Teraz jest Wt, 2 cze 2020, 22:37

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 441 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 28 lip 2018, 22:07 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6347
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
...Te same problemy.

Jadąc na wakacje, wzięliśmy że sobą jakieś tam pakunki, szklane również...
Wspomnę że miesiąc wstecz dałem kółka na test drogowy, podobno wyszło super :)

...W drodze jednak.super nie było...

Było natomiast brzeczenie czegoś w torbie przed fotelem pasażera, było brzeczenie czegoś w bagażniku, wibracje nawet było widać na zagłówku fotela pasażera.

Oczywiście prędkości autostradowe, 120 do 140.

No i nie wiem co dalej, wypieprzyc te ory opony? Biegać na wyważenie dowazenie czy następne testy drogowe na wyważarce?

Wygląda to ogólnie nie bardzo.... :-(

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 lip 2018, 18:02 
Świeżak
Offline
Od: 23.09.2017
Posty: 17
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
27 lipca 2018, o 14:02 pawko napisał(a):
Według mnie nakrętki są zbyt blisko osi, aby miały wpływ na wibracje, kiedyś już robiłem taką próbę i z tego co pamiętam efekt bez zmian, ale też sprawdzę jeszcze raz.


Pisząc o nakrętkach nie napisałem, "bo tak mi się wydaje" tylko stwierdzam fakt. Po wypieprzeniu tego cholerstwa w 75% drganie u mnie zmalało więc u mnie miały one realny wpływ na drgania. Jeśli mamy takie same nakrętki ori i zabezpieczające to możliwe, że u Was też one są przyczyną części drgań.
Żeby nie być gołosłownym poniżej zdjęcia z moich "kuchennych" pomiarów
oryginalne 32g
zabezpieczające 63g

Różnica sumarycznie wynosi 76g więc to całkiem spora ilość, która po rozłożeniu na 4 koła może realnie być przyczyną drgań.

Obrazek
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 31 lip 2018, 18:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 1414
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ciekawe jest to, że w CX-5 nie ma takiego problemu (przynajmniej ja nie mam i nigdzie nie widziałem żeby ktoś się skarżył). Czyżby były jakieś różnice z piastami / zawieszeniem?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~235000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sie 2018, 06:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1747
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
CX5 jest chyba bardziej zwarta i sztywniejsza. Stąd może mniej podatna na drgania. Odnośnie nakrętek zabezpieczających. Kiedyś używałem i nie było problemu z wibracją. Raczej kłopot ze znalezieniem przejściówki w schowkach. Oraz debilami oponiarzami używajacymi kluczy udarowych do odkręcania tejże.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sie 2018, 13:11 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.02.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
U mnie po demontażu nakrętek drgania znacznie się zmiejszyły ale nie zostały wyeliminowane. Opony fabryczne (17'') poszły do reklamacji. Mam założony zestaw z serwisu, 19 calowe felgi z Bridgstone'ami, przejechałem na nich około 100km, po których stwierdzam że dalej coś czuć ale są to już minimalne wibracje(nie telepie juz np. rozłożoną osłoną przeciwsłoneczną), spowodowne być może nieco zużytymi oponami z mniejszym balonem, przez co są bardziej wrażliwe na nasze autostrady (ale to takie moje "gdybanie").

Gdybym był na 100% pewien ze to ogumienie, to sam kupiłbym sobie jakieś "normalne" opony, bo te fabryczne są twarde i dość głośne i nawet po ewentualnej wymianie nie spodziewam sie cudów. Z drugiej strony na zimówkach mam ten sam problem.

Ostatnio znalazłem jakiś filmik na YT gdzie mazda chawli sie że w kolejnym facelifcie zlikwidowali problem drgań aerodynamicznych spowodowancyh przez przedni zderzak/spoiler (powietrze wpadało na kola), zmieniając nieco jego kształt - być może to jest przyczyną wszystkiego, ale nie wiem, nie jestem fizykiem i nie zamierzam przeprowadzać jakichś eksperymentów celem potwierdzenia/wykluczenia.

Na koniec moge jedynie podkreślić moje rozczarowanie marką, jest to moja pierwsza Mazda, jak i w ogóle mój pierwszy japoński samochód. I chyba ostatni, bo w innych też miałem mnóstwo problemów ale przynajmniej zostały wyeliminowane a czytając ten wątek na forum, raczej nie ma nadziei na całkowitą likwidację problemu a jednynie na jakieś zmniejszenie dyskomfortu.

