Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 14:14

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 454 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 21 sty 2017, 21:34 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.02.2016
Posty: 254
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Szuki, nie do końca:
Wyważanie z testem drogowym wygląda jak normalne wyważanie na maszynie, tylko masz dodatkową rolkę wywierającą nacisk ok. 700kg na wyważane koło, przez co symuluje nacisk zawieszenia i całego auta. Nazwa trochę myląca, bo samo auto w tym nie bierze udziału. Na YT są filmiki jak to się robi.
Z kolei wyważanie na samochodzie polega na tym, że podnoszą Ci samochód, przystawiają maszynę do koła i zaczynają kręcić, a czujniki wychwytują bicie koła i całej reszty układu zawieszenia i przeniesienia napędu.
Zdesperowany dwoma "klasycznymi" wyważeniami, też się na początku zdecydowałem się właśnie na wyważanie na samochodzie. Ale na Okaryny powiedzieli, że robi się to w ostateczności i głownie w przypadku starszych samochodów. Że w pierwszej kolejności koła idą na huntera (maszyna do wyważania z testem drogowym) i rzadko kiedy im się zdarza, że przy nowym aucie trzeba poprawiać po tym drugi raz poprzez wyważanie na samochodzie.
Kłopoty z nieskutecznym wyważeniem kół na klasycznej maszynie to między innymi urok wielkich kół w naszych autach.

_________________
Shutter vel Szymon SQ5OVK


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 sty 2017, 23:32 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Potwierdzam profesjonalne wyważanie w "Serwis Gum" ul. Okaryny 15, 02-787 Warszawa.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 sty 2017, 23:47 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.02.2016
Posty: 254
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie chciałem robić tak jawnej reklamy, ale faktycznie podejście do sprawy przez panów z Serwisgumu, dbałość o szczegóły i co najważniejsze, efekt końcowy robią wrażenie.

_________________
Shutter vel Szymon SQ5OVK


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 07:45 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
W Pile wyważanie z optymalizacją,testem drogowym itp. też 160 zł. ale pomaga :)
ale widzę,że się nic nie zmieniło nówki mają ten sam problem :|

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 07:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nigdy tego mi nikt nie robił opieram się na tym https://www.youtube.com/watch?v=NEyD_SwxGv8
Koleś miał duży problem w SuperB z tym.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 09:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
shutter napisał(a):
Tylko pojedź na wyważanie z testem drogowym i optymalizacją. Ja u siebie miałem identyczną sytuację - drgania przy 120km/h, mimo że auto też było nowe z salonu. Zwykłe wyważanie nie dawało rezultatów. Dopiero na Okaryny w Serwisgumie zajęli się problemem jak należy i drgania stały się wspomnieniem.


mialem tez takie drgania . ASO olewalo, ja tego tez olalem a po kolo 12tkm na tych oponach drgania same ustaly. Najpierw pomoglo przezucenie kol przes lato, ale po sezonu dalem tak jak bylo przy drganiu a drgania niebylo. Jak bylem w tym roku w jednym ASO a mowilem co jak bylo i kolo opon, to pan powiedzel, ze te T001 sa poprostu takie, powoduja drgania, treba zrobic pare tkm i ustane. Ale ze on sam by je bral, bo bardzo dore trzimaja na drodze.

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 12:26 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.02.2016
Posty: 254
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja tam nie czekałem, zwłaszcza że miałem zaraz wyjazd na wakacje i w związku z tym konieczność przejechania kilku tysięcy kilometrów. Po za tym szkoda zawieszenia, łożysk i zdrowia psychicznego.

_________________
Shutter vel Szymon SQ5OVK


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 13:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
To teraz pytanie , gdzie robią coś takiego opolskie/dolnośląskie ??


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 13:46 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Opole:
http://www.opole.latex.net.pl/kontakt/kontakt/
Wrocław:
http://www.wroclaw.latex.net.pl/kontakt/kontakt/
http://www.saab.wroclaw.pl/index.php?op ... &Itemid=55
Ja robiłem tu, test drogowy z wyważaniem 70 zł za 17":
http://oponka.com/index.php?id=80


