 50-70 km/h to mu starczają te klocki na 80 tys km. U mnie codziennie 150 km gdzie mam co chwile hamowanie z 130-140 do 70-80. To się szybko zużywają....tak staram sobie to tłumaczyć. Boję się, że wymienię na jakis break kit za 3,5 tyś PLN a i tak po 20 kkm bedzie do wymiany.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 cze 2019, 20:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.05.2019
Posty: 4
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
U mnie tarcze wytrzymały 20 tys km.Na zimnych przy hamowaniu ok, ale już na rozgrzanych delikatne drganie na kierownicy były.Klocki i tarcze wymienili w ASO na gwarancji bez problemowo.Teraz jest spokojnie :) zobaczymy na jak długo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 lip 2019, 12:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.04.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Testował ktoś może te tarcze i klocki? Oczywiście u mnie również pojawił się temat krzywych tarcz i szukam najlepszego rozwiązania. Trafiłem na artykuł https://powerbrakes.pl/pl/wtblog/9_Tarcze-i-klocki-do-Mazdy-GJ-problemy.html

Polecane tarcze:
Black Diamond nacinane nawiercane 297 mm
https://powerbrakes.pl/pl/com/37016-tarcze-hamulcowe-black-diamond-combi-kbd1835com.html?search_query=KBD1835COM&results=1

Polecane klocki:
Klocki hamulcowe EBC Brakes Yellow Stuff DP42170R
https://powerbrakes.pl/pl/yellowstuff/1895-klocki-hamulcowe-przod-ebc-brakes-yellowstuff-dp42170r.html

Ktoś korzystał z takiego rozwiązania problemu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 sie 2019, 19:30 
Amator
Offline
Od: 24.10.2016
Posty: 70
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja wczoraj wymieniłem na tarczę rotinger graphite line plus klocki EBC green stuff. Tarcze w dość ciekawej ciemnej kolorystyce, nacinane i wiercone. Zobaczymy jak się zestaw sprawdzi. Całość na ale drogo wyszła mnie 660zl minus 20 zł rabat za punkt także 640 ostateczny koszt.ObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 sie 2019, 07:01 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ladnie to wyglada. Daj znac jak hamuje i czy nie halasuje przy hamowaniu.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 sie 2019, 08:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
25 sierpnia 2019, o 20:30 TiDzeJ napisał(a):
Ja wczoraj wymieniłem na tarczę rotinger graphite line plus klocki EBC green stuff. Tarcze w dość ciekawej ciemnej kolorystyce, nacinane i wiercone. Zobaczymy jak się zestaw sprawdzi. Całość na ale drogo wyszła mnie 660zl minus 20 zł rabat za punkt także 640 ostateczny koszt.


Mógłbyś podać aukcje lub nick sprzedającego?
Pozdrawiam

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 sie 2019, 08:36 
Amator
Offline
Od: 24.10.2016
Posty: 70
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Narazie na dotarciu, ale pierwszy odbiór bardzo pozytywny. Nic nie skrzypi i nie piszczy. Mam wrażenie że w porównaniu do oryginałów lepiej hamuja. Sprawniej dzialaja. Co do zakupu tarcze były od sprzedawcy "Sklep_ROTINGER", klocki od "www_ebrakes_pl"

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 07:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.04.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Ja również zakupiłem zestaw

Black Diamond nacinane nawiercane 297 mm
https://powerbrakes.pl/pl/com/37016-tar ... &results=1

Polecane klocki:
Klocki hamulcowe EBC Brakes Yellow Stuff DP42170R
https://powerbrakes.pl/pl/yellowstuff/1 ... 2170r.html

Dopiero założyłem więc jeszcze nie jestem w stanie nic powiedzieć, ale po kilku tysiącach napiszę jak się sprawują ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 paź 2019, 20:41 
Świeżak
Offline
Od: 17.12.2016
Posty: 20
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Koledzy TiDzeJ i Jarek0643,
Jak po ponad miesiącu sprawują się zestawy tarcz Rotinger + klocków EBC?

