Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 11:20

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 182 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 14 kwi 2021, 15:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
No czyli musisz wymienić tylną tuleję przedniego wahacza. To co Popielasty wrzucił w poście #75.

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 14 kwi 2021, 16:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W poście viewtopic.php?p=358931#p358931 dałem nawet link do allegro ;)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 kwi 2021, 19:45 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
A jak chcesz w uk to możesz wejść na hardrace.co.uk i wpisać słowa klucz:

8720 MAZDA6 FRONT LOWER COMPLIANCE BUSH RUBBER 2PCS/SET


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 kwi 2021, 20:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Czy jak mieliście zerwane te gumy to były stuki z zawieszenia?

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 kwi 2021, 20:39 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Stukał to u mnie sworzeń.

A same tuleje to bardziej powodowały „pływanie”. Po wymianie na hardrace jest wyraźnie sztywniej.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 14 kwi 2021, 20:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie również żadnych stuków nie było. Na badaniu technicznym na szarpaku wyszło, że są popękane i już ledwo trzymał. Samochód nie był taki sztywny, pływał jak to Plichcior określił. Generalnie jak zajrzysz pod samochód to nawet bez szarpaków będzie widać jak będą pękały.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 kwi 2021, 21:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Pytam o to, bo mam stuki przy bardzo określonych warunkach. Jeden diagnosta wmawiał mi właśnie te tuleje, ale jak razem z nim zszedłem do kanału to tam wahacz mocno siedział w tej tulei. Jeszcze Wy potwierdzacie że one nie powodują stuków, więc raczej na pewno zostają górne mocowania amorów.
Jak jadę wolno i najeżdżam na niewielki uskok/krawężnik to słychać stuki. Tak na słuch to dochodzi właśnie z okolic mocowań.
I co ciekawe jest tak, że najeżdżam na krawężnik i stuknie. Zatrzymam się, cofnę, najadę jeszcze raz i nie stuknie :)

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 kwi 2021, 22:34 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Coś mi świta ze była nawet w us jakaś akcja serwisowa tych mocowań amorków, także trop dobry.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 kwi 2021, 06:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Zgadza się, była i mam już namierzony biuletyn serwisowy :) wymieniali łożysko i dokładali nakładkę na zwój sprężyny, tam gdzie sprężyną styka się z łożyskiem. Mam plan już zrobić kompleksowo, czyli wymienić górne mocowanie + łożysko + odbój + założyć tą osłonkę. Na szczęście w normalnej jeździe nic nie stuka więc nie pilne to.

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 kwi 2021, 10:54 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Dziękuję wszystkim za pomoc. Czyli można wymienić tylna tuleje tylko czy trzeba cały wachaczu z tą tuleja?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 kwi 2021, 11:14 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Można wymienić same tuleje. Wychodzi prawie o połowę taniej niż całe wahacze (biorąc pod uwagę oryginalne bo na zamienniki to szkoda kasy). Do tego trzeba na koniec zrobić geometrię.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 kwi 2021, 08:14 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.11.2018
Posty: 96
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Wymieniał ktoś z Was łączniki stabilizatora? Czeka mnie właśnie wymiana i zastanawiam się z jakiej firmy kupić. Polecacie jakąś?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 kwi 2021, 11:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
A co jest do wyboru? Na pewno unikaj jak ognia producenta NTY.

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 27 kwi 2021, 20:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja założyłem 2 lata temu MOOG MD-LS-13870 i jest spoko. Co bardzo ciekawe to mechanik upierał się, że to nie drążek stuka, nie czuć było luzu badając go łyżką. Dopiero pod demontażu widać było że to on :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 kwi 2021, 20:43 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Lemforder i 555 tez są chyba dostępne. Także trochę dobrych jakościowo zamienników jest do wyboru.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 maja 2021, 15:17 
Świeżak
Offline
Od: 09.03.2018
Posty: 32
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Witam ,chciałbym zapytac czy jest możliwość wymiany tulei tylnej dolnego wahacza lewego bez odkrecania wahacze[na aucie].


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 cze 2021, 13:41 
Nowicjusz
Offline
Od: 21.01.2020
Posty: 37
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: podkarpacki
Witam <witam> ,
muszę wymienić końcówkę drążka kierowniczego.
Wyszukałem w necie i pokazują mi się dwie różne długości. Jedna końcówka drążka jest na 181 mm a druga na 222 mm. Która jest do mojego auta ? <niewiem> :?: <niewiem>
Mam Mazdę 6 z roku 2013, wersja kombi , benzyna 2,5 l. 141 kW 192 km.

