Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:15

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 21 kwi 2016, 19:45 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 18.01.2014
Posty: 29
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Witam, co ile robicie odgrzybianie klimy w waszych gj, czy trzeba na ogrzybianie jechac do serwisu jakiego czy mozna samemu kupic preparat bo o dobijaniu klimy raczej nie ma mowy w 3 letnim aucie, czy sie myle?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 kwi 2016, 21:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
co ok pół roku robię ozonowanie w każdej klimatyzacji


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 kwi 2016, 08:56 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 428
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Ja robie wg potrzeb czasem co 3 miechy ozonowanie, mam dostęp do tego urządzenia i robię sobie dwie długie sesje :) bez dywaników ...

PS. żadnych preparatów ! to syf kitujący przewody. Utradźwięki lub ozonowanie tylko te metody.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 kwi 2016, 11:36 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
land86 napisał(a):
....bo o dobijaniu klimy raczej nie ma mowy w 3 letnim aucie, czy sie myle?


Nie chodzi o dobijanie klimy <nie> ale o olej który krąży w układzie razem z czynnikiem. Dla dobrej kondycji sprężarki po 3 latach powinno się (obecnie nie mam jak sprawdzić co na to interwały serwisowe GJ mówią) przeprowadzić serwis klimy tj, odciągnięcie czynnika , sprawdzenie szczelności i ponowne uzupełnienie układu z olejem włącznie. Taki proces ja stosuje w schemacie:
jak nowy to ok. po 3 latach a potem co dwa lata a jak auto ma z 5 lat to nawet co roku i nigdy nie miałem kłopotu z klimą a załączenie kompresora zawsze było aksamitne :wink: .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 sty 2017, 10:07 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.06.2015
Posty: 43
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Po ostatniej trasie i staniu kilka dni na zewnątrz zaczęło mi śmierdzieć z klimatyzacji i na obiegu zamkniętym parują szyby. Filtr kabinowy jest jeszcze biały, suchy i nie śmierdzi. Czy odgrzybianie jest konieczne czy to może być coś innego? Trzeba to robić w ASO czy w dowolnym punkcie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 sty 2017, 10:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
gogiel Odgrzybianie działa na wszystko elementy układu, więc powinno pomóc (95%). Aczkolwiek z tego co piszesz twój problem jest taki, że masz za dużo wilgoci w samochodzi. Może powinieneś zastanowić się na zostawieniu AC w trybie ECO. To powinno rozwiązać twój problem. Oczywiście można też skarpety z piaskiem kocim itp itd. No ale wiesz :)
Wymiana filtra kabinowego jest wskazana zawsze jak śmierdzi bezpośrednio przed/po odgrzybianiu.
Na obiegu zamkniętym zawsze parują szyby tak już jest niezależnie od auta...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 sty 2017, 10:57 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.06.2015
Posty: 43
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Jeżdżę w AC ECO cały rok, niezależnie od temperatury nigdy nie wyłączam. Prawie zawsze mam obieg zamknięty (bo niestety u nas w kraju prawie zawsze coś śmierdzi - albo ogólny smog, albo auto przede mną) i może to jest źródło mojego problemu.
Zapach zagrzybiałem klimy pojawia się natychmiast w momencie przełączenia na obieg zamknięty. Na otwartym nie ma problemu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 sty 2017, 11:29 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Już w 2010 roku w Lagunie było coś, o nazwie czujnik zanieczyszczonego powietrza. Po tylu latach zapomniałem o jego istnieniu. Jeździłem bez obiegu zamkniętego (wymuszonego, tam był jeden przycisk do wymuszenia zamkniętej cyrkulacji) i w aucie ani nie śmierdziało, ani nie parowały szyby. Po prostu obieg był otwarty, jak coś śmierdziało (poza zapachami organicznymi np. pobliskie oczyszczalnie ścieków czy wyprzedzanie naczepy ze świnkami, tego raczej nie wykrywał) to obieg zamykał (nawet tego nie sygnalizował, więc nie zwracałem na to uwagi, nawet wybierając nowe auto zapomniałem, że coś takiego istnieje bo było to dla mnie oczywiste) i otwierał gdy przestawało śmierdzieć. W Mazdzie chwilę po włączeniu obiegu zamkniętego mam choinkę (SCBS itd. generalnie to forward sensing camera defog), a po otwarciu ciągle czymś śmierdzi - jakieś spaliny itd. Taki drobiazg, a jego brak mi strasznie przeszkadza.

