Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:05

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 28 kwi 2019, 15:44 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Czy nie dla tego dopalamy auto i ustawiamy obieg zamknięty.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 kwi 2019, 16:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
Serio myślisz że taki ozonator wyczyść parownika przy obiegu zamkniętym? Tam trzeba konkretnie piana bakteriobojcza psiknac


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 kwi 2019, 18:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Żeby efekt odgrzybiania był trwały, parownik trzeba koniecznie wyczyścić. Wiele razy to przerabiałem. Powiedziałbym nawet inaczej, w większości przypadków potraktowanie go pianą, a pominięcie innych etapów w zupełności wystarcza. Podłączanie do stacji to w przypadku gdy mamy ubytek gazu. Natomiast ozonator to tylko dodatek.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 kwi 2019, 18:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Gaz wydzielany podczas ozonowania jest nietrwały, dlatego bardzo krótko oddziałuje na otoczenie. Działanie kończy się zaraz z zakończeniem zabiegu w serwisie. Po kilku miesiącach trzeba więc liczyć się z ponownym pojawieniem zanieczyszczeń w klimatyzacji. Jest to jednak rozwiązanie całkowicie ekologiczne. Jeśli jednak chcesz wydłużyć efekt dezynfekcji, możesz wzmocnić proces poprzez zastosowanie metody chemicznej (odgrzybianie parownika i kanałów wentylacyjnych). Osobiście chemicznie dezynfekuje parownik i przewody co roku, ozonowanie co 2 lata (bardziej chodzi mi tutaj o dezynfekcję tapicerki, podsufitki w kabinie z drobnoustrojów). W parowniku i przewodach jest znacznie więcej drobnoustrojów.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 sie 2019, 00:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ja dzisiaj odgrzybiałem parownik klimatyzacji profilaktycznie po miesięcznym pobycie w Hiszpanii.
Robiłem to pianą aktywną przez otwór odpływowy.Zamieszczam zdjęcia.
1.Zdejmujemy małą osłonę przy nogach pasażera
IMAG0626.jpg
2.Odsłaniamy dywanik i mamy wężyk spustowy
IMAG0624.jpg
Wystarczy wyjąć plastikową kostkę z podłogi.Ja zdejmowałem wężyk z tej białej kostki aby łatwiej wprowadzić rurkę do aplikacji środka. Potem wężyk do odpływu i poczekałem 15 min. na zadziałanie piany .Następnie włączyłem obieg zamknięty i wentylator na max. wydmuchało parę bąbelków piany przez kratki went. ale wszystko jest OK. Klimatyzacja popracowała parę min. na obiegu zamkniętym,następnie wietrzenie 15 min. samochody i montaż powrotny-koniec operacji. <spoko>


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 sty 2020, 21:20 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.12.2019
Posty: 42
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: łódzki
chciałbym sie podzielić moim "frasunkiem" :) jak było cieplo jeździlem 24 h na klimie i wszystko było ok. gdy nastąpiła jesień/zima klime całkowicie wyłączyłem. dzisiaj jadąc trasą padał intesywnie śnieg i deszcz i zaparowało mi szyby. włączylem na chwile klime i poczułem smród. nieprzyjemny zapach! czy jest to spowodowane tym że jeździłem na klimie wyłączonej ?? czy lepiej jeździć na klimie cały rok i to spowoduje że nie będe miał tych smrodków ??? jakie są Wasze opinie szanowni Państwo :) ???? może coś robie źle ? jestem przygotowany na ewentualny opieprz :) nadmieniam że na wyłączonej klimie jeździłem 2 miesiące ;)pozdro


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 sty 2020, 21:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Śmierdzi bo prosi o dezynfekcję układu. Jak juz to zrobisz to używaj klimy w trybie AC ECO przez cały czas.Zasadniczo klima BARDZO przydaje się jesienią i zimą - działa wtedy osuszająco na wdmuchiwane do środka powietrze z zewnątrz. W nagrodę szyby nie będą Ci parować.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sty 2020, 12:37 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.12.2019
Posty: 42
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: łódzki
dziękuję !

-- Dodano: 5 stycznia 2020, o 12:37 --

według mnie używanie klimatyzacji przez cały rok zapobiega powstawaniu nieprzyjemnych zapachów ? tym samym rozwijaniu się bakterii smrodków ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sty 2020, 17:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Ja używam cały czas i nie miałem nigdy problemu z zagrzybieniem klimy. W tym okresie (tzn prawie 12 lat) z 2 razy było robione ozonowanie (gratis przy okazji przeglądu okresowego), ale bardziej sztuka dla sztuki, niż z jakiejś potrzeby.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 sty 2020, 12:35 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.12.2019
Posty: 42
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: łódzki
jak uporam się ze smrodkiem to włącze AC ECO , non stop :idea: :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 maja 2020, 09:21 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.11.2018
Posty: 96
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Czyścił ktoś z Was parownik klimatyzaji w GJ? Jak się tam dostać?

