Teraz jest Wt, 2 cze 2020, 21:46

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 268 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 6 lip 2017, 08:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 2719
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
ASO nigdy nie widzi problemu. :|
Wydawało się,że stukanie i taki niewielki luzik wszystko na kierownicy czuć. Pomyślałem drążki?,przekładnia? no bo co?
W ASO powiedzieli,że wszystko OK.
Chociaż nie. W Bydgoszczy powiedzieli na przeglądzie,że to może być maglownica ale na razie nie ma problemu,poza tym ,że delikatnie stuka :sad: .
Podjechałem do moich kolegów w Pile (dawny WOS-jak ktoś wie :wink: )sprawdzili,wymontowali i próbowali naprawić maglownicę ale nie dało rady. Zamówiłem nową w ASO i koledzy zamontowali i Madzia prawie nówka :D .
Ot cała historia. :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lip 2017, 08:38 
Offline
Ja dzisiaj zgłosiłem razem z fotelem (jedna płoza nie jeździ :( ). Jak się wypną to stawiam do PZMotu czy innego biegłego.
Niech wymontują z napisaniem ekspertyzy jaki jest stan bo to inaczej jak widać się nie da. Maglownica to nie 200 PLN.
Czyli dopiero po wymontowaniu było widać że jest kupa?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lip 2017, 08:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 2719
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
a propos maglownicy to koszt ok 2000zł.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lip 2017, 08:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1587
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
rkarcz napisał(a):
Ja dzisiaj zgłosiłem razem z fotelem (jedna płoza nie jeździ ).


A Ty już nie jesteś po gwarancji (pow. 100 tys. km)?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lip 2017, 08:44 
Offline
Ale ramy wymienili przy 100 kkm i po wyjechaniu z serwisu napisałem maila, że jak dla mnie to nic nie wymienili. :)
Bo dalej latają jak głupie. No i teraz to. Sorry ktoś tu wali w huja. Ewidentnie.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 paź 2017, 11:33 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.01.2016
Posty: 52
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Słuchajcie nie wiem czy pomogę ale mi w gh skrzypialo od wahacza górnego przedniego który miał luz na stworzniu...wymieniłem wahacz. Druga rzecz to skrzypial sworzen na Dolnym wahaczu... Pisane bylo o sylikonach i innych specyfikach... Ja wziąłem strzykawka igłę i olej przekladniowy.po wstrzyknieciu bloga cisza...

Teraz w nowej gh 2.2 2011 mam inne skrzypienie cichutkie troszkę metaliczne przy skręcaniu kół na postoju na twardym podłożu. Wydaje mi się że jakis drążek kierowniczy lub końcówka drążka bo strasznie pordzewiale


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 maja 2018, 14:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1587
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Słuchajcie, spróbuję zapytać w tym temacie - może ktoś się z czymś takim spotkał w swoim aucie.

Ostatnio (już od dłuższego czasu) słyszę dziwny, dosyć cichy dźwięk - przypomina luźno latającą (położoną i nie przykręconą) pokrywkę na dużym słoiku.
Albo jakby rura w rurze była z małym luzem i latając o siebie pukały. Jednak przykład słoika idealnie oddaje rodzaj dźwięku jaki słyszę.


Dźwięk jest słyszalny tylko na nierówności - na zimnym aucie (np. rano jak wyjadę z garażu), najintensywniej jak skręcam w prawo i jadę po nierówności. Jak auto jest mocno rozgrzane nie umiem go wywołać i nic nie słychać. Dźwięk nie jest cały czas słyszalny tak jakby ta "pokrywka słoika" podskakiwała parę razy i potem przestaje - po kilkuset metrach praktycznie się nie pojawia - dźwięk zanika (auto rozgrzane). Choć czasem jak mocno skręcę mocno w prawo to jeden "podskok pokrywki" może się pojawić. Nie mam pojęcia skąd to dochodzi. Obstawiam lewą stronę. Raczej przód, ale nie na 100%. Wiecie jak to w aucie czasem z dźwiękami - szlag wie skąd dochodzą. :sad:

I teraz nie mam pojęcia co to - nic luźno nigdzie nie lata. Jakby jakaś blacha drgając o coś pukała, ale czemu potem przestaje?! Tłumik ostatnio zmieniałem na Ultera, ale wcześniej też to występowało - żadnych luzów "w okolicach" wydechu też nie znalazłem... Normalnie "dead end". Ktoś coś podobnego kiedyś zarejestrował?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 maja 2018, 21:06 
Świeżak
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 32
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
W innym aucie taki objaw dawaly mi wypracowane górne mocowania amortyzatorów. A może u Ciebie sam amor? Wszak po kilku rucham jak się w środku zmiesza to też inaczej tłumi. Czuję to po pierwszym od postoju wjeździe w dziurę. Jest mocniejsze łupnięcie niż każde kolejne.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: So, 5 maja 2018, 06:35 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8081
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
4 maja 2018, o 15:57 KMBak napisał(a):
Dźwięk jest słyszalny tylko na nierówności