Cytuj:
Główną innowacją w Lagunie jest system automatycznej ochrony przed szkodliwymi gazami. Czujnik zanieczyszczenia powietrza wykrywa znaczne wzrosty stężenia zanieczyszczeń atmosfery (CO lub NO) i automatycznie zamyka dopływ powietrza z zewnątrz. Zanieczyszczone powietrze przestaje wnikać do wnętrza pojazdu, a aktywny filtr węglowy poprzez recyrkulację oczyszcza powietrze w kabinie (usuwając pyłki, gazy, zapachy i cząstki zanieczyszczeń).


Czy M6 posiada filtr z węglem aktywnym czy jest to zwykły papier? Nawet się tym nie interesowałem wcześniej bo wydawało mi się oczywiste, że będzie to aktywny filtr węglowy.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 sty 2017, 19:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
jordanj napisał(a):
Czy M6 posiada filtr z węglem aktywnym czy jest to zwykły papier? Nawet się tym nie interesowałem wcześniej bo wydawało mi się oczywiste, że będzie to aktywny filtr węglowy.

Z tego samego założenia wyszedłem, ale w oficjalnych częściach M6 nie znalazłem węglowego filtru kabinowego tylko papierowy... (chyba, że mazda robi biały filtr kabinowy węglowy...) chyba trzeba Rikiego zapytać.
Widzę tylko zamieniki na allegro do filtru kabinowego węglowe. Tj w sumie jedna firma produkuję.
Co prawda jako alergik mogę powiedzieć tylko, że ani zwykły ani węglowy dużo nie dają...
By się przydał jakiś który ma dobra klasyfikację HEPA ciekawe, że one są też białe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 sty 2017, 21:44 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Dziwne, że Japończycy, którzy biegają w maskach i mają fioła na punkcie skażenia powietrza nie zastosowały technologii, którą żabojady mają od wielu lat seryjnie i jest to dla nich tak normalne, że nawet się tym w katalogach nie chwalą szczególnie.

P.s. Poszukam jakiegoś filtra węglowego i w przyszłym miesiącu przy okazji wymiany oleju poproszę też o wymianę filtra na taki zakupiony przeze mnie. Wszelka pomoc w tym poszukiwaniu mile widziana.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 sty 2017, 22:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
jordanj http://www.czesciauto24.pl/corteco/7430912
coś takiego znalazłem chyba jedno z bardziej sensownych.
Sama wymiana to dosłownie 5 minut.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 sty 2017, 01:14 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
@szuki, dzięki za pomoc. Właśnie zamówiłem, dam znać gdy przetestuję. Strasznie drogą wysyłkę mają - 40 PLN.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 4 sty 2017, 03:19 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
gogiel napisał(a):
Po ostatniej trasie i staniu kilka dni na zewnątrz zaczęło mi śmierdzieć z klimatyzacji


Myślę, że to jest przyczyną:

gogiel napisał(a):
Jeżdżę w AC ECO cały rok, niezależnie od temperatury nigdy nie wyłączam.


