Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:31

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 454 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 14:15 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Rozpoczynam (niestety) nowy temat, chyba tu, bo mam (to trwa, nie nowość, metodą eliminacji kół, hamulców nie udało się ich pozbyć, a się nasilają po wymianie na zimowe) drgania na układzie kierowniczym, bo pojawiają się ok 100km/h, potem by się nasilić w zakresie 120-140km/h, zwłaszcza przy przyśpieszaniu czuć drgania na kierownicy i pedale gazu, ogólnie przenoszą się drgania na cały wóz, koła odpadają, opony też, hamulce wg ASO nie biją, bo auto było testowane na kilku parach i pewnych podmienionych kołach w ASO, czyli musi być coś więcej, w ASO testowane nawiasem mówiąc, stwierdzili, że muszą drążyć temat i auto na serwis, bo coś nie tak, ktoś ma jakieś sugestie i pomysły?

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


Ostatnio edytowano N, 23 lis 2014, 16:20 przez tombien, łącznie edytowano 2 razy
Zmiana nazwy wątku z Drgania na kierownicy - nikt drgań na kierownicy nie notuje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 17:25 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Test drogowy kół ale tego chyba w ASO nie zrobią, tylko w niektórych zakładach wulkanizacyjnych.

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 19:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
ja mialem drgania na letnim od Mazdy. Na zimowkach bylo o.k. Nic nierobilem a po kolo 10tkm drgania nieczuje. Jak by sie samo poprawilo <niewiem>

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 21:42 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Drżenia przy tych prędkościach wskazują raczej na koła tj.felgi lub opony. Sprawdź sam niekoniecznie w ASO. Przełóż koła,zamień,przód na tył i odwrotnie. Sprawdź czy są drżenia przy prędkości 120-130. Jeżeli kierownica mniej,a bardziej lub tak samo karoseria to coś z kołami opony lub felgi. Można spróbować przeważyć. Jeżeli nadal będzie drżeć kierownica to może coś z półośką?. Jeżeli drży przy hamowaniu to tarcze.
W moim przypadku przyczyną drżeń były wadliwe opony. Wada ustąpiła po zakupie nowych opon.
ASO niestety nie pomogło MMPol też.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 22:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Opony już miałem reklamowane i dostałem nowe, tarcze też i nie biją przy hamowaniu, ale telepie, nawet jak podmienili na inne koła swoje i pewne, zwłaszcza przy przyśpieszaniu 130-140km/h, nie wiem mają się temu problemowi w pakiecie z uszczelkami przyjrzeć :mad:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 paź 2014, 14:37 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
crow, pojedź do dobrego wulkanizatora, ale takiego, który radzi sobie z tego typu problemami i ma przede wszystkim odpowiedni sprzęt.

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 paź 2014, 16:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Mnie te św...... wymieniły 1 szt. z reklamowanych wszystkich opon i dlatego taki byłem wk... rok temu :mad:
:idea: że musisz sprawdzić w jakim niezależnym zakładzie oponiarskim
nie ma co im wierzyć

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 paź 2014, 17:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Napiszę jeszcze raz: przełożyli swoje pewne proste niebijące koła z testówki, co tam na ich aucie nie miały problemu i nic nie biło, bo uważali, że moje biją, a u mnie drżą te same ich zdrowe koła, dlatego trochę zrobiło mi się gorąco, nerw skoczył znów, że jednak coś więcej niż koła... samo ASO po testach dziennych i kilku kompletach i próbach to stwierdziło, że problem jest gdzieś dalej/głębiej i się nie broni, więc czekam na odpowiedź i wzięcie wozu na serwis <suicide> a szukam pomysłu, może z doświadczenia przy innych wozach, na co można jeszcze zwrócić uwagę <modlisie> ... półosie :idea: ... :mad: :/