Mam podobny rezonans, jednak gdy wcisnę lekko hamulec to ustaje. Spróbuj czy u Ciebie też tak jest.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 cze 2018, 10:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1587
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
To niestety nie hamulec. Dźwięk jest jakby bardziej nasilony na skręconych kołach. Jakby faktycznie amortyzator... Sam nie wiem. W sobotę będą wymieniać ramę fotela kierowcy (bo oczywiście jest luz) to im to zgłoszę.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 sie 2018, 08:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6347
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ja to znowu mam takie pierdo...ięcie w przednim zawieszeniu że aż chcą koła dopaść.

Wtedy jak całość zawieszenia maksymalnie się wydłuża.

Jak zjeżdżam za szybko z progów, auto na górze a koła w powietrzu...
Jak za szybko wyjeżdżam z dolnego parkingu na ulicę.

Są skrzyżowania uliczek które są podniesione, wjechać jest ok trzeba powoli bo amortyzatory wyjdą przez maskę... ale zjechać? za szybko i jebnie aż miło....
Masakra...

Sprawdzałem, wszystko co widoczne jest ok, nic nie jest zerwane, uszkodzone. Żadnych luzow, żadnego zużycia..

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 wrz 2018, 22:00 
Amator
Offline
Od: 28.03.2017
Posty: 65
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
mam to samo z prawej strony, sprawdzali w 3 ASO, wyminieli odboje, dalej wali, jzu sie przyzwyczaiłem do tego:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 09:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 578
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ja u siebie w przedlifcie czuje pod nogami jak pracuje zawieszenie, szczegolnie jak siedze z przodu na siedzeniu pasazera. Od strony kierowcy mniej ale tez czuc. Jak uchyle okno i jade po nierownosciach to stukow nie slysze ale pod nogami wibruje. I teraz nie wiem czy tak bylo od poczatku czy ja sie zrobilem bardziej wyczulony :sad: czy cos tam sie juz wyrobilo. A moze to kwestia tego ze jest praktycznie nie wygluszona podloga. Pytanie do posiadaczy przedlifta czy tez tak macie ?

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
Jest:
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2018).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 gru 2018, 00:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.10.2018
Posty: 11
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Mam to samo kolego tylko w po lifcie,wibracje,drgania w podlodze,nasilajace sie na nierownosciach.Zglaszałem to,ale jak to serwis wszystko jest ok. :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 gru 2018, 08:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 578
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Czyli to standard, w fl2 2017 juz tego nie ma, dlatego pytalem. Czyli na wiosne podloga do wygluszenia.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
Jest:
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2018).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 11:14 
Świeżak
Offline
Od: 18.03.2018
Posty: 21
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Hej

Mam w nowym aucie trzeszczące drzwi od strony kierowcy, które objawia się głównie podczas jazdy po mieście (Poznaniu). Ciężko to samemu dobrze zdiagnozować, bo tak w 3/4 podróży w ogóle go niema i w jeździe po mieście jest cisza. Kiedy jednak trzeszczenie się pojawi, a najczęściej dzieje się to na jakiś banalnych nierównościach drogi - bo na dziurach/torach tramwajowych już nie - to nie ustępuje już do końca przejazdu - chyba że wyjadę na jakąś przelotówkę lub autostradę, które zazwyczaj mają lepszej jakości asfalt.

Nie wiem czy ten opis cokolwiek sugeruje, ale nim to zgłoszę w ASO chciałbym mieć jakieś pomysły co to może być? Jakieś nie posmarowane zawiasy, obluzowane elementy wewnątrz drzwi, nieprawidłowa praca jakiejś uszczelki???

Będę wdzięczny za sugestie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 13:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.10.2018
Posty: 11
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Kolego nasmaruj uszczelki, jeżeli to nic nie da to wahacz lub mocowanie amortyzatora.