Czekam na decyzje Bridgstone i po wyjaśnieniu sprawy wrzuce aktualizacje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sie 2018, 17:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6347
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
W moim przypadku drgania powstają w określonych warunkach.
Zauważyłem że drży między 115 a 140km/h.
Drży bardziej jak mocno przyspieszam pod górę, jadąc bez gazu z górki drży mniej.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 sie 2018, 09:39 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 508
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Faktycznie dziś zmieniłem nakrętki, zabezpieczająca warzy 62g, oryginał 30g, mam pierwsze 20km za sobą.
U mnie w zależności od dnia trzepało mocniej lub słabiej, dziś akurat było słabiej, ale czy to zasługa nakrętek to nie mam pewności. Do obserwacji... Gdyby było tak jak dziś to temat można powiedzieć wyczuwalny dla najbardziej wybrednych.

1 sierpnia 2018, o 18:57 Millerek napisał(a):
W moim przypadku drgania powstają w określonych warunkach.
Zauważyłem że drży między 115 a 140km/h.
Drży bardziej jak mocno przyspieszam pod górę, jadąc bez gazu z górki drży mniej.


Miałem w tym przedziale wcześniej, doważanie na samochodzie poprawiło w 90%.
Było tak, że przy pełnym gazie jak wrzucał z dwójki na trójkę od razu zaczynało telepać.

U mnie też wibracje są bardziej wyczuwalne na podjazdach, wiadukty itp. z drugiej jednak strony to tam najbardziej jest zniszczony asfalt przez ciężkie składy


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 sie 2018, 10:35 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6347
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Obecnie siedzę w serwisie, aktualizacja MZD i drżenie... oraz lusterka...

Teraz są wyważone z testem drogowym ponownie, w ramach reklamacji.
Teraz sprawdzają zbieżność i geometrie,

Oczywiście na teście w drodze na autostradzie podczas jazdy, nic nie wykryto :)


Po 30 minuta...
Zbieżność geometria wszystko ok, żadnej korekty nie przeprowadzono bo nie ma takiej potrzeby.
Koła zostały sprawdzone i test drogowy pod obciążeniem wykazał dociazenie dwóch kół o 15 i 12 gram.

Aktualizacja w toku....
Lustra (mechanizmy) do wymiany, oba...

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 sie 2018, 10:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 530
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
2 sierpnia 2018, o 10:39 pawko napisał(a):
dziś akurat było słabiej, ale czy to zasługa nakrętek to nie mam pewności.

U mnie trochę trzepie na kołach zimowych z kompletem zwykłych nakrętek. Do letnich kół założyłem nakrętki zabezpieczające McGard 24157 i jest super. Także w moim przypadku to raczej koła/opony.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 sie 2018, 13:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 508
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Jestem po trasie 2x400km i to nie nakrętki... telepie, dziś ponowne wyważanie kół, tym razem z mocowaniem nie w otworze centrującym a w gniazdach nakrętek. Przednie koła po 20g tył 5g.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 sie 2018, 14:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6347
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
pawko napisał(a):
...ponowne wyważanie kół, tym razem z mocowaniem nie w otworze centrującym a w gniazdach nakrętek...


...możesz jaśniej :)

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 sie 2018, 15:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 508
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Inaczej... chodzi o mocowanie koła na wale wyważarki, normalnie przechodzi on przez otwór centrujący i z drugiej strony jest tylko dokręcany, centralnie. Teraz mój wulkanizator użył uchwytu, który dodatkowo dokręcając celuje w 5 gniazd gdzie normalnie wchodzą szpilki piasty, przez to jest gwarancja, że koło zostało idealnie zamontowane na wale i jeszcze dokładniej wyważone.
Tak jak na przykładowym filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=to4y4SYfs9c


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 sie 2018, 16:21 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6347
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ok, dziękuję.
Już rozumiem, ale powiedz jak dalej z drganiami u Ciebie, zmniejszyły się a może już jest ok....

