Teraz jest So, 20 kwi 2024, 05:11

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 71  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 18 kwi 2022, 11:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ile ludzi tyle opinii. Nie ma sensu generalizować bo to jest wprowadzanie w błąd.

U mnie oryginalne standardowe tarcze w roczniku po 06/2018 nie biły i radziły sobie świetnie.
Później założone Textar`y również nie biją i spełniają swoje zadanie bardzo dobrze.
Żadnej różnicy względem oryginalnych tarcz, oczywiście prócz ceny. Zaraz mam zamiar kupić na zapas żeby czekały na kolejną wymianę.

W pierwszej generacji tej nowej M6 od 2013 roku musieli dać z czymś ciała, albo słabe piasty albo lipne fabryczne tarcze.
Innego wytłumaczenia nie ma. No chyba, że jeszcze jakieś błędy montażu, typu smarowanie nie tam gdzie trzeba i nie tym czym trzeba.
Ta opinia o słabych hamulcach ciągnie się od tego pierwszego liftu, a jest już dawno nieaktualna.

Tylne zaciski wiem, że sprawiały problemy bo zacinały się na prowadnicach, przez co nierównomiernie zużywały tarcze.
Ja raz w roku smaruję trzpienie i problemu nie ma.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 kwi 2022, 13:42 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Także bym nie generalizował. Nie wiem jak inni jeżdżą ale ja nie miałem żadnych problemów z hamulcami. Po zakupie auta z od pierwszego właściciela wymieniłem klocki z przodu przy 90k na oryginalne (pierwsza wymiana). Potem przy 95k miałem wymieniane tylne zaciski na akcji serwisowej i od razu wymieniłem klocki na oryginalne, choć nie było trzeba (dalej były te z pierwszego montażu). Następnie przy 135k wymieniłem cały przód, klocki miały jeszcze 3 mm ale chciałem już nowy zestaw. Weszły tarcze Textar i klocki TRW, zero problemów. Teraz mam jakieś 145k i zastanawiam się nad wymianą całego tyłu za rok, na razie klocki mają 5 mm, ale wolałbym już nowe tarcze (te z pierwszego montażu mają już swój wiek i są lekko przyrdzewiałe). Wskoczy zapewne taki sam zestaw jak na przód, sprawdza się, tarcze Textar są pokryte farbą, więc tak nie rdzewieją, a klocki TRW w miarę dobrze hamują, jakoś dramatycznie nie pylą, nie wydają żadnych dziwnych dźwięków i są w miarę dobrej cenie. Przy okazji na każdym przeglądzie mam smarowane tylne zaciski, więc tutaj też żadnych problemów nie ma, stąd tarcze i klocki tak długo wytrzymują. Przód natomiast podejrzewam, że tyle wytrzymał bo skrzynia AT, więc głównie hamowanie silnikiem, do tego i-loop, który dodatkowo przy zwalnianiu hamuje. Także u mnie zużycie jak w hybrydzie :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 kwi 2022, 11:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Zamówiłem tarcze przód 370.4403.20 Zimmermanna dedykowane do CX5, dołączą do kompletu klocków Z17 i obecnych tarcz tego samego producenta z tyłu.
Zamówiłem z czystej ciekawości, 70pln różnicy w porównaniu do standardowego rozwiązania (za komplet) nie robi większej różnicy, a jestem ciekaw jak będą chociażby wyglądać te dodatkowe wycięcia odprowadzające ciepło. Nie oczekuję jednak cudów, oby tylko sprawowały się jak obecne power friction DS, a będę zadowolony.

Riva mam taką samą opinię o klockach EBC, drą tarcze jak szalone. Przereklamowany produkt i tyle.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 kwi 2022, 14:40 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
7 kwietnia 2022, o 22:27 popielasty napisał(a):
Weź pod uwagę, że to zwykły Textar jest... Według tego poniżej GF jest już całkiem spoko jak na "zwykłe" klocki :) "


Jeżeli dobrze widzę to na powerstopach Z23 jest FG oznaczenie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 kwi 2022, 20:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
a my chwalimy sobie ATE,nawet nie pylą specjalnie mocno a hamowanie super :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 kwi 2022, 22:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Załóż powerstopy i daj znać co wtedy będziesz myślał o ATE :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2022, 08:05 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
może :idea: następnym razem :D
a tak w ogóle to pewnie się mijacie w Poznaniu bo Mazdę użytkuje syn , właśnie w Poznaniu gł.na Łazarzu :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 kwi 2022, 22:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Hamulce wymienione:
- przód, nowe tarcze Zimmerman, gładkie, dedykowane CX-5 z dodatkowymi nacięciami chłodzącymi + klocki Powerstop Z17
- tył, klocki Powerstop Z17 do obecnych tarcz Zimmerman.

