Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 23:04

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 29 gru 2015, 14:01 
Offline
Nie wiem czy to temat na ten dział, ale najwyżej mnie moderator poprawi. :wink:

Piszę, bo mam problem z klimatyzacją. Tzn. wydaje mi się, że mam problem, ale może to znowu jakaś filozofia zoom-zoom, której ja nie ogarniam. W każdym razie nie miałem podobnego problemu w żadnym innym aucie, które miało sprawną klimatyzację. Dlatego proszę podpowiedzcie coś mądrego, jeżeli mieliście podobne doświadczenia.

Chodzi o to, że jak wsiadam do zimnego auta (tzn. po długim postoju, jak jest chłodno) i odpalam zapłon, to przy włączonej klimie, jak temperatura jest ustawiona na 21 stopni, to nawet po zaledwie około 2-3 minutach jazdy, nawiew w aucie bombuje mi naprawdę ciepłe powietrze. Na pewno wyższe jak 21 stopni. Nie pomaga przykręcenie do np. 16-18 stopni C, bo dalej leci ciepłe powietrze. Zmiana na A/C Eco też nic nie daje. Zaznaczam, że nawiew jest ustawiony na obieg otwarty. Potem naprawdę długo to trwa, zanim z nawiewów leci powietrze chłodniejsze... tfu..., mniej ciepłe. :) Ale największy problem jest z tym, że parują mi szyby! Nawet jak dam nawiew tylko na szyby, to te z przodu jeszcze jako tako się osuszają, ale te z tyłu mocno rosieją.
Podpowiedzcie mi proszę, czy wg. filozofii Mazdy jest to OK, czy powinienem reklamować w ASO?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 29 gru 2015, 14:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Sagan, dwie wazne informacje, jak chlodno i jak zimnego, a druga czy masz wlaczony automat na klimie...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 sty 2016, 22:55 
Offline
Generalnie problem jest za każdym razem jak odpalam auto i gdzieś jadę. Auto mam od końca listopada, a temperatura od tamtej pory utrzymuje się raczej poniżej 10 stopni C. Tak naprawdę problem pojawia się za każdym razem jak auto trochę postoi, nawet nie za długo, tylko tak żeby silnik wystygł.

Najgorzej jest, jak jeżdżę po mieście i nie mam daleko. Wsiadam ubrany w kurtkę, plus nierzadko jeszcze w czapkę i szalik, a z nawiewu dmucha gorąc. Przy tym nie ważne jest w zasadzie ile osób jest w środku, choć jak jadę z rodziną, to mam wrażenie, że szyby rosieją intensywniej, no ale w tym wypadku potrafię sobie wytłumaczyć i zrozumieć dlaczego tak się dzieje.

Dodatkowo problem w tym, że nie ma znaczenia czy klima jest na Auto, czy nie. Tak samo czy włączony jest nawiew na Dual, czy nie. Nie widać żadnej różnicy. Powietrze dmucha naprawdę b. ciepłe. Zwłaszcza na początku. Mogę zrozumieć, że może komputer/czujnik, próbuje wyregulować temp. do zadanej wartości, no ale tak chyba powinno być przy ustawieniu klimy na Auto, a w moim przypadku nie ma różnicy.

Zaznaczam, widzę, że jest problem, bo to nie jest moje pierwsze auto i jak dotąd nigdy nie miałem takich doświadczeń, zwłaszcza z autem tej klasy co Mazda 6.

-- Dodano: So, 2 sty 2016, 22:55 --

No szlag mnie trafia z tą klimą! Dziś jak jechałem z rodziną, klima ledwo dawała radę osuszyć kabinę. Było -13st C. Po jakimś czasie szyby z przodu były suche, ale nawiew musiał chodzić na pól gwizdka. Mój syn siedział z tyłu w foteliku, a szyba po jego stronie była cała zaszroniona - cała wilgoć, która osiadła na szybie zamarzła!!!