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 sie 2018, 16:56 
Offline
na niemieckim

https://www.amazon.com/Power-Stop-Z23-1 ... filter-bar


Power Stop Z23-1711 Z23


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 sie 2018, 17:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 508
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Millerek, aż się boję mówić... muszę więcej pojeździć żeby na 100% powiedzieć :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 sie 2018, 08:39 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6347
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Prędkości autostradowe...i:

Najpierw lekko drżało lusterko.
Później lekko drżały daszki słoneczne.
...zagłówek pustego fotela pasażera.
...lekko kierownica....

Więc...

Serwis wyważał koła.
Robili testy drogowe.
Później doważal dwa koła chyba.....

No i nic, jak drżało tak drży...
...do chwili :)

Podjechałem prywatnie do wylkanizatora, korzystam z ich usług od lat. Mówię co jest, ok koła na wyważenie.

Na ich maszynie, przednie lewe +10 i +50, przednie prawe -5 i +40... Na przednich kołach było tyle doklejonych odważników że hoho....

Tylne koła ? Nic nie było robione, żadnych śladów po starych czy nowych odważnikow, tzn nowych w sensie kilkunastu dni od roboty w serwisie.

Co oni @rwa w serwisie robili jak i czemu...sobie myślę....
Dwa tylne koła miały jeszcze nabijane odwazniki na stalowych mocowaniach ...!

W między czasie dowiaduje się, że koło co było na prawej stronie z przodu, opona jest delikatnie uszkodzona. Nie wymaga wymiany, trochę wewnętrzny profil opony "bije".

Koła wyważone na nowo, stare wyważenie kół było do bani po całości..

Teraz na drodze jest o niebo lepiej, na autostradzie na łuku cudo prowadzi się jak po szynach. Ale muszę jeszcze wjechać na stara dobrą drogę asfaltową, nie betonową.


No i sobie tak myślę i myślę...
Wcześniej było niemalże ok dopóki nie pojechałem na pierwszy serwis, no i właśnie.... wtedy była zrobiona pierwsza rotacja kół no i się zaczęło.....

Obecnie koła z przodu są założone na tył, czyli tak jak fabrycznie było.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 sie 2018, 14:24 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 446
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Ja oddałem auto we wtorek na diagnozę. Wcześniej ASO prosiło mnie o zdemontowanie ultera i wsadzenie do bagażnika fabrycznych sprężyn, żeby już oni sobie mogli przełożyć ("bo to na pewno tłumik albo zawieszenie). Przewiozłem dwóch panów z ASO, pokazałem kiedy drga (przyspieszanie, przy przekraczaniu 40 km/h), mechanik stwierdził, że "układ napędowy" albo "zawieszenie układu napędowego", a nie zawieszenie albo wydech. Pan z recepcji zakładał, że w czwartek albo w piątek będzie po diagnozie i oddadzą mi już auto, a następnie będziemy się umawiać na usunięcie problemu, a tymczasem dalej jeżdżę zastępczym.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 sie 2018, 20:59 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6347
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
U mnie drgania pojawiają się tylko w przy prędkościach autostradowych, 120-140km/h.
Stawiam u mnie na koła/opony.... :(

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 sie 2018, 21:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 508
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Jestem po trasie 1700km po wyważeniu o którym wspominałem i mogę powiedzieć, że drgania ustąpiły w 70%. Faktycznie było dużo ciężarków i nabite jak na felgi stalowe.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 sie 2018, 13:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.02.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Przejechałem ponad 3000 tys km na kołach z serwisu - nie ma drżeń. Nie mam jeszcze wyniku reklamacji fabrycznego zestawu, natomiast wszystko wskazuje na wadliwe opony.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 sie 2018, 16:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 446
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Dzwoniłem własnie do ASO podpytać, co tam z moją M6 - wytyczna z MMPOL, przełożyć półosie z innego auto, w którym jest ok i sprawdzić.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 sie 2018, 18:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.02.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
28 sierpnia 2018, o 14:00 Quono napisał(a):
Przejechałem ponad 3000 tys km na kołach z serwisu - nie ma drżeń. Nie mam jeszcze wyniku reklamacji fabrycznego zestawu, natomiast wszystko wskazuje na wadliwe opony.


Mialo byc 3 tys km


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 sie 2018, 22:04 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 446
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Temat drgań zakończył się (mam nadzieję) wymianą półosi. Odebrałem dziś auto z ASO i po krótkiej przejażdżce wydaje się, że jest ok.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 wrz 2018, 08:54 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6347
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wspaniale, zrób jeszcze jakieś trasy dla potwierdzenia.
Mazde masz od nowości tak?