Firma MOOG ma drążek 181 mm i kosztuje 60 zł a firma CRT ma drążek 222 mm i kosztuje 88 zł.
Doradzi ktoś coś?
<modlisie> <modlisie> <modlisie>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 cze 2021, 15:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.06.2021
Posty: 3
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
przy 170tys km (czasami było słychać jakieś puknięcie, okazało się że gumy popękane) wymieniłem całe wahacze na zamienniki - chińszczyzna... Po 15 tys km powtórka z rozrywki (drgania przy hamowaniu) - popękane gumy. Zdecydowałem się na wahacze Monroe. Producent wspomina że pasują do CX-5 ale nic o 6. Ale jak kolega wcześniej wspomniał pasują także do naszych 6. Mechanik powiedział że żadnych zamienników chińskich nie wkłada bo to tylko na rok. Mówił że przetestował kilku producentów i zawsze to samo... Dam znać czy wytrzymały próbę 20 tysi km....


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 3 wrz 2021, 11:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jakby co łącznik stabilizatora MOOG wytrzymał 2 lata ;) Teraz spróbuję CTR :D oczywiście znów lewa strona ;) prawa jeszcze OEM :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 wrz 2021, 19:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.02.2021
Posty: 10
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przyszedł czas i na mnie. Tylne tuleje przedniego wahacza zostały wymienione na hardrace. Przy okazji przednia lewa piasta. Nie wiem z czego są robione oryginały, ale moje były całe popękane. Co mogę powiedzieć o tych tulejach. Warto, auto jest sztywnjejsze, zdecydowanie lepiej pokonuje zakręty. Jedyny minus to to, że musiałem czekać na nie 2 miesiące (brak w magazynach eu).


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 16 paź 2021, 18:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie 271k, dzisiaj sprawdzenie zawieszenia przód w ASO - do wymiany sworzeń wahacza lewy + obydwie końcówki drążków kierowniczych.

Wycena części + robota ASO ~3700 PLN brutto <hahaha>

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 21 paź 2021, 16:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Robota wykonana. Części:

2x sworzeń 555 - 65 zł sztuka
2x końcówka drążka kierowniczego CTR - 120 zł sztuka
2x łączniki stabilizatora CTR - 60 zł sztuka

Łącznie graty : 490 zł

Robocizna: 260 zł (w tym geometria)

Suma: 750 zł, 3000 zł w kieszeni :) Samochód jeździ jak nowy, niesamowite :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 paź 2021, 18:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Online
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Masakra :lol: . Ale ludzi ładują w balona ……

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 paź 2021, 18:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Bardzo mało zapłaciłeś za robociznę

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 paź 2021, 21:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A u kogo zamawiałeś części popielasty.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 paź 2021, 23:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
CTR?
555?
Używałem części zamiennych tych firm jakieś 15 lat temu do zawieszenia przedniego w mojej 626 GF
Myślałem że to minione zamierzchłe czasy


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 21 paź 2021, 23:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
dropt07, mazparts.pl

Millerek, Michał z mazparts.pl polecał producentów, ufam mu :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 paź 2021, 23:37 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Również ufam Michałowi, od ponad 15 lat


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 lut 2022, 13:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.02.2022
Posty: 1
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
karol6 napisał(a):
Na pierwszej stronie tego wątku jest link do tulei Hardrace. Takie niebieskie. Są to wzmocnione tuleje. Ja założyłem je do siebie rok temu zrobiłem prawie 40k i nadal są jak nowe! Komfort jazdy jest taki sam nie czuj żadnej różnicy. Naprawdę polecam. Co do moog czy NTY nie polecam, testowałem je w poprzednich autach były tanie ale rozpadały się po około 20k.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 mar 2022, 11:25 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Czy ktoś ma tuleje firmy FEBEST?
tuleje wahacza dolnego przedniego
Febest niby niemiecka firma produkująca elementu metalowo-gumowe do japońców :)
ktoś ma jakieś doświadczenia?bo Madzia zaraz ma 200tys.km na liczniku i coś może by wymienił :D <pucugg>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 182 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.