Powiedzcie mi tylko czy też tak macie? To chyba nie jest normalne? Czy to zoom-zoom?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 2 sty 2016, 23:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Sagan, coś chyba jednak nie tak... specjalnie wczoraj i dziś potestowałem na zimnym (b.zimnym) aucie i przy ustawieniach 20'C ani nie dmuchal goracym powietrzem... ot ledwo cieple...
Przy "ogrzewaniu" przedniej szyby na sama szybe idzie znacznie cieplejsze powietrze (ale nie z kratek), no i na AUTO tez znacznie cieplejsze daje... no ale z -10 do +20 jakos musi probowac sobie radzic...


No i nie mam problemow ze szronem wewnatrz, moze beda jak sie naniesie wiecej wilgoci ze sniegiem itp. ale na razie szron mocny od zewnatrz, a wewnatrz nawet specjalnie nie paruja...

W poprzednim Lancerze, czy aktualnym roboczym G.Punciaku jest znacznie gorzej pod tym wzgledem...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 sty 2016, 23:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.03.2014
Posty: 940
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Szybko się nagrzewa, ale jest za wilgotno. Wygląda jakbyś miał włączony zamknięty obieg powietrza.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 sty 2016, 23:43 
Offline
gzesiolek ja dziś poprosiłem żonę, żeby sprawdziła nawiew, ale ona tylko potwierdziła, że dmucha gorące, a było ustawione na 21st C. W poprzednim aucie (KIA Ceed!) żona zawsze płakała, że jej zimno, i musiałem wyłączać klimę, albo podkręcać ogrzewanie, ale w Maździe zawsze jest jej za gorąco.
Powiem szczerze, że ten szron na tylnej szybie i to przy włączonej klimatyzacji i ciepłym nawiewie, to mnie dzisiaj wnerwił maksymalnie. Auto przed łikendem (przed mrozami) stało w garażu przez 2 noce i specjalnie uchyliłem delikatnie szyby, bo myślałem, że może dzięki temu wilgoć z auta się wydostanie. ale g**** pomogło. auto jest prawie nowe i nigdy nie naniosłem do środka żadnej wilgoci (na ubraniu czy butach).
:mad: :mad: :mad: :mad:

tatahani problem w tym, że obieg mam ustawiony na otwarty. jak przełączę na zamknięty, to jest masakra, po 10-15 sekundach mam szron na przedniej szybie.

ZOOM-ZOOM <hahaha>


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 3 sty 2016, 00:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Sagan, dlatego mowimy, ze jest cos u Ciebie nie tak...
Wilgoc jakas musi byc, bo inaczej nic by nie szronilo od wewnatrz... akurat uchylanie szyb w zamknietym ogrzewanym pomieszczeniu niekoniecznie pomaga w pozbywaniu sie wilgoci z auta...
Choc z drugiej strony ja testowalem sam, ciekawe jak bedzie z cala rodzinka przy tych -10 lub przy wiekszych mrozach...
Generalnie przy duzej roznicy temperatur miedzy wnetrzem a szybami na tych ostatnich zawsze sie bedzie skraplac wilgoc i poki szyby sie nie ogrzeja pow pewnej temperatury moze ona od razu na nich zamarzac... To natura i fizyka a nie zoom-zoom...
Zoomnelo cos jednak, bo to, ze sie nagrzewa bez kontroli i to, ze nie ma wymiany z suchym przeciez teraz powietrzem na zewnatrz to nic standardowego... nawet filozofom Mazdy sie to nie snilo...

Samemu posprawdzac wszelkie kratki wlotow powietrza na podszybiu czy nie przytkalo jakimis lisciami, ew. sprawdzic filtr kabinowy... a i tak zglosilbym to do ASO...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 sty 2016, 00:30 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Gorące powietrze z klimy to jedna sprawa, podgrzać od -10 stopni do 21 musi trochę podmuchać. Natomiast zawilgocenie szyb to wydaje mi się związane jest ewidentnie z problemem filtra kabinowego.
Sagan sprawdź czy w jego miejscu nie ma czegoś co zatyka wentylację auta.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 sty 2016, 11:25 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
zagryziak napisał(a):
Natomiast zawilgocenie szyb to wydaje mi się związane jest ewidentnie z problemem filtra kabinowego.
Sagan sprawdź czy w jego miejscu nie ma czegoś co zatyka wentylację auta.

