Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 20:42

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 674 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 9 sty 2018, 23:33 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Koszty zabawy u mnie:
2 zaciski (przebieg jednego 40 mil, drugiego 240) sprowadzane oddzielnie =1050pln
Klocki hawk hps =330pln
Tarcze = 950pln
Montaż z nowym płynem = 175pln

Koszty zwrotnicy i różnych tarcz do testów pomijam.

Ile będzie kosztować jak sie tarcze skończą? Jak w kwietniu wyjdzie w us nowa Mazda 6 z silnikiem 2,5 turbo to liczę ze będzie,już całkowite p&p. Wtedy ok USD 60/szt oem plus sprowadzenie.

Po więcej informacji i namiary zapraszam na Pw. Jak ktoś zainteresowany to widzę w US kolejnego rozbitka cx9 ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 lut 2018, 17:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Witam,
Zbliżam się powoli do wymiany tarcz i klocków i znalazłem "cuś" takiego:
https://www.powerbrakes.pl/pl/tarcze-nawiercane-nacinane-127/74300-tarcze-hamulcowe-przod-nacinane-nawiercane-stoptech-12745084.html
Można dobrać też klocki sportowe, łączna cena nie jest zła ok 1000zł. Warto?
Dodam, że nie jestem "kubica" jeżdżę normalnie i nie chcę kupić jakiegoś badziewia które się pognie po 10 tys.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 lut 2018, 17:49 
Offline
STOPTECH - pozytywne opinie na forach tej amerykanskiej firmy.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 lut 2018, 17:59 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
A klocki do tych tarcz ile kosztują?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 lut 2018, 18:02 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Te stoptechy to zamienniki oem, także zależy co sobie dobierzesz:) przecież zaciski zostaną zwykłe


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 lut 2018, 18:34 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Myślałem o klockach stop tech żeby był komplet, zestaw.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 lut 2018, 18:47 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
W USA kilkadziesiąt USD
https://www.carid.com/2014-mazda-6-brak ... 78147.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 lut 2018, 18:54 
Offline
Stoptecha w PL rozprowadza TGauto. Zapytaj u źródła o cenę. Kiedyś potwierdzali mi 10% rabatu dla mazda6forum. A nóż się dogadasz. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 lut 2018, 19:27 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Dam znać o cenach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 lut 2018, 14:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
na tej stronie co podałem wyżej są i klocki 260zł chyba za te sportowe.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 lut 2018, 15:36 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.11.2016
Posty: 173
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Tył chyba


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 lut 2018, 18:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
wersje sportowe:
KLOCKI HAMULCOWE (PRZÓD) EBC BRAKES GREENSTUFF DP22170 - 211 zł
Tarcze hamulcowe (przód) nawiercane STOPTECH 128.45084 -760 zł

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lut 2018, 09:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.01.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Gdzie znalazłeś takie ceny? Na stronie stoptechu za te tarcze jest ponad 1600.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lut 2018, 10:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Link podałem wyżej, na dole jeszcze raz:
https://www.powerbrakes.pl/pl/tarcze-nawiercane-nacinane-127/74300-tarcze-hamulcowe-przod-nacinane-nawiercane-stoptech-12745084.html

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lut 2018, 10:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.01.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Dzięki. Sorry za poranną ślepotę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lut 2018, 10:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Liczyłem komplet na przód i tył wyjdzie w okolicy 1500 zł (tarcze i klocki).

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lut 2018, 12:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
To jest cena za jedną tarczę :-P

Dopytaj się w sklepie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lut 2018, 14:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Poważnie?? W opisie jest napisane tarcze a nie tarcza.

-- Dodano: 21 lutego 2018, o 14:52 --

Są tańsze Tarcze hamulcowe (przód) MTEC przewiercane nacinane MTEC1835 429zł

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lut 2018, 15:19 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Ja jestem zdania, żeby to hamowało, to must have w tym aucie, to większe tarcze.

Kosztuje to trochę, niemniej u mnie to dobrze wydana kasa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lut 2018, 16:01 
Offline
Dajcie znać czy jesteście zadowoleni potem z tych STOPTECH. - może będą dobre i wygląd fajny.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lut 2018, 21:54 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Jak ma być dobrze i fajnie wyglądać to może tarcze tarox np F2000 czy G88?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lut 2018, 22:11 
Offline
Mazda jako całość jest zbudowana jako spowalniacz dla opon 225.
Heble 330-355 i opony 245 dopiero robią różnicę. Stosowanie czegoś w rozmiarze OEM spowoduje zwiększenie wytrzymałości temperaturowej.
Ale nie ma nic wspólnego z poprawieniem/zmniejszeniem ilości metrów potrzebnych na zatrzymanie.
Dlatego bez swapa hebli ja odradzam prędkości powyżej 140 km/h. Ten samochód w wersji OEM się do tego nie nadaje.
I ok, 1000 razy się uda, a za 1001 można zaliczyć wizytę u Św. Piotra czy lucka, niech każdy sam oceni swój żywot.. :hihi:
Mazda 3 ma heble lepsze o klasę, Mazda 6 to jest nieporozumienie.