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 maja 2020, 21:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.09.2018
Posty: 12
Rok produkcji: 2004
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Mam taki problem, że odkąd mam auto (czyli jakieś 3 lata) nie robiłem nic z klimą... i chyba najwyższa pora. Tylko co mam zrobić? Cały serwis? Czy wystarczy odgrzybianie, nabicie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 maja 2020, 06:34 
Amator
Offline
Od: 18.02.2019
Posty: 75
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Odgrzybianie i to solidne. Jak chłodzi to nie trzeba "nabijać". Sprawdź temperature na wywiewie z kratek, sprawna klima dmucha od 7 do 11 stopni C.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 maja 2020, 06:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
29 maja 2020, o 07:34 Lizak99991 napisał(a):
Jak chłodzi to nie trzeba "nabijać"

Nie zapominaj, że razem z czynnikiem chłodzącym krąży olej. Co jakiś czas dobrze go wymienić ("nabić klimę"), pomimo, że chłodzi ok.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 maja 2020, 08:55 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Prawda, u mnie sprężarka zaczęła dziwnie hałasować. O dziwo, po wymianie oleju uspokoiła się. A robię serwis klimy co roku.
Dziwi mnie trochę podejście zaglądania do tego dopiero po 3 latach. Potem jest płacz, że sprężarka lub chłodnica do wymiany.
Sama temperatura to nie wszystko, sprawdza się jeszcze ilość czynnika w układzie, ciśnienia na kompresorze.
Taka wizyta w serwisie dla starego czynnika, to raptem 200 zł, gdzie mamy sprawdzenie układu, ewentualne dobicie czynnika i odgrzybianie. Czy to tak dużo w aucie, które kosztuje niemałe pieniądze?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 maja 2020, 09:55 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A ja wychodzę z założenia, że jak działa, to nie ruszać. W poprzednim samochodzie klimatyzacja przestała chłodzić po jakiś 6 latach i wtedy został uzupełniony czynnik. Nic się nie stało, pracowała następne 2-3 aż do sprzedaży i później też. W spisie czynności serwisowych chyba nie ma wymiany czynnika po jakimś czasie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 maja 2020, 15:53 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Czynnika się nie wymienia, odsysa się, sprawdza szczelność, dodaje oleju i nabija znów tym samym, ewentualnie więcej, jak był ubytek. Czynnik ubywa samoczynnie, taka jego natura. Jak jest go mało, to klima chodzi słabo, kompresor się męczy, no ale jak ktoś nie wie, jak to wszystko działa, to sobie może i co 10 lat tam zaglądać.

Luke, opon, wycieraczek, też nie wymieniasz? Przecież tego nie ma w książce serwisowej, jak i wielu innych rzeczy. To nie jest argument.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 maja 2020, 15:57 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
29 maja 2020, o 16:53 Pablos napisał(a):
Luke, opon, wycieraczek, też nie wymieniasz? Przecież tego nie ma w książce serwisowej, jak i wielu innych rzeczy. To nie jest argument.

Wycieraczek profilaktycznie nie wymieniam. Dopiero jak źle działają (vide: klima nie chłodzi). Dla mnie argumentem są moje doświadczenia z klimatyzacją oraz doświadczenia znajomych, którzy też nie dotykali się do tego. I działa. I na dodatek nie jestem odosobniony w takim podejściu. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 maja 2020, 16:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Nie jesteś :) ja też nie dotykam do klimy jak chłodzi. W ostanim aucie w którym "profilaktycznie" pojechałem na serwis po powrocie sprężarka się co rusz załączała i wyłączała. Okazało się że "nabili" za dużo czynnika, za duże ciśnienie i kolejne godziny na umawianie, dojazd itd stracone. Od tego czasu dopóki chłodzi nie dotykam i dotykać w żadnym aucie nie pozwalam, chłodzą latami. Im mniej auto widzi mechanika/serwis tym mniejsza szansa że ktoś coś sknoci.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 maja 2020, 16:57 
Amator
Offline
Od: 18.02.2019
Posty: 75
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Ja sobie sam serwisuje klimę w aucie, tzn. podłączam się manometrami, mierzę temperaturę i odgrzybiam parownik i czyszczę skraplacz. Jak układ jest szczelny to nie ma potrzeby co roku lub 2,3 5 lat wymieniać czynnik i olej. W toledo rok 99 klimatronik działa do dzisiaj bez "nabijania klimy".