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 paź 2014, 18:07 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
crow posłuchaj !!!!!! tylko się nie denerwuj.
W czasie gdy u mnie drżało sprawdzano w serwisie różnie u nich i różnych zakładach oponiarskich,nawet naciągnęli mnie na tzw.test drogowy czyli super wyważarkę z rolką dociskową(zapłaciłem). Próbowali,ich koła na mojej i też drżało. Co więcej za którymś razem musiałem zostawić swoje auto w ASO na 3 dni bo chcieli sprawdzać czy może coś więcej niż koła i nie stwierdzono nic. Przynajmniej tak twierdzili. Ja w tym czasie poruszałem się inną Mazdą 6 od nich z serwisu i też były drżenia. Odebrałem swoją czekając na jakieś decyzje bo drżenia potwierdzili.
Co ostatecznie?
Zostawili więc mnie z problemem <baseball> stwierdzając,że ten typ tak ma <suicide> .
Bardzo zawiodłem się na firmie ,na ASO i MMPol bo wszędzie pisałem.
Jeszcze raz !!!!!!problem ustąpił jak po prostu zakupiłem nowy komplet opon innej firmy niż Bridgestone.
Przynajmniej tak było u mnie. Spróbuj z zupełnie innym kompletem opon nie z ASO co da ostatecznie odpowiedź.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 paź 2014, 23:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Mam teraz nowe sprawdzone GY UG8 i też drżą... swoje, pewne i jest jeszcze gorzej <slabo>
może półosie jak zasugerowano... no bo co jeszcze :idea:
na razie czekam na ruch ASO, uszczelki i drżenie do roboty i na podnośnik, poprawka-naprawka pod nr 8 i 9... poczekam na działania ASO i MMPOL, dam szansę... ostatnią <baseball> <pirat>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 paź 2014, 01:59 
Adept
Offline
Od: 07.10.2013
Posty: 102
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
Przebieg 8 tys.
Na oryginalnych kołach (19) drgania kabiny odczuwalne były tylko przy gwałtownym przyśpieszaniu (i to też bez jakiejś tragedii).
Po wyrównaniu prędkości spokój.

Od soboty mam zimówki wr a3 i felgi mazdy - nie pamietam wzór 60 lub 148 - takie jak kolega tombien.
I od tej pory czuję się jakbym wozem drabiniastym jechał. W szczególności w okolicach 120 km/h.
Ale nawet przy powolnym dotaczaniu się do świateł też telepie.

Na kierownicy w zasadzie nic nie czuć - za to całe auto drży.
Jutro jadę na wyważanie Hunterem - być może z optymalizacją opony na feldze.
Mam nadzieję, że na tym się skończy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 paź 2014, 12:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
auto jest na gwarancji, mały przebieg, chuchanie i dmuchanie, sorki, ja mam to w du*** już :parowka: , auto ma jeździć i już, niech sobie wezmą całe moje koła i dadzą inne z testówki, jak proste i pewne, nie będę pół życia spędzał u wulkanizatora :/ , to problem serwisu i niech ruszy głową albo du** :alcapone: , a jeśli coś więcej w aucie jest problemem, to znaczy - podobnie jak z silnikiem i uszczelkami, że ten model tak ma a po czasie kolejna wada i błąd - nie będę ryzykował, auto za tyle kafli i z taką super jakością :lol: ma jeździć a te się trząść :oops: , jak wóz drabiniasty <offtopic> powoli bierze mnie chole** <baseball> , ale czekam cierpliwie na odpowiedź z ASO a ci zapewne z MMPolu, dłuży mi się, ale czekam cierpliwie, :rozejm:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 paź 2014, 12:43 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Skąd ja to znam. Ogólna oszczywka. Dupa ale dupa blada.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 paź 2014, 09:11 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 13
Witam Wszystkich. To moj pierwszy post na tym forum ale moze podsune mysl. Z mojego doswiadczenia bicie przy 100km/h i powyzej to problemy z oponami lub felgami ( wrzucic kolo na wywazarke i sprawdzic bicie kola optycznie) jezeli nic nie wyjdzie proponuje dowazanie kol dynamicze na samochodzie a w ostatecznosci przeguby do sprawdzenia ( jezeli wibracje zwiekszaja sie przy pokonywaniu lukow to podejrzane te wewnetrzne, mowie oczywiscie o duzych predkosciach)

Bicie tylko przy hamowaniu to problem z hamulcami (najczesciej blad montazowy tarcz ale nie zawsze)

_________________
Using Tapatalk


Ostatnio edytowano Cz, 30 paź 2014, 09:11 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Proszę używać opcji edytuj w celu uzupełnienia wypowiedzi (regulamin, pkt 5.4).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 paź 2014, 13:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
koła
hamulce
półosie
przeguby
:idea: ....
dzięki, będą szukali po kolei

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 11:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Bądź upierdliwy, muszą :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 12:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
jestem, jestem :wink: , właśnie udało się już konkretnie umówić, mam wychodzone <modlisie> wezwanie na serwis, niech szukają i znajdą, co się dzieje :?

