Teraz jest Wt, 2 cze 2020, 20:45

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 06:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 578
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pytanie do tych, którzy jeżdżą na 19 stkach i przejechali już kilkadziesiąt tys. Jak według Was sprawuje się zawieszenie? Czy słychać już jakieś oznaki zużycia, głośniejsza praca na dziurawych drogach w stosunku do tego jak było po wyjeździe z salonu?

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
Jest:
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2018).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 09:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3010
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
20 tys i wszystko OK. Cały czas mam porównanie ze stareńką Ibizą z 2001 roku i to jest dosłownie przepaść.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 11:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 2717
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Jeżdżę co prawda na 17-tkach ale po ponad 40 tys.km. mam wrażenie ,że wszystko się jakoś ułożyło i jakoś lepiej,pewniej się prowadzi :) . Nie wiem od czego to zależy ,może tylko wrażenie?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 13:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1925
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Jeżeli są wątpliwości , to rozwiąże je wyłącznie wizyta w stacji kontroli pojazdów - za darmo - sprawdzą na "szarpakach" stan zawieszenia.

_________________
pozdrawiam Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 maja 2016, 19:20 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 01.02.2014
Posty: 129
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Po 70000 na przeglądzie na SKP żadnych luzów , stuków itp..

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 maja 2016, 19:42 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 389
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
To jest bardzo budująca informacja <brawo>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 lip 2016, 12:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1394
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
56 tys na obnizonym utwardzonym zawieszeniu i 19. wszystko gra


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lip 2017, 08:59 
Adept
Offline
Od: 21.03.2014
Posty: 119
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
100 000 przejechane, 17 tki i 19 tki na zmianę, jest bardzo dobrze, szarpaki 3 tygodnie temu - majster zachwycony.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lip 2017, 12:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1394
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ja czuje ze jak to w japanskich samochodach do 100-150tys km w zaleznosci od sposobu jazdy,zacznie odzywac sie wszystko ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lip 2017, 16:57 
Offline
Ostatnio sam szukałem przyczyn luzów/stuków wyczuwalnych na kierownicy przy wolnej jeździe po dziurach. Ale jednak cisza i spokój w zawieszeniu i układzie kierowniczym. I u szpeca od zawieszenie i geometrii i w stacji diagnostycznej. Okazało się że wali Zeder.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 maja 2019, 17:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.01.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
może ktoś już miał taki oto przypadek
samochód zakupiony w polskim salonie, serwisowy tylko w autoryzowanym serwisie, tydzien po serwisie olejowym, odpada łeb śruby mocującej wahacz przyczyna korozja śruby
wiek samochodu blisko 4 lata
na szczeście łeb śruby znaleziony w garażu dlatego podjęta interwencja

ciekawi mnie czy to odosobniony przypadek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 17 maja 2019, 21:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Online
Od: 06.05.2015
Posty: 2470
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Gregwaw może jestem ślepy, ale mi to wygląda na rdzewieniu czegoś co już dawno było ukręcone i trzymało się na jakimś kleju...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 maja 2019, 23:16 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 488
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
To są smary montażowe, a widać ewidentnie ukręcony łeb reszta skorodowana. To jest przypadek śruby gdzie taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Łeb śruby nie ma prawa się ukręcić. Jest to wada fabryczna wykonania śruby. Śruby odkuwa się i hartuje a następnie łby śrub odpuszcza się wyżej aby nie miały takie sytuacje miejsca.
Po drugie to nie jest najmniejszy przekrój. Śruba wykonana prawidłowo powinna zerwać się na gwincie.
Dla mnie to przypadek 1/1000. Takie rzeczy się zdarzają.
Śruby tego typu które są odpowiedzialne więc wykonane są ze stopem chromu w klasie 12.9
Pozdrawiam.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 maja 2019, 10:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1747
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Myślę, że taka rzecz to musi być zgloszona do centrali- strach pomyśleć jeżeli wada materiałowa dotyczyć może innych egzemplarzy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 maja 2019, 15:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.01.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
a tak wygląda śruba bo wyjęciu
nie widać sladów ukręcenia wiec to wada materiałowa - sprawa zgloszona do centrali czekam na odpowiedź
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.