Ja staram się 2-3 min przed końcem podróży wyłączyć klimę i zostawić sam nawiew aby przewietrzył parownik. W innym przypadku w parowniku będą osadzać się drobnoustroje odpowiedzialne za nieprzyjemny zapach.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 sty 2017, 03:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Michał, ale tak robisz Ty, a kiedy Ciebie nie ma, małżonka też przestrzega tej procedury? Ja robię tak od czasu do czasu, ale szczerze mówiąc nawet nie oczekuje tego od małżonki.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 sty 2017, 05:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Ja tak jak Michał robiłem i robię w autach gdzie nie ma funkcji ECO AC. W GJ non stop na ECO i mimo 3 lat nic nie wali. A odgrzybiam (chyba) na przeglądach. Nie przyszło mi do głowy, że w serwisie co roku przy okazji wymiany filltra mogą tego nie robić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 lut 2017, 09:46 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Podczas i w ramach przeglądu w ASO nie robią odgrzybiania klimatyzacji. Jest to usługa dodatkowa i dodatkowo płatna.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lut 2017, 23:24 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.06.2015
Posty: 43
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
jordanj, jak wrażenia po wymianie? Jest wyczuwalnie lepiej podczas jazdy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lut 2017, 02:00 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Ciut lepiej ale to nie jest jakaś kosmiczna różnica. W Lagunie był czujnik zanieczyszczeń, który zamykał obieg automatycznie i tak się do tego przyzwyczaiłem, że zapomniałem o istnieniu tego urządzonka. W Mazdzie pomimo filtra z węglem aktywowanym jednak czasami zapach jest, wydaje mi się, że szybciej znika.

Czujnik zanieczyszczeń do auta kosztuje ok. 300 PLN, a w Chinach to i poniżej 10 USD. Zastanawiałem się już czy dałoby się coś takiego kupić i domontować - jakiś prosty sterownik do przymykania klapki/zaworu motylkowego cyrkulacji powietrza. Trzeba by ze specjalistą od modyfikacji Mazdy porozmawiać czyli z @Martinusem.

Przede wszystkim to w naszych warunkach zamiast co 40 tys. km lub dwa lata, o których mówi instrukcja samochodu, filtr trzeba zmieniać co 15 tys. km zgodnie z zaleceniem producenta filtra. Następnym razem zamówię kilka sztuk bo przy moich przebiegach muszę budować magazyn części zamiennych. ;-)

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lut 2017, 07:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
jordanj napisał(a):
Ciut lepiej ale to nie jest jakaś kosmiczna różnica.

Dlatego pewnie montują papierowy. Generalnie jak już mówiłem jestem Alergikiem i jestem bardzo czuły na wszelkigo rodzaju zanieczyszczenie w powietrzu. Jedynie filtry HEPA coś poprawiają co powoduje, że ja się zawsze czuję komfortowo. Węglowy niby pochłania dużo, ale w praktycę w samochodzie nigdy nie czułem różnicy czy z czy bez. Widocznie działa na to co mi nie dokucza :P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 mar 2017, 23:10 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.06.2015
Posty: 43
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Od dwóch miesięcy wożę się dalej z problemem zapachu z wentylacji. Parownik był myty od strony kabiny.
Teraz mam inny objaw: po włączeniu samochodu i samego nawiewu rano przez chwilę jest powiew smrodu. Po włączeniu klimy zapach znika. :mad: Czy to możliwe, że gdzieś zbiera się woda? Syf na nagrzewnicy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 mar 2017, 00:04 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
zrób porządny ozon 2x 30 min i pomoże. Poza tym po co wyłączasz klimę?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 mar 2017, 15:56 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.06.2015
Posty: 43
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Auto było dwa albo trzy razy ozowane w ASO. Nie wiem przez ile minut, w każdym razie nieprzyjmeny zapach nadal się pojawia. Nie jest już tak mocny jak wcześniej, ale stawiam, że to tylko kwestia czasu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 16:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.11.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
Przede wszystkim dzieki chlopaki ze tu jestescie wszyscy i mozna sie ratowac waszymi radami.

Posiadam M6 z 2016 roku i mialem tez nieprzyjemny smrod z klimatyzacji. Postanowilem kupic srodek CRC Airco Cleaner i samemu sie uporac z problemem a ze mam M6 po lifcie to troche inaczej to u mnie wyglada i moze komus sie przyda.
Smrod zniknal i jest piekny zapach ktory sie utrzymuje juz dlugo.

Wiec...