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 17:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.10.2014
Posty: 4
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Witam
To mój pierwszy post. Drgania w swoim samochodzie zauważyłem od początku eksploatacji. Na moje pismo do Mazda Polska otrzymałem odpowiedź, że opony mają się układać przez 5 tys. km i tak ma być. Z czym się oczywiście nie zgodziłem, bo nie po to kupowałem nowy samochód żeby mieć wrażenie, że trzymam wiertarkę udarową zamiast kierownicy. Po wyważeniu kół przez ASO drgania były jeszcze większe. W wyniku mojej korespondencji z Mazda Polska mechanicy z ASO zabrali koła na wyważarkę Huntera. Po tej akcji objawy się zmniejszyły ale nie ustąpiły. Kupiłem opony zimowe Goodyear i felgi Borbet pojechałem z tym do tego samego warsztatu gdzie mają Huntera. Niestety na nowym zestawie jest podobnie, od prędkości 100/h drgania się zwiększają wraz z prędkością. Aktualnie czekam na odpowiedź z ASO co dalej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 22:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
coś j.w. :idea: :arrow:
Coś ewidentnie telepie, trzęsie ok 100-140km/h, czekam na ASO, ale jakoś trzeba żyć i jak wsiadam krew mnie zalewa... ;((
dziś miałem prawie ochotę już go zepchnąć do rowu i podpalić, tak się wkurzyłem; <slabo>
Coś trzęsie i czuć na kierownicy, ale i na całej budzie, ale ciekawostka na początku nie, ale potem na ciepłym już tak, zauważyłem też znów drgania przy gaszeniu i zapalaniu na ciepło, dziwnie zachowywał się silnik, ewidentnie coś z silnika wg mnie telepie napędem, bo pasażerowie mówili, że trzęsie się dziwnie auto i przyznam, jechać jakoś było strach; dziwnie się prowadzi... ogólnie (wybaczcie) ale jestem wkur**** <suicide>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 lis 2014, 02:01 
Adept
Offline
Od: 10.07.2013
Posty: 143
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
crow, ja to Ci współczuje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 lis 2014, 06:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
dzięki papa jakoś się trzymam
Wiem, że to tylko martwa rzecz, ma prawo się popsuć, ma prawo coś wyskoczyć, ale nie tak upierdliwie i nie przy takim wozie, wkurzające to jest, że człowiek idzie do garażu z myślą czy dojedzie <offtopic>
ja chyba będę współczuł podwójnie też tym, co auto wezmą w poniedziałek: najpierw posłuchają mnie co mnie boli :zawrotglowy: a potem poszukają sobie przyczyny tego dziwnego zachowania :zawrotglowy:
na razie chyba 2 dni z buta, bo 2 dni świąt w garażu (całe szczęście w tym roku) bezpiecznych podróży papa