Pytam, bo zaraz czeka mnie wymiana mojego zestawu masażu kierownicy. (funkcję aktywuje się pedałem hamulca, nie ma tego w instrukcji :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 20:24 
Amator
Offline
Od: 24.10.2016
Posty: 70
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Zestaw bardzo fajny. Bez zarzutów po przejechaniu ok. 3100km. Klocki dotarły się, wydaje się że ciut bardziej klocki pylą od oryginałów patrzac na felgę. Co do hamowania to auta o wiele lepiej hamuje niż na oryginalnym zestawie. Ponadto nieslysze jakichś dodatkowych szumów przy hamowaniu. Przy wymianie zrobiłem teraz zdjęcie.ObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lis 2019, 07:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Nie hałasują?? Przecież tarcze nawiercane niby hałasują i to sporo. Dlatego odrazu je skreśliłem z listy :). Czyli to nie prawda ??

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lis 2019, 07:27 
Amator
Offline
Od: 24.10.2016
Posty: 70
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Powiem tak. Jeżdżę tak jak wcześniej, nie przejmowałem się pierdołami typu coś mi szumi jak hamuje lub nie. Jeśli szumia to robią to w takim stopniu jak stare lub w tak minimalnym stopniu że pomimo normalnie ustawionego radia nie wykrywam takich przypadlosci. A radia naprawdę nie słucham głośno wożąc przy okazji bąbelki na tylnych siedzeniach. Jeśli miałbym w przyszłości wymieniać to wybrałbym znowu ten sam zestaw.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lis 2019, 08:02 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Aha rozumiem, dzięki ;). Ale widać ze wszystko ładnie się ułożyło, tarcza jak lustro :). Ciekawe czy wyjdzie rdza, bo moje ate niby tez malowane a coś tam się pokazuje powoli ;(.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 9 lis 2019, 08:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2644
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Ja w poprzednim aucie miałem tarcze wiercone i nacinane, głośniej było tylko przy hamowaniach z większych prędkości, takie charakterystyczne huczenie.
Minus takich tarcz to to że szybciej zjadają klocki.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lis 2019, 09:36 
Amator
Offline
Od: 24.10.2016
Posty: 70
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
To może dlatego nie wykryłem hałasu bo na trasie praca - dom to maks 120km/h mogę wyciągnąć . Pozatym w mazdzie przy wyższych prędkościach jest i tak głośno w środku więc hamulce naprawdę muszą głośno chuczeć żeby coś słychać było w środku. Co do korozji to zobaczymy jak będzie dalej .

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 14 lis 2019, 01:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
TiDzeJ, jak przyhamujesz z większej prędkości (>140km/h) to na pewno usłyszysz charakterystykę nacinanych tarcz :) tylko się nie przestrasz :D

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lis 2019, 15:49 
Świeżak
Offline
Od: 05.12.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Witam,
Około Maja wymieniłem tarcze hamulcowe przy 50tys przebiegu, oryginalne te co daje mazda wyminiłem na zestaw
EBC Turbo Groove przód +tył oraz zaciski Galfer sport FDHP 1050 a na tył EBC green stuff


i dzieją się w sumie dziwne rzeczy.. tarcze docierałem od początku nie hamowałem gwałtownie nic kompletnie się nie zapiekło, nie jeżdżę po kałużach nie hamuje też mega gwałtownie ( staram się unikać tego ) w sierpniu wybrałem się na Chorwację no i przy prędkościach autostradowych przy mocniejszym hamowaniu znowu drgała kierownica... Wróciłem z Chorwacji postanowiłem wziąć Madzinkę na autostradę prędkości 170-180 km/h gwałtowniejsze hamowanie do 110/120 oczywiście wcześniej rozgrzałem hamulce, zero drgań zero czegokolwiek..

Dzisiaj musiałem jechać autostrada prędkość 125 km/h i kierowca drga jak szalona... przy nieco mocniejszym docisku pedału hamulca..

czy to na pewno jest tarczami? Chciałbym zauważyć, że raz to drganie występuje raz nie :|

Później jechałem jeszcze ok 120 odstęp czasowy około 1h i nie było wyczuwalne nic... Na równej drodze też drgały..

I teraz mam dylemat piasty? Tarcze znów krzywe? tak szybko ? Czy tez może to być wina opon? Znalazłem tez na forum, że mogą to być i amortyzatory wybite jednak nierówności auto dobrze wybiera nie widzę tutaj żadnych różnic.

Mazda 6 GJ sedan 2.0 160 km 2015r.

Bardzo proszę konstruktywną pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.