Klocki - Amazon, tarcze - autodoc. Wszystkie klocki Z17 są klasy EE, stare przednie Z23 były GG.

Przód ustawiany zegarem, lewa strona 0.05, prawa 0.03mm - rewelacja. Pierwsze docieranie przeprowadzone, zobaczymy jak będzie się taki zestaw sprawował.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 kwi 2022, 22:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Może i głupie pytanie, co to znaczy ustawiane zegarem? :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 kwi 2022, 23:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Pomiar czujnikiem zegarowym do bicia tarcz ham itd ;).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 1 maja 2022, 05:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2644
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
viewtopic.php?p=362836#p362836

Tutaj jedna fotka z zegarem czujnjk zegarowy pomaga zmierzyć bicie tarczy/piasty.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 maja 2022, 07:45 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 21.04.2022
Posty: 39
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tutaj masz to dokładnie pokazane i wyjaśnione:
https://www.youtube.com/watch?v=51_JPNtDBRw?t=1016

_________________
Mazda 6 SkyPassion SkyActive-G 2.5 192 KM 2016 Blue Reflex
Prezentacja: viewtopic.php?f=89&t=14362


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 maja 2022, 17:05 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
9 kwietnia 2022, o 21:54 Kierowca napisał(a):
7 kwietnia 2022, o 17:38 Wedrowiec napisał(a):
A do sedna - ma ktoś numery OEM klocków i tarcz na tył?


Internet ma :wink:, tutaj wszystkie numery części, np. z tej strony korzystam:

https://www.realmazdaparts.com/


Niestety ja tego nie ogarniam, sam wybór wersji sport/touring/grand touring to było wyzwanie. Wyszło że raczej touring.

Tarcze niby GHT2-26-251 i co... wrzucam w Google, zwraca mi np. mazdaczesci . pl i owszem, jest to jedyny zestaw jaki oferują... czyli jak ktoś nie ma elektrycznego to taki mu proponują, jak ma elektryczny... to taki sam proponują. A są inne. Więc potencjalnie 1-2K do wtopienia.

Jakiś posiadacz 2,5l z elektrycznym może się podzielić numerami? Albo wręcz co konkretnie kupił i działa? Chodzi o tył, klocki i tarcze.

Dodam, że jak szukam klocków to te wszystkie automaty pokazują mi jakiś klocek, szukam szczegółów i na którejś z kolei stronie jest info "nie do elektrycznego postojowego". Czyli mógłbym już 20 razy kupić niewłaściwy.

Tarcze wszędzie takie same niezależnie od ręcznego?


Takie coś wstępnie namierzyłem:
https://topbrakes.pl/klocki-ebc-green-s ... 46469.html
https://topbrakes.pl/tarcze-textar-pro- ... 61997.html

Nada się taki zestaw?

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 maja 2022, 18:24 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Catcar.info - tutaj tez masz europejskie katalogi i można numer części zobaczyć

Albo np skorzystać z katalogu trw
https://www.trwaftermarket.com/en/catalogue
Jako producent oem klocków powinni mieć poprawne dane


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 maja 2022, 19:54 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cytuj:
Plichcior
dzięki, jest adnotacja odnośnie ręcznego :)

Dobra zamówiony komplet TRW, bez kombinacji.
Tanio wyszło, jestem zaskoczony - całość 390 zł. Teraz ciekawe ile ASO krzyknie za wymianę...