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 lis 2014, 07:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Załamka :mad:
Też się trzymałem ale do czasu <suicide> .
Z powodu drgań samochodu byłem w takiej desperacji,że sam miałem już drgawki i zażądałem w kolejnym piśmie od ASO i MMPol wymiany auta na wolne od wad. Niestety odpisali mi (znana nam na forum Pani Małgorzata N.),że ten typ tak ma i sprawę uważają za zamkniętą.
Ja sprawę zamknąłem kupując nowy komplet opon o czym już pisałem i jest spokój.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 lis 2014, 08:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.03.2014
Posty: 940
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Myślę że jeśli możesz to powinieneś się umówić z którymś z forumowiczów na test z zamianą kół. Na pewno nikt nie odmówi ci pomocy, a przynajmniej będziesz miał pewność czy to wina auta czy kół.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 lis 2014, 09:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
podmieniali na pewne w ASO sami i stwierdzili, że to nie koła, sam MazdaPL kazała zrobić dodatkowe testy, bo doszli do wniosku, że to nie koła, w dieslu jest trochę rzeczy, co mogłyby na to wpływać... boję się, że coś może być z tzw. przeniesienia napędu, tym bardziej, że telepie tylko na ciepło, a nie zawsze i ostatnio silnik przy wyłączaniu i włączaniu dziwnie wpada w wibracje... właśnie, a na zimnym cicho jest... coś jest nie hallo, czuję to, tylko pytanie co to jest? a w kwestii wymiany na nowy czy innej formy rekompesaty, zwłaszcza jak zostanie po staremu, pism, podejścia MazdyPL do klienta, to może z czasem zadziałam inaczej, jak mnie oleją i posłużę się kancelarią adwokacką i zażądam produktu wolnego od wad... pożyjemy zobaczymy :idea:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 lis 2014, 09:45 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Nie znam się ale tak mi do głowy przyszło, a może dwumasa?

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 lis 2014, 10:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Szczerze, też o tym myślałem, jakby w ostateczności, choćby dlatego, że jest jakieś dziwne delikatne drżenie na kierownicy, przy lekkim skręcie nawet na postoju, przy dużym obciążeniu silnika drży właśnie na 6b między 100-a 120-140 najbardziej, w więc drania są zmienne, pojawiają się i znikają, zakres ich się poszerza, dziwnie zachowuje się sam silnik na ciepło przy włączaniu i wyłączaniu, jakby powróciło stare, lekkie chwilowe telepanie i chropowaty dźwięk, bo na zimno właśnie nie ma takiego objawu, może się jeszcze okazać, że te 400Nm w specyficznych warunkach jakoś odciążony maksymalnie w skyactive układ za bardzo obciąża... ktoś powie kwestia kilometrów, mało, mam więcej, nie wiem, czy to akurat pech tego egzemplarza czy może gdy układ dostaje swoje mięknie jednak... ostatnio tymi dieslami gdzieś pobijali rekord FIFA, pędzili przez dobę, pytanie, jak to wszystko znosi dłuższy czas wytężonej eksploatacji... :oops:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 lis 2014, 13:03 
Adept
Offline
Od: 10.07.2013
Posty: 143
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Może coś z poduchą silnika,miałem podobnu objaw w a4, i też stawiano na dwumas , po podniesieniu auta okazało śie że obudowa poduchy była walnieta,a sama membrama ok, i dlatego czasami coś szurało.Ewentualnie w serwisie coś poskładali na skróty, u nich wszystko możliwe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 lis 2014, 13:30 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
crow a spróbuj w momencie ekstremalnych drgań wrzucić na luz (N) i jechać na wolnym biegu. Jesli przestanie drgać może to oznaczać jakiś związek z mocowaniem silnika, tak jak pisał wojcian.
W przeszłości przechodziłem podobną gehennę w skodzie bedąc z daleka i w obcym kraju. Waliło, jak diabli ale tylko na biegu, gdy silnik był pod obciążeniem. W miejsce rozwalonej poduszki "fachowcy" podłożyli gumowe grube podkładki, i w ten sposób udało się wrócić.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 lis 2014, 13:52 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.03.2014
Posty: 103
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: pomorski
Może być mocowanie silnika,mogą być wahacze. Drgania mogą pochodzić od samej jednostki napędowej(np wadliwe, zle wyważone koło zamachowe)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 lis 2014, 17:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Dzięki za podpowiedzi, czekam niecierpliwie do poniedziałku,
czyli powiem im, niech szukają po kolei:
- krzywe koła
- znowu hamulce
- półosie
- przeguby
- dwumas
- koło zamachowe
- poduszka pod silnikiem
- wahacze
- .... nie wiadomo co jeszcze :idea:
Może coś pokręciłem, ale robię sobie listę, by mi nic nie uknęło
Na razie nie chce mi się wsiadać w to auto :?

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 454 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.