Jest to pierwsza rzecz którą bym sprawdził :idea:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 sty 2016, 18:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2105
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Sagan, to nie zoom-zoom, coś masz po prostu zepsute. Jedź do serwisu i tyle.
Chodzi o to buchanie gorącym po 2 min. To niemożliwe normalnie, przez dłuższy czas po rozruchu zimą silnik ma priorytet na zagrzanie samego siebie a nie puszcza ciepły płyn na nagrzewnicę i jeszcze wszystko przedmuchuje do kabiny. Coś nie tak.
A zawilgocenie to inna sprawa, choć może związana - jeśli masz uszkodzone sterowanie np. nie przeącza się nawiew z zewnątrz z recyrkulacją wewnątrz - tzn kontrolka może pokazuje że leci świeże powietrze do kabiny a tak naprawdę to krąży to samo wilgotne z płuc pasażerów wydychane w kółko.
Filtr kabinowy ? - to nie wiem jak makabrycznie musiałby być zatkany żeby powodować zawilgocenie, może po 5 latach niewymieniania. Ale sprawdzić łatwo- zdejmuje się klapkę schowka pasażera i jest tam w głębi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 sty 2016, 07:15 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Sagan napisał(a):
gzesiolek ja dziś poprosiłem żonę, żeby sprawdziła nawiew, ale ona tylko potwierdziła, że dmucha

ZOOM-ZOOM <hahaha>


Jest coś na rzeczy :idea: , czyli nie jesteś sam :mad:, ale w pozycji nawiew na szybę, fakt jest czasem jakoś za ciepło. Od czasu do czasu przy tych niskich temperaturach. Muszę też sprawdzić czy to patent <slabo> czy kolejny słaby punkt. <baseball>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 sty 2016, 11:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
filozofia Mazdy :wink:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 sty 2016, 11:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Silnik zamrozić a właściciela upiec. <slabo>
Sepuku dla silnika i harakiri dla właściciela <niewiem>
Jak nie dobije hałas i wykończą hamulce to może się da upiec jednego by nie dzwonił do ASO, a zamrozić drugiego by go nie naprawiać. A za 100 lat po hibernacji może znajdą sposób na wiele rzeczy w tym aucie. :-P

Poza tym chyba cały wątek powinien być w dziale klimatyzacja, to taki istnieje i dublują się działy i wątki. :idea:
może się mylę viewforum.php?f=68

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 4 sty 2016, 13:24 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Wątek przeniesiony w odpowiednie miejsce, dzięki crow za czujność. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 sty 2016, 23:51 
Offline
Byłem w ASO na instalacji kamerki i przy okazji poprosiłem żeby zajrzeli czy coś jest nie tak. Nie wiem gdzie zaglądali i co sprawdzali, ale powiedzieli, że wg nich wszystko jest OK. Tylko wg mnie nadal nie jest. Najlepszy przykład dziś - spadło deko śniegu no i zrobił się korek więc jechałem miasto ok 30min, trasą która normalnie zajmuje niecałe 10 :mur: Klimę miałem włączoną, nawiew na obiegu otwartym, powiedzmy że aż tak nie buchało gorącem i było w miarę OK. Myślałem nawet, że może coś tam naprawili niechcący sprawdzając w serwisie. No ale jak tylko zabrałem do samochodu kumpla, to szyba z przodu po niedługiej chwili zaparowała. Więc musiałem włączyć nawiew na szybę na maxa.
Nie wiem, może się czepiam, ale dla mnie to nie jest całkiem normalne.
Nic to.

ZOOM-ZOOM <pucu>


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 sty 2016, 12:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2105
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
My jak jedziemy w 4kę to lekko ale tak naprawdę lekko przyparowuje szyba przednia, równomiernie , nastawiam więc albo na stałe lekki (na 1-2 kreski) nadmuch na szybę i nogi lub co jakiś czas na szybę, znika po 5 sek.