Po wyciagnieciu schowka pasazera widzimy biala „tube” plastikowa nad ktora jest filtr kabinowy

Wyciagamy filtr
Od spodu odczepiamy maskownice czarna ktora chroni schowek przed uderzeniem stopami-jest na zatrzaski dwa z przodu od dolu
Ukazuje sie cos czarnego z biala wtyczka - wypinamy wtyczke
Odkrecamy trzy sruby i wyciagamy to cos co ma lopatki biale na wysokosc calej bialej „tuby”
Umieszczamy rurke z puszki srodka CRC w kanale na koncu tuby ktory kieruje sie w strone parownika i pchamy do konca
Psikamy po troche sprawdzajac czy pod autem leci biala pianka
Jak nie leci trzeba odetkac odplyw bo pewnie jest zatkany - musi leciec
Jak juz leci i troche przestaje psikamy znow az puszka bedzie pusta
Po zabiegu jest troche pianki w kanale to mozna nasaczyc recznik papierowy i umyc „tube” w srodku dla czystosci i dezynfekcji
Skrecamy wszystko do kupy wpinamy biala wtyczke i czekamy okolo 15 minut
Otwieramy okna drzwi i maske i wlaczamy silnik i klime na maxa z nawiewem gora i dol i temp minimalna czyli 15 stopni
20 minut niech sobie chodzi silnik po czym wylaczamy zamykamy okna drzwi i maske i rano jak wsiadamy do auta cieszymy sie juz pieknym zapachem i czystym powietrzem
Warto od razu zalozyc nowy filtr kabinowy

Powodzenia


Ostatnio edytowano Pt, 28 wrz 2018, 16:29 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 sty 2019, 17:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.02.2018
Posty: 11
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Przymierzam się do samodzielnego wyczyszczenia klimatyzacji. Wymiana filtra pyłkowego jest prosta, ale jak wtrysnąć środek dezynfekujący na parownik? Czy jest dojście od środka samochodu, czy tylko przez odpływ z zewnątrz? Nie mogę znaleźć informacji jak wygląda ta procedura w Mazdzie 6 GJ/Gl.

-- Dodano: 18 stycznia 2019, o 17:41 --


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 sty 2019, 16:20 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.08.2016
Posty: 102
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Dołączam się do pytania kolegi


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 sty 2019, 18:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Odpowiedź w wątku "Odgrzybianie układu klimatyzacji" na ostatniej stronie. Po co zakładać nowy wątek jak czyszczenie parownika jest jedną z czynności odgrzybiania układu klimatyzacji.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 07:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.02.2018
Posty: 11
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Czy ktoś wie jak odgrzybiają w serwisie Mazdy? Ten opis od Rostical opisuje dojście od wentylatora, który jak rozumiem trzeba rozkręcić, prysnąć i skręcić. Trochę to trwa i nie można użyć obiegu powietrza z wentylatora, do czyszczenia kanałów wentylacyjnych.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lut 2019, 19:23 
Amator
Offline
Od: 28.08.2018
Posty: 70
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Witam
Jak.dostac sie do parownika mazda 2014 rok chcilabym spryskiwac bezposrednio parownik wurth zawsze go uzywalem w poprzednij autach i jest najlepszy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 kwi 2019, 10:24 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
26 kwietnia 2019, o 20:32 dropt07 napisał(a):
Ale w Łodzi co, nie wykonują dezynfekcji układu klimatyzacji, czy sobie nie życzyliście? W W-wie koszt z robocizną to ok. 100 PLN.


Posiadam własny ozonator samochodowy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 kwi 2019, 14:21 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
27 kwietnia 2019, o 11:24 ABC1 napisał(a):
26 kwietnia 2019, o 20:32 dropt07 napisał(a):
Ale w Łodzi co, nie wykonują dezynfekcji układu klimatyzacji, czy sobie nie życzyliście? W W-wie koszt z robocizną to ok. 100 PLN.


Posiadam własny ozonator samochodowy.


Ozonator to se można wsadzić. Bez czyszczenia parownika dezynfekcja nie ma najmniejszego sensu...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.