Ostatnio edytowano Śr, 6 lut 2019, 13:49 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Poprawiono błędy ortograficzne. Proszę przestrzegać regulaminu (regulamin, pkt 4).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 12:46 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.03.2018
Posty: 28
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Cześć,
Od dłuższego czasu słyszę skrzypienie (jak by butelki wody mineralnej ocierały się o siebie w zgrzewce) w momencie skręcania w lewo przy minimalnej prędkości. Wcześniej znalazłem info. na forum, że kiedyś była 'nieoficjalna' akcja serwisowa z wymianą podkładek pod kielichami oraz końcówki drążka kierowniczego. Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją ? Byłem autem u mechanika i twierdzi że to poduszka skrzypi/ do wymiany w komplecie z łożyskiem i że pierwszy raz spotkał się z wymianą jakiś podkładek pod kielichami. Chyba że zawieszenie Mazdy jest tak skonstruowane o czym nie wie ?
Z góry dziękuję za odp.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 12:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.10.2018
Posty: 11
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Mocowania amortyzatorow,gumy,lozysko macpersona przerabialem to juz.jak ci przeskakuje kierownica to lozysko jak skrzypi to guma.100%


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 kwi 2019, 20:23 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 368
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
A ktoś miał takie coś? hamowanie przed np jakimś wjazdem kręcimy kierownicą noga jeszcze na hamulcu i mamy trzeszczenie.Puszczamy hamulec to od razu ustępuje.Można to też wywolać ma postoju chox nie zawsze.noga na hamulec kręcimy kierownicą i mamy trzaski jak w drzwiach w starej szafie.Co to za cholera


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 kwi 2019, 20:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.10.2018
Posty: 11
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Hamulce skrzypia delikatnie podczas hamowania i krecenia kierownica w miejscu ale to raczej zdarza sie w automacie,lub gumy drazka stabilizatora. Jedno z dwoch,mazda to samochod z zagadkami,od nowosci sie borykalem z problemami zawieszenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 maja 2019, 21:11 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.03.2018
Posty: 28
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Z uwagi na skrzypienie przy skręcie w lewo będę wymieniał poduszkę amortyzatora + łożysko mocowania amortyzatora,
mam nadzieję że pomoże :) Gorzej będzie jak skrzypienie nie ustąpi wtedy kasa wyrzucona w błoto. Oryginalne części: poduszka 160 zł + łożysko 130 zł= 390 zł


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 cze 2019, 14:20 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 368
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Przyczyną skrzypienia przy skręcaniu z jednoczesnie wciskanym hamulcem była rdza na zaciskach jeśli dobrze zrozumialem jarzmach itp nie znam się na tym i klocki nie dzialały płynnie. W tym samym czasie stały jeszcze 2 szt. z tym samym problemem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 cze 2019, 20:15 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1291
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie trzeszczy i skrzypi od nowości - przy hamowaniu i skręcaniu. Niedawno doszło jeszcze skrzypienie fotela pasażera ;)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 cze 2019, 10:44 
Nowicjusz
Offline
Od: 01.06.2019
Posty: 46
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
U mnie też wali coś niemiłosiernie ja wjade np. W głębszą studzienek lub jakąś dziurę. Jest naprawdę głośne jeb..cie. prawa strona..Nie wiem co to może być ??


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 cze 2019, 16:16 
Adept
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 142
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Możliwe ze tuleja wahacza. One dość szybko pękają.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 cze 2019, 22:08 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 368
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Po kilku dniach znowu trzeszczy. Bedę miał chwilę to znowu się umówię i mam nadzieję już na wymianę a nie czyszczenie skoro coś tam w hamulcach rdza zjada. Wprawdzie będę robił cesję ale niewyobrazam sobię komuś sprzedać trzeszczące.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 lip 2019, 13:00 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.03.2018
Posty: 28
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
21 maja 2019, o 22:11 TommyG napisał(a):
Z uwagi na skrzypienie przy skręcie w lewo będę wymieniał poduszkę amortyzatora + łożysko mocowania amortyzatora,
mam nadzieję że pomoże :) Gorzej będzie jak skrzypienie nie ustąpi wtedy kasa wyrzucona w błoto. Oryginalne części: poduszka 160 zł + łożysko 130 zł= 390 zł


Jestem już po wymianie łożyska i mocowania- skrzypienie przy skrecie w lewo w 100 % ustało. W między czasie zaczęło mi stukać i mocno trzeszczec również po lewej stronie przy okazji wymiany łożyska mechanik stwierdził bardzo duży luz na gumie wahacza- wymieniłem cały wahacz 400 zł i teraz jest jak od nowości :) znowu mogę się cieszyć jazda i skręcanie bez skutków/ puków. Generalnie jest duży problem z częściami do zawieszeni- chodzi mi o oryginalne bo zamienniki Azjatyckie to porażka (mój mechanik już je przerabial i nie ma sensu zakładać bo po paru miesiącach znowu się zużywają) np oryginalne Łożysko i mocowanie ma tylko jeden sklep ma na necie FOX w sumie to maja b.duzo części oryginalnych do Mazdy


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 268 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.