Teraz jest Śr, 17 paź 2018, 09:22

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 928 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 11:04 
Świeżak
Offline
Od: 21.04.2016
Posty: 29
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podlaski
rafiksq: masz 27 podstron odpowiedzi :) w skrocie: nie ma czegos, co zadziala u wszystkich.

Koliber poleca tanią ashikę, ale u mnie padła bardzo szybko (założyłem przed ostatnią zimą, w pierwsze dni tej wiosny jak były pierwsze upały, padło).

Duzo osob poleca https://brakestock.pl/klocki-hamulcowe/9009.html plus https://brakestock.pl/tarcze-hamulcowe/5276.html i póki co chyba u wszystkich działa, choć ja jestem pierwszą osobą, która zaczyna czuć wibracje przy hamowaniu (jeszcze nie jest to bicie, wiec moze powod inny)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 12:39 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 337
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Zamówiłem w końcu z amazona Z23 na przód i Z16 na tył (czekam najpierw na autoryzację revoluta) i zastanawiam się nad tarczami - mam dwa typy: PowerFriction S albo EBC USR i chyba zaryzykuję te drugie.
Nie mam problemu z biciem (28k przebiegu), ale denerwują mnie brudne felgi.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 15:08 
Bywalec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 270
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Drugi raz wziął bym coś innego niż Power Friction. Szybko pojawia się na nich rdzawy nalot, tył co ma 4 lata wygląda lepiej niż przód co ma 4 miesiące. Ja wiem, że to nie jest wyznacznik jakości ale kwestie estetyczne również są ważne. Jak przypadkiem tarcze przeżyją 4 lata to chyba zwyczajnie się same zutyliziją po tym czasie.

konradk niestety i ja czuję delikatne wibracje podczas hamowania. A i na podnośniku podczas kręcenia kołem nie "obciera" równomiernie z jednej strony. Ale co dziwne serpentyny w Szwajcarii Power Friction zniosły bardzo dzielnie i efekt wibracji wcale się nie pogłębił.

poxtazo ten zestaw będzie miał jakieś homologacje? W UK mają świra na ten temat.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 17:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1099
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Darecky klocki,przewody,tarcze maja homologacje. Natomiast jeali chodzi o zaciski to nie ma na nie przepisow homologacyjnych. Tutaj masz odp goscia ktory sie tym zajmuje;)
"Szanowny Panie
Uprzejmie informuje, iż nie istnieja w chwili obecnej przepisy homologacyjne dotyczące procedury homologacji zaciskow hamulcowych. W swietle posiadanej wiedzy na temat prac prowadzonych w kwestii tych procedur w ramach Europejskiej Komisji Gospodarczej przy ONZ, informujemy, iż sa prowadzonej dopiero prace legislacyjne w tej kwestii.
Z wyrazami szacunku

Artur Marciniszyn
Kierownik Wydziału
Wydział Homologacji Pojazdów
tel. +48 728 333 222"

A wiec idac dalej, Nie zmienia to jednak faktu że zacisk jest testowany. Zaciski sa testowane pod kątem szczelności oraz wytrzymałości na rozerwanie. W układzie hamulcowym masz ciśnienie około 70 - 80 bar. Ten zacisk w testach wytrzymał 600 bar. Wiec chyba gra lala nie ?:)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 17:28 
Bywalec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 270
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
poxtazo jak do grudnia nie pozbędę się Mazdy, a obecny zestaw po przetoczeniu w następnym tygodniu padnie do tego czasu (daję mu 5% na przetrwanie) to wezmę ten zestaw. Tyle, że musi być czarny i musi pasować pod standardowe 18" z 3 BM


Ostatnio edytowano Pt, 10 sie 2018, 17:29 przez darrecki, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 17:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1099
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Do koloru do wyboru ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 sie 2018, 08:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 2347
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
konradk :) ...nigdy nie pisałem,że polecam(przynajmniej tak mi się wydaje :roll: ), opisuję jedynie swoje doświadczenia i obserwacje :idea: a moje są akurat dobre :)
poza tym jest tu takie bogactwo wpisów i opinii,że każdy może skorzystać i coś dla siebie wybrać :D

-- Dodano: 11 sierpnia 2018, o 09:51 --

sprawdziłem ...polecałem wymianę ...........na jakiekolwiek inne , nie oryginalne mazdy :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 sie 2018, 10:29 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 293
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Chyba nie pisałem w tym wątku, ale przejechałem już ok 25000 km na tarczach Textara i ani drgną, nic nie biją (a jeżdżę większą i cięższą CX-5). Mogę polecić :)

Klocków natomiast nie polecam, bo strasznie pylą.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sie 2018, 13:00 
Bywalec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 270
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Musisz mieć wyjątkowo proste piasty :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sie 2018, 14:02 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 293
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No właśnie w moim przypadku nie wiązałbym tego z piastami, ponieważ przy zakupie auta już czułem że tarcze biją (ale były też mocno wytarte, wyglądały jakby miały ze 100 tyś km).

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sie 2018, 16:25 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 146
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Panowie pytanie czy do mazdowskich tarcz będą się nadawały klocki Power Stop Z23 bo drażni mnie pylenie innych(te podobno nie pylą) a tarcze mam OK nic nie bije?
W razie czego nie ma problemu żebym sobie je delikatnie przetoczył żeby odświeżyć powierzchnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 sie 2018, 11:50 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 337
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Według producenta, klocki te można stosować z każdymi tarczami.