Natomiast w temacie wentylacji / ogrzewania zimą - jakoś marnie jest w Maździe nawiew gorącego na stopy zrobiony. A w te mrozy trochę jeździłem. Dmuchanie tam gdzie trzeba - na podudzia a nie pod / na stopy .
Za to na tułów dmucha jak huragan i chłodzi super latem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 sty 2016, 16:15 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 17.08.2015
Posty: 55
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Przejechałem w poprzednią sobotę i niedzielę trasy po 500 km. Trzy osoby w środku, -13 stopni na zewnątrz, auto cały czas parkowane na ulicy i było OK. Nikt z pasażerów się nie skarżył, że za ciepło czy za zimno, szyby nie parowały. Pierwsze kilka kilometrów z nadmuchem na przednią szybę potem już tylko tryb auto i 21 stopni. Na początku grzeje faktycznie mocno żeby osiągnąć w kabinie jak najszybciej ustawioną temperaturę ale potem już chłodniej, tylko podtrzymuje. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko działało jak w poprzedniej Toyocie Avensis z tym, że teraz benzyna nagrzewa się wyraźnie szybciej od diesla.

PS. W środę jechałem z kumplem Audi A8 w 4 osoby, szyby w tylnych drzwiach tak parowały że trzeba było co chwile przecierać żeby cokolwiek zobaczyć na zewnątrz. Mimo 4 strefowej klimatyzacji...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 sty 2016, 18:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2105
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
To są kwestie obiegu powietrza wewnątrz chyba czy co. W niższej "klasowo" alfie 156 się nie uświadczy mgiełki na szybie, w wyższej - 166 jak w tym audi tylne szyby lubią zaparować.
Ale Mazda przynajmniej kombi ładnie pod tym wzgl się zachowuje. Tylko te nawiewy na stopy mogłyby głębiej być :-/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 sty 2016, 16:46 
Offline
Andrzejsr napisał(a):
Ale Mazda przynajmniej kombi ładnie pod tym wzgl się zachowuje.

...ale nie u mnie. :)

-- Dodano: N, 17 sty 2016, 16:44 --

Ja pitole! Ta klima mnie całkiem rozwala. :mad: :mad: Cały dzień jeździłem dzisiaj Grand Vitarą bo zrobiłem dzieciakom kulig. Nawet odrobiny rosy na szybach, a cały dzień wszyscy, którzy jeździeli ze mną, byli mokrzy od śniegu. A wczoraj parę kilometrów "szóstką" z rodziną i całe szyby z tyłu zaparkowane i zaszronione.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 lut 2016, 00:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2105
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
No coś jest nie tak - nie wiem jak w GJ, ale ogólnie to kilka przyczyn najpopularniejszych - i trzeba sprawdzić a nie męczyć się (obieg wewnętrzny czy na stałe nie zamknięty, czy coś filtra nie zatyka, czy odpływ powietrza drożny).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 maja 2017, 17:12 
Offline
Czytałem instrukcje i pisze para wodna może się wydobywać w wilgotny dzień z kratek nawiewów itp.....
Dziś słoneczna pogoda 27 stopni , na klimie przejechałem 15 km po czym ns światłach wyłączył sie silnik, klima dalej działała ale poleciał bezbarwny dymek ( chyba para wodna ) przestraszyłem sie i wyłączyłem klime, po pewnym czasie włączyłem i już nic nie leciało.
Ktoś tak miał ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 maja 2017, 17:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Normalka. Czasami się zdarza i mnie. Nie tylko w Maździe ale poprzedniej hondzie accord lub jeszcze wcześniej w BMW E36. W służbowym fiacie doblo też czasami tak jest. Jest to przypadek bardzo rzadki ale się zdarza.

Nakryklołch żech ze mobilnioka.
Ruch Chorzów - Legenda bez końca.