PS. Ja wiem, że samochód wygląda bojowo, ma trakcję w zakrętach, ale nie hamuje.
I im szybciej się to zrozumie tym lepiej dla siebie i otoczenia..

A tu przykład jak hamuje 355 i opona 245 mm.



Proponuję nie próbować z heblami OEM i od razu hamować o barierkę..


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lut 2018, 23:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To jest przykład jazdy bez wyobraźni z Twojej strony. Najzwyczajniej w świecie powinieneś to przewidzieć. Dla kierowcy wykonującego manewr wyprzedzania byłeś dostatecznie daleko jak na prędkości autostradowe. To bardzo częste zdarzenia na autostradach i najczęściej występujące przy prędkościach ponadautostradowych.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lut 2018, 23:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Wiesz no racji trochę ma. :idea:
Hamulce są kiepskie, ale Ty jechałeś grubo ponad 140. <nuta>

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 lut 2018, 00:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie chodzi mi, że szybko bo można i 220 km/h, ale trzeba dać szansę wyprzedzanemu na wykonanie ewentualnego manewru wyprzedzania jeśli za kimś jedzie i nieco zwolnić. Bo przy szczególnych okolicznościach to i ceramiczne pójdą się, jak to określiłeś, pier....lić. Mazda 6 to typowy wóz do jazdy rekreacyjnej a nie usportowiony.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 lut 2018, 04:37 
Offline
Pani która kierowała tym pojazdem była delikatnie mówiąc średnio zorientowana w tym co się w ogóle dzieje dookoła. I to że wjechała czy byłem kilometr czy 100, czy 10 metrów znaczenia nie miał żadnego. Po prostu miała na to "wyjebane". I ona nie była mną na lewym pasie zaskoczona bo ja jej twarzy nie widziałem w żadnym lusterku. I idąc tym tokiem rozumowania jak "brak wyobraźni" 140 jest za szybko, co ja mówię - 90 na autostradzie to spore ryzyko. Czyż nie? Także daruj sobie ocenianie mnie bo jak się niedomyślasz mój post nie był psalmem pochwalnym dla mojej jazdy tylko pokazaniem czegoś czego ten samochód w wersji OEM nie dokona. Nie ważne co za tarcze w rozmiarze 297 mm tam wsadzimy. To było motto tego co pisałem.
Ale jak zwykle znajdzie się ktoś kto przekręci, odkręci i wygeneruje gównoburzę o bezpieczeństwie ruchu drogowego. :)
A link jest po to aby uzmysłowić że Mazda się do takiej jazdy nie nadaje. Bez znaczenia na poziom "wyobraźni". 140 i pas. A nawet taka prędkość może nas wpędzić w zatrzymanie na pasie zieleni.
I jak ktoś myśli że wstawi StopTecha czy cokolwiek super turbo to i tak nic to nie zmieni w kwestii "jakości" hamownia. A każde "sportowe" tarcze tylko mogą drogę hamowania wydłużyć a nie skrócić. Polepszy się tylko próg kiedy tarcze będą na śmietnik. Czy po 10-20 kkm czy po 30-40. Nic więcej. I tylko pod takim kątem należy rozpatrywać wydawanie jakiejś tam grubszej kasy na hebel 297 mm.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 lut 2018, 07:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
21 lutego 2018, o 14:52 malagb napisał(a):
Poważnie?? W opisie jest napisane tarcze a nie tarcza.


Dopytałeś w sklepie tak, jak sugerowałem ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 lut 2018, 14:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ciężko się dodzwonić, ciągle zajęte
Przy innych modelach jest napisane za sztukę, w tych nic nie ma ale pewnie też cena za sztukę.

-- Dodano: 22 lutego 2018, o 14:58 --

Może takie? Ktoś zna firmy ? Cenowo wygląda to bardzo fajnie.
https://brakestock.pl/2014.mazda.6.20.tarcze-hamulcowe/

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 mar 2018, 08:45 
Adept
Offline
Od: 21.03.2014
Posty: 119
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Ja jeżdżę na tych Power Friction, klocki z23 przód i z16 tył.
Temperaturowo ok. Subiektywne odczucia co do hamowania również na plus. Felgi czyste.
Jeśli mogę coś polecić to wymiana od razu komplet przód i tył.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 mar 2018, 23:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: małopolski
ja mam tarcze EBC + klocki green i jestem zadowolony, co prawda nie przekraczam 160 km / h ale jest ok, nic nie bije.
Gość który mi doradzał nie miał za bardzo czasu telefonicznie, ale napisał wszystko fajnie w mailu gdzie podał mi link do sklepu
https://www.ebrakes.pl/produkty/mazda/6 ... 012,2,4512

ma różne hamulce i zna się na rzeczy. Ja kupiłem przez allegro ale nie moge teraz odnaleźć jego aukcji


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 674 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.