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 wrz 2018, 21:11 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 446
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Właśnie robię :) dzisiaj przyjechałem do Zakopanego, jutro wracam. Wygląda, że jest ok. Tak, mazdę mam od nowości, jedna z pierwszych GL, mam 29 kkm przejechane.

-- Dodano: 2 września 2018, o 22:11 --

E: od odebrania auta z ASO zrobione jakieś 600 km, drgań brak. (I jakoś mniej pali)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 wrz 2018, 12:41 
Świeżak
Offline
Od: 23.09.2017
Posty: 17
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
25 sierpnia 2018, o 15:24 domas7 napisał(a):
Ja oddałem auto we wtorek na diagnozę. Wcześniej ASO prosiło mnie o zdemontowanie ultera i wsadzenie do bagażnika fabrycznych sprężyn, żeby już oni sobie mogli przełożyć ("bo to na pewno tłumik albo zawieszenie). Przewiozłem dwóch panów z ASO, pokazałem kiedy drga (przyspieszanie, przy przekraczaniu 40 km/h), mechanik stwierdził, że "układ napędowy" albo "zawieszenie układu napędowego", a nie zawieszenie albo wydech. Pan z recepcji zakładał, że w czwartek albo w piątek będzie po diagnozie i oddadzą mi już auto, a następnie będziemy się umawiać na usunięcie problemu, a tymczasem dalej jeżdżę zastępczym.


Domas ja dobiłem do 30 000km i odstawiłem na oleje, filtry standardowo i zgłosiłem temat dalszego drżenia. Zaczęło coś pukać w przednim zawieszeniu - obstawiam, że od rzekomych "normalnych" drgań rozje..... poduszkę mocowania amortyzatora przedniego. Od 3 tygodni jeżdżę zastępczą i żadnych informacji od serwisu co i jak.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 paź 2018, 08:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.02.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Aktualizacja: reklamacja opon fabrycznych nie została uznana, ale po ich ponownym założeniu i wyważeniu przestało drżeć! Nie ma żadnych drgań w zakresie 1-200km/h. Wygląda na to, że trzeba było je dobrze ułozyć/wyważyć.

Jeszcze tylko przeprawa z zimówkami...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 09:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.12.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cześć, jestem świeżakiem na forum. Mam też bolączkę z drganiami/wibracjami całej szóstki. Wczoraj po czwartej wizycie w ASO wreszcie przyznali, że coś jest na rzeczy z tymi drganiami. Wcześniej maskowali problem wyważaniem kół. Raz, drugi, trzeci i zawsze drgania wracały po około 500 km. Badają temat. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Pozdro.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 17:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.10.2018
Posty: 11
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Wyciszylem podłoge,nadkola,drzwi,dach,jest lepiej,lecz wibracje sa caly czas zastanawiam sie na tylna poduszka silnika lub poduszke skrzyni,bo te wibracje sa jak by pod prawa noga.jest irytujace bo odnosi sie wrazenie jak by mialo cos odpasc.Zawieszenie odpada bo ostatnio wymienili mi na gwarancji wahacze amortyzatory i mocowania amortyzatorow.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 sty 2019, 10:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.01.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam szczęśliwych posiadaczy Mazdy 6 albo i nie :)
Ja podzielę się także informacją z dziwnymi drganiami w mojej nowej Mazdzie 6. Otóż u mnie drgania tj. delikatne wibracje pojawiają się w przedziale obrotów 1500 - 1700 na biegach 4,5,6 na rozgrzanym już silniku. Poniżej tych obrotów nie ma no i powyżej też nie ma. Deprymujące jest to w tedy jak jadę w kolumnie z prędkością 50 km, 60 km, 70 km w zależności jaki bieg się wrzuci. Auto nowe to powinno chodzić jak zegarek a tu taki psikus. Czy te Mazdy tak mają czy pechowe egzemplarze się trafiają. Zaznaczę że można to wyczuć przy spokojnym prowadzeniu. Jak by ktoś miał jakieś doświadczenia z takimi objawami proszę o odpowiedzi.
Pozdrawiam Wszystkich


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 441 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.