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 maja 2017, 20:48 
Offline
Jak nabijałem ojcu klime w focusie II i na pomiarach temp. ze środkowego nawiewu przy 2 tyś orb. temp. wynosiła 5 stopni, to powiedzieli że jest bardzo dobrze bo prawidłowe wartości to 2-7 stopni z kratek.

Przed chwilą przejechałem moją mazda się z klimą + termometr z sondą ten z linka na dole, temperatura na 1 biegu z srodkowego nawiewu w czasie jazdy wynisiła -7 , ( temp na zewnatrz 26, ponowiłem pomiar i wyszło -6,8 a na wolnych obrotach na światłach + 0,6 - LOl - pierwszy raz widze takie wyniki - termomert jest sprawny bo testowałem go wcześniej a baterie wymieniłem dzisaj.
Na wolnych obrotach temp jest inna to normalne to spada wydajnośc kompresora klimy.


http://allegro.pl/termometr-cyfrowy-lcd ... 26911.html

Wieczorkiem podpiołem sie pod fordscana - zero błędów.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 maja 2017, 07:01 
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.01.2014
Posty: 192
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Mam problem z klimatyzacja w mojen 6 GJ. Chodzi dokladnie o nieprzyjemny zapach. Ozonowalem auto juz 2 razy. Pomoglo, lae tylko czesciowo. Co mi radzicie? Wyczyscic parownik? Chyba bede musial podjechac do jakiegos serwisu klimatyzacji bo nadchodza cieple dni a w samochodzie smrod.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 maja 2017, 12:03 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.06.2015
Posty: 43
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Ja mam ten sam problem. Ostatnie czyszczenie z usuwaniem liści z podszybia pomogło na około 3 tygodnie. Poza ozonowaniem był u mnie czyszczony parownik chemią bez wyjmowania na tyle na ile się dało, czyli raczej niewiele.
Wcześniej zaczęła śmierdzieć klima. Teraz nie śmierdzi mi jedynie na klimie i obiegu zamkniętym. W poniedziałek przy okazji hamulców znowu auto będzie w serwisie, ale raczej nic nie zaradzą :mad: Jakbyś się coś dowiedział to proszę o informację.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 maja 2017, 13:21 
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.01.2014
Posty: 192
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Dzwonilem do serwisu. Odgrzybianie klimatyzacji włącznie z czyszczeniem parownika 130zl. Jak sadzicie drogo czy cena rozsadna ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 maja 2017, 11:10 
Offline
Zrób :wink: - 130zł to nie majątek a nuż problem zniknie :idea:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 maja 2017, 13:55 
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.01.2014
Posty: 192
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Robię, ba nawet wlansie czekam w poczekalni. Zobaczymy czy problem zniknie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 maja 2017, 22:56 
Offline
Dzwoniłem do servisu gdzie robia tylko klimy i powiedzieli że temp w klimy nie może być mniej jak 0 stopni bo zamarca parownik, klima nie dziala przez chwile leci dymek itp.
Robiłem testy.
Temp zewnetrza 26 stopni. - tryb ac ecco ( jak ustawie na 15 stopni na klimie czyli najmniej to po 4 min jest koło -8 stopni z środkowego nawiewu klimy na pierwszym biegu wentylatora, jak ustawie temp na 22 stopnie to klima z -8 wzrasta to koło + 3 do + 6 w tych granicach jest temp w czasie jazdy- czyli ok.
Miałem jechać do mazdy ale nie jade bo nie mam zamiaru w lato ustawiac temp na 15 stopni tylko na kolo 22 wiec temp z nawiewu będzie dodatnia i tym samym nie zamarznie parownik itp.
Dziwne to ale to najwydajniejsza klima jaką widziałem bo na necie nikt nie podawał mniejszych temp jak -2 z kratek nawiewu - problem może byc czujnik parownika klimy jeśli mazda go posiada. )


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 maja 2017, 05:39 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Może trzeba podjechać do kogoś kto się na tym zna> niech zobaczy. Mazda ASO ma tylko podejście plug&play, o ile widzi coś na czujnikach.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.