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 16:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Dzieki, udam sie na wiosne z 19-tkami bo dzialaja mi na nerwy coraz bardziej.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 sty 2017, 21:13 
Adept
Offline
Od: 22.06.2015
Posty: 129
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: opolski
Również dzięki za info!
Od dłuższego czasu szukałem miejsca gdzie mogą mi naprawić felgi zimowe do auta mojej żony. W końcu jakiś trop...
Pozdrawiam, M.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 sty 2017, 21:21 
Offline
No nie mówcie żeście nie wiedzieli o LATEX-ie ? :arrow: Ja z innego województwa i wiedziałem <nuta>


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 sty 2017, 21:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Nigdy mialem potrzeby korzystac z takich uslug. Felg nie niszczylem , a wywazanie robil fachowiec pan heniek w wiejskim warsztacie i bylo git.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 sty 2017, 12:38 
Adept
Offline
Od: 22.06.2015
Posty: 129
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: opolski
No zdarza się nie wiedzieć zwłaszcza jak ktoś (jak ja) mieszka na wsi... :wink: , ważne, że jest to forum i się dowiedziałem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 maja 2017, 08:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Mam u siebie podobny problem. Tak między 95-105 czuć bicie w kierownicę, a przy przyspieszaniu między 100-140 czuć jeszcze bardziej. Koła wyważone w ASO - bezskutecznie.
Czy w trakcie doważania, obracanie jednym kołem w skrzyni AT nie jest szkodliwe?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 22 maja 2017, 09:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Drgania przy przyśpieszaniu to może przegubu?

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 maja 2017, 09:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Drgania typowe dla Mazdy 6 , najbardziej czuć przy ok 120 km/godz.
przerabiałem temat intensywnie
skończyło się na zakupie innych opon(Dunlop Sport Maxx) niż Bridgestone :mad: (gdzie uznano mi nawet reklamację na jedną z tych ,które były zamontowane przy zakupie) i dokładnym wyważeniu na Hunterze i jest ok(w miarę) :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 maja 2017, 07:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Czasem trzęsie, przerabiałem temat drgań, właściwie wszystko tu już było.
Z jednej strony TTTM (ten typ ...itd) , bo lekka konstrukcja i przenosi drgania (jak i dźwięki i szumy), więc czasem z czasem człowiek wyczuwa, co jednak zdarza się i w innych autach niestety z racji odchudzania, a z drugiej mazda jest mocno wrażliwa na wyważenie kół, przerabiałem temat kiedyś w ASO i nie byli w stanie tematu ogarnąć więc trzeba mieć naprawdę dobre wyważenie i "proste" koła, czy nie jakieś koślawe opony. Mazda wszystko wyłapuje i trzeba tego pilnować.
Chyba, że inne części, ale raczej wątpię. Czasem buły hamulce itd. Ale ten efekt występuje inaczej.
J.w. Dobre wyważenie, dobre opony poprawiają sprawę, ale nie zawsze eliminują na 100%.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 maja 2017, 20:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
ja powiem tak, ze kola nie wywazam a do poky niebeze problemu, to tylko zmienam letnie/zimne kola. Mialem klopoty na T001, ale te same znikly przy kolo 10tkm. Podobnie mowil o tych oponach i pan z ASO. Opony sa fajne, tylko maja drgania do kolo 10tkm. Co ale i tak nezmiena faktu, ze tak niema byc . Za 2l bede kupowal nowe opony, jestem ciekaw co bedze na nowych

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 maja 2017, 09:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Jestem po wizycie w ASO z powodu drgań.
Jeździłem GJ 2.0MT, który miał ~500km przebiegu oraz GL 2.5AT z przebiegiem ~1500. Oba modele na 19" z oponami Turanza. Jedno i drugie auto wykazywało podobne objawy drgań tylko w różnym przedziale prędkości, GL trochę mniej.
Wygląda na to, że faktycznie ten typ tak ma. Pozostaje wyważenie i doważenie kół poza ASO.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 maja 2017, 09:50 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
pawko napisał(a):
Pozostaje wyważenie i doważenie kół poza ASO.

Dokładnie!