-- Dodano: 16 sierpnia 2018, o 12:50 --

Klocki zamówione z Amazona 9.08, wysłane w poniedziałek 13.08, dziś o 12 przyszedł kurier:

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 sie 2018, 15:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.05.2016
Posty: 942
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Daj znać jak vs fabryczne.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 sie 2018, 16:18 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 146
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
domas7Rozumiem,że z Amazona amerykańskiego.Jeśli możesz podaj dokładny numer katalogowy i orientacyjną cenę z przesyłką i od jakiego sprzedawcy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 sie 2018, 19:36 
Bywalec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 270
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Opowiem wam moją historię. Od dobrego roku płaczę jakie te hamulce w Maździe złe. Zmieniałem przód 3 razy, a zaglądnąć do tyłu nie przyszło mi do głowy. Z okazji krótkiej wizyty w PL postanowiłem przetoczyć przód. I jak zwykle efekt żaden, podobno tarcze w miarę proste były. Panowie zasugerowali sprawdzić tył, prawie że kazałem im się w głowę puknąć. Ale aktem desperacji dałem i tył do przetoczenia. I póki co nie bije! Tył po 70kkm oryginalny, nawet klocki nie ruszane, a tu taki zonk. Nie chcę zapęszać, ale może w końcu problem został rozwiązany?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 sie 2018, 07:51 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 337
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
pedrito zamawiałem z Amazonu, od Amazonu (Sold by: Amazon.com Services, Inc.). Do siebie zamówiłem te dwa komplety:

- Z23-1711 na przód: https://www.amazon.com/gp/product/B01ELZWFBQ
- 16-1874 na tył, one mają pasować do aut z elektromechanicznym postojowym: https://www.amazon.com/gp/product/B0741W6BLZ

- do aut z ręcznym postojowym powinny pasować 16-1679 https://www.amazon.com/gp/product/B01AGBPCYQ

Za klocki razem 72,99$, z kosztami przesyłki i zaliczką na opłaty/podatki celne 132,93$, płaciłem przez Revoluta i wyszło jakieś 493PLN za wszystko. Czas realizacji, jak wyżej: zamówiłem 9.08, do 12.08 czekałem na autoryzację Revoluta i pobranie kasy z konta, przyszło wczoraj, także całkiem szybko.

Nie wiem, kiedy będę zakładał, bo najpierw oddaję auto we wtorek na diagnozę drgań.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 sie 2018, 14:55 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 146
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
domas7Dzięki za info.Poczekam na Twoją opinię jak się to sprawuje.Mam jeszcze trochę klocka więc nie spieszy mi się,tym bardziej,że idzie pora na delikatniejsze hamowanie ze względu na mokrą lub zmarzniętą nawierzchnię.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 wrz 2018, 07:20 
Adept
Offline
Od: 18.05.2014
Posty: 135
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Czy w autach z USA są inne tarcze hamulcowe? Co ciekawe z dokumentacji mojego auta wynika, że w USA na gwarancji dwa razy zgłaszano problem tarcz w aucie, za pierwszym razem właściciel został olany ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 wrz 2018, 08:09 
Świeżak
Offline
Od: 21.04.2016
Posty: 29
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podlaski
ZbojMadej, takie same


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 wrz 2018, 09:11 
Adept
Offline
Od: 18.05.2014
Posty: 135
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Dzięki za info.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 09:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 590
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Mam pytanie. Jak wygląda wymiana klocków tył od FL1 z hamulcem elektrycznym? Wystarczy klasycznie wkręcić i wcisnąć tłoczek czy trzeba po podpięciu do komputera cofnąć?


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 10:21 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7244
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Wymiana klasyczna, ale cofanie tłoczka przez komputer.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 10:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 590
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Jakie oprogramowanie do tego potrzebne?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 10:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 1259
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
tombien napisał(a):
Wymiana klasyczna, ale cofanie tłoczka przez komputer.


Bankowo ? bo trafiłem na jakieś opisy bez żadnego komputera. Sam jeszcze się nie zabierałem, ale też jestem ciekaw.
O tu pierwszy z brzegu
https://forum.mazda6club.com/engine-sus ... rakes.html
ale jeszcze jakiś inny miałem na swoim komp zapisany, teraz dostępu nie mam.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 10:40 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7244
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Bankowo to nie wiem, ale wielki nieobecny rkarcz twierdził, że bez kompa się nie da i to tego w ASO.
Być może już ktoś wpadł na to, że jednak się da. :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 10:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 1259
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
A on to różne rzeczy twierdził, na tym bym się "bankowo" nie opierał :)
O drugi opis z elektrykiem:
http://www.paulstravelpictures.com/2014 ... index.html
http://www.paulstravelpictures.com/2014 ... e-019.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 10:55 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Andrzejsr, dzięki za linka do fajnych manuali :piatka:

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 11:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 590
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Dzięki za fotki, jak zwykle musieli skomplikować i dać tłoczek trójotworowy w kształcie trójkąta. Pytanie czy ktoś już zmieniał bez kompa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 11:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 1259
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
No tu rozbieżność jest pewna, bo w w/w jednym opisie wciskając kręcą tłoczkiem, w drugim pisze o ścisku stolarskim chyna jak tu w Audi (wygląda że to to samo)

https://www.youtube.com/watch?v=34G3qDPNldE
tylko wpycha tłoczek wprost, bez obracania go (ściskiem stolarskim)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 11:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 590
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
No faktycznie, ciekawe czy da radę tylko wcisnąć bez obrotu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 928 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.