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 maja 2022, 20:30 
Amator
Online
Od: 10.04.2021
Posty: 66
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Stawiam na jakies 350-450PLN za sama wymiane kompletu na 1 os.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 maja 2022, 20:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
A po co to wymieniać w ASO? Nawet jak ktoś robi oleje itp w ASO zeby nie miec problemów z gwarancją to po co klocki/tarcze u nich wymieniać za 3-4x więcej?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 maja 2022, 20:49 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
420 brutto.
Jakby nie był elektryczny to bym się zastanawiał, tak to mi się nie chce bujać.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 maja 2022, 21:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
3-4 lata temu to był problem, teraz każdy w miarę ogarnięty warsztat to ogarnie. Pamiętam jak w Poznaniu z 4 lata temu kolega wymieniał to poza jakimiś ASO znalazł tylko w Norauto taniej i mieli komputer do tego. A teraz raczej każdy komp przynajmniej w Maździe to ogarnia. Pomijam metode 'bez-komputerową' bo taka też podobno jest :D :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2022, 09:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja stosowałem procedurę bez kompa. Bez problemu każdy sobie poradzi:


_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 cze 2022, 22:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Dziś otrzymałem zestaw przód tył tarcze klocki. Klocki przód SDT brakes/galfer. Przed zakupem poprosiłem o sprawdzenie tych literek oznaczających wsp tarcia wg SAE J866. I okazuje się że mają bardzo lub bardziej niż przyzwoite - GG.
Więc chyba lepiej w cywilnych za bardzo nie można .
Cena 315zl z hamulcesklep.pl od piszącego tu swego czasu Adama ..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 cze 2022, 08:19 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ja się zastanawiam, kto te wszystkie procedury bez kompa wymyśla :idea: .

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 cze 2022, 09:51 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mi klocki wymieniali ciapaci za jakieś śmieszne grosze w czterech usiedli kazdy przy jednym kole i uwinęli się w try miga. O żadnych procedurach żaden z nich pewnie nie słyszał Auto z elektrycznym ręcznym, po wymianie już dwa lata. Działa bez zarzutu.


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 cze 2022, 21:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Nie wiem czy tej firmy (StopTech) do GJ istnieją i ktoś zakładał, ale to w koncu bratnich Mazd dotyczy, warto wiedzieć :

https://www.facebook.com/15692294116502 ... 083432331/

Ja nie wiem, są marki od lat sprawdzone, dostawcy, to ludzie kombinują z "nowościami" . Po co.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 cze 2022, 06:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
StopTechy miałem w swojej GG gdzieś w 2006-2007r, także nie nazwał bym tego nowością.
Ale ten komunikat wieje grozą, śmierdzi grubym przekrętem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 16 cze 2022, 22:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2644
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Panowie czy ktoś ma bezpośrednie porównanie pomiędzy Z16/Z17 a Z23? Zastanawiam się czy warto dopłacać do Z23.

darrecki jesteś zadowolony z Z17?

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 cze 2022, 07:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.03.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: dolnośląski
też jestem zainteresowany opinią na temat PowerStop Z17 na przód. Myślałem o założeniu ich razem z Textar Pro z dodatkowymi otworami od środka.

Dodatkowo, zastanawiam się, czy w salonie (przy okazji przeglądu) byliby mi w stanie założyć je od ręki, bez marudzenia, że "brakuje jakiegoś bulbulatora od producenta klocków, żeby je założyć". Czy taki zestaw jest już absolutnie wystarczający i można je wymieniać?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 cze 2022, 08:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Szczerze, to nie czuję żadnej różnicy pomiędzy poprzednimi Z23 a obecnymi Z17. Auto hamuje tak samo, felgi po 2 miesiącach ledwo przypylone. Więcej syfu na nich zostawił kilkukrotny przejazd przez nieutwardzoną drogę niż eksploatacja klocków, także tutaj jestem zadowolony.
Prawdziwy test będzie dopiero na niemieckich autostradach na wakacje, póki co jest OK.

fakirinho ciężko ocenić te dodatkowe otwory w tych Textarach po rysunku z linka, zgaduję że to to samo co w Zimmermannach dedykowanych CX5. Ja mam takowe 2 miesiące, szwagier 2 lata i tarcze jak najbardziej OK. Zestaw Z17 czy Z23 jest kompletny, serwis nie powinien marudzić, że czegoś brakuje. Z16 zaś to Z17 bez jakichkolwiek akcesoriów.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 cze 2022, 08:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.03.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: dolnośląski
darrecki, przynajmniej za tą stroną - https://brocar.shop/products/textar-92295003 - wygląda podobnie. Dzięki za info!


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 17 cze 2022, 11:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Moje poprzednie Textary 297mm to były: TEXTAR 92257403 i potwierdzam, nie miały dodatkowych otworów wentylacyjnych ( https://brocar.shop/products/textar-92257403 ).

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.