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 cze 2017, 09:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Z racji upierdliwości drgań i ogólnej złości na Mazdę pojechałem na doważenie kół. Okazało się, że same koła ASO wyważyło dobrze, natomiast po założeniu na auto na prawym przednim kole brakowało 20g <suicide> na lewym trochę mniej.
Ogólnie jest lepiej, ale bez rewelacji.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 lip 2017, 09:51 
Nowicjusz
Offline
Od: 16.06.2014
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam
Mam podobny problem auto ma 80tkm i drgania kabiny pomiędzy 120-140 km/h przy wzniesieniach efekt się nasila i przy pokonywaniu ostrych zakrętów też. Co prawda w ASO próbują wmówić ze ten typ tak ma jak przy wielu innych wadach ale teraz się nie poddaje czekam na trzecią wymianę tarcz <czekam> i pełne oględziny zawieszenia, jeśli to nie pomoże i nadal będą upierać sie przy tym że to wada fabryczna składam pismo do sądu gdyż samochód nie może mieć takiej wady bo to nie jest auto używane ani nie kosztuje 100zł a zgodnie z Kodeksem Cywilnym :
Art. 556. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
Art. 556(1). § 1. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:
1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
3) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
a ponadto do pani Agnieszki N.:
§ 2. Jeżeli kupującym jest konsument, na równi z zapewnieniem sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent.
Gdzie ta jedność z kierowcą? przyjemność z jazdy???? <baseball>

a tu mamy podstawę prawną do "ten typ tak ma":

Art. 559. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Art. 560. § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
Art. 561(5). Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
dobry prawnik ewentualnie mocny upór i muszą coś z tym zrobić . Ja na pewno się nie poddam bo nie poto płaciłęm 120 tyś zeby sie denerwować podczas jazdy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 lip 2017, 10:12 
Offline
Jeszcze są półosie oraz łożyska kół vel. krzywe piasty.. :)
Sprawdzali bicie piast?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 lip 2017, 10:32 
Nowicjusz
Offline
Od: 16.06.2014
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Niestety nie jak im powiedziałem o problemie to było najpierw że opony więc pojechałem do warsztatu zmieniali opony później później założyliśmy mniejsze koła na nowych felgach i problem ciągle ten sam. Więc po takiej informacji stwierdzono "ten typ tak ma" ale nie odpuściłem i auto jest umówione w wsi na wymianę tarczy i kolejne testy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 07:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Przerabiałem temat drżeń walcząc z ASO i MMPol.
No niestety to jest walka o prawa konsumenckie,których nie ma jeśli auto w leasingu jak miałem ja.
Jeśli masz na siebie to może łatwiej.
Co do drżeń budy w przedziale 120-140 km/godz nie związanych z hamowaniem to wina kół ogólnie mówiąc , czyli opony,felgi,tarcze,piasty.
Ja zmieniłem opony z tych beznadziejnych,twardych Bridgestonów na Dunlop Sport Maxx i wyważałem na Hunterze i pomogło zdecydowanie.
Serwis niestety nie pomógł. Trzeba samemu. :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 08:02 
Nowicjusz
Offline
Od: 16.06.2014
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
jeżeli masz w leasingu zawsze możesz zwrócić się do finansującego o rozwiązanie umowy z salonem i wtedy już tak zadowoleni nie będą co do MMPOL jestem w trakcie rozmów z TV żeby zrobili reportaż o tym jak traktują klientów bo sam miałem z nimi do czynienia. Dlatego postanowiłem zainwestować w prawnika bo bez nich ani rusz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 08:38 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Nie jest tak prosto rozwiązać umowę leasingową wierz mi :)
Duże koszty :sad:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 10:49 
Offline
Każdemu mającego "wieczne" drgania, krzywiące się tarcze itp. polecam zmierzyć piasty. :)
Dzisiaj byłem po klocki w tgauto i porozmawiałem z mechanikiem i jednym z szefów.
Ford, a więc i Mazda mają ten sam problem. I nie ma na to rozwiązania. Piasty są bardzo słabe.
Zamienników w zasadzie brak. I dlatego jak ktoś ma ten problem to proponuję komisyjnie być przy pomiarach.
Powyżej 2 setek już piasta jest zdyskwalifikowana. A i trochę mniej też może swoje robić.
Także nie odpuszczajcie, bo oni doskonale temat znają. I ciągnie się od lat.
Jadąc do kapciarza nie dawajcie kręcić żadnym pneumatykiem. Inaczej problemy gwarantowane.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 18:03 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Problem konstrukcyjny, poza tym zbytnia podatność na krzywe koła, niedoważone... co można zrobić jak radzili koledzy to zadbać o koła, choć to jest wkurzające i upierdliwe, jak to się mówi, nie na to się człowiek umawiał i za dużo czasem takich pierdół bez logiki i pomocy. Ja kiedyś też to przeżywałem. TTTM niestety. Walka prawna? Może medialna więcej by zrobiła, o ile "nie kupili" jeszcze pijarowsko ludzi.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 454 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.