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 maja 2020, 10:52 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No a co z osuszaczem ?? Jego tez trzeba wymieniać co jakiś czas. Niestety do tego trzeba zdjąć przedni zderzak wrrrrr.
Co do smrodu z klimy. Jak wiem ze nie będę używał auta przez dłuższy czas, przed dojechaniem do domu, wyłączam klime i zostawiam same dmuchawy, żeby mi ta wilgoć wyrzuciły na zewnątrz. To ona osadza się w nawiewach itd i śmierdzi. To samo mi pisze w instrukcji klimatyzacji w domu. Po okresie letnim ostatnie włączenie klimy zostawić na 1 godzinę sam wentylator aby wyrzucił cała wilgoć z obiegu. Do dziś żadnego problemu ze smrodem ani w aucie ani z klimy w domu :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 maja 2020, 12:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 927
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Smrodek to efekt reakcji - pleśń lub rozkładania się czegoś co dostało się do układu wentylacyjnego i … wiadomo co. :arrow:
Poprawcie mnie ale osuszacz to element, którego nie serwisuje się na ogół.
Sprawę smrodu (a przyczyną zapewne jest pleśń na ogól 95% przypadków) zwykle załatwia porządne ozonowanie, a potem wietrzenie samochodu.

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 maja 2020, 13:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Osuszacz się nie serwisuje ale powinno się go wymieniać co jakiś czas. Moje auto jest z 2009 czyli 11 lat ma, wątpię żeby jego wydajność wyłapywania wilgoci była duża :lol: :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 maja 2020, 16:38 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.12.2019
Posty: 42
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: łódzki
ASO Łódź (jestem umówiony) oferują czyszczenie smrodków , parownika środkiem na bazie spirytusu (pan mówił przez telefon). Zapewnia że wyjeżdza się autem bez przykrych zapachów . Koszt 150 zł plus koszt filtra kabinowego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 maja 2020, 17:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Robilem u nich podczas drugiego przegladu. Srednio jestem zadowolony po tygodniu znowu lekko czuc, parownik umyli ale kanaly juz nie i pewnie dlatego lekko czuc.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 maja 2020, 17:43 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ja polecam tez ozonowanie. Byłem w firmie detailingowej Koszt 80zl, ślicznie Pachniało świeżością przez długi czas. Do tego zabijamy wszystkie zarazki na fotelach, podsufitce Itd

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 cze 2020, 16:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.05.2018
Posty: 1
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cześć chłopaki, ostatnio również borykam się z problemu zapachu z klimy, przez pierwsze kilka sekund od odpalenia auta czuć dosyć nieprzyjemny zapach. Problem prawdopodobnie wynika z tego, że niestety jakiś czas temu padła sprężarka klimatyzacji (co ogólnie było sporym zaskoczeniem), została wymieniona na gwarancji, jednak od czasu awarii pojawił się problem z zapachem. Po czyszczeniu parownika w ASO problem trochę się rozwiązał, jednak myślę że procedurę przydałoby się powtórzyć - idąc za radami tutaj opisanymi (przez Rostical) rozmontowałem schowek pasażera i dostałem się do białej "tuby". Pytanie zaś jest takie, czy ktoś z Was przechodził już przez ten proces? Moje wątpliwości dotyczą miejsca aplikacji piany - czy chodzi o ten kanał zaznaczony na foto? Jeśli piana nie spływa spod auta, w jaki sposób rozpoznać odpływ i ewentualnie go odetkać?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 maja 2022, 07:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Najskuteczniejszym sposobem czyszczeniem klimatyzacji jest aplikacja środka odgrzybiającego do zaznaczonego wcześniej odpływu.
Zawsze korzystam z tego sposobu w każdym aucie. Bywają modele, gdzie widać żeberka parownika po zdemontowaniu wentylatora nawiewu. Grzyb powstaje na parowniku, na wentylatorze jest co najwyżej kurz.
W M6 środek (najlepiej piankę) trzeba jednak aplikować po ściągnięciu gumowego wężyka z odpływu. Nie szukamy więc innego dostępu do parownika, nie ma sensu rozbieranie czegokolwiek poza pokazaną przez kolegę wyżej osłoną.

Za wężykiem jest od razu parownik, a więc jest to bardzo proste do wykonania. Aplikujemy i natychmiast zakładamy z powrotem wężyk. Wężyk jest załamany więc odpinamy górną jego część.
Pianki ja daję sporo ale na pewno nie całą puszkę gdyż może one się podnieść aż do wylotów w desce a tego nie chcemy.
Pianka zamienia się w ciecz i spływa odpływem po pewnym czasie pod auto. Dwie aplikacje i mamy czysty parownik.
Proste jak konstrukcja cepa. Ja stosuję tanią piankę K2 Klima Doktor i mogę ją polecić.
Jedna puszka wystarcza spokojnie na dwa odgrzybiania.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 maja 2022, 15:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W ASO robią również w prostszy sposób, podczas wymiany filtra kabinowego, aplikują w jego miejsce piankę.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2022, 06:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
I co to daje ?? Włączają klime i ona zasysa ta piankę do parownika ?? No coś w tym jest, może i by to zadziałało:).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.